Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Brzdy na motorce :-D

 o Navštíveno 962x o
o 22.01.2012, 19:49 | HIGHTOWER
Tohle mě jako dostalo:

Diskuze o Bandit 400 z r. 93:
1. ...kotouče v predu 2 take mam a myslim ze na nich tolik nesejde pac beztag brzdis hlavne zadni nee :)

3. Na motorce se brzdí hlavně zadní brzdou? Tedy, co se tady ještě nedozvím :-D Jinak raději bych šel např. do Fazer 600, kdy rád motor, nebo rovnou Fazer 1000.

2. já tomu nerozumím ale proč teda stejný model má ve předu jeden kotouč a jiný zase 2 ????

‎2. 27 kW otevřená tak 50 kW normálně

1. no nevim,me to pride bezpecnejsi,tak jak trotl brzdim zadni :DDD

2. já nevím ale kdyby to bylo k hov.. tak to tam nedávaj ne?

1. aha aha. No,to mas jak s autama,kdo na to co daaa,to tam taky maa :) ..takze proto ma nekdo 1 a nekdo 2 kotouce,proste vybava navic

3. zadní brzda je jen aby se neřeklo, tu skoro nepoužívám, neb jde hnedka do smyku, přední je tutovka :-) Počet kotoučů je právě dle výkonu, slabé motorky, hlavně 125 ccm mají 1 kotouč vepředu.

2. taky si myslím, .... jako ono zdání klame, že je to jen 400 ccm, ale jede to luxusně

3. ‎2 kotouče na motorce vepředu prostě jen výbava navíc :-D no kdybyste mě hledali, ležím pod stolem a chcípám smíchy :-D


o 22.01.2012, 19:51 | Darker
Koukam, znalci!! :-D
o 22.01.2012, 20:25 | KaCzaba
:-D
o 22.01.2012, 21:28 | kozlustechnykus
A ted si vemte, jakej je zazrak, ze se jeste nezabil:) Pokud teda netroluje.
o 22.01.2012, 21:46 | HIGHTOWER
1. má co psal GSX-R nějakou tu starší co jsem pochopil, tu první modelovou řadu :-)
Taky nechápu, takže kdo má na autě i vzadu kotouče, tak to je jen zbytečnost navíc :-D
o 22.01.2012, 22:11 | gizmi
Zajimave - asi mam motorku "f tuningu dost", protoze mam 125 a mam original kotouce vpredu i na zadku :D Honda NSR :o) A nevim jak ostatni, ale uz jako malej jsem zjistil, ze zahamstnout na kole predni brzdu = prepad :) Takze se snazim brzdit obouma, ale zadni precijen vice..
o 22.01.2012, 22:16 | Woko_O
Já mám teda na Fazeru dva kotouče ve předu a jeden vzadu..a můžu s klidem říct že brzdim víc přední brzdou a zadní si přibržduju.. :)

gizmi: zkoušel si někdy v zatáčce v náklonu zamačknout zadní brzdu? :)
o 22.01.2012, 22:22 | jerzy05
gizmi: tak to bud rad, ze nemas nic silnejsiho a jsi porad mezi nami :)))
Woko_O: jj, zadni obcas take jenom pribrzduji, nebo dobrzduji, jinak ji nepouzivam skoro vubec....
o 22.01.2012, 22:44 | Darker
Dobře gimzmi!!! :-D
o 22.01.2012, 22:50 | gizmi
Darker: :D:D:D:D Alespon jsem pobavil :)
Woko_O: v naklonu se brzdi? :D Kdo brzdi je druhej preci :D:D

Neeeee, ted vazne ... mam ji jen jako priblizovadlo, nikoliv zabava, takze jizdy na hrane se nekonaji (mam se rad a beztak jezdim prevazne mesto - do prace)..takze brzdim obema ;)
o 22.01.2012, 22:51 | /// MiŠeL ///
zadni jen sem tam prošlapnu aby nezrezla :-))
o 22.01.2012, 22:53 | Lukaash
vy tady tomu tak rozumite :-) nechte si poradit ...
o 22.01.2012, 22:57 | gizmi
Lukaash: zejoooo :)))

..jinak se omlouvam za vtípek, ale od 9 do 7 jsem montoval nabytek do noveho obyvaku a lehce mi uz hrabe :))
o 24.01.2012, 09:49 | Akordýsek
Ono v náklonu není celkově dobrý brzdit čímkoliv jiným než očima,kdo jezdí déle tak chápe a nemusím vysvětlovat :-)
o 24.01.2012, 09:58 | AllInOne
Jako Akordýsek, v zatáčce se nebrzdí vůbec, tam se to jen klopí a modlí se.
o 24.01.2012, 11:50 | Akordýsek
Jak za to zabereš v zatáčce tak bud lehneš nebo letíš kam nechceš,ale ruku na srdce taky sem to párkrát přetáhl naštěstí sem to ustál..
o 24.01.2012, 12:07 | Cenda
nejlepší borci brzdí v zatáčcce až skoro k apexu a pak hned tahaj :-)

brzdit se má oběma, ale přiznám se, že na tu zadní nějak kašlu. Zadek pomůže motorce čapnout na víc zem (za předpokladu, že je umístěná pod kyvkou) a o něco víc můžete brzdit předkem.
o 24.01.2012, 12:22 | assassin
jak pise Cenda, tezko brzdeni na motorce resit obecne.. ale rychlici bezne brzdej az do apexu a z apexu uz zase akceleruji...
pri tvrdym brzdeni na sportovni motorce je zadni brzda v podstate k nicemu, rychlici ji pouzivaj pred vlastnim brzdenim pred zatackou k "uprave geometrie" motorky.. ale to uz je ponekud vyssi divci...

jizdnich stylu a motorek je spousta, treba na nakym tezkym cruiseru bude mit i brzdeni zadni svuj vyznam, to samy v terenu ma zadni brzda taky specificky pouziti..

uvodni rozhovor je vtipnej, ale na moto serverech jedno z bezne se opakujicich temat a najde se vzdy spousta lidi co je ochotna se hadat o sve pravde ikdyz je to naka konina...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4417 sekund.