Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Rada jakou elektryckou kytaru

o Navštíveno 945x o
o 29.01.2012, 22:51 | Replayman007
Jakou Elektryckou kytaru na takové to domácí žvýkání?:-)
Jsem začátečník, teď trénuju na akustiku, ale není to ono. nejdou na to hrát písničky co bych chtěl (jdou ale není to ono- třeba ac/dc, olympic, deep purple atd..).
Poraďte nějaký lehký songy na začátek:-)

o 29.01.2012, 23:11 | petis
Mám Squier. Je to licence Fenderu a nato že stála asi 2500kč tak je hodne slušná, na moje drnkání to stačí až kam. Ale ted už bych si připlatil na řadu vejš, ta je z lepších materialů.
Mám tuhle.
[ Link ]
o 29.01.2012, 23:52 | Mr.Scully
Na kytaru nehraju, ale Stratocastery jsou klasika :-) A songy pro začátek - co třeba Smells Like Teen Spirit, Nothing Else Matters atd.?

(Jinak před koupí elektrické kytary by nebylo od věci si aspoň od spolužáků zjistit, jak se slovo "elektrická" píše. To ypsilon fakt rve uši/oči :-)
o 30.01.2012, 00:02 | Replayman007
nothing else matters je akustika:-) na elektriku asi to moc nepůjde, ale na akustiku už ho skoro ovládám:-)
jinak sorry za y/í :D nějak mi to ulítlo:-) od spolužáků už pár let ne :D
o 30.01.2012, 08:22 | Freerider | Upraveno: 2012-01-30 08:37:24
Scully: Vidíš, a ještě větší klasika je Les Paul :oDDD
Ve finále v této cenové relaci je to spíš o tom, co se ti líbí vzhledově. Vyhnul bych se značkám jako Stagg a podobně...
o 30.01.2012, 08:38 | Freerider