Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > A8 4,2 vs. XJ 4,0 oboje rok cca 2000

 o Navštíveno 1777x o
o 12.02.2012, 21:31 | Pagoš
Na denní dojíždění do práce, do budoucna určitě přestavba na plyn. Jaguár je rozhodně zajímavější a hezčí, ale co spolehlivost, díly, provozní náklady??


o 12.02.2012, 21:33 | Pagoš
Oboje se dá v DE v solidnim stavu pořídit kolem 6.000,- EUR a teď babo raď :)

Jinak tenhle problém (bohužel) neřešim já, ale kamarád...
o 12.02.2012, 22:38 | Nismo.Power
Naprosto odlišný auta......

vesměs dráž tě určitě výjde audi .....

krom toho že bych tu parodii na limuzínu v podobě audi nechtěl ani zdarma tak uděláš nejlíp když se v obou svezeš a uděláš si obrázek sám..... jak řikám ale ty auta sou fakt každý uplně jiný a jinam mířený.....audi do kapsy majitele a jogurt spíš pro požitek z jízdy...
o 12.02.2012, 22:41 | Jozzo
AMERICAN POWER
o 12.02.2012, 22:57 | Lukasino
Mel jsem oboje (ikdyz Jagy jen x300 a jen 3.2)

Jaguar neskutecne pohodlny, nevsedni auto, dilu bych se nebal

A8 tvrdsi, pro me obrovska vyhoda Quattro (plnohodnotna 4x4 s torsenem), dily na to sezenes vsude za par kacek, urcite brat spis posledni FL rocniky (01-02), motory jsou drzaky, tiptronic je sazka, chce to dobre vybirat

Zalezi na co to chce, pokud nepotrebuje nic uzitecnyho, nevadi mu RWD, tak za me Jaguar, pokud to ma byt spise na cesty do prace za kazdyho pocasi, chce mit jistotu ze jakykoliv dil bude hned mit, atd. vzal bych Audi :o)
Nerikam ze na Jaguara budou dily problem, ale porad lip sezene na Audi a neskutecne mile me prekvapilo, kolik chteji za dily na tuhle A8/S8, jsou to srandovni castky :)

Btw. jednu S8 prodavam (max. vybava, rv02, pekny stav), tak se mu klidne muzes zminit :) neni uplne za 6kE, ale rozhodne se da zajimave jednat o cene, pokud to bude rychle ;)
o 13.02.2012, 08:15 | radek.613
Mno, co k tomu říct.... na jedné straně opravdový sedan s rodokmenem, duší v základní výbavě, charismatem a neskutečně příjemnými jízdními vlastnostmi, s minimální potřebou servisu a zaručeným nezájmem zlodějské pakáže, na druhé straně kříženec hatchbagu, kombi a pseudosedanu, zoufale nudný, sterilní a neosobní, plný kurvítek, zbytečností a vyžadující enormě častý servis a známosti na pěti nejbližších vrakovištích.... asi vím čemu bych dal přednost.....
o 13.02.2012, 09:06 | M.a.R.i
Co třeba LS430?
A jinak jako nahoře, absolutně odlišný auta.
o 13.02.2012, 11:13 | Nismo.Power
LS taky dobrej nápad.... klidně 400ku nebo když se sežene pěkná 430ka tak jedině líp.... tam se pak dá mluvit o pohodlí, spolehlivosti i jízdních vlastnostech..... né o nudnym autě plnym kurvítek který potřebuje po cestě PHA-BRNO na diagnostiku....

4.2 sou rádoby držáky..... je to to nejlepší co tam lze mít (né rozhodně S verze ta je přepnutá) ale i tak to neni taková hitparáda.... nejideálnější je dělat pořád rozvody a dávat co nejkvalitnější olej a svíce....pak se to dožije vklidu 400k.... jednou se člověk vysere na rozvody a tradá.... jednou posere člověk olej a tradá bez komprese, špatný svíčky a pořád "motor do dílny"..... žáležitost elektrinický stránky audi netřeba řešit.... zpravidla moc nefunguje....u levnejch aut to tak akorát jde nastartovat ale nesmí člověk požadovat věci jako okýnka nebo nějaký displaye to prostě nejde :)
o 13.02.2012, 12:19 | Jozzo
No co tady z něchterých členů vypadává ,
"žáležitost elektrinický stránky audi netřeba řešit.... zpravidla moc nefunguje...."

