
Navštíveno 962x

Tohle mě jako dostalo:
Diskuze o Bandit 400 z r. 93:
1. ...kotouče v predu 2 take mam a myslim ze na nich tolik nesejde pac beztag brzdis hlavne zadni nee :)
3. Na motorce se brzdí hlavně zadní brzdou? Tedy, co se tady ještě nedozvím :-D Jinak raději bych šel např. do Fazer 600, kdy rád motor, nebo rovnou Fazer 1000.
2. já tomu nerozumím ale proč teda stejný model má ve předu jeden kotouč a jiný zase 2 ????
‎2. 27 kW otevřená tak 50 kW normálně
1. no nevim,me to pride bezpecnejsi,tak jak trotl brzdim zadni :DDD
2. já nevím ale kdyby to bylo k hov.. tak to tam nedávaj ne?
1. aha aha. No,to mas jak s autama,kdo na to co daaa,to tam taky maa :) ..takze proto ma nekdo 1 a nekdo 2 kotouce,proste vybava navic
3. zadní brzda je jen aby se neřeklo, tu skoro nepoužívám, neb jde hnedka do smyku, přední je tutovka :-) Počet kotoučů je právě dle výkonu, slabé motorky, hlavně 125 ccm mají 1 kotouč vepředu.
2. taky si myslím, .... jako ono zdání klame, že je to jen 400 ccm, ale jede to luxusně
3. ‎2 kotouče na motorce vepředu prostě jen výbava navíc :-D no kdybyste mě hledali, ležím pod stolem a chcípám smíchy :-D
A ted si vemte, jakej je zazrak, ze se jeste nezabil:) Pokud teda netroluje.
1. má co psal GSX-R nějakou tu starší co jsem pochopil, tu první modelovou řadu :-)
Taky nechápu, takže kdo má na autě i vzadu kotouče, tak to je jen zbytečnost navíc :-D

22.01.2012, 22:11 |
gizmi Zajimave - asi mam motorku "f tuningu dost", protoze mam 125 a mam original kotouce vpredu i na zadku :D Honda NSR :o) A nevim jak ostatni, ale uz jako malej jsem zjistil, ze zahamstnout na kole predni brzdu = prepad :) Takze se snazim brzdit obouma, ale zadni precijen vice..
Já mám teda na Fazeru dva kotouče ve předu a jeden vzadu..a můžu s klidem říct že brzdim víc přední brzdou a zadní si přibržduju.. :)
gizmi: zkoušel si někdy v zatáčce v náklonu zamačknout zadní brzdu? :)
gizmi: tak to bud rad, ze nemas nic silnejsiho a jsi porad mezi nami :)))
Woko_O: jj, zadni obcas take jenom pribrzduji, nebo dobrzduji, jinak ji nepouzivam skoro vubec....

22.01.2012, 22:50 |
gizmi Darker: :D:D:D:D Alespon jsem pobavil :)
Woko_O: v naklonu se brzdi? :D Kdo brzdi je druhej preci :D:D
Neeeee, ted vazne ... mam ji jen jako priblizovadlo, nikoliv zabava, takze jizdy na hrane se nekonaji (mam se rad a beztak jezdim prevazne mesto - do prace)..takze brzdim obema ;)
zadni jen sem tam prošlapnu aby nezrezla :-))
vy tady tomu tak rozumite :-) nechte si poradit ...

22.01.2012, 22:57 |
gizmi Lukaash: zejoooo :)))
..jinak se omlouvam za vtípek, ale od 9 do 7 jsem montoval nabytek do noveho obyvaku a lehce mi uz hrabe :))
Ono v náklonu není celkově dobrý brzdit čímkoliv jiným než očima,kdo jezdí déle tak chápe a nemusím vysvětlovat :-)
Jako Akordýsek, v zatáčce se nebrzdí vůbec, tam se to jen klopí a modlí se.
Jak za to zabereš v zatáčce tak bud lehneš nebo letíš kam nechceš,ale ruku na srdce taky sem to párkrát přetáhl naštěstí sem to ustál..

24.01.2012, 12:07 |
Cenda nejlepší borci brzdí v zatáčcce až skoro k apexu a pak hned tahaj :-)
brzdit se má oběma, ale přiznám se, že na tu zadní nějak kašlu. Zadek pomůže motorce čapnout na víc zem (za předpokladu, že je umístěná pod kyvkou) a o něco víc můžete brzdit předkem.
jak pise Cenda, tezko brzdeni na motorce resit obecne.. ale rychlici bezne brzdej az do apexu a z apexu uz zase akceleruji...
pri tvrdym brzdeni na sportovni motorce je zadni brzda v podstate k nicemu, rychlici ji pouzivaj pred vlastnim brzdenim pred zatackou k "uprave geometrie" motorky.. ale to uz je ponekud vyssi divci...
jizdnich stylu a motorek je spousta, treba na nakym tezkym cruiseru bude mit i brzdeni zadni svuj vyznam, to samy v terenu ma zadni brzda taky specificky pouziti..
uvodni rozhovor je vtipnej, ale na moto serverech jedno z bezne se opakujicich temat a najde se vzdy spousta lidi co je ochotna se hadat o sve pravde ikdyz je to naka konina...