Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Omega dotaz a pomoc :-)

 o Navštíveno 1544x o
o 17.01.2012, 08:35 | Freerider | Upraveno: 2012-01-17 08:36:40
Mám malej problém s Omegou.
Auto dlouho stálo (skoro rok a půl) v garáži, jednou za 14 dní až měsíc se natočil motor a popojelo se s tím cca 10 km, aby se ohřál motor a zase se to vrátilo zpět.
Teď přišla potřeba to vytáhnout pro denní provoz. Takže jsem udělal přední brzdy, olej, filtry, ale ouha.

Auto se chová dosti divně - jak kdyby jelo na 5 válců, projeví se to tím, že se chvěje,jak kdyby střílelo do výfuku, smrad z toho jde, jak kdyby se pálila síra. Když to vytočím do otáček, chytne se, ale jakmile otáčky spadnou pod 2 tis. (což je při jízdě v cca 90 km/h) je to rachot jako prase - prostě to mlátí a netáhne.

Mám podezření na svíčky nebo kabely nebo obojí (jsou dva roky starý a mají najeto asi 5000 km).
Ale nechce se mi to bezhlavě rozdělávat, aniž bych se zeptal, protože zrovna k těmto komponentům :o) je přístup jak k penězům...

Motor je 2.5 V6, r.v. 2000.

Díky (Nismo) :o))))


o 17.01.2012, 08:58 | Nismo.Power
tak ti nezbejvá než zkouknout zdali ty káble nejsou prokousaný..... jak cívka tak káble sou na tý 2,5tak schovaný že když přijedeš s teplym do garáže tak pro myši super žrádlo :) pokud to takhle po aspon mesíci vždycky jelo tak bych nejdřív šel po prokousanejch káblech.... pak taky starej benzín dokáže udělat svoje, ale chtělo by to vědět zdali to jde na 5 nebo prostě jen špatně pálí...... tzn zdali dělá v pravidelnym intervalu špatnej zápal nebo náhodně :)
o 17.01.2012, 09:41 | Paczqo
sorry za OT ale zlaté umístění cívek na 3.2 V6
o 17.01.2012, 09:43 | radek.613
Začal bych čerstvým benzínem :-D
o 17.01.2012, 10:21 | Freerider
radek.613 - natankováno 2x celých 70 litrů
Nismo: spíš to dělá v rozmezí otáček 0-2000. Když tomu dám kotel, jede to normálně
o 17.01.2012, 10:22 | Freerider
Paczqo: neprovokuj :oDDD
o 17.01.2012, 10:31 | Paczqo
:-D :-D

Jinak co popisuješ bylo u mé po dlouhém stání v bazaru také a právě chyba byla v cívce, svíčkách a saknoucím těsnění. na N se auto klepalo jako bych měl pod kapotou nějakej velkej V8 a při 90ti kmh a zhruba 2tis otáčkách se auto rozklepalo šílené a nedalo se pomalu udržet v rovné jízdě.
o 17.01.2012, 10:48 | Freerider
Paczqo: hmm, tak to co popisuješ je přesně ono :oDD
o 19.01.2012, 12:56 | Vondra
Ahoj, u Calibry V6 je jiné sání ale právě často vypadávala podtlaková hadička, která měla za vinu to co popisuješ. Koukni na ni, měla by být, jestli ji tam vůbec máš, před vstupem do toho duálního sání, u Calibry to je přesně u klapky sání. Třeba ti to pomůže, jinak ti dobře poradí šmudlové na calibra.cz když dobře popíšeš problém.
o 30.05.2012, 08:30 | Freerider
Ha, já to sem zapomněl napsat.

Na autě uděláno:
Výměna svíček - nepomohlo
Výměna kabelů - nepomohlo
Zaslepení EGR - ještě horší
Výměna zapalovací cívky - pomohlo na chvíli
Diagnostika nic

Výměna zapalovací cívky z druhý omegy - pomohlo.

Implantování té nové cívky do Omegy II - ty stejný příznaky jako před tím.

Diagnóza - v Elitu mají skladem asi 60 zapalovacích cívek skladem a já musel narazit snad na jedinej vadnej kus z výroby, který tam byl. :oDD
Výměna bez problémů.

Auto jezdí jak má :oD
o 30.05.2012, 09:41 | Lukasino
Gratulace :o)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3226 sekund.