
Navštíveno 3951x


09.01.2012, 07:17 |
Duri Zacinam si zlehoulinka pohravat s myslenkou ktera by predstavovala zmenu vozoveho parku.
Nyni jezdim Skodou Octavii Combii RS 2,0TDi r.v.2007.Rocni najezd cca 70tis. km.
K vyse zminenym:
Audi A8 4,2 benzin - na Tipcarsu r.v.2004, cerna, 125tis. km, prvni majitel atd atd...padla mi do oka, v pripade ze je vse jak popisuji...cena 229 900,-
- zde by ihned musela prijit LPG prestavba (auto na LPG jsem jiz mel a byla spokojenost)
...jak je to s budoucnosti LPG? nekde jsem zaslechl ze se ma vyrazne podrazit
Chrysler 300C CRDi - na Tipcarsu 2006, cerny, kombi...cena 325tis, vyhoda odpočet DPH, 300C = dlouholety sen
nevim proc, ale tahne me to k tomu silnymu benzinu
jak je na tom bezny servis u techto 2 aut? myslim ze bude vychazet +- stejne, ale kdyz se neco vysype tak to asi bude u obou stejna darda:-/
Dekuju za kazdou radu.
300C si ted dovezl kamos, zrovna v patek jsem to mel pujcene, a byl jsem prekvapeny...
Interier je takovej svuj, americkej, presto ale slusne udelanej, mekceny plasty, slusny zpracovani i licovani, hudba Boston tusim, velky pohodlny sedacky, dost mista vzadu, nizky bocni okna, dlouha palubka a cumak.
Automat bezproblemovej, motor mercedes, nevim z jakyho duvodu ale tady ten motor na me pusobi ziveji nez v Eckovym mercedesu.
Dovezl to tukle, kdyz mi ukazoval ceny za opravu - nahradni dily, docela jsem cumel, na takovy auto to byly vcelku drobny.
Audi - nemam co psat, snad jen ze by me desila ta spousta kurvitek, a naklady na servis. Proti chrysleru je to komplikovany a pretechnizovany auto se spoustou kurvitek.
Chrysler bude peknej i za par let, audi je uz ted okoukany taknejak.
U audi ten predfacelift nic moc, za 250k je na sautu predfacelift s facelift maskou a lpg, ale stav netusim, fotky jsou takovy zvlastni, prodava to snad nejaky servis.
Kazdopadne na 99,99999% to nebude mit najeto co uvadi, to bych se sakra divil, ze by to potom bylo jedno z nejlevnejsich :) Ta cena je fakt extra nizka, takze to bude spis prvni majitel v CR a dovezeno po nemeckem duchodci nebo jeptisce, ne? :o)
Jak pise Honza, podle me Audi je daleko komplikovanejsi, takze teoreticky zajimavejsi, ale zase vic veci co se muze vys*at.
300C moc neznam, jen ze se mi to auto taky hrozne libi a dily by meli byt v pohode asi jako na vsechny ameriky, stoji to podstatne min :o)
Jen podle me audi ma obrovskou vyhodu v quattru, to RWD v zime nic moc treba na horach :o)
+ u audi bude vetsi pohodli, pokud to je na mechach, ale zase riziko, ze jednou odejdou :o)
Btw. v 300c neni lepsi hemi? Pokud to das do plynu (jako ze se do te ceny s hemi a lpg vejdes), tak bude svezeni nekde uplne jinde a spotreba temer stejna ;o)

