Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Bravo Škoda auto!

 o Navštíveno 2277x o
o 09.12.2011, 23:53 | Tuner#2
Po dlouhé době fakt povedená reklama...

[ Link ]


o 09.12.2011, 23:54 | Tuner#2
Navíc i oceněná: [ Link ]
o 10.12.2011, 01:57 | Luboš1
reklama fajn kdyby tak fungovalo vsehno uz mam 3 tydny bloklej uet a delaj ze me kokosa..kdy to bude u nas ve vlade v PORADKU?
o 10.12.2011, 02:33 | Lukasino
Hezká :o) ale absolutně v tom nevidím reklamu na škodovku, max. na konci možná suppa... Proč ty papíry alespoň nejsou v češtině? :(
o 10.12.2011, 07:50 | HIGHTOWER
Luk: z té výrobní linky odjíždí kokta combi, jestli jsi nepoznal :-D
Reklama moc pěkná, no a proč to není v češtině?:

"ŠKODA roste a v příštím roce na celém světě ještě podstatně přidá. Už dnes máme vynikající tým se stále silnějším mezinárodním zaměřením,“ říká člen představenstva společnosti ŠKODA za oblast personalistiky Bohdan Wojnar

Asi proto, že? :-)
o 10.12.2011, 08:06 | Escudo
Já myslim že to rozhodně neni po dlouhý době, Škodovka má v posledních letech hodně kvalitní propagaci, stačí si vzpomenout na cukrářskou Fábii, RS a tak. Mě se moc líbí i většina jejich představování na salonech
o 10.12.2011, 08:22 | HIGHTOWER
myslíš tu RS, která je dělaná v Británii? Jde asi o to, kde je to dělané, to by mě docela zajímalo, zda to zvládají české firmy nebo jen zahraniční?
o 10.12.2011, 08:30 | gizmi
Lukasino: bud v klidu, ja to v tom taky nevidim - reklama na personalni firmu a na konci se jim to popletlo a nekdo tam dal znak skodarny :D

U me tedy vedou jine reklamy (Kofola, Vodafone, atd..)
o 10.12.2011, 09:06 | Midi34
reklama zajímavá

realita je taková že kluci co dělaj na lince když příjdou do hospody ani nemluvěj,jsou servaný jak boruvčí
o 10.12.2011, 09:49 | Lukasino | Upraveno: 2011-12-10 09:51:26
Highty: ja myslel na konci to na tom podstavci...

Jinak o ty cestine si myslim svy, to neni o mezinarodnim zamereni, to je o tom ze skodovka je v dnesni dobe ceska asi jako Hyundai, ktera se tu taky montuje, coz mi prijde strasne skoda... :(

holt Simply clever

EDIT: To "strasne skoda" nebylo mysleno dvousmyslem ;)
o 10.12.2011, 10:33 | HIGHTOWER
Tak jako lidi co dělají na lince jsou bráni jako stroje, roboti, neb se zatím nepodařilo je opravdu strojovými roboty nahradit, až se tak stane, už tam lidi nebudou...
o 10.12.2011, 15:36 | Mr.Scully
Já podle nadpisu myslel, že se konečně Škodovce podařilo vyvinout nějaký pěkný auto a vona je to jenom reklama :-)

