
Navštíveno 5997x

Naskytla se mi moznost na tohle auto. A posledni dobou se tu resi auta porad, tak se taky poptam na nazor:)
Jde o OII Combi 1,9 TDI
V pondeli ho jedu omrknout do bazaru.
Je tam vylozene neco na co si dat pozor? S automaty moc zkusenosti nemam, tak na co si dat vylozene pozor. Pripadne jake jsou zkusenosti z provozu automatu v octavii. Jde o rok 06, najeto 115 tis km.
Dik :)

14.01.2012, 00:34 |
clown mam 08, 77tkm
DSG je super, pocitej s tim, ze v kombinaci se 77kw absolutne prijdes o turboefekt, budes muset fakt premyslet o tom, co kdy chces delat .. (neni to jen muj nazor) kombinace je nesmyslna, pujdu na cip .., v 77tkm to ma jeste smysl :)
tady je pruser jinej .. slabota
77kw je starej motor, uskrcenej vykonove, ale stabilni
103kw s 2.0TDI je motor pruserovej..
pak si vyber :(
oproti manualu jsem se spotrebou pomerne dost vejs.. Praha > Brno pri jizde v levem pruhu tedy 140tkm/h si slepice veme 7.1 / 7.2 (jel jsem to 3x) V power diesel nepomaha .. cesta zpet kolem 6.8.
Kdyz to pojedu s druhou firemni, co ma 2.0TDI s DSG pojedu o 1.5l min ..
do kopce to fakt netaha .., nedovedu si predstavit to mit nalozeny na dovolenou..
i kdyz radis manualne furt je sprevodovany pomerne nesmyslne
dlouhodobej prumer, kdyz jsem to auto dostal po neridici (clovek, co se boji na dalnici, ale fakt na ni musi) byl 6.7. Ale jak rikal nas sef, na jezdeni do Lidlu to staci :)
dnes jsem na tom delal emise + stk .., pak mne pochvalil, ze mam krasny emise, protoze 90 procent lidi tem automatum neda a dehtuje to jak prase
jako je to moje treti kokta a je to vzdy dolu, co se tyka dynamiky motoru . O1 81kw > OII 77kw manual > OII 77kw DSG

14.01.2012, 00:38 |
clown | Upraveno: 2012-01-14 00:40:02
pomerne blba prodleva nez to zacne couvat .. ty kolikrat 2s mi obcas dokazi vytocit.
Za 2 mesice jsem se jesne moc nenaucil rozjizdet z 0 bez cuknuti .., i kdyz to necham rozjet samotny .., jedina cesta je snad, kdyz lehoulilince zacnu pridavat plyn .. :) .. coz v prazskem provozu fakt nejde
Kolegyne je na tom jeste hur, ta s tim ma problemy cely 4 roky, co to ma ..,
nejede, zere to samy :)
vyborne.
diky za skvelej report.
jinak co se tyce servisu, spolehlivosti... mas neco, co by se menilo nebo s cim by byl vylozene problem?
bylo by to taky sluzebni auto, najezd cca 30-40tis km.
automat me docela laka. po meste poskakuji docela dost, ale jindy zase jezdim i hodne dlouhe trasy.
procetl jsem par recenzi a for a nekdo to chvali a druhej zase kritizuje, takze jsem tak nejak na vazkach...
Pracoval jsem tri ctvrte roku jako mechanik v autorizovanym servisu VW-skoda a muzu rict ze to jejich DSG je pomerne parodie na automat a stojim si za tvrzenim ze kdyz nekdo rekne ze je to super, tak jinej automat nemuze znat....prodlevy pri razeni, presne jak pise clown, fakt cekas pul dne nez to neco zacne delat, nevim, asi sem zmagorenej ze svy A4LD ktera ma 200k km za sebou, ale radi jak ma... ale rikam si ze u koncernu je vsechno jinak a taky to tak je :-) nastesti se me tahle sorta aut netyka a kdyz sem s tim prisel tu dobu co sem tam byl zamestnanej do styku tak jsem se fakt jen bavil :-)

