Navštíveno 2135x

15.12.2011, 20:12 |
capo | Upraveno: 2011-12-15 20:14:26
Přemýšlím o upgradu stávající 5.1 reprosoustavy, jejíž značku snad ani nebudu zmiňovat. Cokoliv bude lepší. AV reciever je Sony STR-DB840
[ Link ] .
Mám představu buď koupě celého kompletu 5.1, nebo to skládat po dílech, klidně i postupně, tak abych se ale znovu dostal na 5.1. V obou variantách bych ale nerad přesáhl cenovku, kolem těch 15tKč a subwoofer je podmínkou.
Výhoda bazaru je jasná, dá se koupit starší kvalitní výrobek za zajímavější cenu. Na druhou stranu, kvalita zvuku není jediným kritériem výběru - při skládání postupně musím mít zaručeno, že všechno spolu bude designově sedět a bude vyvedené ve stejném dekoru. Jestli to budou regálovky nebo sloupy není důležité.
Už to nějakou dobu studuji, a nemohu si pomoci, favoritem je česká sestava Dexon Allegro
[ Link ] .
Co jsem tak vypozoroval u prodeje starších - dá se bez problémů sehnat pěkný pár předních a podobných zadních. Bude ale problematické to pak doladit se subem a centrem. Ty se bazarové objevují výjimečně, zejména slušné suby, tím spíše abych se pak vešel do té ceny.
Prosím bez poznámek že v této kategorii je to jedno, není to pravda. Cenu respektujte. Použití - zejména filmy a hudební dvd, sem tam nějaké stereo ale z MP3. Hudba převážně rock, pop.

15.12.2011, 20:50 |
jackobo | Upraveno: 2011-12-15 20:58:55
čus.
Ve sve dobe kdy jsem se rozhodl ze poridim neco podobneho jako ty, na ty Allegra sem take narazil, nicmene pak jsem o tom zacal dost cist a ve finale ty Dexony z toho vysli jako strasnej shit (i v jejich relaci). Nemam osobni zkusenost, ale vice lidi kteri tomu trochu rozumeli mi to potvrdili.
Necht se tady vyjadri mistni homehifiznalci, myslim, ze mi to potvrdi :).
ja sem vlastne zacal a prakticky i skoncil jen u prednich sloupu. S tim, ze koupim sloupy, v jejichz rade je i zbytek (centr, zadky, sw), a to ze casem dokoupim. Vzal jsem tyhle predky