Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Dakar finito !

 o Navštíveno 1797x o
o 11.01.2012, 14:14 | Crimson
Tak prej to Loprais půjčil mechanikovi , a to útočil na 1.místo ! neskutečný..

[ Link ]



o 11.01.2012, 14:14 | Lukasino
Velka skoda :((
o 11.01.2012, 14:22 | Tuner#2
NJ koukal jsem na to včera večer smutně :-/
o 11.01.2012, 14:22 | mr.brain
[ Link ]

„Na 374. kilometru etapy jsme bohužel měli fatální nehodu. Na přejezdovém úseku jsem po velmi těžké a vypjaté první části etapy nechal řídit mechanika Petra Almášiho, kterého bohužel přemohl mikrospánek. Já i navigátor Michal Ernst jsme bohužel také usnuli. Probudil jsem se v momentě, kdy se vůz začal řítit do obrovské rokle. Křičel jsem na Almiho, ale ten nereagoval. Náraz to byl šílený. Okamžitě se utrhla obě přední kola a auto udělalo několik kotrmelců přes přední osu. V okamžiku bylo po všem."
o 11.01.2012, 14:39 | Schejby
Bohužel je to škoda... Fandil jsem mu když mu to minulej rok nevyšlo udajně kvůli turbu... A letos otočená tatra... Bohužel... A Loprais k tomu dva zlomené obratle... Ach jo... [ Link ]

Attíja taky Konec... Alternátor...
o 11.01.2012, 14:47 | radek.613
Ale Azevedo jede, ne?
o 11.01.2012, 14:49 | muSlim
Majú tam preklep, malo tam byť "bývalému mechanikovi" :-)))
o 11.01.2012, 16:35 | rcman
Taky jsem na to včera večer koukal hodně smutně! Jsem rád že to všichni přežili a že se teda určitě dočkáme na dalším ročníku Lopraise. Myslím že už to příště nikomu nepůjčí, aby se pak blbě probudil...

Moc se v těch jménech nevyznám, ale nebyl náhodou zrovna ten mechanik co to řídil bejvalej závodník v Dakaru na motorkách?
Nebo to byl ten navigátor?
o 11.01.2012, 16:45 | Ravo | Upraveno: 2012-01-11 16:47:20
Náhodou zkušenej mechanik, chtěl udělat během cesty repas přední nápravy, něco tam asi bouchalo - dole to měl komplet celý vč. kol hned :)

Tak či tak kdybych udělal s kamionem "několik kotrmelců přes přední osu" tak už bych no něj už asi nikdy nevlezl a chodil bych pěšky.

Hlavně že se nikomu nic zásadního nestalo
o 11.01.2012, 17:39 | Alííí
Přesně tak, hlavně že z toho vylezli. Každopádně bych chtěl vidět video, jak tu Tatru v rychlosti třeba kolem kila hodili několikrát přes předek. HUSTÝ.
o 11.01.2012, 18:52 | jok3r
no nadavate tady ze byste to mechanikovi nepucili,, hodne teamu to tak dela,,, "rychlej" ridic jede merenej usek a prejezdy u hodne teamu ridi "pomalej" ridic/mechanik aby si odpocinuly,,, jak to rikal primo otec Aleše tak usnuli vsichni,,, nekdo taky rikal ze to bylo blbost od poradatele delat mezi merenejma usekama prejezd, ze tim prijdou o koncentraci :(
o 11.01.2012, 19:03 | El_Vita
ale prd. uz na silk way rally 2009 to tak bylo. je to už dlouho co se to tak dělá. Bohužel, teď to má následky :-( Spíš je "problém" že celkově jsou dlouhé přejezdy. Třeba měřený úsek je 200km a dalších 500km je jen přejezd. Kluci tak musí brzo vstávat nebo naopak pozdě jdou spát ... pak je to jedno s druhým
o 11.01.2012, 19:10 | Midi34
jo to je ten team co neusíná

foto k příspěvku  od Midi34

o 11.01.2012, 19:10 | Alííí
Respekt každýmu, kdo se na Dakar vydá. Zařvalo tam už několik pilotů s velkým "P" . . .
o 11.01.2012, 20:37 | radek.613
No jestli pánové taky trochu neoslavovali ty narozeniny, že pak všichni usnuli......
o 11.01.2012, 20:39 | El_Vita
... to by nejeli podle mezičasů tak dobře. Aleš ví, co si může dovolit a co ne...
o 11.01.2012, 21:17 | radek.613
... zřejmě momentálně nevěděl....
o 11.01.2012, 21:19 | El_Vita
asi ho znáš líp než já ... :-)
o 11.01.2012, 21:43 | Harryp
rcman: Ty myslíš pravděpodobně Pabišku, ale ten jede v jiném voze a týmu.

Myslím, že se to můž stát komukoli. Ukazovali i přední motocyklové jezdce,kteří říkali, že mají velké problémy udržet oči otevřené na těchto úsecích. Loprais si chtěl odpočinout před ostrou jízdou a holt se stal průser :-( Teď rychle vyléčit rány a postavit nový vůz na další ročník!
o 11.01.2012, 21:55 | TT
Tak mám dojem, že nejvíc tady může vědět právě El_Vita jakožto sportovní redaktor České televize :)
o 11.01.2012, 22:00 | El_Vita
ojéj ... :-)
o 11.01.2012, 22:02 | TT
:oD
o 11.01.2012, 22:04 | El_Vita
belmondo mě prokouk :-)
o 11.01.2012, 22:04 | TT
tooo vííííš :)
o 11.01.2012, 22:05 | El_Vita
dost OT !!! :-)
o 11.01.2012, 22:07 | dddd
hovno, smutné někdo na to má někdo hold ne, štěstí je štěstí
o 11.01.2012, 22:08 | Luke_288
a proto bysme mu měli vzdát hold!
o 11.01.2012, 22:13 | El_Vita
no, nejhorší je, že když už se aleš naučil jezdit hlavou, tak má takovou smůlu .... minule Turbo a teď mikrospánek ... ale on je bojovník, to dá! De Roy se taky vrtátil, taky měl zlomený obratel po silk way 2009 ... už tehdá valil jak splašený a každý o něm mluvil jako o nejnadanějším "kamazobijci" navíc z té své dopravní firmy mají peněz dost a to Iveco je vážně perfektní. Se podívejte co předvádí Miki Biasion. Ruce má šikovné, to jo, ale stejně, s kamionem moc zkušeností nemá a jak mu to jede. Kamazům taky dává na prdel :-)

