
Navštíveno 8562x


22.01.2012, 18:37 |
Jirka Chlapi, uvažuju o změně auta a zaujalo mě tohle: Chrysler Grand Voyager 3.3 i 4X4 PLYN, má s tím někdo zkušenosti co se týká provozu a na co si dát pozor ?
kamarád má ten samý model, jen bez 4x4. Tahá s tím auta a co vím, tak jen spotřebka. překvapia mě ta převodovka. skoro nepoznáš, kdy přeřadí
Motor s převodovkou jsou držáci, navíc to fakt funguje velmi dobře. Vzhledem ke 4x4 bude třeba počítat s cca 15l plynu na 100km při běžný jízdě. No a na co si dát pozor - osobně bych zkontroloval všechno důležitý, co se týče elektriky, nemyslim teda motor, ale spíš funkční věci interieru a podobně. Může bejt zbytečně komplikovaný to pak řešit, Chrysler tim vcelku trpí. Spíš se ale setkáš s něčim spotřebnim na podvozku
El_Vita, nevis pro zajimavost, kolik to auto ma na kouli?
muzu to zjistit .. ja mu cinknu :-)
El_Vita: zas tak nutny to neni, aby jsi ho otravoval ;o))) kazdopadne diky :o)
Jeste Jirka nenapsal jakou generaci, co jsem koukal, tak 3,3 byla ve vice :)
obsazeno ... tak až za chvilku :-)
obsazeno ... tak až za chvilku :-)

22.01.2012, 20:01 |
Jirka Je to rok 2002
Má ho jeden modelář od nás z letioště - v té nejvyšší výbavě vč. elektrických dveří a kůže - jezdí s tím už asi 3 roky,nehlásil žádné problémy s motorem.
Přesně. Navíc ty elektrické boční dveře a ještě na dálkové ovládání jsou fakt Prima! ;-)
El_Vita: bozi, moc diky :)
Ale ta vaha, to je teda bida, na to ze jen vozejk ma cca 500kg :( to i muj osobak ma vic (2,3t) :(
Pak se jen vydat neofiko, nelegalni, cestou .... ;-)
mnohem lepší volba na spolehlivost je 3,8....automaty sou ok a u 4x4 je ok i zadní náprava která i klasiky je docela obtíž každejch tak 100tis..
Nismo: no vzhledem k tomu, že ta jejich 3,3 je jedna z nej co dělali, tak bych byl se slovem mnohem spolehlivější opatrnej :o) to už by ten motor musel opravovat auta parkující vedle něj :o) navíc 3,8 měl známej taky ve 4x4 a tam byla teda spotřeba o dost vyšší. Ono je třeba si asi nejprve říct, že je to jeden a ten samej motor, jen je upravenej objem zdvihem :o)

23.01.2012, 16:20 |
Jirka Díky za názory, ještě budu uvažovat jestli do toho jít.

29.01.2012, 15:20 |
Losky Když jsem se ptal na to samé auto asi před půl rokem, tak jste mě každej od toho odradil. Strašný podvozek, hrůza elektrika atd...
když se tady zeptáš na itala, taky tě každý pošle do háje, ale přitom není o nic horší než VW.
Říkám, kamarád ho má, tahá s tím auta a je spokojený. O žádné poruše nevím. Na nic si netěžoval a co vím ani nesháněl žádné díly. Nic za poslední rok nepotřeboval
prostě 3,3 i 3,8 je dobrá volba, 3,8 jede o dost líp a 3,3 zase je lepší na sptořebu ale v plynu je to uplně putna protože to bude jezdit za vtipný peníze obojí.....
El_vita : jasně, nejhorší nafty má samozřejmě VW.... jezdí jich sice hromady ale průserovost že to svět neviděl..... ten italskej nafták neni tak špatnej když každejch 25tis uděláš rozvody jak je psáno a dáno v servisní knize, pak seš bezproblémů docela a ty rozvody stojej do 5k vč. práce takže pohodička je to jen jeden řetízek za řemenicí u kliky nic víc :)

29.01.2012, 15:56 |
El_Vita | Upraveno: 2012-01-29 15:58:19
hele, já mám na JTD 202tkm ... rozvody byly dělány naposledy ve 100tkm ... ale je pravda, že už mám objednanou novou sadu na výměnu :-) jinak ťuky ťuk ... 1.9 JTD 16V 103kw zatím pořád jezdí jak má :-)