Ale jo, je povedená.
o 10.12.2011, 15:37 | Seat Power
jako Mr.Scully :o))))
o 10.12.2011, 16:00 | JR
Udelany je to hezky, jenom jsem to moc nepochopil :)
o 10.12.2011, 16:01 | Nismo.Power
video hezký ale to má bejt reklama na škodovku ????
o 10.12.2011, 16:21 | gizmi
Škoda - auta z papíru :D:D Alespon to ukazuje realitu - zakladni verze = tak ocesano, ze snad i ten volant chybi :o)
o 10.12.2011, 20:31 | Jirka156
Pro ty, kteří se v automobilovém průmyslu nepohybují a třeba nečetli tiskové zprávy, tak jako zaměstnanec této továrny, objasním Midimu34 a spol, proč jsou oni zaměstnanci tak strhaní. Totiž letos je v plánu vyrobit téměř 800tis. aut/rok. Náš nejvyšší chlebodárce, p. Dr.Vahland plánuje do roku 2018 vyrábět 1,5mil. aut/rok po celém světě a tím dopomoci koncernu VW na první místo v žebříčku výrobců automobilů. A jelikož je Midi34 z rychnovska, tedy poblíž Kvasin, tak asi pozoruje, kolik kamionů a vlaků se denně odbavuje z naší nemnoho známé pobočné továrny. A přitom neustále nestíháme uspokojit poptávku ani po navýšenní výroby po celozávodní dovolené. Takže lidé stále čekají i půl roku na auto. Jeden z problémů je ten, že nám dodavatelé nestíhají dodávat potřebné množství dílů, takže je to kolikrát, jak se říká, z huby do ruky. Co se týče robotů. Máme jich dost, ale ne tolik, jako japonské, německé,... automobilky. Je to totiž zase o penězích. A jinak reklamy točí, co já vím (např. Roomster a B6) německý filmový štáb. Např. Roomstera v JAR, kde byl můj kolega přítomen při natáčení. Na Fabii se točily reklamy myslím v VB.
o 10.12.2011, 20:53 | Midi34
já tak nějak dobře tuším jak to tam funguje
nakolik i lidi z rodiny a další z mého okolí tam pracují nebo pracují pro firmy které do automobilky dodávají
o 10.12.2011, 21:26 | HIGHTOWER | Upraveno: 2011-12-10 21:31:28
Tak padnout škodovka nebo být v problémech, tak to ods... tak 100.000 lidí a celej region v okolí 60 km od MB bude v háji...
Tady je článek o plánech [ Link ] Stejně je to zajímavé, ještě před rokem se řvalo, jak se ze škodovky udělá levná automobilka a zmenší se konkurence pro VW, a najednou obrat. Nevím jestli a jak si vede VW v Číně, nebo jestli je tam tlačená jen škodovka, a třeba by mě zajímaly data ohledně Seatu, neb mi přijde takový z té koncernové čtyřky nejvíce dole? Tak jsem to našel a Seat je tedy dost žalostný, by mě zajímalo, jak mu jdou po krku, když škodovka loni vydělávala a chtěli jí zkrouhnout, co teprve Seat? :-D [ Link ]
o 10.12.2011, 23:01 | Tuner#2
HIGHTOWER: JJ taky mě přesně tohle před časem napadlo a můžem za to být rádi...

Byť nejsem s vývojem aut rozhodně spokojen ( ale to je v globálu downsizing, ESP pro OVCE v každém autě, nejlépe deset airbagů jako povinost apod. :-/ ) tak tohle mě jako vlastence narozdíl od těch notorických plivačů na které nemá ani cenu reagovat vyloženě těší... ;-)

Ještě bych rád vyzdvihnul tovární tým Škoda Motorsport, co za poslední roky dokázali hrdě navázalo na úspěchy 130RS, 130LR, Favorita skupiny A a Felicie Kit car. Záměrně nejmenuju éru WRC ta zrovna moc povedená nebyla. Opravdu velká gratulace a poklona.
o 11.12.2011, 00:09 | Pluto
Tuner, tak WRC oceníme alespoň za design Fabie, když už jim to moc nejezdilo, ne? :-)
o 11.12.2011, 00:12 | Tuner#2
Pluto: Tak to bez debat! ;-))
o 11.12.2011, 17:34 | Jirka156
Tak Čína je kapitola sama. Bere se sice do celkových výsledků vyrobených vozů Škoda, ale věci se mají tak, že Škoda prodala žluťáskům licenci.Tzn. oni vyrábějí v Shanghaji vozy Škoda, ale ze svých dílů. My jim nic nedodáváme, narozdíl od Ruska, Kazachstánu, Bosny, Indie,..... Mají své lisovny, své fabriky na výrobu plastů atd. Proto vypadají tyto Škodovky jinak než ostatní z celého světa. A zisk z prodeje? Jde jen určité procento Škodovce. Co se Seatu týče, psalo se, že je situace lepší než loni, ale asi to nebude hitparáda, když je v plánech počítáno vyrábět Seata např. i u nás v Kvasinách. Malého Mii dělají v Bratislavě atd. Nejvíce nyní Škodovka po éře Indie a jejich dvou závodů, expanduje do Ruska. Nyní do Nižnyj Novgorodu. Kolega tam jezdí pravidelně a je tam i ode dneška. Je to obrovská fabrika (rozlohou x násobně větší jak např. Wolfsburg), kde se vyrábí od dodávek, přes náklaďáky až po osobáky všech možných značek. Nyní se tam chystá rozjet Yeti. Tak tolik zase ze zákulisí.
o 12.12.2011, 12:44 | EFCA
Jirka156: a proč je v Číně Škodovka prezentována pod jménem VW? Superba totiž vyrábí Volkswagen Shanghai a ne Škoda Shanghai, je to proto, že jako Škodovka by to tam neprorazilo, že VW tam má "lepší jméno"?