tak to je brutal :D vše prodávám a jdu si koupit ameriku kde bude vždy a věčně vše fungovat bezvadně
o 13.02.2012, 12:21 | bafis
4000 ccm na dojizdeni do prace, doufam ze s tim bude jezdit na šestou do fabriky :DD
o 13.02.2012, 12:29 | Nismo.Power
Jozzo : ano uděláš nejlíp ;-) Ty si ten co montuje na lince a natáčí se jak dělat debila za volantem ne ? :)
o 13.02.2012, 12:32 | radek.613
Dojíždím deně do práce pomocí 4000ccm, dokonce s AT a nevidím v tom žádný problém. Minimálně mi to hned a dostatečně topí, kupodivu i když je venku zima, což jak se zde dočítám moc pravidlem není :-D, při eventuelní kolizi s debilem předjíždějícím na ledu či v zatáčkách (potkávám denně) mám solidnější vyhlídky na přežití, provozní náklady mám na úrovni současné moderní socky méně jak polovičního objemu a třetinového výkonu a ještě si díky solidnímu podvozku i motoru ty jízdy užívám....
o 13.02.2012, 12:37 | clown
radek.613

kuwo :)))) ja si dnes mrznul 10km ... :))
o 13.02.2012, 12:57 | Nismo.Power
jako radek... a to nějaký lidi prostě nepochopěj :)

benzínový a ještě líp větší obsah topí líp a hned místo toho tady lidi s naftou a kaput termostatem mrznou při zahřátym autě při jízdě z kopce a cpou si kartón před chladič aby auto nemohlo dejchat a jim bylo teplo....

ono až vyrostou tak si taky koupěj velký auto s velkym motorem a v plynu a zjistěj že to velký je lepší, bezpečnější , motor se fláká a nesere se kudy jede a spotřeba menší než sociální tdi....
o 13.02.2012, 13:20 | Vencaf
no s tím topením to nevidím tak jednoznačně, moje bývalá 4.6 V8 v zimě taky potřebovala nějakej čas než začala topit, zhruba stejně jako můj současnej naftovej třílitr..
o 13.02.2012, 13:28 | Nismo.Power
vencaf : jasně ale to naprosto stoprocentně neblya chyba auta ale termostatu :D
4,6V8 i v těhle mrazech topí za pár minut resp. tak 2-3km a už to topí jak cyp a rozhodně z 90stupnů nespadne jako zde ostatním co si kvůli termostatu dávaj karton před chladič.... omega se roztopí ( dvoulitr) tak po 5km a pod 90 nespadne nikdy drží si tak 92-98 podle budíku, golf dvoulitr topí tak za 1-2km resp. skoro hned a topí jako kráva a pod 90 nikdy nejde,....
o 13.02.2012, 13:40 | Vencaf
kdepak, termostat byl OK, po pár kilometrech už držel stálou teplotu, ale holt velkej promrzlej motor no..
o 13.02.2012, 14:05 | Nismo.Power
nafotvej třílitr by musel mít bufíka aby to ohřál tak rychle jako 200kw rychlovarná konvice z hliníku která ohřívá stěží 3-4L vody v malym okruhu...... ten samej okruh ohřívá i dvoulitrová omega o polovičnim ohřívacim výkonu takže ta V8 to podpálí mnohem rychlejc už díky tomu že tam palivo hoří, vznícení paliva vydá mnohem menší teplo a proto se nafty nedokážou ohřát tak rychle.....
o 13.02.2012, 14:10 | radek.613
Nebyla ta 4.6 V8 litinová? :-D :-D :-D
o 13.02.2012, 14:15 | radek.613
Nicméně ano, moje AJ6 je celohliníková a krátký okruh hlavou, včetně výměníku topení, má objem 2,7 litru..... a co si pamatuju dokumenty z výroby, tehdy se auta konstruovala tak, aby i topila, nikoli že se čekalo kolik tepla na topení zbyde a pak se to dohánělo žhavičkama nastrkanýma do vody a jinýma hovadinama. Holt mám auta z dob, kdy ještě za něco stála....
o 13.02.2012, 14:46 | Vencaf
Holt jseš nejlepší,no
o 13.02.2012, 14:55 | Jozzo
Nismo: no tak to naštěstí nejsem já :o)
o 13.02.2012, 16:53 | Lukasino
No hezky pocteni :o))) Rozhodne bych tu A8 tak nezatracoval, at se sveze sam se vsemi a uvidi co mu je prijemnejsi ;)

