
Navštíveno 3096x


16.01.2012, 20:51 |
Jindrs | Upraveno: 2012-01-16 20:53:43
jeden mistni clen me nakazil Jeepem grand cherokeem tak uvazuju ze obmenim vozovej park a v uvahu zatim pripada jeep grand cherokee 4,7 a bmw x5 4,4 roky vsechno okolo 2001, zajimaji me pro a proti,jak jsou na tom automaticky prevodovky,podvozek,co kde se sere a ctyrkolka, popripade jina alternativa techto vozu do cenovy relace 150-200tis.Diky za postrehy
jinak nechci s tim jezdit zadnej off,obcas nejaka polnacka a blbnuti na snehu
dle mě se X5 do toho rozpočtu nevleze
X5 se do toho rozpočtu vleze ale kaše, granda v tomhle rozpočtu už seženeš dobreho ale 4,7 V8 v dobrem stavu je docela malo a chce to trochu hledání.
co se spolehlivosti a ceny dilu tyce ... tak asi za mě WJ :-)
u toho BMW bych se bal te prevodovky prave. Jinak na blbnuti a zadny offroad ta X5 bohate staci.
BMW bude mit lepsi jizdni vlastnosti na asfaltu, ale Jeep zase mimo. IMHO
X5 je parodie na off křížený s SUV, WJ si oproti ní na nic nehraje a je jaká je. Za mě jednoznačně WJ, kor až to prvně "přiutopíš", poznáš, kde jsou slabiny něměckch soudruhů a zůstane ti na dvorku hezké těžítko s vrtulkou ve znaku :-D Nehledě na to, o kolik víc se krade X5 oproti WJ....
tak tak Wj je jaké je a i proto si myslim že je oblíbené mě trvalo dva dny si na to auto zvyknout ale teď si chrochtám blahem sice pravda bylo pár vad na něm ale buď řešeno zárukou nebo díly za prd a spotřeba ? jezdim za 16,6 - 18L LPG reálně a to jezdim aktuálně 85% město.
tak sem byl na rychlo na par forech a ta X5 me odrazuje kvuli ty prevodovce :-( takze asi to WJ :-)ale to se rozhodne az pristi mesic,jeste musim prodat svoje modeo mk3 kombi 2,5V6
ja se radsi zdrzim komentare..... :-D
koukej to mondeo dat z baraku,ikdyz je to bezproblemovej povoz,a mastime pro WJcko :-D
na tebe sem cekal,diky ze jsi me nakazil :-D
vy byste potrebovali rozsadit ...

16.01.2012, 22:31 |
petis Jestli chceš dát 200k za WJ tak sežen HO:-) Mám WJ 2004.
Od koupě mám najeto 17tis km, Zatím jen spotřebák.
Hned po koupi všechny oleje a svíčky z HO. Po cca 7tis všechny tlumče
Zkusil jsem Rancho. Pak brzdy, desky EBC green, a přední kotouče. Jeden třmen byl vprdeli (3000kč novej)Ještě mám koupenej palivovej filtr a motorek volnobehuu, ale nebyl čas to přehodit. Jinak nic, pořád to jezdí tuk tuk.
Převodovka aspon moje řadí krásne, poznám přeřazení ´´jen´´ na otážkách, jen řazení z P na R/D, je takový hrubý bych řek.
uz mam jednoho v merku a je na nej rezervace zejtra tam zavolam,tech 200 sem bral jako strop kdyz to bude top stav ale i tak se na tom muze neco podelat takze radsi asi vezmu neco levnejsiho abych mel rezervu na servis
Tady máš pěkný, toho znám, je v solidním stavu
[ Link ]
jinak ad X5 - proti i "malýmu" Cherokee je uvnitř hodně malá - kamarád má X5 novej model a bude ji prodávat, na můj dotaz proč jsem dostal odpověď, cituju: "dozadu se mi tři dětský sedačky a do kufru bagáž a pes nevejde" - místo X5ky chce na 99% T5ku Caravelle :-) jinak prej jsou i dvě větší dětský sicny (na 4-6letý děti) prostorově problém :-)) - druhý kamarád vlastní ZJčko s 5.2kou - prostorově je to MPVčko v hábitu SUVčka :-))
Ten z odkazu je u na sauto myslim.na nej jsem koukal. Pak tam mas jeste krasavce overlanda za 189. Ma to tusim HO motor,8pytlu,ASR,ESP,sibr,asistent parkovani a rozjezdu do kopce...tohle treba muj limited nema. Zauvazoval bych...
Asistent rozjezdu do kopce? To ma snad kazdej automat, nebo jsem mimo? :o)
Lukasino: ono spíš některé automaty to do kopce drží na D fest, takže se to tváří jako asistent. Mně A8 taky drží do jakkoliv prudkého kopce, naproti tomu Omega začne ve stojce pomalu couvat dozadu, to stejný dělal Saab.
Sestikule: jo tak, to je taky pravda :o)
Me scanie couva bez asistenta :-)))
Tam je to trosku jinak...tam je to na volnobeh jako bys mel neutral....nevim co tim myslej v inzeratu...hledal jsem blbiny co ma overland navic oproti limited