29.01.2012, 19:25 |
Losky Koncern možná stojí za kulový proto, že jich jezdí nejvíc v TDi. Ale to je jedno.
Předtím jsem se ptal, jaké je to auto a pár borců tady, že je to největší šrot, poruchy elektriky, hrůzné motory (nafta), špatný houpavý podvozek, hrozná stabilita atd a teď tady píšete, že je to vlastně bezva auto. Tak se nezlobte, ale to my hlava nebere:(
ten můj kamarád měl předtím Galaxa ... a zpátky by to prý už neměnil. Galax prý byl houpavější :-)

29.01.2012, 19:33 |
Losky Taky zase koukám po něčem větším, tak zas čumím po Galaxy a předtím mě každý od Voyageru odrazoval, ale líbil se mi ze všeho nejvíc. Takže se na to zase budu koukat.
musím říct, že je fakt spokojený a bezva jsou ty elektrické boční dveře i s dálkovým ovládáním ... :-) to je super :-)
s 2,5TD je to jednoduché a rozvody vyjdou "zadarmo", když člověk ví co a jak a nemusí se měnit každých 25tis. km :)
však jsem to s Nismem v krátkosti řešil, když jsem byl u něj.
ale co si budeme povídat - "tichá pošta" alias "jedna paní povídala"....
aneb hospodské řeči typu: soused si koupil fabii RS - to je sporťák, a žere mu to jen 4 litry i když s tím lítá 200
a ital se sere už jen když stojí a francouz ... to je ještě horší :-)
El_Vita:
je to tak se vším...
u Chryslera, ale nejen u něj, je "rádoby objektivní" názor a zkušenost v Čr ovlivněn nenávistí k US autům :D
Ameriky jezdí rovně, *e*e se elektrika a hlavně - jsou drahý díly! :D
Escudo by možná mohl poreferovat, zdali se nemýlím, má pěticípou hvězdu ;)
StreetFighter: Ještě si zapomněl, že strašně moc žerou a je hodně drahá pojistka :)))
no prostě to není VW f TDí ...
lol, nevim proc bych treba mel mit nenavist k US autum, ale objektivne muzu napsat, ze to auto je srac, prinejmensim v 2,5CRDi a manualu (meli jsme doma tusim 94 a 02 r.v.)... brzdy nebrzdi ani nove, prevodovku muzes ovladat leda pred posilovnou (a podela se), tahlo spojky umre se 100% jistotou, to same RJ Abs, rizeni, zadni naprava (u FWD, nevim jak u 4x4) je v tahlych zatackach ve vyssi rychlosti na hranici moznosti, odpadavajici casti interieru (misty pouzity suchy zip a jine vtipne reseni), koroze napr kapoty odprostredku, motor od italu je taky radost (turbo, vstriky, praskajici delene hlavy, rozvody, alternator, egr, ...)
obcas je duvod, proc tyhle auta stoji tolik kolik stoji a proc obsazujou posledni pricky co se tyce spolehlivosti .-)
Ono je vhodné si tyhle auta taky pořizovat v konfiguraci co trpí nejméně problémy, je nejrobustnější a nejosvědčenější. Chrysler nemůže za to, že nafta je modla Evropy a speciálně češi kupují auta jen a čistě podle údaje o průměrné spotřebě. Normální člověk si to koupí se 3,8 a samozřejmě automatem a získá tak za ty peníze co to stojí rozumný povoz s příjemnými provozními náklasdy, nijak extra se nesypající oproti jiným produktům vyhlášených značek. Protože si to ale evropský trh žádal, prostě koupili nějaký nejlevnější dehtový agregát, nacpali ho tam a nespletli se, byznys to byl a lidi kupovali jako diví. To že to drnčí až opadávvají kusy interiéru, to že se ten motor sype jako celek, to že přetěžuje přední nápravu a mrší jízdní vlastnosti a další věci s tím spojené, to je daň za ty vymodlené spotřeby 4,99995455879955456 litru na sto. Když se při koupi a výběru použije hlava, s Voyagerem nejsou nijak větší starosti a problémy, než s jakýmkoli jiným autem.
Mel jsem 3.8 a byl jsem max. spokojenej. Najel jsem jenom 20t za cca rok, ale na to jak to bylo stary (1996) to fungovalo skvele. Jediny problem byla ridici jednotka motoru, kterou jsem ale z volne dostupne prirucky na internetu odhalil a behem 1 dne koupil pouzitou funkcni za 4t od pana co dela kousek od Mirosovic Chryslery. Tim ale konci detske nemoci, ostatni je spotrebak a ze by to nebrzdilo? Tak o tom nemuze byt ani rec. Ano, do zatacek je to mastodont, ale vsak je s tim snad kazdy clovek s koupi takoveho auta smireny, novy Galaxy to nebude nikdy a ani to od GV ci DGC nikdo neceka.
Mimo jine, tenhle automat je masirka, fakt jeden z lepe fungujicich.