Navštíveno 979x

Zdravím kluci,už jednou jsem tu psal ohledně mé závady.
začalo to tím,že jsem si koupil BOV bailey dv26,montáž jsem udělal sám,místo orogi jsem umístil tento ventil.
kde byl na škrtící klapkou a pod kritem motoru,zjistil jsem že mi docela cáká olej z toho ventilu,ale nejsem odborník..tak jsem to nechal být.
ale asi tak po 2 mesících se projevil problém,valil jsem asi tak 150km a když jsem zrychloval najednou se mi začalo auto pocukávat.
a to je ten problém co doposavad řeším.
auto mi neustále cuká s takovým menším syčivím zvukem. ale závada je jen tak 60/40 % takže ne furt to dělá.
auto bylo na menší diagnostice tak i velké a to ve škodovce. po elektronice auto bez závad:(((vím že se to těžko vysvětluje,když to nevidíte či se neprojedete,ale už mi tu dost lidi poradilo.
mám známeho v servisu,ten tvrdí,že mám počkat až to bude dělat furt.četl sjem ruzná forka...ale nikdo neměl tu samou závadu.nechci tam auto nechat 5dní stát aby se mi vtom štourali a ja ta menchal balík penez,ale asi se mi to nevyhne když budu potřebovat zjisti zavadu že???
Asi tak měsíc zpět , jsem tomu dal opravdu kotel kdyjsem to odpíchnul z nuly. a tam se mi z výfuku objevil bílý dým...ale ani předtím ani potom už se mi ten dým neobjevil. neví te si rady,či typy co kde prohlídnout,či co by to pravděpodobně mohlo být???
musí tam být mechanická závada..ale kde??, moc děkuji předem,sand mi někdo tu pomuže
omlouvám se za překlepy.číst to posobě to je des.
Vzit nekoho s notebookem, napichnout auto a sledovat za jizdy by nepomohlo?
nejak sem to nepobral , mám enom starý AGU , tak doufám , že neťápnu nejaků blbosť , ale esi máš olej v sání , tak umřelo fíčko , zhoď hadicu a skus esi néni volný pajšl.
co se týče teho syčení , nemám tam airbox a syčá to pořád a moc , ale je to fajn.
mě to moje taky cukalo , ale aspoň zme na vagině našli sporadicků váhu , už je nová a luxus.