
Navštíveno 4214x

[ Link ] a nebo
[ Link ] PS: byl by někdo ochoten mrknout a prověřit to BMW z Prahy?

13.12.2011, 20:54 |
MaxxT to BMW z Prahy mi prijde brutalne predrazeny, s kamaradem sme takovy koupili skoro rok zpatky, s profi navigaci, kuzi a automatem ve vybornem stavu v nemecku za 350 000, navic bych nekupoval tenhle predfacelift, vzal bych urcite pofacelift (za tyhle penize ho koupis, ja koupil ted 325d (uz je to trilitr) v nafte, s automatem, profi navi, pro logic7, aktivni tempomat, 3 roky stary za 350 bez DPH)...
co se tyce lexusu, tak bych opet volil nemecko, za tyhle penize sezenes asi i hezci kousek i kdyz tenhle vypada dobre. Vykonove to BMW bude o hodne lepsi nez ten Lexus, nerad rikam, ale je to tak (mel jsem ho taky :-) ). Navic servis BMW je za pakatel oproti Lexusu.
lexus..
sice neodpovida zazity cesky predstave o luxusu - autu v plny vybave, pac nema kuzi, ale tu bych klidne ozelel.

13.12.2011, 22:39 |
Nora lexinkton
Ac bmw positive,taky bych zkusil lexus..brambora je na kazdem rohu,kdyz vidim tento lexus,dychne na me uplne jiny hezci prijemnejsi pocit

14.12.2011, 00:03 |
Pekys u toho lexuse: nadstandardni vybava: 3. majitel během 5ti let. Nebudi to ve me zrovna duveryhodnej kus.
jinak sem myslel ze shanis vetsi auta, nebo vyssi, kvuli zadum, a ve vyberu mas dva nízký kusy. Navíc vevnitř mrňavý, což nesplnuje podmínku "pohodlně 4 lidi + lyže."
Jinak za me Lexus, není to taková konfekce jako bmw a kvalitou to určitě neztrácí.

14.12.2011, 00:14 |
spunt to zdeny : to uz radsi
[ Link ] , daval jsem mu ten inzerat i sem
Za mě jednoznačně Lexus...

14.12.2011, 07:14 |
KFL | Upraveno: 2011-12-14 07:15:45
Určitě 330i - jeden z nej motorů ever, navíc verze před FL, takže lehčí a motor ještě se starým a pružnějším managementem, super podvozek, brzdy.
Ta 750i je docela zajímavá varianta, akorát je to teda socka edice :)
Zdeny, koukni na moju 330i co sem dával do bazaru, teď sem fotil x dalších fotek a cenovka o kilo nižší jak ta v odkazu. Před týdnem repas alternátoru.

14.12.2011, 11:45 |
nome šel bych do lexuse, ale je pravda že za ty peníze se dá sehnat lepší kousek (za hranicema)