Takže ať se Aleš uzdraví a Dakar 2013 bude určitě šťastný.

Navíc k těm narozeninám .... býval by je oslavil po dojezdu té etapy, protože proč by je slavil den předem, že? :-)))
o 11.01.2012, 22:37 | radek.613
Líp než Ty ho neznám, znám jeho tatíka, jsem jiná generace a pamatuju když byl Dakar ještě opravdu Dakar, ne ta parodie co teď. Sabine se musí při současném pojetí Dakaru točit v hrobě jako helikoptéra.... :(
o 11.01.2012, 22:53 | El_Vita | Upraveno: 2012-01-11 22:54:39
no, zrovna Thierry a helikoptéra ... :-( škoda, že to tenkrát nepřežil ...

ale jo, teď už je to spíš byznys a velká pračka na peníze, ale přesto, když si na místě, dýchne na tebe stále závodnická atmosféra ... ale, tak jako tenkrát se Sennou, i teď to "ku*ví" zase francouzi. Přesněji A.S.O. (která kromě Dakaru pořádá i např. Tour de France)

Prostě aby mohli v Jižní Americe být, potřebují tamní vládě a "lidu" ukázat, že i Argentinci a Chilané mají své "hrdiny".

Pepa Macháček je sice vychcaný jak beruška, ale možná právě proto měl vždycky čtyřkolku připravenou podle reglementů. Jenže kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Už loni Patronelliové měli nějaké podezřelé výpadky na mezičasech, prý jim nešla GPS a v cíli byli často o hodinu dřív, než ostatní .. po dojetí etapy je dokonce několikrát naložili na podvál a dovezli do cíle .. no prostě je tlačili jak mohli. (to už i v roce 2010).

Machus připravoval čtyřkolky i pro poláky .. ti taky nebudou započítáváni do celkového hodnocení ... :-)

podobná je situace v motorkách, kdy najednou Despres (frantík) měl to "štěstí", že mu organzátoři (francouzi) odečetli čas, který promarnil tím, že nepřečetl dostatečně terén a skončil v bahně ..

no fuj, to jsem se rozepsal, už jsem jak Zdeny a jeho autostory :-)
o 11.01.2012, 23:15 | radek.613
No tak pořád lepší že tam a relativně hned, než by se dožil toho co je z Dakaru teď, si myslím já..... Mám v živé paměti původní pojetí Dakaru - seriová! vozidla musela vydržet celý závod, žádné generálky každou noc a při nich vyměníno 95% auta, jen nutné opravy cestou, jinak konec, bylo to o vytrvalosti, plánování předem, vědomí že se pojede tak, aby to lidi a technika vydržela, nikoli ve stylu "doklepeme to do konce etapy a půjdem na šlofíčka, přes noc nám team postaví vlastně nové auto na další etapu", bylo to úžasném vzájemném lidském přístupu a pomoci, nebyla to bezohledná honba za tisícinami vteřin a benefity od sponzorů.... pamatuju, že se od technických přejímek vyhazovalo i za pouhé zdvojení seriových tlumičů na nápravě.... jo kde ty časy jsou, dneska je Dakar jen kolotočářský podnik a pračka na prachy, stejně jako třeba F1 ..... doba je zlá, bude hůř a je to o ničem. Nebo má snad cenu fandit třeba VW, že jejich hyperspeciální výplod, tisíce mil vzdálený jejich seriovým produktům dojede do cíle Dakaru, když za těch 15 dní spotřebuje celkem deset motorů?
o 11.01.2012, 23:23 | El_Vita
dvojté tlumiče teď mají i T2 .. tedy v podstatě sériová auta :-)
tam nemůžou vyměnit tuším motor. převodovku snad jo co si pamatuju


a s těma mechanikama .. tak to mají kamazy ... celou noc tam v bivaku hučí centrála, svářečka jede taky bez zastavení a když už nic nefunguje, vytáhne se kladivo .. :-)

o 11.01.2012, 23:23 | El_Vita
mimochodem Tomeček na Africa Eco Race obhájil v "kategorii" kamionů 1. místo a celkově druhý

[ Link ]
o 11.01.2012, 23:47 | mr.brain
Africa Eco Race 2012 jsem sledoval na EWRCu a naprosto parádní informace, každý den report z předchozí etapy a co jsem tak pochopil, přišlo mi to víc v tom původním duchu, kdy závody "Dakarského typu" vznikaly... Ale to je asi věc názoru.
o 11.01.2012, 23:49 | El_Vita
njn, ale díky větším prachům je prostě víc sledovaný Dakar v jižní americe ... i jeden můj nejmenovaný kolega říká, že v té africe je to jen závod pro hobíky ... blb ... :-)
o 12.01.2012, 11:22 | Crimson
Midi34: tak tak [ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3269 sekund.