09.01.2012, 09:13 |
Duri
americky auta=hnusnej interier z plastu, ktery po case prestanou licovat, serou se na tom absurdni veci, pokud s tim nejezdis jak bylo zamysleno, povidackam o tom, jak je tam Mercedes motor, veri jen ten, kdo nesundal plasty a nevidel vserikajici napis VN Motory=made in Italy... za me z techto dvou rozhodne Audi a to ji nijak nemusim... v 300C jsem jel jen v Hemi, v nafte to musi byt hodne liny...
kazdopadne po presednuti z Okty II Tdi budes hodne prekvapenej, jedno co vyberes...
Ja asi pujdu dost proti davu, ale jsem asi jeden z mala kterej zazil prechod z jednoho tohohle auta do druhy tesne po sobe. Meli jsme na firme A8 2001 4.2 quattro a presli jsme cca v roce 2006 prave na 300c dokonce i v te popisovane kombinaci motoru atp. Prestup byl strasnej. Daleko min prostoru uvnitr (vzadu je snad stejne mista jak v jednickove octe) i v kufru (a to sme meli kombika a oproti 8me asi polovicni kufr) plasty i kdyz mekceny tak furt tragedie, sedacky i kdyz s milionem fíčurek tak na posez dost podivny, vyhled ven? Hruza... Jediny co se mi na tom aute libilo a libi porad je venkovni vzhled... Ten je peckovni. Jo a pak ještě indiglo podvicení budíků :-))) ale napred se v tom svez a to i malicko delsi cestu nez jen kolem bazaru... Cestování špatný není, jen je těch nevýhod a ruznych "ale" bylo nějak moc. Neříkám že bych doporučil zeovna místo té 300ky zrovna A8, asi by mě napadly jiný auta (s tím servisem to je a není pravda, ale to je na delší povídání) ale dost jsme litovali ze jsme ty auta vyměnili... To auto slibuje vzhledem víc, než potom ve skutečnosti dá. Takže napřed pořadně otestovat a svézt se a nenechat se ukolíbat prvním dojmem a nadšením, jako náš šéf kdysi :-))) Mě to auto kompletne zklamalo a to sem se na nej tesil jak malej kluk... On ten servis taky žádná láce není (a to ze v servisu ta 300ka nebyla zrovna malo - oproti te 8micce, nicmene jsme meli od chrysleru 4 roky servisu zadara) ale opět pokud umíš sehnat díly, není problém ale to i u té audiny...

09.01.2012, 10:51 |
MaxxT Duri: Kamarad ma toho Chryslera, co "shanis" .. vim, ze ted ho nekdy bude prodavat a chce si kupovat novy auto. Auto je v super stavu.. :-) je to majitel elektrony.cz takze by k tomu byly asi dobry backory. :-)
Mě se taky líbí ta 300, ale je to o tom co od toho čekáš, jak píše Luky projeď se a uvidíš
Jendo pises o spravnym aute?
Tohle nema ten klasicky hnusny tvrdy plastovy interier, tohle auto ma vsude mekceny plasty, takze se mi zda ze nemluvis o stejny generaci, protoze v tehle 300C o ktere je rec byl OM642 motor od mercedesu, zadny VM, a ten motor s tim autem jede fakt slusne, to je V6 220 koni.
Jinak tohle o cem mluvim je take na prodej, ma ho na tipcars.cz
[ Link ]

09.01.2012, 14:55 |
clown mam dva kamarady ..
oba 300C.. jeden v nafte od merglu .. (dobry, ale 320 v E Classe jede lip)
druhej HEMI v LPG.. (dobry, ale nemit lidi co umej na neco sahnout mimo ofikoi servis) tak to neuplati.
oba jezdi 80t rocne ..,
ja fakt ze A8 je proti tomu silne okoukany auto, aspon z myho pohledu .. 300C je mene .., ale taky kurevsky mene lidi, co do toho sahnout, kdyz se neco posere ..
zrovna jsem byl na silvestra na horach, pan mel Chrysler Pacificu .., nadaval jak nevim, co .. mimo Prahu pomalu neservisovatelne .. a obcas ani Impexcar, ani Simix dil na jeho HEMI nemaj .. a to, ze jich jezdi hafo.... a to pan zacal nadavat, sotva jsem si chtel prohlidnout jen auto, ze bych casem taky ... :)
hele tady se zacinaj cim dal tim vic objevovat Phaetony .., co toto ? oproti passatu nenapadadne, malokdo to zna .. a za mne jeden z mala VW, co bych dal ..
nřikám že zrovna 300c je přehlídka kvality americkýho auta.... je to prostě jen chrysler a ten introš neni nějak echt kvalitní.... ale jinak auto super.... znám jedno hemi se 4x4 a majitel si libuje... srt8 v plynu by bylo ideální....super motor a hlavně srt má mnohem kvalitější interiér......
ad A8 tak to je prostě jeden velkej průser, pro normálního člověka naprosto neuservisovatelný auto když to má najeto tak 100-150 a víc tak to pak je prostě jebka.... 4,2 zrovna docela povedenej motor ale A8 prostě nechtít.... na toho chryslera díly za polovinu i míň... šáhnout na to neni problém je to auto jako každý druhý a s naftou pohoda protože to je cdi od merglu vč. převodovky a to je docela bezproblémový narozdíl od audi tdi apod.....
phaeton je průser sám o sobě, málokdo to zná hlavně z důvodu že málokdo ho má pojízdnýho..... ty první modely tomu se vyhnout jak čert kříži to je katastrofa že i VW na to vydal jakýsi prohlášení že se to nepovedlo (marketingově řečeno).... ty potom to už sou ok auta tam stačí mít vklidu 0,2-0,5mil ročně na provoz takže ok:) ale fakt nebrat neb tam ani neexistuje krom 4,2 kloudnej motor..... 3.2 se sere nejede a to auto naprosto vůbec neutáhne, 6.0 je megasere, 5.0tdi je katastrofa v každym autě to ví pomalu každej ale .... 3,0tdi to neutáhne a ještě se sere.... takže tma jedinej rádoby ok motor je ta 4,2 z audi
jinak phaeton byl vyhodnocenej jako nejspolehlivejsi ojetina v segmentu 4 - 5ti letých aut...
"Mezi čtyři až pět let starými vozy zvítězil VW Phaeton s průměrně najetými 76 tisíci kilometry a pouhými 2,4 procenty zjištěných závad. "
Jeden zákazník měl tu předchozí generaci, teď má toho novýho, a je zase spokojený, ani s tím starým neměl žádný problém nad rámec běžnýho servisu, a to měl ten údajně nejhorší motor 5.0 V10 tdi.
Nismo: odkud víš že se Audi 6.0 W12 megasere???Když jich tu je jako šafránu, jezdí k nám na servis dva tyhle kousky a jeden má 230K a druhej 280K a ty auta šlapou jako hodinky.

