
Navštíveno 13036x

Co by to mohlo být ?
Stojí na mrazu, startuje na první, po 2km topí, pohoda..
jenže třeba po dalších 5km topit přestane, a teplota motoru leze ke 100st.
tak zastavím, otevřu chladič opatrně, vybublaj neskutečný bubliny, případně odvzdušním.
pokračujem dál, zas to většinou začne topit, teplota motoru se vrátí na 80st.
za chvíli zas ledárna a topíme... a takto se to různě střídá během jízdy !
Jako by se neotviral velkej okruh. Ale proc to netopi...

07.02.2012, 19:43 |
Komba Termostat nebo těsnění pod hlavou.Co máš za motor?
je to mladý, ani nevím, 1,4ka ?
s tím těsněním už mi to dnes někdo říkal, prý to fouká do vody či co ..

07.02.2012, 19:52 |
Komba Jo když máš těsnění fouklý,tak to tlakuje okruh.Máš tam přebytečnej vzduch,tvoří se tam bubliny,který ti brání proudění vody a přehřívá se to

07.02.2012, 20:12 |
Kamil těsnění pod hlavou
ok .. dám to odborníkům ! díky

07.02.2012, 20:38 |
1kw Měl jsem ten samý motor, jen 1.1. Stejný problém jen to bylo v létě :) Vzduch, voda z chladiče, přehřívalo se, bílý dým z vejfuku při startu.
Bylo to těsnění pod hlavou..
možná to je 1.1 nemám tu techničák
docela mě šokuje u tohohle vozu převodovka,
je to zpřevodovaný nějak do rychla ne ?
1ka sotva vyjede krpál k nám a 2ka jde klidně do 80km/h

07.02.2012, 20:48 |
1kw Do 306 se 1.1 nedával.
Tu převodovku nevím, je to Francouz, co od toho čekat.. :)

07.02.2012, 21:31 |
CVakk Saxo 1.4 55kw (bude to stejnej motor) mě taky valilo 80 na dvojku v poho :)

07.02.2012, 22:15 |
Komba znam 306 z motorem 1.1 ;) taky se ale divim.Asi překopaný.