
Navštíveno 1976x

Tak a je to tady :( asi mi odešlo Turbo na moji OI, tak se Vás chci zeptat, jestli nevíte někdo na kolik mě výjde nové Turbo a na kolik REPAS a jak to hlavně s tím repasem je, jestli to vydrží stejně, jako originál nebo to stojí za PRD??
Díky...
No já ti nevím, ale budeš muset šetřit, zlatá FELICIE

04.02.2012, 17:44 |
Pajk Pokud Ti vymění celej středovej uzel, bude to v podstatě stav novýho turba, cena bych tipl tak 7 až 9 dle opravce.
Není lepší rovnou napsat Dotaz:......? U malamuta jsem myslel, že to je D: Aljašský malamut, že to D znamená Daruji :-D
HIGHTOWER: no tak kdybych něco Daroval, tak napíšu ,,DA" :D :D a bude vše v pořádku :)

04.02.2012, 19:00 |
gizmi velkavez: naprosto souhlas!!!! P: prodam, K: koupim a D: daruji.. tohle se vzdycky pouzivalo a jen na AHC je D: neco jineho nez daruji..
a teď z5 k tomu turbu je to velice vážná věc pro mě :( ,, :D "
Nove turbo origo kolem 14 tis repas se da sehnat tak za 7500kc.Co snim presne mas?
presně nevím, ale mám to u známého v servise, tak to musí vytáhnout. Ale vždy když jsem chtěl předjíždět nebo jsem dal tomu trochu kapky, tak když se dostaly otáčky nad 3 000, tak najednou přestalo úplně tahat to auto, ale když jsem vypl a zapů motor, tak to jelo zase normálně. Čili vůbec nevím, ale četl jsem na fórech škoda, že to může být jen zatvrdlé naklápění lopatek. Kdyby to bylo náhoudou tohle nevíte, jak se to jeví po opravě př. jestli to znovu zatvrdne nebo to bude oka atd.... Díky :)
Co mas za rok ze mas variabilni naklapeni lopatek?spis by sem hledal prasklou hadicku nebo ventil N75 nebo zatuhla regulace.
hadička to není ventil N75 taky ne po tom šel jako první!!! A nyní musí Turbo vytáhnout a kouknout co se ve vnitř ukrývá za špek :( doufám, že to bude teda, když se opravím, tak ta zatuhlá regulace!!! No a s tou regulaci to je jak? Myslím tím, jestli se to znovu projeví po nějaké době nebo ne...Moc tomu nerozumím, takže si nechám poradit a děkuju Všem za každou radu :)...

05.02.2012, 17:11 |
zipo
zipo: Vaaau díky moc :) to jsem přesně potřeboval najít :) je to v Ostravě čili, když tam zajedu vemu repas Turbo a dám jím mé špatné, tak mi ještě vrátí 1 500,- , tak to je perfektoos :) díky mooc...
jestli ti turbo jen vypne a vypneš zapneš zapalování a jede to bude problem jen v regulaci tj hadičky, zminovany n75,nebo netěstnost systemu, jestli maš wtc turbo tak zatuhle lopatky nebo reg ventil na turbu ale diagnostikovat zavadu by měl mechoš na autě bez demontáže turba
pokud budou zatuhle lopatky což je běžne u wtc turba tak turbo ven rozebrat vyčist a z5 do auta vysral bych se na činske repase
tak jistě, jestli to půjde spravit za pár šupů, tak se, taky vykašlu na Repas nebo nevé Turbo.... Uvidím co řekně, až to bude rozebrané...No a diagnostika mu prý nic neukazovala, že vše v normálu i hadčky ventil vše!!! Uvidím až to bude venku...
každopadně bych si nechal to co tam je než tam cpat činske mrdky pokud to bude možno jestli se to chova jen tak popisuješ nema cenu turbo měnit bude to zavada ktera se da dobře odstranit
[ Link ] todle rozhejbat teda aspon u me to dalo ono
Kolik km mužu očekává od repas. turba? Dá se to říct?
zaleží kdo ten repas děla a z čeho znam lidi kterym turbo vydrželo 800 km a setkal jsem se ře za 200 tis vystřidali 3 turba auto ma nejeto 400 tis ´takže nepočitam origo ktere 200 da bez problemu ale je to dodavka