
Navštíveno 3311x

kluci,je tu někdo kdo by mi mohl poradit??jsem v koncích.Muj otec vlastní Mondeo 2001 85kw motro:Tddi
Problém je vtom že se nám auto dusí strací otáčky.nevím čím by to mohl být:(
auto bylo na diagnostice,bez závad.
Mysleli jsme si že by to mohlo být čerpadlo,ale ja furt nevím.nevyznáte se vtom někdo???

11.02.2012, 10:17 |
tygrm jako teď při mrazech?

11.02.2012, 10:18 |
JR Co to bylo za diagnostiku?
auto bylo v servisu,měnil jsem tam palivový filtr, měnil se kostřící kabel,kdyby odešlo to čerpadlo napsalo by to??? auto bud za jízdy cuká,poskakuje,
jedna věc mě jestě zaráží to je ta,že jsem stím tedka nedávno jel,a přijde mi to, auto nemá výkon na tech 116Ps je takový líný. auto najede třeba 200km pak se projeví to cukaní,pak zase nic. :(((prosím poradte mi někdo

11.02.2012, 10:20 |
tygrm já právě taky musel vyměnit palivový filtr u obou aut a v poho. mě to i skakalo do nouzáku
JR: tak to netuším:(bohužel bylo to u známeho,co mu dávám auta na servis. no poprvé se to projevilo před mrazem.tak začátkem ledna. 100x startujem 400km najedeš..ale když si usmyslí,tak to chcípne kde chce.ale zase třeba 400km zase nejedete:( bez problemu startovaní nebo tak
to my jsme udělali taktéž a bohužel se to projevilo zas.
ten druhý příspěvěk prosím smazat,omylem vloženo 2x:)

11.02.2012, 10:25 |
JR Najdi si servis, kterej dela motory s Delphi vstrikovanim. Maji motorovou diagnostiku, ktera zjisti mnohem vic nez v beznym servisu.
no máme tu ford servis,ale tehdá mi odešlo něco na saní,a jejich dinagnostika mě vyšla na 2500,- bez papíru:(((
Bliká při tom žhavení? Možností proč to dělá je spousta... třeba i plynovej pedál :-)
jasny, no...věřím že toho může být spousta. žhavení svítí jak má, ale ikdyž to jede normálně,,,tak mi přijde že to auto nemá sílu vubec.nevím no.
Taky odchází čidlo polohy kliky (nebo vačky?)
ale tak čidlo by diagnostika ukazala..a auto bylo čisté.furt mi každý říká že to bude čerpadlo,ja jen doufám že ne:(
tedka tomu zkusíme dát ty adetiva tak uvidíme jestli to udělá nějaky efekt
když si měnil ten palivák - zalil si ho?
jistě...dělali mi to v servisu,ty by to určitě neudělali jinak:)
viděl bych to na vadný vstřik
a to se dá nějak zjistit???taky je to varianta...ale to je xxx veci co to muže dělat
u tech mondei to byl problem, tusim, ze se to menilo v zarucni dobe, ale ne vsem...no vstrik se da pres jejich diagnostiku, ze se tam vlozi cislo vstriku a ukazuje se hodnota na diag., nebo podle prepadovych hadicek, tusim ze pri startu by tam skoro nic nemelo tect, pokud potece vice nez z jinych, je spatny, nebo primo testovaci lavice na vstrikovace, ale to stoji tak tisic az dva ten test...prve zacni kvalitni diagnostikou závad, pak jednej dále...
jistě...dělali mi to v servisu,ty by to určitě neudělali jinak:)
taky je rozdíl mezi Servis a Servis :-) každý lulda co ani pořádně neví jak se zapíná počítač má diagnostiku, musíš za někým kdo ví co dělá...zkus někoho z dieselpower, nebo urco na fordclubu někoho takového najdeš...
ve fordu by to asi uměli vyčíst že???normálně z auta
ve fordu by to asi uměli vyčíst že???normálně z auta
jinak ty common raily od mondea mely dost slabe cerpadlo, z nekvalitnich materialu, tusim ze to delala firma Delphi, odiralo se a mini castecky zajebavaly vstřiky kovovyma pilinama, pokud by byl ten vstřik vadný, než kupovat nový, doporučuji repasi za cca 12k za všechny čtyři a zkontrolovat v nějakém diesel servisu stav cerpadla, jestli ono to neni pricinou problemu se vstřikem, ale samo to vstřiky být nemusí...bohužel ale ty mondea na to trpí no..
jasny...ale ja nemám TDCI ale TDDi.mam tu starší motorizaci :)

11.02.2012, 15:33 |
JR To furt nemenu nic na tom, abys vyhledal nejakej diesel servis se zamerenim na Delphi.
JR: jasny..ja jen třeba jestli se vám to někomu něco podobného nestalo. takže to teda zkusím dát do togo fordu co tu je,na tu diagnostiku
kluci,mám takový nový poznatek....auto prostě stratilo výkon...
je tu vubec možné že mi turbo spíná jak se mu chce???
jednou mi sepne kolem 1950 a jindy třeba až kolem 2500,- je to vubec možné???
kdyby ano....čím je to ovlivněno???
Padá to do nouzáku... možností spousta - přes EGR, vstřiky, čerpadlo, plynovej pedál... kdybys byl v Praze, tak ti to projedu diag.
takže auto bylo ve FORDU a byli zjištěny závady :pravděpodobně vadné čerpadlo paliva a relé ovladaní motor.prostoru
doporučeno kontrola vstřikovačů
takže to teda vypadá na to čerpadlo:( mate nějakou radu či servis kde to dělají,či jak nejlepe ušetřit za opravu???
rele sstojí asi 1000,- to nereším...ale to čerpadlo
a jestli bych měl rraději nechat teda ty vstřky zkotrolovat

15.02.2012, 21:23 |
JR Velendorf v Ricanech ... sice nikam nepospicha, ale ma velmi rozumny ceny.
[ Link ]
Nemá TDDI ještě podávací čerpadlo v nádrži?
dj.DEKL : mě se moc neptej:D ja tomu až tak moc nehovím