Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Podvodník na Ebayi

 o Navštíveno 842x o
o 10.01.2012, 07:24 | M.a.R.i
Ahoj,
1)
jak už jsem tu psal dříve. Tak jsem si objednával digitizer na telefon z UK a přišel mi nefunkční, tak jsem ho poslal nazpátek, už je to 37dní, kdy mi psal prodejce, že ho přijmul a stále mi nepřišli peníze. Pořád ho uháním, odpoví, že je to předáno finančnímu oddělení a že peníze dostanu a blablalba.

[ Link ]

Jde s tím něco udělat? Kupováno 1.9.2011, takže už nelze řešit přes Paypal.
Přitom jsem na paypal dispute kdysi zadával ale zmizelo to.

2) 25.11 jsem objednával další digitizer od dalšího UK debila, kterej mi zase poslal nefunkční. 17.12 jsem ho poslal do UK. Je možný, že mu ještě nedorazil. Ale mám pro jistotu zadat dispute na paypalu? I když koukám, že už je to dneska 46.kalendářní den, takže mám taky smůllu :/.

[ Link ]


o 10.01.2012, 07:32 | tappaja
Tak to mas asi smolika... Pokud mi neco neprichazi, tak pro jistotu otevru dispute na eBayi s poznamkou, ze az to prijde, milerad dispute zavru.

Nech mu nejaky peprny hodnoceni, kdyz uz nic, tak se ti alespon trochu ulevi :o))
o 10.01.2012, 07:36 | M.a.R.i
tappaja: njn, jsem poučenej :/. Tak hodnocení už dát nemůžu neboť na ebayi už tenhle obchod nemám, myslím, že se tam uchovávají obchody do 60dní.
o 10.01.2012, 07:48 | Jaklik
:-) po zkušenostech mých známých bych z UK nekoupil ani rezatej špendlík!
o 10.01.2012, 08:08 | M.a.R.i
Jaklik: přes 100koupí na ebay, 95% čína a nikdy žádnej problém. Asi si příště koupi z UK hodně rychle rozmyslím. Přitom čínani měli ten samej origo digitizer za lepší peníze, ale nechtělo se mi dlouho čekat. Ve finále jsem na něj čekal 3měsíce než přišel funkční :D
o 10.01.2012, 09:06 | mrazik
Ja zatim z UK nemel problem a to uz tam nakupuju nekolik let. I kdyz u tohoto obchodnika je to divny, kdyz ma tak velke hodnoceni. Spise v tom ma bordel.
o 10.01.2012, 11:22 | JP
Setkávám se s tim na eBay hlavně, nebo vlastně skoro výhradně u UK prodejců, ale maj často fakt na palici postavenej byrokratickej systém prodeje a jakákoliv jiná situace než poslání zboží jim trvá neskutečně dlouho + člověk aby občas vyplňoval formulář jak na finančáku, když něco chce. Když jsem naposledy vracel displej do notebooku kterej mi poslali jinej, tak jsem měl peníze až těsně před tou 45denní lhůtou a musel jsem posílat 3 nebo 4 maily. Teď naposledy jsem v UK koupil origo displej do nokie kterej mi kamarád hodil na hlavu jako špatnej, tak jsem ho poslal zpátky a on se vrátil, protože mezitím změnili sklad... Podle mejch zkušeností - Číňan s dobrym hodnocenim u levnějších věcí při stížnostech vrátí platbu nebo pošle náhradu a na nic se neptá (pokud ještě můžeš otevřít PayPal spor, pokud už ne tak naopak dělá že neexistuje přesně jako když chceš tady něco reklamovat na vietnamský tržnici), US vrátěj peníze hned jak jim to přijde zpátky, ale v UK musí dostat formulář A42c pro sklad, kde pošlou stránku 12 a 15 finančnímu oddělení, to po usnesení valný hromady schválí vrácení platby a pošle požadavek na platební, odkud to do 14 dnů pošlou.

Fakt si myslim, že nejde o podvod, ale prostě se dočasně zadrhly kolečka nějakýho jejich bizarního systému. Pošli ještě pár mailů, chvilku počkej a ono to přijde...
o 10.01.2012, 11:30 | lukee_cz
Po tom, co uz nezmuze nic Paypal s dispute je jedina moznost reklamace transakce v bance...ale to pri tomto druhu zbozi v predpokladam male cene nema asi smysl :) preci jen na tom stravis nejaky cas pak.
o 10.01.2012, 12:18 | Mr.Scully
Souhlas s JP, taky myslím, že je to spíš byrokracie. A Čína má opravdu výhodu v tom, že mají tak malé náklady a obrovské obraty, že když si na něco stěžuješ, tak oni bez řečí to pošlou znova, je jim to prostě jedno. Teď jsem od Číňana s malým feedbackem kupoval baterii s nějakou pseudonabíječkou na akumulátor, ta baterie nešla dobíjet v originální nabíječce (ač to ten Číňan tvrdil) a ta pseudonabíječka měla koncovku pro US, tak jsem mu napsal, on se pětkrát omluvil a zeptal se, jestli mi bude stačit, když pošle redukci na tu zástrčku... což bylo OK, takže bez řečí poslal a je to.
o 13.01.2012, 00:18 | M.a.R.i
Díky za zkušenosti, tak nakonec ten druhej mi poslal peníze na Paypal. Ale jak je možný, že tam ještě nejsou?
Přišel mi od Paypalu mejl s hlavičkou: "Your PayPal payment has been refunded" ale prachy tam nikde nejsou. Mám čekat nebo musím ještě něco udělat?

JP: Snad máš pravdu, i když mě těch 600Kč nezabije, ale zamrzí to.

Jinak s číňanama mám podobnou zkušenost jako Mr.Scullly, objednával jsem kdysi displej pro HTC Diamond a poslali mi ho bez výřezu na čelní kameru, tak jsem jim napsal a poslali mi ještě jeden správnej grátis :). Bratránek si zase objednával OBD kabel a čekal na něj skoro 2měsíce, tak mu číňan poslal ještě jeden a nakonec mu přišly dva :)

o 13.01.2012, 00:20 | M.a.R.i
edit:
tak už nic, zjistil jsem z historie, že mi to poslali z paypalu na účet
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3311 sekund.