
Navštíveno 1336x


05.01.2012, 08:11 |
Arnie_one | Upraveno: 2012-01-05 08:12:48
Chci se zeptat, jake mate zkusenosti s reklamci u teto firmy.
Nakupoval sem u ni a vzdy vse bezproblemu, dodavka bleskova, takze sem nemel duvod o nich pochybovat.
Zakoupil jsem notes a vyskytla se na nem chyba na LCD. U tohoto modleu meli, do 5 dnu vymeni za novy kus, rikam pohoda to se me libi.
Tak volam operatorivi, tam to zvedla nasrana zenska, ktera me vynadala doslova co chci, ze nic takovyho nedelaj a ze mam si nechat vratit penize.
Od te doby nula komunikace, i po mailu, nikdo me nic nerekl, nesdelil termin ci neco, proste apson napsat dobry neco budem delat.
Kontakt je jen na infolinku, tam sem nepochodil na mail me jeste nikdo nereagoval.
Mate podobnou zkusenost ?

05.01.2012, 08:14 |
Conan Já reklamoval vždy na prodejně / výdejně (mám to kousek od práce) a vždy vše OK.
ja mel 2 reklamace, a vzdy bez problemu, ale je pravda ze vse bylo v duchu posli zbozi a cislo uctu, vratime Ti penize...

05.01.2012, 09:10 |
nome zajdi na pobočku a předej na reklamaci, na 99% dostaneš zpět peníze.
kupuji tam dost často a nikdy žádný problém
Na mallu nakupuji už několik let až do letošního prosince. Nebyly vždycky nejlevnější,ale rychlost a spolehlivost vcelku ušla. Jednou jsem měl problémy s novou tiskárnou, která nešla,tak jsem jí poslal zpět a bohužel jí posílaly na vyjádření k výrobci a peníze mi zpět na účet přišly až po měsíci. Skončil jsem s nimi,ale tyto vánoce,kdy jsem si objednal cca 5 dní před 24.12. holící strojek jako jeden z posledních dárků (ano,bylo to docela pozdě,ale na webu psáno, že mají skladem). Přišel mi mail o obj. atd vše ok. Druhý den přišel mail,že zboží dorazí ke mě přepravcem 22.12. říkám si ok. Když však 22.12 nic nedošlo,tak tam ráno 23.12. volám a je mi na infolince sděleno,že tento model již nestačily naskladnit a bohužel mi jej nedodají. Kdyby mi to kdokoliv naspsal tak by to bylo ok,ale den před 24.12. jsem byl docela vytočenej,protože už nebylo jiné východisko než jej koupit v kamenném obchodě :-( díkybohu datart ho měl v akci o 300 levnější se strojkem na vlasy navíc, ale pro mě mall tímto skončil
Po vynadani od operatorky, jsem poslal zbozi zpet. Pobocku mam nejblize 60km, takze tak bych to resit nemohl.
Me vadi, ze sem ten den co to doslo nahlasil skodu, zenska me vynadala co chcu a na reklamcnim (jen mail) me nidko za 3 dny jeste neodpovedel. Takhle si serioznost neprdstavuju.
Vlastne nevim na cem sem, poslal sem zbozi zpet s odstoupenim, cekam a nic nevim.
H-Honza, aspon, aby me vratili prachy, v ty tichy dohode jak pises budu rad a uz nikdy vice.
Mall vzdy bez problemu, v podstate nekupuju nikde jinde.

05.01.2012, 10:33 |
Losky | Upraveno: 2012-01-05 10:33:53
TAky naprostá spokojenost. Jen naposledy v centrální prodejně se vyskytl problém. Šel jsem platit věc za 500 a poprvé jsem šel platit do toho bankomatu. Dal jsem zakázku, vložil 2000,- a vrátilo mí to místo 1500 asi 30Kč a vypadla hláška, že bankomat je uzavřen a nazdar. Naštěstí obsluha vše zařídila byl tam zrovna i maník, co má na starost dodávku těch bankomatů. Prdel byla, že vždy se bankovky někde zasekli a mě to normálně jakoby vše dokončilo. Takže jsem neměl žádný důkaz, že říkám pravdu. Prodavačka se ptala jen, jakou bankovku jsem tam vložil, ověřila si ji asi v nějakém pořadači, že poslední byla opravdu 2tis a vyplatila mi zbytek a asi 10x se omluvili a že je to nějaká chyba, že se podobné věci stávají každý den. Jinak naprostá spokojenost s rychlostí a dodávkou

