Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Infinity G37 - nějaké zkušenosti někdo?

 o Navštíveno 2095x o
o 03.02.2012, 19:11 | Zdeny60
[ Link ]

Toto mě celkem zaujalo - pročetl testy a není to od věci. Nějaké zkušenosti? Tipy?

Předpokládám, že to bude možné servisovat u Nisanů bez problémů, je to CR původ.

Co spolehlivost? Nikde jsem se nedočetl o řešení pohonu, zdali je to nějaký druh připojitelné zadní nápravy a nebo nějaký trvalý pohon alias Torsen?


o 03.02.2012, 19:52 | Lukasino
btw. Zdeny, co Legend? AWD, hezka vybava, prijemny motor...
[ Link ]

Jinak neni Infinity z US (ikdyz spada pod Nissan)?
Co jsem se byl divat na FX45, tak interier nic moc (zpracovani) podle me :(
o 03.02.2012, 20:02 | Zdeny60
High price:-(But nice...
o 03.02.2012, 20:39 | pesa
motor spolehlivej - ja mam uz 120tis s predchudcem a super!

jen na tuto vahu bych rekl, ze slabej :(

nechces jit radeji do 545i nebo 550i?
o 03.02.2012, 23:45 | jasisoft | Upraveno: 2012-02-03 23:48:57
g37 je prakticky to iste ako 370z, len to ma luxusnejsiu vybavu a inu kasnu. Co sa tyka motora a napravu, je to vcelku spolahlive, respektive je tam len malo veci co sa serie. standardna verzia bola zadny nahon, 4x4 alias g37x bola riesena rovnako ako u starych sunny GTI-R alebo novom GTR. Stale je to to iste a nissan to pouziva uz niekolko desatroci len v nosich prevedniach. ten 4x4 system sa vola ATTESSA ET-S, dost slusne to je popisane v recenzii tu [ Link ] Skratka cely cas to je zadohrab, az ked stracas trakciu tak sa pripoja aj predne kolesa. Oproti Quatro alebo x-drive je to neporovnatelne rychlejsie a spolahlivejsie. Servis je bezproblemov v kazdom lepsom nissan servise. Poznam par ludi aj s 370z aj s g37 a spokojnost. Keby mam na to peniaze tak by som si ho kupil, bohuzial rozpocet je mimo tak skor zhanam 200sx s14... :-)))

cely system atessa je slusne vysvetleny tu [ Link ]

pripadne wikipedia [ Link ]

btw. g35 respektive 350z mal krajsi zvuk, g37 a 370z ma taky plechjovejsi zvuk ale zase ovela lepsi zatah nizsiu spotrebu a kultivovanost.

samozrejme aj na 3,5 aj 3,7 je mozne domontovat od HKS plug&play rotrex kompresor kit co posuva zabavu na dalsi level [ Link ]
o 04.02.2012, 00:44 | Nismo.Power
asi jako jasisoft....... a konecne se poohlizis po poradnym aute ;) tyhle v6 sou super motory,jedou a maj hezkej zvuk......37 je znatelne jina liga proti 35..... a twkovy 37s to je jeste lepsi ;) ... js ted ve stredu jel s 350z biturbo a taky to nejelo nejhur akorat spotreba 20 a cena prestavby krapet mimo normal .......
o 04.02.2012, 21:07 | pesa
2 jasisoft: pokud nezbyvaji penize na 370z, tak porid 350z - behem mesice napr. budu prodavat tu svoji orange i s muzikou..., pokud by jsi mel zajem tak mi pisni na psafar"uzenac"seznam.cz
o 05.02.2012, 08:10 | jasisoft
350z je stale financne mimo, a nejak som sa zamiloval do klasiky 200sx s14. Povodne som chcel s15 ale nemci chcu za to cca 10tis €, anglicania cca 5-6tis libier a stale musim vrazit do prestavby volantu na opacnu stranu, plus homolog a pod blbosti. Preto chcem s14, v nemecku sa da v klude za 5tis €, k tomu casom zozeniem s15 svetla, kapotu atd a spravim si s14.5... ale vdaka za ponuku.

sorry za OT.
o 07.02.2012, 17:32 | Zdeny60
Tak něco nového:

auto v linku je už prodáno :-)

ALe napsal mi majitel (nyní jezdí v nové Laguně Coupé), že to nemělo chybu-hlavně motor je dynamický, pružný a má relativně slušnou spotřebu (normál jízdy 10, město 12-15).

