
Navštíveno 14460x

Jakou firmu v plzni vybrat, vím že funguje google ale chtěl bych refernce, a kolik to přibližně stálo?
A ještě jak je to když auto má turbo ?

29.12.2011, 20:19 |
endru.ondra | Upraveno: 2011-12-29 20:20:49
S4, jelikož se auta zdávat nechci ale finance drobet klesli tak mě napadlo to přestavit na plyn. Nechci většinou svejch peněz utrácet v benzínu :(

29.12.2011, 20:59 |
Rudi to s tím jezdíš tolik, že se ti to vyplatí?
za 18 litru v tomhle pocasi
to je maso :)
Kolik vubec tak stoji zastavba plynu kdyz hardware mam svuj?

30.12.2011, 04:54 |
MAX no turba se s LPG obecně moc rády nemaj.. Ale u koncernu snad jo... Já to řešil u Subaru.. Plyn má jinou dobu a teplotu hoření a je třeba hlídat vůle u ventilů, resp. i u sedel.. Motory které nemají tvrzená sedla (ventily) trpí zaklepáváním ventilů, které se musí pravidelně štelovat - někdy to lze jen po vytažení motoru ven - třeba Forester 2,5XT.. Což je finančně úlet.. Většinou se to řeší podložkama, ale jsou motory co maj hydroštely a tam se to seřizuje samo a pak taky motory s tvrzenými sedly a ventily a tam stačí při nastavení správné bohatosti směsi (tedy neškrtit) jen preventivní kontrola a motor šlape v pohodě desítky tisíc km.. Třeba prej motory z Mitsu EVO (do VIII.) s tím nemaj potíž.. Což u Subaru nehrozí..
Tenkrát jsem to chtěl dát do Waposu (Vochov) - tam toho už asi udělali mraky a nebylo by to špatný, ale nějak mi odradil tamní přístup (možná jsem zrovna narazil na týpka se špatnou náladou...).
Nakonec jsem zvolil Strogas Přeštice. Je to syn s tátou, sami si teď koupili Yeti 1.4 a 1.8TSi, vyprdli se na záruku a namontovali LPG jako testovací auta, co to bude dělat. Nevýhodou je podle mě vyšší cena..
Nebo pak radka.613 - ty mají hezké ceny.
do Waposu a do Pražské Harfy bych dneska nejel a nebo bych jim svěřil jen notoricky jasné bezproblémové přestavby. Nic atypického nedej bože poprvé. Mám plyn od S.V.A tedy přes Radka a v pohodě.
R4 25tisíc V6 27tisíc včetně daně oba sekvence + toroid MAGIC II

30.12.2011, 11:20 |
bastr trochu se vtirnu s dotazem ..
chtel bych se zeptal mistnich znalych jestli je moznost namontovat dve toroidni nadrze pod auto ?jedna se o chryslera granda a misto tam je .jelikoz uz mam jednu pod autem tak by byl ideal jeste jednu
dekuji za rady

30.12.2011, 17:47 |
Q Mno, napis clenovi Zan. Jeho strejda na to ma firmu a kluci jsou spokojeny.

30.12.2011, 17:47 |
Q Mno, napis clenovi Zan. Jeho strejda na to ma firmu a kluci jsou spokojeny.
kdo chce opici musí mít na banány.....
u 2,7biturba počítej že s velkou pravděpobodností do půl roka propálíš písty když to předěláš na lpg, ten motor je háklivej na cokoli už od výroby a plyn fakt nebude mít rád..
jinak na 6vál počítej dneska kolem 30k ty levnější
bastr : namontovat se jich dá kolik chceš ;-)

31.12.2011, 12:05 |
bastr dekuju

01.01.2012, 22:22 |
MAX No ten odkaz od Radka je dobrý, jen by mohl ze zkušeností vypsat motory či auta, které LPG zvládají. Sám sháním nové auto a kvůli zvyku na 170 koní se chci vyhnout naftě a zároveň neplatit u pumpy zbytečně za 15litrovou spotřebu.. Sehnat něco v kombinaci s náhonem 4x4 je snad nemožné...
máte někdo zkušenosti s lpg ve vochově u plzně???
MAX: ideálně Passat kombi 2.8 V6 s mechanickou čtyřkolkou (Torsen).
nechci tady zbytečně zakládat novej téma ale mohli by ste mě doporučit firmu na přestavbu na lpg? Nějaká né moc daleko okolo plzně ?
endru.ondra mel sis koupit starsi z 2,2motore a usetril byxs to zere mene -))
nebo taky fabii 1,2htp ale tak já jsem chtěl svyžný pěkný velký auto 150hp+ tak tedko hledam na předělání na plyn
2 radek.613 jaký ročníky to jsou pro představu ty s torsen- em ?
co motor 2,0 v toyotě RAV 4