14.01.2012, 00:53 |
clown | Upraveno: 2012-01-14 00:54:44
jo . zatmaveny posledni okna .. diky N1 total cerny .. ta <I>, co to vymyslela, je na odstrel .., pujdou dolu az bude teplo .. N1 mriz sla asi po tydnu, co jsem to dostal :)
na OII se krome tech nemoci vymackanejch tapecaku moc nesere .., pokud nepocitam to, ze i do tyhle tece (tady patyma dverma) .. u kratky to bylo u spolujezdce, ale to neni nic, co by za par litru autorizak nedokazal upravit ..
u 2006 snad byl prolem s mrizkama u topeni v palubce (soudruzi je udelali o 1mm vetsi a tak nesedi, praskaj, cvakaj atp.)
co mne vylozene sere, je dvojita slunecni clona .. , ta vnitrni je totiz plastova a cvaka o vse okolo (napr zrcadko u spolujezdce)
jinak mel jsem manaul od 140tkm do 213tkm .. s kratkym servisem, takze se menil olej po 15tkm LongLife !!! 6x se menil, celkem jsem dolil cca 6 az 8litru oleje bokem
v te dobe se menila dvouhmota setrvak + spojka ..a pocitej s obmenou hlavnich lamp po max 3 - 4 letech .., a to i v pripade, ze nebudes mit ostrik .. praskaj i bez .. (rozpalena lampa od H7 a pak mycka, dest atp..)

14.01.2012, 00:56 |
clown ale vis jak 1.9 TDI da i 300tkm pomerne v klidu ..
ta moje ex ma v prdeli predehrev motoru .. casem to nekdo necha udelat .. (ja uz ne) :)
setrvak se bude menit hned. ten je pred smrti a pocita se s tim. tak nejak tomu odpovida cena...
jinak N1 to neni, takze okna jsou normalni a mrizka neni...
Samantus: nejake vylozene typicke problemy, ktere te bavily nebo kterejma to trpi...?
no ja doufam, ze to tech 300 tak nejak zvladne najet :)
mam ted 1,9tdi ve fobii a zatim jsem na 265ti a motor je bez problemu a stale v pohode jezdi :)
kdyz ti nevadi ten projev zemedelskeho stroje... me vzdy start v OII 1,9TDi vydesi, protoze prvni co me napadne je, ze upadnul vyfuk a mlati o podlahu... pak samo ten on/off projev, vibrace, hukot a lomoz... ten 2,0TDi krom startu (taky zalomcuje celym autem) je uplne nekde jinde, tissi, rozsah pouzitelnych otacek tak 1-1,5tis vetsi, klidny beh, davkovatelny vykon... akorat se trosku se_e :-/

14.01.2012, 09:05 |
rcman Měl jsem O2 1,9TDi s DSG převodovkou asi půl roku jako služební povoz... Najel jsem stím cca 20.tis.
Bohužel jsem jiný auto v automatu už neměl, tak nemůžu porovnávat.
Ale za tu dobu co jsem stím jezdil se na autě nic nepo**lo. Na můj styl jízdy bych řekl že DSGéčko řadilo pěkně. Ovšem nesměl si na to začít šlapat, pak to nebyl žádnej samet na řazení. A sportovní režim byl trochu přehnanej, protože hnal otáčky až někam daleko za možnosti reality. Lepší bylo dát si manuál a kopat si na ostřejší jízdu kvalty sám....
Spotřebu jsem měl průměrnou 6,5L/100km.
Pokud by to situace dovolila tak bych si tohle auto i s DSGéčkem klidně pořídil pro sebe.
Máme 2.0TDi 8V s DSG - najeto něco kolem 160tkm a žádný problém. Už se těším, až bude psát nismo, že se to rozpadne po 100tis na atomy :-P.
Na 77kw motor je podle me automat nesmysl. Mam dsg v 125kw coz uz neni dynamicky tak spatny. Ty cukavy rozjezdy nevim, mozna je to slabym motorem, ale me se rozjizdi v klidu. V porovnani s tiptronicem je o neco mene komfortni, zato o dost rychlejsi, coz je u slabsich motoru vyhoda. Co je opruz je zmena smeru, obcas je to hned, obcas fakt treba 2s.

14.01.2012, 10:16 |
clown camron takovou mame taky ..., ale diky tomu, ze se s tim najede max 15 tkm rocne, tak zavady se omezuji jen na minimum . alik, starter atp ..
Cervin ma pravdu, a to asi jel v MR2008 :) nevim proc, ale nekdy v roce 2007 udelali zmenu a zacali setrit .., zvuk pronika vic do kabiny, prijde mi, ze je usetreno nejen na palubce, ale i na utlumu dverich.
Prekvapilo mne, ze evidentne je asi i usetreno na kabelazi .., protoze u mne zacalo cele auto blikat pri polovicni hlasitosti radia .. , jak pristrojovej panel, tak i lampy :))