S tou elektronikou bych to u audi nevidel tak spatne, u osmicek se toho tolik nepodelava :)
Kdyz vyjmenuju veci co si ted vzpomenu, tak odchazi:
predni naklonovy cidla na naklapeni xenonu (jsou na blbym miste)
GPS anteny (nechapu proc :o)
vic si toho nevybavuji, fakt tam zadny problem neni ;o) Zalezi samozrejme na kusu, ale to u Jaguaru nebo Lexusu taky ;)
o 13.02.2012, 16:59 | Nismo.Power
radek : já nevi co měl za auto.... ale všechno novější je už hlína ;-) a jak řikáš tak je tam něco kolem 3L v tom prvnim okruhu a nepotřebuje to žádný troje žhavičky nastrkaný do vody.....

Jozzo : tak to máš velký štěstí ;-) ale víš jak se mnou se nehádej nemá to smysl nakonec stejně zjistíš že víš prd ;-)

Lukašíno : jen vybavuj..... ;-) el. roletky ten nejmenší problém..... stahovačky oken, zámky resp. mikrospínače, abs jednotky, ecu jednotky, informační displaye, kzoužky volantu, balasty xenonů..... ty voe asi bych moh ještě pokračovat v jejich neduhách;-) máš to auto pár měsíců tak těžko soudit ne ? :D

fakt jak řiká radek tak nejlepší sou auta z doby kdy za něco stály :D
o 13.02.2012, 17:07 | Lukasino | Upraveno: 2012-02-13 17:10:14
Nismo: no zatim jsem nepotkal audi kde by el. roletka nesla (to neni omega woe :-P), ecu jednotky, krouzky volantu sami od sebe taky neodchazi, alespon o nikom nevim komu by se to stalo

Informacni displaye odchazi, to je fakt, stejne jako treba u BMW, ale vymena za novy neni nijak nakladna vec...

Balasty xenonu, to asi u kazdeho auta, ne?
EDIT: Kazdopadne FL svetla s balastem z boku svetla na to uz rozhodne netrpi
o 13.02.2012, 17:10 | assassin
nismo: ale to jmenujes veci ktery se u tech starsich neserou protoze tam nejsou... u toho novyho si holt kdyz to nefunguje reknes "no a ted je to jako kdybych mel o 10let starsiho jaguara" :)

ono si taky clovek pamatuje u tech starejch aut jen ty lepsi zazitky a na ty spatny zapomene, navic lidi jako ty a radek dokazou vyresit problemy kterejma ty stary kary trpej nekde na polnacce, jenze na zaklade tohodle je vnucovat "soucasnemu uzivateli" asi nejde... jinak aby nedoslo k mylce tak jezdim v 15let starym benzinovym bawu, kdybych byly bohatsi jezdim v necem jeste starsim s jeste vetsim motorem :)
o 13.02.2012, 17:28 | Nismo.Power
jasně omega je taky německej křáp dyť to řikám kudy chodim..... 3 kolečka kovový a jedno plastový který z neznámejch důvodů odejde no :) akorát u audi a mb hořej motorky neserou se tam kolečka no :) ecu jednotky resp. spíš ta jednotka abs to se budeš divit až odejde a nebudeš jí moct sehnat ;-) ale pořád pravda že u mb se ty jednotky serou mnohem víc nicméně u jaguaru i toho pitomýho od forda se to neděje a o tom to je.... kroužek pod volantem se vysere 1-2x za život každý , přestane ti makat a svítit ESP...
prostě ne..... sterej doutník audina tam bylo věcí taky dost ale bylo u nich přemejšleno ještě.....tady je to typickej příklad koncernu a jeho nový politiky aneb prodat drahý auto dobrym marketingem ale víc z toho lůzra vyždímat až po koupi na servisu a údržbě..... u všeho přemejšlej 2x tolik aby vymysleli jak to nejvíc zkurvit nebo načasovat k odejití po záruce.....
prostě rok třebas 2000-2009 bly velká doba temna kdy snad nikdo nevyrobil pořádný auto..... konkrétně audi/bmw/mb to byly průkopníci sraček na nTou že kdo si myslel že horší to bejt nemůže tak oni vždycky přišly s kurvítkem že to člověk nepochopil.....