endru.ondra nj ale Esko predelavat na plyn to se proste nedela -)) to je jako misto veproveho zrat travu -))
Midi: torsen by meli mit vsechny ne? Resp. syncro a 4motiony urcite, Radek podle me myslel hlavne se vyhnout haldexu (octavia, A3, atd.)...
já nevím 4 motion jsem nikdy neřídil ,nevlastnil a ani nevím o nikom kdo má
samé tdi
tušil jsem že měl na mysli haldex
ale když jsem to hledal tak samé dohady v diskuzích jestli tam je tohle nebo ono
bych radši něco né tak okoukanýho
ty toyoty si pekelně držej cenu

12.01.2012, 20:11 |
Rudi jojo, Lukasino má recht, myslí B5ku včetně faceliftu, ta měla torsen
Základní rozlišení = motor podél. Dokud je podél, je to ultra spolehlivá čistě mechanická čtyřkola s Torsenem. Jakmile je ten motor napříč, je to xindl s Haldexem a od toho hodně pryč daleko....
o.k.
2 radek.613 a ty toyoty ?
porad te kam na představbu plynu? bez OT
Midi: na RAVku se zeptej spis na off foru, ale mam pocit ze je to tam reseny pres nejakou visko spojku (neco jako u freelanderu) coz se sere, ale doufam ze nekecam ;o)
Chce si to zjistit taky, jestli je to stala 4x4 nebo prirazovana. Na silnici je samozrejme nejlepsi stala, auto trochu vic trpi, ale stoji to za to.
U toyoty je zvlastnost, ze treba u FJC u automatu pridavka s prirazovanym predkem, a manual ma pridavku se stalou 4x4 :) tak se jukni u RAVky, mam pocit, ze tam bylo taky vic pridavek ;o)
já jsem chtěl svyžný pěkný velký auto 150hp+
Měl si lépe počítat,zjistil by si,že to auto neuživíš.. :-)
Collin: tak endru uz nekde psal, ze se mu zmenila prace, nebo co a tim padem i finance ;o)
lukasino : práci mam furt stejnou jen nejsem s financema tak dobře abych živil sebe normálně a auto a taky to dělam stoho že opravdu nechci cpátk do řiti takový prachy státu jen pronic za nic.
Tak mě prosim už někdo doporučte kvalitní firmu na přestavbu
Tak nenaděláš nic.. Bud to živit mužu nebo ne.. Přečti si ještě co kdo ti psal,hlavně Nismo pak nemusíš ani plyn řešit.. ;-)
tak prostě mě neřešete a jen tu firmu
tak zajed za radkem.613 sice je to dál ale neneřešitelný
Midi34: Na dálku má zase menší spotřebu,tak se mu to vyplatí :))
Jinak si myslím, že radek do tohodle plyn nebude chtít dávat, aby mu po půl roce s tím přijel, že motor umřel a je to tím LPG. Ale třeba se pletu
chápu
tak podle toho co tu radek.613 kdy psal je vidět že ví o čem mluví
tak minimálně bych mu zatelefonoval
být na místě kde je endru.ondra
sakryš to tu nikdo lpg nedával aby doporučil kvalitní firmu?
Bohužel ne od Plzně, ale já si tam jezdím z Prahy a myslím, že se to vyplatí - www.greenfuel.cz
kounect: děkuju praha je kousek a vůbec to nevadí si zajéct dál hlavně že to bude dobře uděláno. Ty si si tam nechával dělat plyn na jaký motor jak si zpokojenej?
endru.ondra: Greenfuel ale není z Prahy, ale z Brna, Kounect se jen špatně vyjádřil :)
endru:
o 30.12.2011, 09:10 | Dudelina
Tenkrát jsem to chtěl dát do Waposu (Vochov) - tam toho už asi udělali mraky a nebylo by to špatný, ale nějak mi odradil tamní přístup (možná jsem zrovna narazil na týpka se špatnou náladou...).
Nakonec jsem zvolil Strogas Přeštice.
o 30.12.2011, 09:37 | Only_One
do Waposu a do Pražské Harfy bych dneska nejel a nebo bych jim svěřil jen notoricky jasné bezproblémové přestavby. Nic atypického nedej bože poprvé. Mám plyn od S.V.A tedy přes Radka a v pohodě.
Co chceš ještě slyšet?
K Radkovi je to 130km. O 30 dál než do Prahy.
Napiš do firem a ptej se na přestavbu tvého auta a vyber si firmu, která to auto přestavěla a dlouhodobě jezdí.. co víc chceš vedět? máš atypické auto a podle všeho málokdo by něco takového přestavoval na plyn. Takže stejně půjdeš metodou pokus omyl. Auto S.v.a v Soběhrdech (u Radka) přestaveli kde co. Tam jsem nechal dělat plyn i já na 3 autech.
tak ja jsem radkovy psal na icq jestli to dela a zatim sem hotam nevidel. Jinak delam to pokus omyl psani mejlu. Ale taky mam rad poporuceni :)
[ Link ] zavolej si tam přímo a zeptej se tam co a jak.
Chceš doporučení?
Dej to k Radkovi. Kiláky vůbec neřeš, jestli je to 100 nebo 280.
Aby se ti ten bližší servis pak vyplatil, když tam budeš muset jet 20x na opravu a seřízení:)