Takže hledám dál...

A ať nezakládám zase nové vlákno - v sobotu jsem podrobil inspekci tento vůz:

[ Link ]

Jel jsem se na něj podívat, jestli bych nevyměnil své firemní Legacy 2,0R (mám ho přeci jen dlouho - skoro 3 roky).

Kdyby měl někdo zájem - tak mé postřehy:
stav: 1A - 99,99% (ta 0,01% je asi 5cm dlouhá odřenina hrany na plastovém spodku zadního nárazníku, našel jsem ji náhodou asi až po 1/4 hodině:-)) Jinak nic - ani důlek, ani škrábaneček, prostě super.

Motor nebyl pry natočen předchozí 3 dny a v sobotu bylo -15°C v Pardubicích. Na drb. Zvuk parádní.

Výbava:
maximální - viz popis, vychytávka je elktricky zvedané 5. dveře!
Xenony, denní svícení, ALU kola, letní penu (náhradní ALU jsou v ceně, ale bez zimáků, ty si vzal údajně majitel na CR-V). Tempomat a výhřev a no, 6kvalt, v kufru SW, navigace... Duál klima. Prostě max. aspoň pro mě.
Interier jako nový,jen ta světlá kůže na sedadle řidiče nese přeci jen nádech jiného odstínu.Ale to by šlo jistě vyčists do původní.

Posez: Tak zde první zádrhel: auto je zvenku daleko robustnější, než mé Legacy (2006).ALe uvnitř je místa daleko a výrazně méně, hlavne vzdasu, protože jednak nelze zasunout nohy pod přední sedadlo a jednak, přední sedáky jsou robustní a tudíž hluboké = málo msíta - ba přímo žalostně málo místa vzadu. Vše umocněno ještě tím, že nástup je opravud dozadu obtížný, protože dbeře jsou prostě pro trpaslíky, nebo droboučké ženušky, co mají 3 nožičku (rozuměnj - nemají 8 a větší šuflata). Hlava se dotýká téměř střechy. ALe sedačka je vysoce pohodlná! Leč to místo...
Kufřík parádní - tak na diplommatku a pár kreditek. Na kočár či větší nálož na dovolenou - no, Legacy je natom zase výrazně lépe, i když jeho kudr je mělší - logicky- kvli pohonu, ale zato delší a i širší. zato provedení je luxusní - na rozdíl například od Mondea, které je přímo žalostně odfláknuté, tak jako soukmenovec Mazda 6.

Jízda:
nejprve jel prodejce (je to dealer Hondy), pak já, takže motor jsem měl už zahřžátý. Do dejme tomu 2,5 tisíc je to guma. Nic moc se neděj )opět zde Legacy táhné lépe a to je pouze 5ti kvalt). Nad 3tisíce už to začíná ožívat a dá se jet i na 6 celkem slušně bez námahy, na spotřebu. Nad 4.5 tisíce to jede hodně parádně, taky parádní je údaj ekonoměru - tyhle hodnoty znám ze 3litru Legacy, o kterém se tvrdí, že je to užraný motor (já o tom mám jiné mínění). No nic - ve vysokém spektru to táhne fakt parádně, 200 koní je znát. Ale je taky dobře slyšet. Víc, než bych čekal. Takže další mínus- i když, jak pro koho, někdo motory rád. Já tak chvíli a pak radši klid. Dost slyšet je šum větru - jel jsem nejvíc asi 120, nebyl jsem na dálnici. Kick dowm na 3 je celkem dobrý, ale musí být roztočeno- min. 3500rpm. Jinak vlažný normál. Vše svědčí o tom, že tento motor chce být ve vyššíc poloze, má li jet svižne. Ostatbně, oni japonci asi všichni.