14.12.2011, 17:31 |
MaxxT lexus je hezci to bez debat, ale az se ti to po...., tak si budes rikat, skoda, ze jsem nemel tuctove auto co je na kazdem rohu. :-)
4dvéřová e90 je těžkej eklhaft i když je to v Mku... nelíbí se mi to a je to takovej dost aušuš beztak.....
tady jednoznačně lexus a za hranicema sehnat 350 ;-)))
Tak postupně:
předem se omlouvám za překlepy-před chilkou jsem dorazil z obligátní trasy ŠPK Štětí - přes Suchák mlha navíc namrzlo, ráno až do Žamberka brusle - 30-50km/h - jsem unavanej a k tomu 3 jednání. Mám dost.
AllInOne: nevidím tvůj inzerát.
Auto - po zvážení velikosti auta jsem možná došel k názoru, že 3er IS250 by mohla stačit - z 90% jezdím sám max. se ženou. Na větší náklady by mi zůstalo aspoň jedno SUbaru kombi.
Lex jsem testoval-přišel mi hodně pohodlný jak na podvzek, tak na sedačku, pravda, v Legacy je více místa, hlavně vzadu, ale to mi tak nevadí.
3er jsem zatím nejel nikdy, jen 5er, takže nevím, co a jak, ale ta v inzerci má vše, co chci: málo km (snad??)), 3litr, kůže s výsovným sedákem '(volil bych radši jen polokůžei, ale zase kůži radši, než látku), tempomat, servis ní historii (prý). Cena jistě není konečná.
750i je totální nesmysl. Zcela mimo.
Co me trochu brzdímv rozletu, je sris Lexus: něco umí Toyota, ceny byly docela froendly, ale horší by byla nutnost odbornějšího většího zásahu, apak ceny některých ND (nedělám si ale iluze,že by Subaru bylo o moc levnější, navíc auto by bylo havpoj.) Spíše, katy. lambdy, výfuk, atd, takový dražší věci, ono i na 3,0R to je mastnota jako svině (značkový servis).
Lexus se mi líbí více, má pro mě lepší výbavu, BMW by mohlo být jednodusšší=méně choulostivé, ale Lexus je vyhlášen spolelivostí.
3er jsem zvolil jako variantu k Lex IS250 co do velikosti. Na lyže by se jezdilo se Subaru, o tom není problém. Lex by sloužil jako doprava do práce ('občas) a jako rodinné auto, jen tak, prostě já jedno, žena druhé auto.
Pro tu 3er hovoří ještě MT 6°, a to z hlediska relativně větší spolehlivosti a méně náročnému servisu u MT.
Tak to vše zvažuji.
Cena: slušný Lexus v DS stojí kolem 18.000EUR, tj. asi 460tCUK + ostatní výdaje. Takže ta cena v linku odovídá.
Tak po delší odmlce opět včera test drive dalšího Lexus IS250. Přes vánoce nebyl čas, takže jsem výběr přestal řešit. Nyní se to zase "vrací".
Jak jsem psal před časem, auto na mě udělalo při 1. projížďce velice kladný dojem. Čekal jsem, jak to budu hodnotit nyní, po měsíci.
Tento je z HK -(Auto Vaněk), je na jejich stránkách. Stav by byl slušný, nikoliv TOP, jak se uvádí, protože například ALU disky orval nějakej pitomec všechny čtyři, ne jne třebas jedno. Jinak byl měněný PP blatník a nárazník- přiznáno,předvedeno.
Interier je velice dobrý, vše se zdá býti funkční.
Takže k jízdě: zhodnoptím - může se někomu hodit pár postřehu po opakovaném setkání s tímto vozem.
Tak předěn - opět pocit dokonalého zpracování vnitřku. Opravdu dokonalého. Auto má na tachu 133.000km. Jeli jsem kus najkou lesní cestou, celkem rozbitou a uvnitř neexistuje, že by něco vrzlo či klplo, taktéž na spodku.
Motor není za jízdy opravdu vůbec slyšet do cca 4000rpm, pak už ano a jako každý 6ti válec, velmi příjemně.
Převodovka je údajně Aisin, řazení nepoznám ani při sebevětší snaze o kick-donw a pd, že by škubala a pod. Jak se píše v "odborném testu" v "autorevue.cz", že převodovka zabíjí projev motoru, tak nevím, kde na to pisálek přišel. Řadí to naprosoto běžným způsobem, o dost rychleji, než AT ve Volvech, se kterými jsem tu čest měl. Takže řazení není přkážkou.
Tento vůz z HK měl o něco méně ostré brzdy, buď ten z CR měl jiné sety brzd a nebo je to kus od ksu trochu jiné, zde mi projev při brždění silně připomínal mé SpecB, které brzdí výtečně, ale až po silném zašlápnutí. Zřejmě úmysl, aby člověk přo ostřejší jízdě díky přebrždění neskončil bůhvíkde.
Spotřeba: jsem už opatrný na tvrzení výrobců o tom, jak se jim benzín skoro v nádrži tvoří. Takže včera jsem najeli asi 30m a spotřeba byla 9,4 - auto bylo nezřídka v omezovači a k tomu skoky po HK, plus projíž´dka lesem a běžným provozem. Na rovině na tempomat při 90 ukazuje bargraf asi 6/100.
Dojem byl opravdu opět velmi silný, ale našel jsem drobnější ale:
- přední sedáky jsou excelentní co do opěradel, ale o 5cm delší sedák by je dohnal k dokonalosti. Bohužel, přistihnul jsem se, že noha má snahu klouza ven, na dveře a působí to lehce jako mé zkušenosti z OII, která má sedáky taky uříznuté právě v místě,, kdy by měly nejvíce vést stehna.
A druhé mínus - nesklopné opěradlo, jen díra pro lyže a kufr je fakticky malý. Je prvda, to už jsem psal,že jezdím max. ve dvou a domy by zůstal jeden kombik, ale i tak, větší nákup a je plno:-(Prostě tohle bych musel překonat.
A třetí mínus - výrobce údajně nepředepisuje výměnu oleje v AT - tohle musím důkladně ověřit, protože AT Aisin v Subaru se mění po 60tkm! Tady na tom se zatím neměnila.
No a samosebou - zimní provoz - zadní kola 255 asi na zimu nejsou to nejlepší řešení...
Nahlodal mě ještě jeden člověk, až se podívám na GS430.
Tuším ho měl Xenonamn, zkusím se ho zeptat na zkušenosti.
Tak jsem tam, kde jsem byl, váhám, že se ještě pojedu podívat na tu 330i z horního linku.Ale myslím, že Lexus je dál.
není mi jasné, kam přemýšlíš. Bydlíš na horách, jezdíš po horách a napříč CZ, řešíš bezpečnost atd a pořídíš si místo Subaru RWD?

