Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Česká pošta - rosekanej balík

 o Navštíveno 2111x o
o 07.12.2011, 12:13 | Olda
čaute. teď mojí přítelkyni přivezl pošťák sadů talířů a hrnků. Krabice z venku OK, ale uvnitř nás čekalo překvapení ve formě hromádky střepů... Skoro polovina nadobí je na kaši.

Co s tím? pošťák už je pryč a já to rozhodně chci řešit..
Hledal jsem na stránkách cpost. nějakej reklamační formulář, ale maj tam prd (asi blbě hledám).
Stalo se Vám něco takovýho? jak jste to řešili? Mám chuť zajet na poštu a vysypat jim to tam na stůl.. Hlavně že na krabici bylo pozor křehké! Hovada.

dík.


o 07.12.2011, 12:19 | Ravo
když je na tom nálepka křehké, tak s tím ČP (PPL a jiní jakbysmet) hážou jen přes půl auta narozdíl od normálních balíků, ty lítají přes celý auto.

Formulář na to je, nejlepší je zavolat si na poštu, na stránkách jsem to taky nenašel. Ale obávám se že tě setřou - při převzení jsi to neotevřel(a) - podle pošty to bylo OK doručeno.
Maximálně tě odkážou na prodejce, že to špatně zabalil a máš to řešit s ním.

Přeju hodně sil a nervů.
o 07.12.2011, 12:25 | PK
co sem jezdil pro General Parcel, tak to většinou lidi řešili s prodejcem a ten si to pak vyřešil s dopravcem - podle toho na čí straně byla chyba. S otevřením to je těžký, jedině se domluvit s dopravcem, aby chvilku počkal a před ním to otevřít (kvůli svědectví). Jinak pokud balík nepřevezmeš, tak ho otevřít nesmíš (tak to bylo u GP), protože ten balík pořád patří tomu doručovateli...

Jinak stejně jako Ravo :)
o 07.12.2011, 12:28 | bafis
Taky myslim ze ted uz nic neudelas. To cinkani strepu muselo bejt slyset pri predavani, chce to davat bacha, kor kdyz vis ze jde o krehkou vec :(
o 07.12.2011, 12:29 | Midnite
jako PK: také mi bylo kolikrát řečeno že pokud nepodepíšu, balík otevřít nemůžu, jak u PPL, pošty, GLS atd....

jinak stejně jako Ravo :)
o 07.12.2011, 12:36 | TROY
označení křehké = záruka dojebání
Nicméně koukej mazat na poštu a reklamovat to - a čekat 30 dní :)
o 07.12.2011, 12:45 | Mr.Scully
Taky se obávám, že máš smůlu :-/ Jinak hovada jsou bohužel jak u České pošty, tak i u soukromých přepravců. Příšerné zacházení s balíkama je známá věc u všech takových společností.
o 07.12.2011, 13:13 | Ravo | Upraveno: 2011-12-07 13:14:50
S tím zákazem otevření dokud to nepřebereš není minimálně u ČP NENÍ PRAVDA. Jen se jim do toho nechce a říkají že nesmíš aby sis to převzal a oni s tím neměli starosti.

Když jsem si šel nedávno pro balík na ČP, tak byl obal evidentně poškozený přepravou - roztržený a probořený roh krabice a něčím zalepeno (nebyl to oficiální náhradní obal ČP - většinou pytel nebo krabice, když to rozmlátí na třídírně tak že už by to opravdu neprošlo, tak to přebalí a snaží se dodat i tak. Prostě se tvářili na poště při předávce "jakoby nic"). Tak jsem řekl, že je to evidentně poškozený dopravou a že chci vidět než to přeberu jak vypadá vnitřek (protože jsem si kupoval nějáký hadry, který ještě prodejce balí solo do plastových pytlů atd. tak jsem si to lajznul).
Nejdřív se kroutili, že to nejde, že si to nejdřív musím přebrat a pak můžu maximálně řešit reklamaci dopravy, tak jsem jim řekl že si to teda nepřevezmu a ať si s tím dělají co chtějí (navíc to byla dobírka).
Pak to najednou šlo, stačí obrátit ten papír co mají k tomu balíku (dodejka nebo jak se to jmenuje) a na zadní straně jsou přímo kolonky na to, že se to otevírá před převzetím při dohledu pošty kvůli podezdření na poškození dopravou, jaký byl stav atd.

Jak jsou na tom ostatní dopravky nevím, ale pokud mi to neumožní otevřít před převzetím, tak nic nepřebírám a ať si to řeší s prodejcem (posílajícím). Toho ještě většinou upozorním, že se mi to snažili dodat poškozený a že jsem to nepřevzal.
o 07.12.2011, 13:17 | JR
Dohodni se s odesilatelem. Posta s tebou vymrda, ze to bylo spatne zabaleny.
o 07.12.2011, 13:20 | hanx
Hlavně na nic nečekej a řeš to hned. Já jsem taky dostal poškozenej balík, jenže jsem v době dodání nebyl doma, převzal to někdo z rodiny kdo to nezkontroloval, já jsem šel na poštu vyřídit reklamaci asi až za 10 dní od doručení a paní na přepážce říkala, že už je na to pozdě a že na to mám 3 dny od doručení.
o 07.12.2011, 13:44 | hopa26
Z přepravce nedostaneš nic.S poštou mám na 50 až 60 poslaných balíčků problém s poškozením balíčku,který je označen a zpoplatněn jako křehký-výsledek je čistá 0 ze všech reklamací.
Pokud jsi objednával z eshopu,zavolej jim,že tohle rozbité nechceš,že to máš jako vánoční dárek a ať si to u pošty vyreklamují oni jako odesilatelé.
o 07.12.2011, 13:49 | PK | Upraveno: 2011-12-07 13:56:39
Ravo: s tím rozbalením to je naprd, chápu, že si to chceš zkontrolovat, ale na druhou stranu, vem to z pohledu kurýra - co on pak bude dělat s rozbaleným, nepřevzatým balíkem? To je pak o průser. Když na mě lidi takhle tlačili, tak sem balík hodil do auta a jel sem pryč... Přitom stačí zásilku převzít s výhradou - poškození obalu (i sebemenší) apod., dopsat jim to do toho předávacího protokolu a už jsi chráněnej. Ještě k tomu přebalení. To se děla běžně, přijde poškozenej balík, hned ráno pri vyndání z kamionu se napíše škoďák, nafotí se to, přebalí a normálně se to doručuje s tím, že ho přebírat tak, jak sem psal vejš.

