Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Filtr pevných částic VW 2.O TDI

 o Navštíveno 3561x o
o 06.02.2012, 09:10 | johanik
Uměl by někdo sehnat za lepší cenovku filtr pevných částic na 2.O TDI 103 Kw - Passat CC ?? Potřeboval bych s dokladem a ideálně DPH, ale origo cena je nesmysl, případně nějaká náhrada, nebo jak to pořešit aby auto dál v klidu fungovalo ? Díky


o 06.02.2012, 09:20 | jura.j
nebylo by lepší totok ?

[ Link ]
o 06.02.2012, 09:20 | BadyS
[ Link ]
odstranění FAP A DPF...zkušenost s nimi nemám.
o 06.02.2012, 09:22 | johanik
se v tom právě vůbec nevyznám, tak nevím, jestli to není na škodu, enbo tak něco ? Je to tatíkovo auto na dení ježdění s docela velkým nájezdem KM, tak hlavně potřebuju aby to bylo na 100% spolehlivý...
o 06.02.2012, 09:30 | MaxxT
ja jsem to delal na lexusu a pak se to blbe auto prodava, navic v nemecku muzes chytit na tohle raz dva kontrolu - cechacky obvzlast radi a pak to neni zadna prdel. :-) Radsi bych dal ty prachy do novyho - ja uz se u BMW taky chystam. :-))
o 06.02.2012, 09:31 | johanik
Tak presne tohle jsem vazne slyset nechtel :)
o 06.02.2012, 09:38 | rcman
Kolik teď ten origo filtr vůbec vyjde?
o 06.02.2012, 09:40 | johanik
cca 50 s prací...
o 06.02.2012, 09:48 | cendler
hele běžně ty filtry vyndavám a přeprogramovávám RJ, s tím co píše MaxxT jsem nějak neslyšel, že by to němci kontrolovaly a to mě tam stavěly už taky několikrát, jinak měl bych mít asi 3ks DPF filtru z různých aut, tak by se tam dal napáchat, kdyby jsi chtěl a pohybujeme se v pár tisíců ne desetitisíců.
Jinak samozřejmě to vyndavám z finkčních aut, je je to nesmyslné kurvítko do auta, takže za mě jedině vyndat.
Kdyby něco zavolej, to bude lepší, probereme to.
o 06.02.2012, 10:02 | Nismo.Power
rozhodně vyndat.... každej kdo si s tim auto koupí tak musí počítat buď s mastnou investicí do novýho a modlení ase aby to fungovalo aspon trochu tak jako má nebo ho vyndat a přeprogramovat ecu.....
ale vyndat
o 06.02.2012, 10:03 | Luke_288
johan: po kolika km se to podělalo?
o 06.02.2012, 10:05 | johanik
180 tisic...

Potřebuju ho tedy nutne dnes vyndat, nekdo v Praze co se toho chytne ??
o 06.02.2012, 10:07 | choze | Upraveno: 2012-02-06 10:07:58
Luke -180tis.


Kurnik pozde ;)
o 06.02.2012, 10:11 | Barthez
jj vyndat. Tady u nas to jeden kluk dela, ze to neni poznat, ze tam neni... Dystak predam kontakt....
o 06.02.2012, 10:52 | ACEMajky
u vyndany to lehce poznas - ma pry pak cernou koncovku vyfuku i zevnitr...
o 06.02.2012, 12:45 | Rudi
Německo dost projíždím, hodně často sem v Umwelt zónách a zatím všude klid. Ani na jednom autě mi nekontrolovali katík apod., všude je zajímalo max.plaketa a papíry, nic víc. Takže to spíš někdo zase šíří bubáka.
o 06.02.2012, 15:17 | klasek
180 je hodne brzo nato ze to jezdi dalky bude spatnej snimac diferencniho tlaku a ucpane trubky
o 12.02.2012, 18:45 | ACEMajky
moje info je cerpane ze sveta motoru z clanku ohledne filtru pevnych castic

Johanik - pro info, jak vypada posledni dil vyfuku zevnitr - respektive vyfuk je cisty, kdyz do nej sahnes, nebo cernej?

Pry u aut s filtrm by mel byt cisty - ale moc tomu neverim, ze by to bylo az tak ucinny...., proto se ptam... a jak si to nakonec vyresil?
o 12.02.2012, 18:57 | johnnypor
Možná asi špatná otázka ale regenerace DPF nelze provést?Nebo srovnání hmostnosti popílku na 0 ?Hold když už máš na Passat CC musíš mít i na opravy
o 12.02.2012, 19:29 | johanik
Regenerace provest nešla, takže je venku a navic byl jeste nejaky problem s EGR ventilem, ale vse je vyreseno, nevim jak ale auto jezdi :)

o 12.02.2012, 19:58 | H-Honza (M)
co jsem videl delaji to uz i tak, ze vyndaji dil vyfuku, opatrne rozriznou obal dpf, vykuchaj to, zavari, cele to delaji tak aby nebylo zespoda nic videt.
To ze by tohle nemci kontrolovali bych chtel videt, jak si dederon kleka pod auto, nebo nekde napichuje auto na diagnostiku, podle me to je docela kravina... Takze pokud to specha, odstranil bych ho, a casem nekde sehnal jinej. Pokud bys vedel cislo dilu muzu se zeptat.
Ja kupoval na ebay kamosovi na passata za 300€ zanovni - udajne z auta co melo 30t km.
Nevim jestli je cc stejne s obyc pasikem, bez cisla dilu to ani nezjistim...
[ Link ]

[ Link ]
o 12.02.2012, 20:21 | ACEMajky
no jo, ale pak ti jeste nekdo musi odstranit DPF z RJ - jelikoz cidla zacnou davat spatny hodnoty...

Prave co psali ve SM, tak staci kouknout na vnitrek koncovky vyfuku a je to hned poznat, zdali auto ma ci nema DPF (zdali je vykuchanej), proto me zajimalo jak je tov realu, zdali se to poznat da.

Predpokladam, ze nemci, jak si hodne hrajou na ekologii, tak te proste poslou, kdyz se jim to nebude zdat na stanici STK, ci nejaky jiny sileny BUG by v tom mohl byt...
o 13.02.2012, 08:21 | radek.613
Já tedy nevím, ale vždycky jsem bral FAP jako opotřebitelný a výměnný díl když nadejde jeho čas, který je nezbytnou součástí celku. To kolik stojí a kdy se podělá si předpokládám snad zjišťujete předem, před podpisem leasingových či autobazarových smluv na "vysněná" kamna a měli by jste být minimáloně finančně připraveni na to, že ten okamžik jednou přijde. Ono to úsloví s opicí a banánama stále platí, kdo chce jezdit za 5 litrů mastné směsi na sto a netrávit lidi kolem sebe, měl by mít taky servis, ne......
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.2098 sekund.