11.01.2012, 00:46 |
JP | Upraveno: 2012-01-11 00:47:44
tommas: Nejspíš moc nesleduješ Zdenyho pravidelný thready o výběru aut, tuhle zadokolku Zdeny koupí nejdřív v dubnu a přibližně koncem září to zase prodá aby mohl následujících pár měsíců vybírat a kupovat něco jinýho (pravděpodobně časem skončí u Arielu Atom se kterym bude jezdit za 4.83l/100km a prodá ho kvůli bolestem zad z nečekaně nekomfortního podvozku).
me spis fascinuje, jak projde vsechny neprobadane cesticky se slepym koncem, pak se sveze v 5ce za zenitem, je z ni vydrenej, ale dal stejne ladi Lexuse, o kterem je obecne znamo, ze ma asi tolik trakce jako zigul :-)
JP :-D
Cervin: s tým Lexusom si to trafil :-)))
JP, Carvin :-)))
Subaru jsem měl, dodneška na něj vzpomínám jako na jedno z nej aut.
Výměna za Lexuse mi připadá jenom z důvodu, že jsem v krizi středního věku a chci červenýho sporťáka abych si vrznul s tou dvacetiletou blonďatou sekretářkou odvedle. O BMW ani nemluvím, to je snad s kombíkem Golfem V to nejhnusnější auto co v D za dlouhý leta vyrobili.
Hoši, pr*el si dělejte z plastelíny, tohle je setsakra vážná věc:-)
Tak od vrchu:
tommas:
bezpečnost neřeším - ta je u Lexcuse vyřešená - stačí nastudovat patřičné materiály. Spůíše se ZAMÝŠLÍM na jízdami v zimě, ale těch rapidně ubylo, neb do práce jezdím služebákem a na obchodní cesty doČech mi uzbývá na zimu stále jedno SUbaru. Tak tohlke problém není,spíše, kdyb někdy něco a byl opravdu půl metr sněhu a banda hovad na silnicích...
Cervinvega: je evidentní, že s Lexusem máš bohatíé zklušenosti,jinak totiž není možné, abys napsal takovouhle píč*vinu. Jel jsi v tom někdy? nebo aspoň seděl?? Asi ne. je to patrné. projdi si testy na webech )¨jsou dokonce ve videoformě nalezitelné) a pak se s tím zajď svézt. Aspoň na parkovišti a pak plácej nesmysly. Obávám se, že nevíš, o čem je řeč.A pokud by to bylo tak, jak píšeš, pak nechápu, proč půl českýho stáda vidí jako modlu BMW.
O tom BMW jsem psal jen z důvodu, abych si sám pro sebe udělal obrázek, co nabízí 10ti letá šunka s +300.000km a srovnal si to snabídkou aut v "sper stavu" v našich bazarech, kde každá 56er z roku 00 má na tacho,metru kolem 170.000:-)))) Jinak ano, za cenu, za kterou ho onen konkretí majitel koupil, říkám, že jde u super kauf za super auto za tuto danou cenu a v poměru cena /UH nemá moc konkurence. Jiank veteráni tohoto typu mě nechávají fakt chladným, ale jelikož člověk má mít určitý rozhled, tak jsem si je doplnil mezeru - auta 10 let a íce mě faklt neberou, kor dýzly. Ale vědět neznamená chtít, že ano jaksi....
muSlim: taky jsi s tím jezdil? Kuwa všicnu tu prohání Lexusy a já jsem 100 let za vopicema:-)
tommas:
a co lepšího jsi pořídil místo SUbaru? Já že mě už toho fakt moc nenapadá, snad jen ten Lexus. A kdyby Lexus byl podmínkou jtnou, abych dostzal tu sekretářku od vedle, veř, že už stojí v garaáži.Bohužel, tak to není. Jinak o středním věku lze samosebou hovořit.
A nakonec JP: jak jsi možná už zaregistroval, já řeším nikoliv auto jako značku, ale auto jako změnu. Prostě měl jsem SUbaru v nějakým levelu a chci změnu. A kam jít, než nahoru? Moc značek už totoiž v osobních autech s rodinnými charakterem nenalézám. Neberou mě až tak moc koráby viz nedávno inzerovaná 7er, i když i to by mohla být na rok varianta, a nebo třeba A8, ale bohužel, nenjsou v popředí.Prostě monentálně mě zajímá značka Lexus.
O tvrdosti SpecB jsem věděl, že to je tak, jak to je, přesto jsem si ho koupil a vyzkoušel. Ale ruku na srdce, při mém nájezdu (mám ho 13 měsíců, z toho bylo 2 měsíce v servisu), jsem s ním najel asi 6000km. A za tu dobu mě záda neodejdou a požitek z jízdy se dostavuje. ALe jak říkám, změna je ten hnací moment. Zvědavost. Ale jak správně píšeš, řešení nastoupí asi opravdu až na ajře a to z důvodu toho, že nyní na mlj vkus dost často pobývám v Turecku a starosti mě odvádí jiným směrem. Například dnes jsem přiletěl a před chvílí dojle a bohužel, v neděli se vracím. Návrta je s ???. Takže na auto není čas.Ale přemýšlet o výběru lze i v Turecku. A propos - jestli bude chvilka, hodím pojednání o ježdění po Istanbulu (pro neznalce - trvalých 12mega obyvafel, nárazový stav přes týden až 20 mega:-)
Tož tak s tím Lexusem.
2 Zdeny60: z času na čas sa prejdem všetkým možným :-) starší model dokonca kamarát čo mi servisuje a obecne tvrdí o Lexusoch (dlhé roky robil servisáka v Toyota v Průhoniciach) to čo písal Cervin :-)
muSLim:
ale já to chchi na ježdění - ne na blbnutí - no to jsem opravdu již trochu stár:-)
Istanbul bude. Dočkej času...
2 Zdeny60: no práve preto, na ten Tvoj kraj na normálne jazdenie, neviem neviem. Nehovorím že je to nemožné, alel budeš s tým musieť v zime jazdiť ako priposraný, zas by si s tým dokázal 4.5/100 pri tom tempe... :-D
Kuwa Slime, v zimě mám SUbaru, a fakt nejsem už zvědavý na nějaké excesy. Jsem už opravdu bych řekl vyrovnaný jedinec:-) Ale fakt je, že zima by byla s velkou dávkou opatrnosti.
Však ja to nemyslím nijak v zlom, jazdi si ako chceš, len konštatujem že si budeš musieť hodne zvykať. Ten pocit brutálnej istoty a ľahkosti to už nebude ani zďaleka ako so Subaru na snehu a sračkách po jeho roztopení :-)
takže to volvo s60 D5 už padlo? :-)

