
Navštíveno 15396x


08.02.2012, 06:59 |
Žigi Zdravím, má tu někdo reálný zkušenosti s tímhle motorem? Mě o něj jde v Jeepu Grand Cherokee nebo Commanderu, ale dává se i jinam. Jak moc funguje odpojování válců, spolehlivost, nebo nespolehlivost. A možnost předělání a fungování na plyn. Moc díky !

08.02.2012, 07:15 |
imax taky by mne zajimalo!
RAM s odpojováním válců jsme plynili někdy předloni, jezdí to nádherně a absolutně bezproblému. Holt normální poctivý motor, žádný poddimenzovaný low-cost chrchel od koncernu nebo japonců, co se mu po měsíci ježdění roztečou hlavy a shoří ventilová sedla.....

08.02.2012, 07:59 |
Žigi takový komentář se mi líbí :) Myslíš,že se s tím vejdu do 20ti plynu ? Při normální jízdě,ale jezdím prakticky pořád po horách, kopec nahoru dolů. Nejezdím dálniční provoz. Díky za pomoc. V pondělí havárka, tak teď to chce konečně trochu auto.
motor spolehlivej jako všechny ostatný americký bigblocky.....je tak stupidní že se mu nemá co rozbít vpodstatě.....
do 20ti plynu zcela s přehledem , znám jednoho bez plynu ten jezdí spíš dálky a jezdí do 11 a druhej plynáč a ten jezdí rychle má 4x4 a jezdí kolem 14-15 reál plynu takže v přepočtu na peníze seš na tom jako za 7L nafty....

08.02.2012, 09:56 |
tykeev | Upraveno: 2012-02-08 09:57:22
omlouvám se, že se sem vtírnu s dotazem, ale jak je na tom s vhodností přestavby na LPG koncernovej motor 2.8 V6 (204k), co se dává do Sharana ?
Díky moc za info
tykeev to jsi si nabehnul, copak nectes nahore, ze se ti roztece hlava a shori ventily ?
několik známejch to má, nikdo teda v plynu protože to vypínání válců funguje velice dobře a jezdí s tím za mín než já jezdil se starší 4,7 ....

08.02.2012, 10:42 |
Jozzo nismo: jak přesně tam funguje to odpínání válců?
Systém vypínání válců MDS (Multi-Displacement System) dokáže v případě, že není potřeba plný výkon motoru, vypnout polovinu válců. Díky tomu motor nabízí výkon odpovídající pověsti HEMI® V8, avšak při spotřebě paliva odpovídající menšímu šestiválci.
Mezi 15-25 LPG jsem s tím týden jezdil včetně tahání podválu s 2t autem, takže vzít za střed "20" je realistické, bude to v pohodě. A samozřejmě že to vypíná polovinu válců i při jízdě na LPG :) Jo a pán chtěl toroid, takže ho dostal, dozadu pod podlážku, stolitrovej :-D :-D :-D

08.02.2012, 11:43 |
hanx Jen takovej vtíravej dotaz... Když vypíná polovinu válců, není ta nevypínaná polovina víc opotřebovaná než ta druhá? Nebo se vypíná pokaždý jiná polovina?
Tykeev: myslíš tu 150 kW VR6? Funguje to, jezdí to, pokud si pamatuju, žádné záludnosti, jen je opruz instalace a drobet servis, protože v té kastli se na tom motoru a kolem něj nic nevejde a k ničemu se nemůže....

08.02.2012, 12:04 |
Jozzo tykeev: dík za reklamu z netu,já chtěl jak to funguje prakticky,klapka co zavře přívod přímo do válce nebo tam nejde jen benzín,
to radek.613:
ano, přesně ten motor mám na mysli.
Je pravda, že v Sharanu je kolem toho motoru místa fakt tak na vysypání pytlíku rýže a přístup opravdu nic moc, díky tomu usazení. Přemýšlím, že Galaxy TDi bych výhledově nahradil něčím novějším a tohle je jedna z možných variant, nad kterou uvažuji.
Za kolik cca pak ten motor jezdí na plyn? cca 12-14 ?
to Jozzo:
jen jsem v rychlosti vygooglil základní info :-)
víc sám nevím
Tuším kol 14 litrů, ale udělám Ti průzkum, asi deset nebo kolik jsme jich za ty roky zplynili a všichni jezdí, tak budou mít už i relevantní hodnoty spotřeb...
to radek.613:
díky moc, to bych opravdu ocenil.
Začínám nad tím uvažovat, už začínám vyhlížet výměnu vozu a nic jiného mi užitnými vlastnostmi nevyhovuje tolik jako Sharan/Alhambra/Galaxy.
Přemýšlel jsem i nad T5, ale co se týče spolehlivosti jsem těžce odrazován.
Teď mám TDi PD, ale spotřeba nic moc (8-9) a při mém ročním nájezdu už to pěkných pár peněz udělá.
to Lukasino:
díky moc, to vypadá na věrohodné údaje :-)
tykeev: nz ;) jj, to by byt meli, precijen tam jsou hodnoty za cca 250tis. km :o) (u tohodle vyberu)
Soused minulý týden pořídil tuto motorizaci v RAM 1500, také v plynu a nemůže si to vynachválit :)