05.01.2012, 10:47 |
Arnie_one | Upraveno: 2012-01-05 10:51:33
Losky :
Zavidim, takhle sprostou operatotku sem nezazil nikde. Poslala ma doprdele, ze reseni neni a co pisou na strankach je ji u prdele.
Arogantni, ze se ji vubec na neco ptam. Ze mam poskozeny zbozi, ji bylo nekde, ani omluva za neprijmenosti nic.
to co popisuje Losky se mi jednou stalo v Mironetu, taky jsem mel docela vitr, ale obsluha po kontrole bez problemu penize vratila :)

05.01.2012, 11:33 |
Rudi a já to pro změnu zažil v Alze, automat se zavřel, tak týpek přišel, zeptal se, kolik mi automat visí a hnedka to donesl :-)
Tak sem se dovolal, aspon prijemna zenska, ktera rekla, ze nemuze nic :) podací lístek je pro me doklad ze sem to odevzdal a nebudu 30 dnu vedet nic, to je parada.
Zadny prevzali jsme vasi reklamaci, nic a nic. Na mail nereagujou ze nemaj cas kuli provozu po vanocich, za 4 dny nemaj cas odpoveded mailem pecka. Jen at dostanu prachy a uz nikdy vice, zlata Alza, CZC, ty to bohuzel nemelli.
jeden nakup byl u nas pracka za bezmala 10000kc v akci. jinde drazsi. OK objednali jsme si vetsi auto protoze nemam koupli na voze ani misto uvnitr. Prijel otec s vozikem nalozime jedeme cca 10km domu. Doma vytahneme do patra a a kdyz ji proriznu obal zjistim ze je nakopla - obal neporusen. Ok jedeme zpet. Jina na sklade neni tak reklamace a zadost o vraceni penez. Druhy den sem ji objednal ja misto pritelkyne dojeli jsme sluzebakem zkontrolovali poradne a odvezli . ta uz byla v poradku a pere dodneska (1 rok) - penize za puvodni vraceny po 14-ti dnech na ucet.
Druhy nakup antena na dvbt malej prut. Mel jsem a mam v loznici lcd bez tuneru na dvbt tak jsem k nemu koupil krabickua ze pojedu pres prut . Vse funguje jak ma ale obcas kostky. Rikam si ok koupim drazsi aktivni antenu. Dovezu a na ni jsem nechytil ani prd. Zabalim , dam do baliku napisu dopis a ze odstupuji do smlouvy ze se jevi zbozi jako rozbalene a pouzivane a mozna proto ani nefunguje:) Vraceny penize do cca 3dnu od odeslani . Takze za me i kdyz problemy tak celkove spokojenost:)
Já nakupuji dva roky vždy před Vánocemi a spokojenost. Jen jsem nepochodil s reklamací mikrovlnky, kterou jsem u nich koupil. Poslali mě s ní do zastupujícího servisu Electrolux (nejblížší 20km daleko). A tam jsem pohořel. Opravili jí, ale reklamaci neuznali a chtěli po mně 500Kč za opravu. Řekl jsem si ne a budu to hnát přes odvolání přímo u Electroluxu. Cca půl roku jsem se s chlapem z Electroluxu hádal, že jsem tu závadu Nemohl způsobit a nezpůsobil. Nakonec ze dvou vad uznali jen jednu a vyřešili to prodloužením záruky o rok. Jinak naštěstí vše o.k.

24.01.2012, 11:35 |
Arnie_one | Upraveno: 2012-01-24 11:35:50
No tak dnes, je to 3 tydny a sem pekne nasrán, žádna komunikace, peníze nikde :(
Nečekal bych to, od tak velkýho molocha, jako je Mall.
Jen se chci zeptat, jak postupovat po uplynutí 30 denní lhůty na vrácení penez ?
Ze zakona je 30 dni. Takze maji na to jeste 10 dni.