11.01.2012, 21:18 |
IT-master | Upraveno: 2012-01-11 21:19:10
a co nějakej Jaguar? Nevim jestli by jsi po něčem takovém toužil ale nepřijde mi to nejhorší...
Zdeny,ted tu mame jednoho lexusika :-) Autobazar je dle me v pohode,jsou to znamy a da se s nima dohodnout,pomerne pohodovy autobazar
[ Link ] Kdyz bys jel na nej,tak dej vedet,pokecame :-)
Tohodle ne -půlsocka - bez poloviny elektriky:-( Vím o něm, hned jak se zjevil.Jinak cena dobrá a barva taky, to jo:-)
Zdeny ma jasno, bude to ISF :))))))
[ Link ]
Co nema co mas ted v legacy? Pokud jde o kuzi,tu si muzes objednat v MADu. Cim vic ptakovin u takoveho japonce,tim vetsi moznost poruchy,pri prodeji nefunkcnost ti taky nepomuze. To je lepsi kdyz to nema vubec. Koupis ho ve fulla bude to ludra. Jak chces :-)
H-Honza má recht:-) Ale je to až za dloooouuuho.Ale je to můj sen. V prasátku už mám asi 30 korun.-)
Když IS250, tak full ve verzi Sport.
Ale prosím tě, mrkni na něj, ať mám klid, kde má jaký důlek či šrámek, orvaný kola a pod. Já abych klidně spal.-)