10.01.2012, 09:07 |
Duri ...tak asi budu jen koukat po 300C :)
Fakt se v tom napred svez... A poradne si to prolez ;-) myslim ze nakonec budes hledat jeste uplne neco jinyho ;-)
Ono co se servisu Chrysleru týče, tak pokud si HEMI koupí člověk, co autům nerozumí a je pak odkázanej na servis, kterej potká, případně ten autorizovanej, tak to je pak těžký. Pokud si to ale koupí někdo, kdo se aspoň trochu vyzná a umí na internetu používat víc stránek, než jen seznam a facebook, tak náklady na 300C vs. A8 budou nesrovnatelný. Takže otázkou je, jestli si chci koupit Chrysler a zapojit se sám aktivně do jeho údržby a nebo jestli chci mít auto, který prostě pokaždý svěřim třetí osobě. V druhym případě bych šel asi jinam, ale A8 by to nebyla :o) tam bych si moc nepomohl. Co se srovnání týče, co má kvalitnější interier a podobně, tak 300C začínalo prodejkou pod 30.000 USD, čili něco přes půl mega v tý době. A8 stála minimálně jednou tolik, jestli mě paměť neklame, tak cca 70.000USD startovala.
Z toho plyne jedna věc, že pokud si někdo koupil A8 a potom 300C a čeká od toho plnohodnotou náhradu, tak si o tom nezjistil dostatek informací a nebo se orientoval podle cen v ČR, který už asi bohužel srovnatelný jsou :o/
300C je ve státech poměrně levnej sedan střední třídy
Ještě mě tak s odstupem napadlo, že já bych se asi u 300C orientoval motorama 3,5V6 a právě 5,7V8. Důvod je jednoduchý - v USA v tomhle naftu nepotkáš, což bude potencionální problém při shánění dílů odtamtud. Ta třiapůle je vemi dobrej motor, kultivovanej, poměrně silnej. Má velmi rozumnou spotřebu a je taky lety prověřenej. Jeho starší verzi má přitelkyně v autě s najetejma cca 300 tkm a bez jedinýho problému. HEMI už je zase o výkonu, kterej na těch 340 koních řekněme začíná - dostat se výš není ani tolik nákladný

12.01.2012, 07:29 |
Duri ...zase po forech koluje info ze mezi 3,5 a 5,7 jsou minimalni rozdily ve spotrebe, naopak vetsina z nich by volilo HEMIho
No tak je to skoro kvízová otázka, že.... co vydrží a víc a lépe se chová, maloobjemová V6, kterou je nutno točit, s výkonem tak tak pro adekvátní trozhýbání té masy železa a plastů, nebo po drtivou většinu provozního času nudícící se V8 někde v otáčkách kousek nad volnoběhem, k docílení stejných potřeb uživatele?
radek: ta 3,5 urcite neni motor, ktery bys musel tocit. Pri bezne jizde se nad 3000 otacek podivas jen hodne zridka, jestli tomuhle budeme rikat, ze je vykonove tak tak, tak co je pal diesel