17.01.2012, 14:41 |
Kounect | Upraveno: 2012-01-17 14:45:22
Tak nepochopitelne vyjadril - vyjadrovalo to ze jezdim 200km za plynarem, nicmene pravda trochu oklikou ( jezdim z Prahy za greenfuelem ), tak pripadne sry:) A jsem max. spokojenej. Mam 3 roky, najeto 100t km v turbo benzinu. Co je to kontrolka motoru nevim, videl jsem ho ( greenfuela ) za tu dobu 4 - 5x kdyz me pri jednom zasadnim problemu vsichni rikali ze za to muze plyn ( a z toho jeste 2x na vymenu filtru ). Pokazde mi pomohl a prokazal, ze ma cenu bojovat proti vetrnym mlynum v servisech - aneb to je na plyn? Tak s tim jed do prdele, za to muze lpg ze to nejede...ale ja mam pichle kolo pane...nevadi, jed si za plynarem. Oni proste vypnou a vyserou se na jakekoli logicke uvazovani, to jenom upozorneni, jak to bude probihat v klasickem servisu, az se Ti vysype treba vaha vzduchu.
Jeho pristup je na dnesni dobu absolutne prikladny a to jak jednanim, tak provedenou praci ( kam pocitam jak mechanicke provedeni montaze, tak funkcnost systemu ). Za me proste doporucuju, ptal jsi se na nejakou zkusenost, tady je ma...
Jo a auto bylo skutecne ko i na benzin, aby si nekdo nemyslel, ze za to nakonec mohl plyn.
A mam Prins VSI.
V jakým to máš autě?
Jak je to s tou daní na LPG? Někde jsem nedávno četl, že to už tak za levno nebude, ale co je na tom pravdy....