21.11.2012, 17:06 |
nome
Volva S60 jsem lustroval taky, neboj. Ale T6 neé, problematická převodovka na daný výkon a konkretně tato byla bouraná.
Zdeny,tak ten lexus vypada velmi zachovale.Nemel sem sanci se k nemu dostat bliz,bylo zavreno,ale vypada opravdu dobre.Jo a hned vedle stoji 2007 2.5T ford s maxik ,najezd 130 000km za neco kolem 280.... ve stribrne...ale to uz te asi pustilo,vid?
Já o něm vím, ale jak říkám, když IS, tak v plný. A tenhle je tak z půlky:-( Proto ta cena.
[ Link ] Tohle bys nechtel? Ted pres zimu muzes vsem ISF,audi a bmw ukazovat dlouhej nos :-D
cupra.165 - hmm, tenhle vypadá pěkně. Ale jaká je realita? Fakt je, kdyby se do něj vrazilo tak 100 klacků, má šanci být z něj super vozítko.
Díky za tip.

06.12.2012, 10:12 |
cupra.165 | Upraveno: 2012-12-06 10:15:10
Zdeny,do ceho by jsi chtel strkat 100 litru? Ja mam najeto 50 000km a neprijde mi,ze krom pravidelne vymeny oleje a servisu do neceho strkal vic jak 15000.- Jedine ze by mel teda sjete kotouce,chtel si vymenit rozvody a veskere naplne i pres servis,ktery primo prodejce subaru delal pravidelne. 230koni ti staci az az,to mi ver. Vybava je ta nejvyssi,co slo do toho dat. Je to high premium se svetlou kuzi.
Za cenu 270 je to opravdu prima kup.
XT - kbych ho hodla pořídt, bych upravil ve smyslu, jak to má člen marvan001 z sfc. tedy kovaný vnitřek, pumpa, velký cooler, velký trubo, vstřiky, pumpa, 6°MT z STI, brzdy z STI, nerez výfuk, Ecutek, podvozek a ani by to nestačilo. Ale je fakt, že v jeho XT jsem jel a byl jsem přímo nadšenej, protože to je auto, kde to skoro nikdo nečeká, na rozdíl od STI (WRX) a pak ej hodně překvapen.
PS: podmínka je, že základ NESMÍ být bouraný a u toho v inzerci se to vysloveně nepíše, ale nevolal jsem tam a ani jsem to neviděl.

06.12.2012, 18:20 |
JP Velký turbo, velký cooler, vstřiky, pumpa, kovanej vnitřek, brzdy z STI a pak s tim jezdit jak houbař za 7l/100km. Já jsem prostě asi za celej svůj život nenarazil na člověka, kterýmu bych rozuměl míň než tobě Zdeny:D
Zdeny: lexe neber je to fakt takový malý auto, i já už koukám po něčem jiném i když jsem spokojenej, navíc nyní ve sněhu se s tím nedá vůbec jezdit a to tu napadlo maximálně 2-3 cm
Zdeny...ted mi rekni k cemu?Marvan to ma proste k sportovnimu svezeni. Uz serie je proste dobry auto,k cemu rvat do toho dalsi penize? Ty upravy ti stejne v dalsim prodeji nikdo nezaplati,pokud chces jezdit hodne rychle,kup si supersport. Nechapu proc ladit brutalne SUV.
Jeste podotknu,nevim jaky si driver,ale v manualu jedineho pomocnika co tam mas je ABS. Zadny TCS,ESP ci jak se nazyvaji podobni pomocnici,proste je to v clanku mezi sedackou a volantem. Jakmile to poladis pres 300ps,bude to hodne citlive na pridani plynu a vubec na zachazeni,spojka,plyn,brzda. Ja ted v zime sem rad,ze tam mam tu serii,pac pokud nejsi zavodnik,je to hodne o body ci havarku,dale vem v potaz ze uprava si uz bude zadat 98NA.Ted to papa v pohode 95.
cupra.165:
tohle není vůbec o tom, jak budu jezdit. Spíše mi jde o to, postavit auto, který prostě má něco navíc a běžně ho nepotkáš. Je mi-jako tobě-zcela jasný, že výkon nemám šanci využít.
Vše lépe psát v podmiňovacím způsobu:-) Jde o pouhou teorii. Překážka je rok 2005 - příliš staré.