ale stejně tak musim říct že se mi docela líbí to co se vyrábí ted 2011 a dál a začíná to zase vypadat k světu..... koncern upouští od suprovýho PD aneb seru se kudy jedu k osvědčenýmu commonrailu (patentovanýmu v USA že ano) a celkově ty auta vypadaj konkrétně u audi a spol že by zase mohly jednou najet 300 nedej bože 400tis....... dřív se tohle neřešilo spíš tam bylo známo že motor v autě vydrží třeba 400 a pak se vymění ale auto jelo dál..... dneska se sere všechno od motoru po řídící jednotku tlačítka na stahování okna..... blejt....
o 13.02.2012, 17:43 | Lukasino
Jednotky ABS znam, to se neboj, u pasika mi odesla a vim ze sehnat ji bylo peklo a stejne po 50km prestala fungovat :o)

Ale u osmicek tyhle trable fakt nesleduju...

Jinak s tim, ze novy auta stoji za ********** naprosto souhlasim, ale proto si budu stat za tim ze A8 d2 je porad vcelku jednoduchy auto, s rozumnou udrzbou a neserouci se (ve srovnani se srovnatelnymi), d3 je uz opravdu prusvih :o) stejne tak bmw e65, Sclasse w220, atd. :o)
o 13.02.2012, 19:11 | walish
Nismo: Ale ale, common-rail patent USA? To jsou mi novinky:)))Nebyl díky USA taky velký třesk a vlastně za vše vděčíme jim?
o 13.02.2012, 19:17 | Rudi
jako vencaf, chtěl bych jednou žít tak dokonalej život jako radek613, mít vždy to nejlepší a bejt nejlepší :-)
o 13.02.2012, 20:50 | radek.613
Rudi, na to stačí používat hlavu :) A mimochodem, koukni se na jakýkoli můj příspěvek tady za posledních pět let, jestli v nějakém najdeš, jak tvrdím, že mám něco nejlepší a nebo jsem nejlepší. Nenajdeš ho, to Ti garantuju a co vyloženě nesnáším a dosti mě irituje, je podsouvání mi něčeho, co jsem nikdy neřekl a nenapsal. Take bacha na to, fakt to není ani slušné, ani korektní jednání. No a nakonec, narozdíl od jistých jedinců zde se vyskytujících, jejichž psychická stabilita jest na pováženou, jsem nikdy neměl a nemám problém realistického náhledu na cokoli, co mi prošlo rukama, protože jen to považuji za relevantní informace. Všechno k tématu co zde kde píšu pochází z osobních a vlastních nestranných zkušeností, bez ohledu na to, jakou slevu by mi dali na Logana či jak "úžasně" si vede třídveřový Yaris v losím testu. Nehoním si ho nad plakátama Vipera, ani neslintám nad Světem motorů ve kterém vyjde test faceliftu koncernu, spočívající ve vyzdvižení počtu HP, vybarvení písmenka D, dolepení písmenek RS a zároveň zatajení pohotovostní hmotnosti, a tak dále. Máš-li s tím problém, jednoduše moje příspěvky nečti a nereaguj na ně, ušetříš si nervy i šedou kůru mozkovou....
o 13.02.2012, 21:16 | Pardal
Lukasino: Nemáš ty mrtvé jednotky ABS ještě náhodou doma ?
o 13.02.2012, 21:17 | Lukasino
Pardal: bohuzel, vyhozeno ;)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.1652 sekund.