09.02.2012, 00:18 |
Rudi tykeev - hodně pátrej a hledej na fórech, já nad benzínem+LPG taky váhal, nicméně po pár recenzích a nalezenejch většinou vadnejch autech s 2,8 V6 150kW( u mě v T4) a špatný zkušenosti s LPG sem od toho upustil. Ono i ten předchůdce 2,8 VR6 128kW v SAGu spolehlivostí neoplíval, tak abys nešáhl za "lepší" spotřebu špatně.
tykeev: cece v jakym aute jezdis za 8-9nafty? to je nejak dost ne? to jezdis trosku dost svizne, nebo mesto ne? to bych u toho plynu pocital pak spis s tema cislama na horni hranici, nez s nakym prumerem....
to assassin:
bohužel, je to tak...
TDi PD - 85 kW, jsou tam Fratelli Bosio trysky Power Plus tuším... cca 105 kW odhad
ale spotřeba byla stejná i před výměnou trysek
klobouka jezdím za 7 litrů, dálnice (130-160) jezdím za 8-9 litrů

09.02.2012, 10:43 |
petis Možná by bylo dobrý držet se tematu.
5,7 hemi má známej v RAMu a tahaj stím hodne tunový auto a po dálnici jim to de kolem 11 litrů. Takže toho bych se rozhodně nebál.
tykeev: hmm tak to je fakt nic moc... dalnice 130-160 lehce pres 9 jezdim se starickym 2,8 R6 .... jezdit s podobnou spotrebou s dieselem by se mi asi taky moc nelibilo...
jo uz to vidim, sem slepej, sharan.. no tam asi bude delat svoje i aerodynamika a hmotnost.. trosku bych se bal ze auto podobnejch rozmeru s benzinem pojede taky s vetsi spotrebou plynu nez treba stejnej motor v necem mensim - passat, golf.... tzn kdyz to pojede ve stejnym rezimu za 14litru LPG tak uz se ti ta investice bude vracet docela pomalu....

09.02.2012, 10:47 |
RedBaron | Upraveno: 2012-02-09 10:48:09
tykeev: Na tom není pomalu nic divnýho, Sharan & spol. má opravdu velkou čelní plochu a aerodynamickej odpor na to, aby ve 160ti málo žral.
to RedBaron:
no, měl jsem předtím Alhambru (ale klasiku 81 kW TDi) a spotřeba byla 6,5-7,5 max
2 tykeev: toľko mi žere (a aj viac) aj 530dA, tak by som to nevidel tak tragicky :-D
to muslim:
no, ale 530dA je trošku silnější motor :-)

09.02.2012, 19:56 |
clown 4.7 HEMI v Chrysleru 300
15.5 LPG dlouhodobe
Pohled na spritmonitor mi ukazuje trochu jiná čísla, než se tu prezentují :-((
Pohled na zprumerovany benzin a LPG pro slovo HEMI. Takze to vidim jako Zdeny60, kterej ma pohled na vec, jako vzdy, realnej...

Jo a rozdil mezi Cherokee a 300C je cca 18,5 vs cca 16,5 litru LPG.

10.02.2012, 08:48 |
petis Tu spotřebu jsem přestřelil. Koukal jsem znovu na fotky co známej dával a mel tam 13.8-14,3 litru ale s 5-6tunovým autem na podvalu. Já jel se 4.7 za 14,4-14,7 litrů s tunovým autem na podvalu. Bežne jezdím dálky kolem 12.5 litru na dálku. Couračky do 15 litrů bez podvalu.