17.01.2012, 10:34 |
petis | Upraveno: 2012-01-17 10:36:37
Koukám ted na toho Overlanda za 189k a troufnu si tvrdit že to Overland není. Nemá to nastavovaní pedálů, a kuži jako Overland. Celkove to vypadá jako Limited možná s motorem HO. kterej byl na přání možnej.
I disky jsou limited
Pokud se nepletu tak ESP a ASR nemá žádné WJ a ten volant není z overlanda ale je to volant od startechu
Takze zas vim kulovy,co navic ma overland :-)
ja mel zato, ze novejsi WJ/WG ESP měly :-(
Mno, dost dobře mi hlava nebere, proč bych měl u Jeepa potřebovat ESP......
o esp nestojim mam ho v stavajicim aute a je to k vzteku
já jsem taky rád, že mi nekecá do řízení (alfa 147), ale myslel jsem, že to dávali kvůli lepšímu hodnocení v evropských testech Euro NCAP ... nebo se to tak hodnotí až teď? třeba panda nedostala plný počet 5ti hvězdiček, že nemá v sérii víc airbagů ...
ad stabilizace - treba kdyz jedes do tahle zatacky na snehu a citis, jak auto nema trakci na zatoceni, tak bez stabilizace se muzes leda pokusit zabrzdit a PAK zatocit... s vhodne fungujici stabilizaci (napr. DSCIII a jine) jen vic zatocis volantem, system podle cidla pricneho zrychleni zjisti, ze je auto nedotacive a pribrzdi patricna kola a zatoci (popisuju situaci, kdy lze takto zatacku projet, ne situaci kdy 60 je real a najezdovka 90km/h)
Ad stabilizace u 1,7 tuny vážícího prázdného ofrouta co má těžiště 0,5 m nad zemí a 250 mm široký gumy: totální zbytečnost. To že se pomocí ESP zachraňují low-cost podvozky spotřebních vozítek chápu a beru, je to levnější než vyrobit dobře se mechanicky řídící auto, protože beztak 90% lidí nemá z řízení auta žádný pocit, natož požitek a jen slepě důvěřují asistentům, že je ze všeho vytáhnou (pak jsou jich večer plné zprávy v TV). Ale potřebovat ESP u "džípa", to mi přijde přitažený za vlasy, to snad radši ať takový spotřebitel vůbec za volant neleze. Jak je vůbec možný, že je na světě tolik lidí starších 30ti let, a všichni jsou živí a umí řídit, a ádné asistenty k obsluze aut nepotřebují.....

20.01.2012, 12:37 |
hanzz V Outbacku mám stabilizaci VDC. Díky symmetrical AWD je i v kalamitní zimě při svižnější jízdě velice těžké se s tím autem dostat do úzkých, ze kterých by mne VDC mudelo vytahovat. Když zkusím auto rozhodit prudkým vyhýbacím manévrem, tak samozřejmě VDC ihned zareaguje a auto bleskurychle srovná. Když ten samý manévr zkusím s vypnutým VDC, tak se díky koncepci pohonu to auto z toho dostane také, ale musím mu už pomoci já.
Vím, že jsem v autě od toho, abych jej řídil. Ale umím si přestavit, že může nastat situace (zatím naštěstí nenastala), kdy asistence VDC bude rozhodovat o tom, jestli se vymelu, nebo ne. Co si budeme povídat, (jakkoli si to spousta nalhává) nikdo z nás není žádný bůhví jaký pilot (jako např. Loeb), jsme jenom různě průměrní řidiči.
Takže mne to, že v autě je VDC nijak nepobuřuje. Je to jako se vším, stabilizace je dobrý sluha, ale zlý pán :)