Jinak dle info od manažerů z MB je prý posílají do Ruska za trest :o))


(foto z Shanghaje den po oficiálním uvedení Superba na trh)

foto k příspěvku  od EFCA

o 12.12.2011, 12:44 | EFCA

foto k příspěvku  od EFCA

o 12.12.2011, 13:05 | Midi34
no s tím posíláním do ruska za trest nevím nevím

lidi co měli monost jet se kvůli dietám a dalším příplatkům málem poprali
o 12.12.2011, 13:32 | Leveler
Aspon konečně přiznali je Škodovka je dělaná z papíru.
o 12.12.2011, 15:04 | zazaa
Shanghai Volkswagen v Cine funguje a vyrabi cca 30let a chrlej hlavne tu Santanu coz je nejakej prastarej passat nebo neco takove a pak nove VW a Skodovky

skodovky a VW se vyrabej v jedne fabrice, a neni to prodana licence, ale normalne to patri pod VW neb tam jezdej z vedeni koncernu atd, ja byl jen v te nove casti a je to fabrika VW jako kazda jina jen samo maji vyrobni program upravenej pro tamni trh :)

jinak salonu skodovky tam je pomerne dost a myslim ze superb se prodaval normalne i pod znackou skody, a i kdyby tak to je stejne jak kdysi felicie pickup se v nemecku prodavala jako nejake VW jen s jinou maskou chladice
o 12.12.2011, 15:07 | EFCA
Jj, Superb měl na sobě normál Škoda, ale prostě jako výrobce byl uváděn VW Shanghai. No a jinak škodovek tam jezdilo mraky, to jako jo.
o 12.12.2011, 16:16 | Midi34
jinak samozřejmě je dobré že se škodovce daří
ale nějak mě nezaujala
o 12.12.2011, 20:11 | Jirka156
to zazaa: Vysvětlení. Já ti a vám všem říkám, že je číňanům prodaná licence na výrobu a prodej Škodovek. Pracuji v řízení kvality a něco o tom vím. Navíc tam kolegové jezdí do továrny v Shanghai na kontrolu kvality. Platí jak jsem psal. Škoda Auto nedodává žádný díl do Číny. Všechny se vyrábí tam. A tam si je také smontovávají a také prodávají pod značkou Škoda. Podíl ze zisku jde Škodě Auto. Jestli tomu nevěříš, pokusím se ti to dát písemně, jestli někde seženu vhodnou prezentaci. Co se týče manažerů. Ti jezdí po všech továren na světě. I ti naši jezdí do Číny, Ruska, Kazachstánu, Indie,..... A naopak ti koncernoví, jako náš nejvyšší šéf (koncernu) Prof.Martin Winterkorn, jezdí k nám do MB, Ingolstadtu, Bratislavi, Novgorodu, ..... A samozřejmě, že továrna patří pod VW. To patříme díky podílu akcií všichni pod VW. od Audi, přes Lamborghini, Bugatti, Scanii, Man, až po Škodovku. Jo a ještě pro zajímavost. Kvůli clu se auta do některých států nejdříve vyrobí, pak se částečně rozloží uloží do specálního kontejneru a na místě v tamní továrně složí. Případ např. Bosny.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3458 sekund.