Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Fiat Bravo HFT recenze

 o Navštíveno 735x o
o 12.12.2011, 08:50 | Honcke
Zdravim,mate nekdo?Planuju koupi neceho na svezeni a toto se mi celkem zalibilo.Co spolehlivost?Nismo?:-)
Můj malej sen je Vento VR6 v serii nenapadeny tunerama,ale u nas už je takřka nesehnatelny a hlavně za jiny penize.
Kriteria- Cena 45tis.max.
-víceválec
-atmosféra
Dík za rady a zkušenosti.


o 12.12.2011, 09:36 | JP | Upraveno: 2011-12-12 09:39:51
Než Bravo HGT radši zkus Alfu 145/146 1.8/2.0TS. Ale obecně je to zrovna kategorie aut (starý svižnější hatchbacky), kde už jsou 4 z 5 aut dojetý do sra*ek, shnilý, doprasený tuningem, 5x bouraný, resp. je to většinou kombinace něčeho z toho a je úplně jedno jakej maj na sobě znáček.

Jsem ale proti Bravu trochu zaujatej, přijde mi to zevnitř i zvenku jako hrozně obyčejný lowcost auto do kterýho navíc člověk zapadne jedině s křídlem na zadku a kšiltovkou na hlavě. I když s tim lowcost vnitřkem to možná neni tak hrozný vzhledem k tomu, co leze z některejch továren (třeba z tý mladoboleslavský) dneska. Jinak motoricky je to hodně spolehlivý a v rámci Itálie i docela blbuvzdorný (narozdíl od TS), takže to mohlo úspěšně přežít i když to jezdilo v ČR. Podvozek je trvanlivostí slabší.
o 12.12.2011, 13:59 | El_Vita
já měl dlouho bravo 1.6 a na to auto/motor nedám dopustit. Teď už to má přes 200tkm, a jezdí s ním jedna známá co ho ode mě před rokem a půl koupila. Jen leje benzín a mění olej.
Ještě přede mnou ho měla máti a ta se na něm ve svých 45 učila jezdit... takže "blbuvzdorné" je to auto dost :-)

vevnitř nic nevrzalo - pro rýpaly :-)
o 12.12.2011, 16:25 | Honza2.016v
měl sem HGT, nyní ho má můj kámoš... já na něm najel přes 70tkm a kámoš nějakejch 20-30tkm.. (aktuální stav skoro 300tkm

silnější verzi 113kW

problémy?

nebejt spálenýho kabelu od čidla k sahaře, nikdy by se to neuvařilo a nefouklo těsnění pod palicí.. (ale jen lehce..)díky čemuž decentně mizela voda... teď se to opravuje s lehkým výkonovým posílením a celoplech těsněním z 20VT..(po rozebrání motoru nebylo zjištěno žádné opotřebení... motor jak novej na což měla vliv kvalita oleje..)

jinak tradiční spotřebák ramena, vodní a benzínová pumpa, tlumiče... nebejt motoru, technika naprosto schodná s AR 145/6...

vzhledově to může vypadat všelijak, zvuk 5tiválce má svý kouzlo

je pravda že když sme dotáh HGT mělo 170 na krku.. a dnes po 6 letech ty HGT maj km naprosto stejný..
o 12.12.2011, 16:33 | Nismo.Power
pober rozum a hledej tu VR6 ;-) díly levný na VW, seženeš na to případně všechno a nevyletí ti ojnice blokem....
o kvalitě fiat vs. vw nelze nijak diskutovat a to nejsem zrovna vw zastánce :)
o 12.12.2011, 19:14 | Honcke
Nismo ja vim ze by to bylo nejlepsi no...VR6 je VR6 :) Nenapadá vas jeste neco takovyho v tyhle cenovce?
o 12.12.2011, 21:16 | Honcke
Jeste sem koukal na Fiat Coupe,to se tady nedavno taky resilo:) Rad bych to turbo,ale co sem koukal tak novy 30 tis no to je skoro jak hodnota auta.Ale Coupe se mi taky libilo vzdycky.Na Melniku stoji cerveny 2.0 16V,mam to kousek,zajedu se podivat asi:)
o 12.12.2011, 21:43 | nocarret
kup si 20Vturbo když už počítej s investicema, na trhu je spousta mrtvol
o 12.12.2011, 21:48 | Honcke
Koukam akorat po tech turbech.Jako sralo by me mit takovy auto a v tom zdechlou 1.8 i kdyz sem v jedny jel a zdalo se mi ze oproti ostatnim 1.8 byla v tom Coupe o dosti zabavnejsi.Ale premyslel jsem nad tim 2.0 16V
[ Link ]
o 12.12.2011, 22:11 | JP
Na Coupé s atmosférou se vykašli, jestli to nemáš jenom na přesun z A do B a chceš si to trochu užít, tak tě dřív nebo pozdějš začne štvát že to nejede, hlavně když se svezeš s nějakym turbem... Měl jsem 7 let Coupé 16v turbo a asi půl roku i 1.8 atmosféru a určitě bych si to už bez turba nekoupil. Jinak jsem byl naprosto spokojenej, spolehlivost přes všechny pověry skvělá (je možný, že jsem měl štěstí na kus), nic zásadního neodešlo a měnil jsem prakticky jenom oleje, destičky, kotouče, svíčky, filtry a další spotřebák. Co mě na tom autě štvalo byl slabší podvozek, docela slabý brzdy (platí asi jen pro 16VT, atmosféry maj prakticky stejný a těm stačej, 20VT má zase naprosto dostačující Bremba), všudypřítomný vrzání v interiéru, světla který tak nějak svítěj jenom když jsou nový nebo po repasi parabol a sedačky skoro bez bočního vedení (zvlášť kožený). Ale ve výsledku to bylo pro moje potřeby skvělý auto vcelku levný na provoz a měl jsem ho moc rád, jinak bych si ho nenechal tak dlouho:).
o 14.12.2011, 11:26 | mikevr6
20vt ma super zvuk,solidne jede a chvilku sem o nem uvazoval aji ja,protoze sehnat origo vr6 v dobrem stavu uz snad v cr nejde.Ja mam jednu ale je bohuzel bourana celkem dost na dvere a nevim jestli by se mi vyplatilo ji zachranovat.Takze jedine si dovezt nejakou ze zahranici ale pekne kousky stojej nesmysl:(
o 14.12.2011, 11:31 | Nismo.Power
v týhle ceně žádnou hondu (něco s vti)asi neseženeš bohůžel tak tam zbejvá jen takovejhle výběr asi no.....pokud chceš minimálně 5válců (hondě stačej 4) tak tam toho moc neni na výběr a samozřejmě nemá cenu kupovat věci ala MX3 V6 protože to je taky jebka......
spíš to chce vklidu hledat a najít nějakou použitelnou VR6.... fiatů najdeš hromadu tam problém neni ale sotva z tý hromady vyhrabeš něco použitelnýho si myslim.... coupé taky už padly neb to už fakt nikdo nechce.....
možná ještgě zkusit sehnat nějaký starší volvo, tam je krapet lepší 5ti válec než u fiatu :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3151 sekund.