Sedačka topí, ale nějak málo, je to kůže, byla zma, to je pravda, ale můj Legacy 3,0r v kůži topí za chviličku a daleko více! Řízení je sotré. A to mám rád. Brzdy taky, i když Legacy je má sotřejší (2,R, na ropzdíl od 3,0R, kde msuím víc dupat).

Radio jsem neslyšel, nebylo nakodované, protože byla před týdnem vybitá baterie a nikod ho nenakodoval. Aspoň mě nerušilo. ŠKoda, že jsem neviděl, jak funguje navigace.

Na hrbech to jede dobře, nic neklepe, rázy ale sylšet josu dost patrně, což je asi dnes taky všude. Zde opět - paradoxně - legacy o fous lepší,ne o moc, ale je. U 3,0R naopka, to je kostitřas:-)

A spotřeba??? Málem jsem vypadnul z wokna! 17,5!! To nemám fakt ani na slovutně užraném Legacy ani teď v mrazech při stejném režimu jízdy - opravda- jezdím sám, max. ve dvou, nyní jsem byli ve 3-já, prodejce a moje druhá drahá polovička.
Vím, že to nelze brát 100%, ale i tak-jistý otazník zde je. Já jsem si však jist, že v "mých" rukou by to šlo pod 9 zcela jasně, jen tomu dát čas.

Dojíždíme. Dojem z motoru je příznivý, ale dojem z auta jako celku je rozpačitý. Čekal jsem více místa a jetě jedna věc, pro mě dost podstatná - je provedení. Vše super, interier super, kufr, motor atd... jen se člověk nesmí dívat do podběhů. Tam, kde jsem kritizoval Mazdu 6 za hadr v andkolí - zde není nic!!! mimo uzoučký pásek plastu a to tak nešikovně, že celý vnitřní lem blatníku je zcela nechráněn a je vidět plechy!!! Byť sjou nastříkané nějakou černou hmotou, tohle si Honda jistě nezaslouží! A ten kousek plastu před zadním kolem (směrem k prahu) to tedy fakt nechápu, co tím chtěl kostrukjté vyjádřit:-) Vedle stojcí druhý AKord to měl to samé, takže standard.

Po cenovém dohadování o protiúčtu odjíždím, rokumeme celou cestu až domů (tedy skoro až domů, protože jsme se stavili o kolegy hifisty poslechnout si něco neskutečného - Tannoy Westminster Royal SE azesilovač Šroll - o tom jsme diskutovali pak až domů:-), ale výměna se konat nebude.

Mám obavu, že fakt za Legacy není dnes rovnocenná náhrada, nechci li 530i kombi. Prostorem, provedením, jízdníémi vlastnostmi, spolehlivostí... Jen věk je užna dyzajnu vidět, i když mě se i tak líbí. Honda je přeci jen novější. Takže zůstávám u souhvězdí.

Jen přemýšlím, jestli se nevykašlu na shánění náhrady za 3,0R. Když mi to Infinity prodali :-)
o 07.02.2012, 17:39 | Luke_288
honda acord tourer? když kliknu na link tak mi naběhne nějaká základní stránka tipcars s nabídkou různých aut. tohle jsem vyluštil z rozkliknutýho linku...
o 07.02.2012, 18:22 | Zdeny60
Ano Accord 2,4 MY2009 56.000km
o 07.02.2012, 22:40 | cupra.165
A to sem presne po teto motorizaci a teto generaci taky tak koukal...no aspon si mi usetril cas. Dekuju :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.17 sekund.