Jak už sem psal, řešit reklamaci s prodejcem, on si to pak vyreší s dopravcem.
o 07.12.2011, 14:41 | CRK
Čtu tady spoustu dohadů, ale poslední informace co mám od ČP, tak to můžeš řešit i opožděně a oni to převezmou do úschovy, než se reklamace vyřídí. Ale stejně ti to nakonec neuznaj, protože to bylo nevhodně zabalený (podmínky pro zabalení takovýhle věci jsou hodně přísný). No, a s tímhle se obrátíš na prodejce, případně soud o náhradu škody.
o 07.12.2011, 14:54 | prohifi.cz
myslim, ze posta rekne, ze ten balik mel byt opatren nalepkou krehke a melo tam byt drazsi postovne prave za tuhle doplnkovou sluzbu..., tj. pochybeni na strane odesilatele

takze to budes resit ty s odesilatelem, ktery to samozrejme bude svadet na postu a skonci to tak, ze si reknes, ze to nestoji za ty nervy a mavnes nad tim rukou
o 07.12.2011, 18:57 | Rajdlos
hopa26: pokud si clovek prevezme vedome balik, pro prodejce uz jakakoliv povinnost konci, reklamaci musi vzenst zakaznik. Prodejce Ti muze vyhovet maximlane z dobre vule. Posta to svede samo jako kazdej prepravni picus na nevhodne zabaleni.

Na reklamaci na poste mas 2 nebo 3 dny ze zakona od prevzeti.
o 07.12.2011, 23:14 | Tweety_xx
Jen tak ookrajově dnes sem šel kolem pošty kde překládali kamiony a menší nákladáky a jak psal někdo víše, balíky v pytlích lítali přes celé auto. Bore z návěsu to dokoce házel z korby na zem do nějakých vozíku. Balíčky byly v pytlích a zvuky při dopadu byli kolokrát hodně zvláštní.
o 07.12.2011, 23:31 | Olda
Tak dneska jsem byl na poště a chtěli po mě E-maily s prodejcem a taky doručit zboží (střepy :) ) v kompletním balení i s folií ve které to bylo celé zabalené. Tak jsem se s nima domluvil na zítřek, protože jsem spěchal do práce a už bych nestíhal. Pán si poznamenal, že se stavím a řešit se bude zítra. Prý vyplní papíry a oděšle se to na posouzení. Snad to nedomršej totálně až to poštou zase někam pošlou :D
o 07.12.2011, 23:33 | Kesam
Viděl jsem na vlastní oči jak borec otvíral balík a nepřevzal ho na poště u okénka jelikož byl balík poškozenej.Normálně se ho zeptala jestli to chce před ní otevřít že je poškozenej.
o 08.12.2011, 08:01 | Rajdlos
Kesam: na to ma kazdej pravo.
o 27.11.2012, 15:27 | Pepíno_Honda
mám taky problém.
Přišel mi balík s LED žárovkama (E27)ze Singapuru. krabice bez jakýhokoliv poškození, zabalená ve dvou vrstvách bublinek. v ní papírová krabice,ve které už byli jednotlivé papírové krabičky se žárovkama. Otevřu první, vyndám ze slabší bublinky a sklo proasklý. takhle jsem rozbalil všech 12 a ani jedna není celá. Super, žárovky celkem za 100 $ a jsou v řiti..... krabičky taky nevypadají zmáčknuté. Na balíku samozřejmě samolepa FRAGILE. Co teď ? doběhnout na poštu vyreklamovat a co dál ? kontaktovat prodejce ?
o 27.11.2012, 15:32 | Vasekkch
Zabalit, poslat zpátky prodejci, lhůta 14 dní na odstoupení od smlouvy ne?

[ Link ]
o 27.11.2012, 15:33 | M.a.R.i
Rajdlos: Pokud je balík viditelně poškozený, tak nejspíš adresát má právo na otevření balíku na poště a případném nepřevzetí. Ale pokud balík viditelně poškozený není, tak si doufám tvrdit, že žádný takový právo adresát nemá. Několikrát jsem se na to na poště ptal.
o 27.11.2012, 15:38 | Pepíno_Honda
Vasekkch: zakoupeno před měsícem na ebay
o 27.11.2012, 15:55 | tappaja
Tak nezapomen otevrit DISPUTE!!!!!!!!!!!!!
o 28.11.2012, 11:21 | kadel21
takhle to asi chodi na Cesky Poste :-/
Youtube video:


Kadel
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.5854 sekund.