
Navštíveno 1116x

Takže potřebuju poradit, fámy že někdo někde někdy slyšel v hospodě o alfe jaka je mě moc nezajimá.. Spíš mě zajímá zda jít do 1,9 nebo 2,4 jtd? proč ano proč ne? díky moc
Alfácká JTD-čka jsou spolehlivé motory
2.4 JTD má oproti 1.9 JTD mnohem hezčí zvuk, přeci jen je to 5-ti válec
Výkonostně se 1.9 JTD pohybují kolem 150 koní, zatímco 2.4 JTD 136 až 220 koní v závislosti na konkrétním modelovém roku (od nejstarších 156-tek se 136 koňmi až po 159-tku s 220k.)
U 2.4 JTD bych řekl, že je větší náchylnost na kladky atd... ale nic zásadního.
osobně bych šel spíš do 1.9 JTD neb přední náprava není zrovna vzorem dlouhé životnosti a každý kilo navíc (rozuměj 2.4 JTD) se na její cestě do pekel podepíše. Jinak je to prašť jak uhoď. U 2.4 je sad vždy dvouhmotový setrvák (tj. nákladnější výměna), u 1.9 nemusí být vždy. Naopak u 1.9 můžeš narazit na plné přední brzdové kotouče (pár drsnějších brzdění za sebou a hned jsou zvlněné), zatímco 2.4 má už chlazené.
Možná ještě, co si tak vybavuju, tak do 2.4 se do roku 2003 dávala podivně postavená pětikvalt převodovka, která motor žene do vysokých otáček, takže z jeho charakteru toho moc nevytěžíš.
pokud nechceš závodit, běž do 1.9 110kw... sám mám ten motor, teda 103kw verzi, 200tkm najeto a jen si přede.... je spolehlivý (teda pokud předchozí majitel nebyl prase).
2.4 je taky super, ale bral bych ji v 159 Q4 :-) tam jde lehce vyladit na 240 koní a ve čtyřkolce to je panečku svezení ...
na lehkou 156 stačí bohatě ta 1.9 a má solidní poměr výkon/spotřeba/dynamika

11.12.2011, 19:08 |
Piskoteek | Upraveno: 2011-12-11 19:13:01
ano kluci o namáhání přední nápravy vím..
ted ať se bavíme konkrétně, mám zálusk na jednu 2,4 rv99
[ Link ] na co si dát pozor před koupí..jsou nějaké odrazují faktory proč dát ruky od tohoto motoru ruce pryč.je mi jasný že do motoru nikdo nevidí ale přecejenom víc názorů mi pomůže.
el_vita - právě ještě bych chtěl svoji bravu TD vymenit tak na dva roky a pak koupit nové auto..(159) jde o to že zase všude člověk slyší o krizi tak už si konto nevybouchám na nulu..když tu byla poprvé přišel jsem o práci tak přecejenom člověk je opatrnější.
chtěl bych teda kombajna ale zaujal mě tento inzerát
mno, mě na tom odrazuje už jen ten styl inzerátu, ale to samo o autu nic neříká
Jinak 2.4JTD trpi na olejovy cerpadlo, ktery se vytaha a je pak hrozne hlucny. Bohuzel druhovyroba neexistuje a novy original stoji desitku. Vim to, protoze jsem ho menil u Kappy :o)
A kdyby Lukasino netoužil mít co měsíc nové auto, jezdí s ní dodnes, protože to bylo to nejlepší auto,které měl :))
ano cena je zajimavá, inzerát je psán trochu jelimansky, osobní setkání s majitelem napoví víc...asi ho aj trochu chápu, já když prodával auto volalo mi asi xx lidi z bazaru včetně AAA.

11.12.2011, 20:23 |
Piskoteek | Upraveno: 2011-12-11 20:24:23
.

11.12.2011, 20:25 |
JR Ten inzerat je mazec, do toho bych nesel.
Koukám, že má i Sportpacket 1. Tzn.: 16"kola, snížený podvozek Eibach/Bilstein, carbon dekor, černé budíky s červeným podsvitem a anatom.sedačky. Měly by tam být ještě plastový prahy, ty z fotek nevidím a chrom.koncovka výfuku. Je tam řekl bych nějaký tuzing bastl. Měl jsem 2,0 T.S. 114kW se Sportpacketem a lehčím tuningem.


11.12.2011, 20:44 |
Yawor určitě 2.4 ;-)