14.01.2012, 10:33 |
clown jinak s timhle se da jen souhlasit
[ Link ]
dával se vůbec ještě do jebky O2 běžnej automat ?
DSG neni "automat" ale jen mechanizovanej manuál kterej má dvě spojky na dvou hřídelích a proto řadí rychlejc než běžná mechanická noha jednospojková.......
ad škubání tak ano DSG prostě škube, ne rozjezd je zcela dementní stejně tak jako všechny ostatní mechanický nohy a ve většině případů se s tim nedá rozjet normálně a je jedno že to je VW nebo toyota prostě mechanický nohy sou blbý a alfu která to dovedla do extrému špatnosti zmiňovat nemusim....
ad řazení DSG tak logicky člověk co chápe funkci motoru kterej se roztočí na určitý otáčky (dejme tomu 3500) a najednou ho tam nějaký kurvítko vedle motoru z těhle otáček popraví na 2500 během milisekund tak každej si domyslí co tohle chování udělá s mechanickejma částma motoru či dokonce ložiskama klikové hřídele..... takže dvojspojky sou věc sice dobrá (zařaděj o chlup rychlejch než profík rukou) ale prostě motor to kurví sakra rychle (od vylágrování po skočení rozvodu)..... o tom že tam je dvouhmota se bavit nemusíme a každej dobře víme co německá dvouhmota vydrží byť jen na posraný 77kw slabotině bez DSG..... po rázech od DSG je jasný co se stane....
ad kombinace tak ta je strašná, do 50ti to tam nasází 4kvalty , naprosto vůbec se to nehejbe z místa a od 100 to je zabitý..... takže minimálně očipovat a modlit se aby to zrovna ten nejlepší nafťák co tam ještě může bejt to vydržel protože porovávat ho se starou 1,9 je nesmysl když je to evoluční motor stejně jako je 2.0tdi akorát ještě neni tak zkurvenej....
camron : neboj, na každej dvoulitr se vaří...... 8V je ta lepší volba ale nejásej jeho životnost se právě teď blíží k hustý průserovosti :)
stejně tak DSG je docela průser, odejít umí dost rychle bez jakýhokoli varování prostě v něm rupne a auto přestane jet.... na DSG se nedělaj náhradní díly dá se řešit pouze výměnou za jinej kus což je přinejlepším 20k za sehnání jetýho ovšem když se nějaký objeví tak je okamžitě pryč (z jasnejch důvodů)
jinak pokud deš koukat na oktávku s 1,9 co má mít od 06 najeto 115 tak na to si dej sakra majzla :) určitě řešit cebii a ověřit km než spadnout do pasti který tě sežere a nemysli si že to O2 neumí dokáže sakra zatopit majitelum :)
Teda chlapi jak to tady čtu posledni rok, debaty kolem aut, tak at uz je to Škoda/Volkswagen/Audi tak dle 90% lidi sracka vedle sracky :-)))

14.01.2012, 21:25 |
camron | Upraveno: 2012-01-14 21:25:36
2shaft:
Jojo, vědět to dřív, tak jsem si raději koupil obstarožní Cacadillac a měl jsem do konce života po starostech...
:-) njn pokud to neni cadilac, postarší ford, nebo porsche tak je to spatny...ale tak zase každy je rad za rozumnou radu a tak me napadá co NP na vw passat cc s motory 2.0 tdi cr 125kw vs. 3,6 v6 fsi obe s dsg...mas zkusenosti?

14.01.2012, 22:00 |
clown za mne 3.6 .. :)
ten 125kw TDI je nejakej opet problematickej .. a pry o dost vic, nez 103kw .. , bihuzel nevim presne, co se deje, ani kde jsem to cetl :(

14.01.2012, 22:04 |
Luke_288 | Upraveno: 2012-01-14 22:07:35
Ja bych se dsg tolik nebal, nevim teda jak u jetych aut kde neni uplne pruhledna historie, sam mam zatim 50ti km coz je malo na nejaky soudy. Chce to si s tim sject, prtz je to neci jinyho nez klasickej automat- ale urcite neni pravda, ze cuka pri rozjezdu. Pokud jo tak je neco spatne. Na druhou stranu pohodlnosti tiptronicu nebo s-tronicu nedosahne. Vyhrava ale rychlosti.
Me by spis zajimalo jina vec: kterej automat je teda ten dobrej a spolehlivej?
Clown: tak uvidime kolik s nim natocim, prtz jestli ma bejt problemovejsi nez 103kw, tak uz se smrt toho myho blizi. Treba to stihnu v zaruce

14.01.2012, 22:12 |
Lukin.xxx | Upraveno: 2012-01-14 22:14:55
dsg je manual? jako selespeed u alfy?
to snad ne:-)
on je spis zasadni problem v tom, ze si nikdo tyhle auta nekupuje, aby s nima od r.v. 06 najel 25tis km/rok, jak si zajemci o ojetinu touzebne preji... realita je pak takova, ze prvni, max druhy majitel (kteri sem prispivaji) tvrdi, jaka je to slast, zatimco prumerny mechanik nebo 3-4 majitel v poradi vi, ze po 150tis km nastavaji jen fatalni problemy... a ojetina z r.v. 06 ma realne 200tis km+...