17.01.2012, 15:03 |
JA Prins je dobrá volba...
Volvo S60 2.4T 200 koni. Koupeno ve 190t jistych ( statni podnik po rediteli ), namontovan lpg a aktualne atakuju 300t km.
S dani je to jednoduche, jednou domluvene zdaneni lpg, kdy kazdy ze statu ma moznost si ho regulovat sam, by rikalo, ze lpg je jiz zdaneno 100% a to minimalne do roku 2018 ( oproti cng, ktere je 0% a do 2018 musi byt 100% ).
Pokud kurvy zmeni pravidla behem hry ( vysostny priklad je stavebko a jeho "zdaneni" ), to asi nedokaze nikdo rict dopredu. Nicmene i ta svinarna mela kostovat neco okolo 2Kc/litr, coz je stale v pohode.
en.ondra: Na co píšeš na icq či mail?? Vem mobil do ruky a mužeš hned zavolat,nebude to lepší řešení??
jelikož to řeším v pracovní době zatím a nemohu tolik telefonovat abych si to moch domluvit
: -))))))))))) aha ty nemáš čas na 2 minuty telefonu :-))))))))))))
BĚŽ JAKO NA ZÁCHOD A ZATELEFONUJ SI
:-DDD Ne,neblázni.. To mě řekni co děláš,že nemáš čas na jeden hovor.. Jdi na wc jak psal Midi a je ne!?
Tolhe mě fakt pobavilo.. :-D
dělam číšníka a momentálně máme hodně plno na to bych vyřizoval hovor a domlouval se na přestavbě plynu. KTerej zabere třeba 15 minut néli dýl
no tak tady asi nemá cenu nic dál řešit :-) kde není snaha není pomoci...
Tak když máte hodně plno,tak snad pujdeš s penězi nahoru tam kde jsi byl.. :-)) A nebudeš muset řešit plyn..
Děláš od Po-Ne?? Nebo jak? Nedovedu,vážně nedovedu si představit,že nemáš absolutně čas na jeden telefonát..
kua to mu tam nemůžete někdo zavolat? :)))
collin jo ale to neni vůbec znát, hospody nepraskaj ve švech. Jinak zavolám tam v pondělí, on čas je na kratoučkej a né na vyřizování důležitých věci. Ale tak sem rád že už vím kam to odvést :)
Tak v Pondělí at tu máme info jak jsi dopadl..
tak v auto sva mě řekli normálně 2 dny a 3 dny moje auto.
tak auto sem dneska odvezl do sva a pristi pondeli si ho jedu vyzvednou :)
Tak jsem si včera vyzvednul auto a najel na to cca 170km a muzu firmu doporucit auto jede jak ma a vse v pohode. Jen nějak nevím jak je to z ukazatelem plynu jelikoz se me zda ze si ukazuje jak chce.
meřák na plyn je silně informativní, ale dá se pak na revizi samozřejmě změnit jeho nastavení. Musíš si jen říct. Na to si zvykneš. Až s tím najedeš pár tisíc, tak budes vedet kolik kiláků dáš na nádrž a pak tě měřák nebude trápit
Kounect : uvažuju o V70 taky 2,4T za dobrý peníze a řeším plyn .. psal jsem mail tak kdybys mrkl dík
Na kolik to teda vyšlo nakonec?
endru.ondra: Když dáš audině plnej knedlík na jedničku, tak se přepne na benzín? Nebo stačí dávkovat plyn?
zcela jistě přepne na benzín - na to bys tam potřeboval trošku jiné trubky a několik reduktorů :-D
Mně přepíná u dvoulitru pouze na 4ku, plnej knedlik kolem 5tis. otáček. - většinou na dálnici.
Tak ono tam na jedničku toho asi pořádně proteče :). Mně se to začalo teď přepínat docela často, tak nejspíš to bude někde přicpaný.
Takový trošku OT, ale zjistil jsem, že auto díky přestavbě získalo jednu Bonds car feature. Když jsem jel ráno do práce, jak byly nedávno arktický mrazy, tak se na mě lepila M3 E90 (v ten moment jsem nevěděl, že se jedná o M3). Tak jsem autu naložil a začal předjíždět, v ten moment se za mnou udělala clona ve formě páry, tak M3 se raději zařadila, než aby začala předjíždět :D. Když jsem to viděl ve zpětným zrcátku, tka jsem se celkem lekl :D. Podotýkám, že za 8tkm se mi neztratila ani kapka vody, holt v ten moment do tý V8 tekly hektolitry plynu :D
vodni pary ve vyfuku (litry vody), jak jsi tomu nalozil, letelo to ven... bavil se tim prave u M3 v zime, kdy jsem ji pomalu ohrival, cimz kondenzovala voda ve studenem vyfuku a pak jsem to logicky chtel dostat ven, tak jsem to protahnul a jak pises :-)
Tak až tedko sem si všimnul pár příspěvků
Mari: jj přepne se to na benzín
Colin Platil jsem necelej 29 musel bych jít přesně učet
A mam jednu otázku, tedko jsem jel do prahy a měl jsem málo benzínu, respektivě na začátku rezervi u nádrže po přepnutí na plyn se mě zdálo že benzín stejně mizí. Jak je to tedy je možný že když sem hodně zrychloval že si to vzalo i nějakej benzín?
Pokud neblikalyLED na přepínači, tak to benzín nevzalo. Ale Audi je pověstné to debilní featurou, kdy poloha ručičky palivoměru neukazuje přípo polohu plováku v nádrži, ale jakousi vypočítávanou hodnotu přístrojovým štítem, podle dojezdu a spotřeb. Polohu plováku čte mikroprocesor v palubním štítu, co jím naměřil použije k výpočtu se statistickými daty dojezdu a spotřeby a následně řidiči ukáže ručičkou palivoměru předpokládané :-D :-D :-D množství paliva co zbývá v nádrži. Jednoduše řešeno, ukazuje Ti to totální kraviny, neb při jízdě na LPG se palivo spotřebovává, ale přitom podle plováku neubývá, a ten chudinka mozeček od pana Bosche je z toho zmatený, nešťastný a neví co má tou ručičkou vlastně ukazovat :-D
radek: aha, jsem myslel třeba jestli náhodou tam třeba nejde 0,1l na nějakej 10km to by cca odpovídalo. Ale tim líp alespon vím že je v pohodě :)
Benzín spotřebovává pouze po nastartování, a to po dobu než se ohřeje malý vodní okruh a systém se přepne na LPG. Pak už krom dojití LPG, nějaké závady na systému či po překročení otáčkového omezovače benzín není spotřebováván.
- pokud ti někde neteče netěsností potrubí :-D