16.01.2012, 11:38 |
clown | Upraveno: 2012-01-16 11:39:12
CV .. muj sef si tohle koupil, zby za 4r najel 70tkm :)) ale taky je to clovek, co nerad jezdi .. a naporidit si pribuzne az v Kosicich, mel by za ty 3 - 4 roky nejeto 40t a ne 70 :)
je fakt, ze on byl spokojenej ..
pro mne, ktereho bavi jezdit je to jedno z nejnudnejsich aut, co jsem jel .. :) to i mamino 1.2 HTP v zabavnejsi, hravejsi :)
toóóž....
jak řek kámoš (vykupuje auta+jeho kolegové řikaj to samý)
od roku 2004 do roku 2008 snad žádná automobilka nevyrobila pořádný auto ale jen samou sračku do který aplikovaly desítky omylů :)
mě nezbejvá než s tim z části souhlasit +/- ty roky i to že automobilky začly chrlit sračky ve velkym....
-------------------------------
ad CR motory tak ty sou dle mě napohodu, hlavní problém těch starších je fakt PD systém kterej je katastrofickej ať už tam má člověk kterýkoli vstřiky resp. ty motory sou fakt sračky jak ukázal čas a po 2,5tdi jen další sráče do foroty který nikdo nechce a autum těžce ubíraj na ceně....
common raily sou pohoda a 3,6ka je prostě jen "větší motor" s né moc velkym výkonem takže to něco vydrží... přímej vstřik paliva a benzín všeobecně to něco vydrží :) osobně sem viděl zatim jen jednu 3,6ku u mě na servise a né kvůli motoru....
jinak clown : psal cr nemyslel starý 125kw což byl průser až na střechu proti 103kám neb každá 125ka má zasraný siemens vstřiky, zasranej dpf a totálně zasraný tandemový čerpadlo na nejzasranější hlavě...
Lukin.xxx : DSG je manuální převodovka stejně jako je Selespeed u alfy...... nevim co na tom nechápeš ??? jednoduše si to rozděl podle toho že DSG a Selespeed má spojkovou lamelu či v případě DSG máš dvě.... ty sou místo nohy ovládaný elektromechanickou či elektrohydraulickou "nohou" který za tebe mačká tý manuální převodovce onu spojku resp. přítlačák..... běžnej automat je proště jen převodovka s hydroměničem která jede v oleji a podle otáček motoru a zatížení si v "mozku" (aneb mraveniště) najde danej kvalt.... a k tomu jí stačí od auta vklidu jen + a - od baterky těm starym a všechno dělá automaticky stejně jako hydroměnič ...... dnešní automaty sou taky samo spojený s řídící jednotkou ale pořád je to věc naplněná ATFkem a je to automatická převodovka .... takže prostě DSG sice řadí za tebe ale je to manuál.....
Cervin : naprostej souhlas !!
ad nespolehlivjší automat ? podle mě snad žádnej co v poslední době VW grůp aplikovalo.... apolehlivej automat vypadá tak nějak že je starej, velkej, má dost místa pro komponenty a neni všechno naskládaný v prostoru malýho 5q automatu v oktávce nacpanýho mezi motorem a nosníkem...... starýmu automatu odejde tak leda gufero na mrkvi směrem k hydraboudě nebo když se nevymění včas olej tak zatuhnou pístnice či začne ATFD prokluzovat :)

19.01.2012, 11:06 |
clown | Upraveno: 2012-01-19 11:07:15
Nismo ..
1.9 od RV2010 uz nedavaj .., problem s emisema, nedokazali to dohnat na Euro 5, proto prisla 1.6
ale chtel bych SII s 1.6TDI a DSG s 7st:) to bude drak
vždyt alfa ma obyčejny převod a naněm je nahazen ten selespeed.A to dsg ma 2 spojky ač mokra nebo sucha verze ale převod je jina konstrukce jsou tam jakoby dva převody v jednom selespeed ma ktomu daleko
no nakonec se automat stejne nekonal. tak nejak jsem prolustroval vin a smrdelo to, takze jsem z toho vycouval... :) kazdopadne diky za reakce
ještě že takove databaze jsou
stačí znát někoho kdo má aspon vag a vyčte ti pravý km
jo to je taky zajimavé co se člověk doví
no tam byly tak nejak zvlastni zaznamy o servise. ze zacatku tam nebylo skoro nic, pak servis na nejakych 60ti tisicich, pak po roce servis na 65ti, takze to auto nekde dost dlouho asi stalo, pak tam bylo tusim 120 a pak zase 70...