Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jaké auto ,které neztrácí na ceně

 o Navštíveno 6626x o
o 06.12.2011, 00:50 | cupra.165
H-honza nakousl něco o autech a případné investici,kam schovat peníze, o autech,u kterých není propad na ceně a naopak čím starší,tím cenější.

Zajímalo by mi,o kterém autě si myslíte,že se už nedá prodělat.Jaké auto by jste si vybrali? Cenový limit 0 -500 000.-


o 06.12.2011, 02:19 | JP
:-)

foto k příspěvku  od JP

o 06.12.2011, 02:23 | JP
Nebo bych možná "risknul" i nějaký zachovalý Porsche 911 993. Ale to bude stát o něco víc. Ono podle mě obecně cokoliv trochu výjimečnějšího a staršího dejme tomu 15 let co je v hodně dobrym stavu (a samozřejmě v sérii) nebude nijak zásadně ztrácet na ceně, když to v hodně dobrym stavu zůstane.
o 06.12.2011, 04:41 | deywis
já bych šel do něčeho takovýho :-)

[ Link ]
o 06.12.2011, 05:08 | Kamil07 | Upraveno: 2011-12-06 05:09:24
Favorit, ten už určitě na ceně neztratí... :-)

Teď ale vážně, ten Volkswagen Karmann Ghia Typ 14 se mi líbí, ale záleží co na to řeknou místní odborníci, já se v tom prd vyznám.
o 06.12.2011, 05:28 | All
Jedině tohle.

foto k příspěvku  od All

o 06.12.2011, 05:29 | All
Nebo možná tenhle ze stejné stáje. Jen by asi půl mega nestačilo.

foto k příspěvku  od All

o 06.12.2011, 05:37 | Šestikule
jako JP, takže buď auto, který má koule anebo nějaký designérský úlet. Ale nebál bych se ani aut bývalého východního bloku ala Moskvič, Volha, Warťas, Warszava, apod.
o 06.12.2011, 05:41 | deywis
warťas je na to podle mě ještě docela mladej.. co si myslím že zaručeně bude držet cenu tak VW transporter T1, jenže ten rozpočet co udáváš by stačil možná tak na "rat edition" :-))

jak jsem psal dřív, stryc teď koupil triumph TR3 A, mají mu dovízt ještě austin healey a MG - A, u těchto aut prý ročně roste hodnota o 6-10% (a to ti nedá žádná banka)
o 06.12.2011, 06:40 | kadel21
za mě jako JP, ty integrály sleduju přes 10 let a ceny jdou nahoru neskutečně, hlavně eva. Pak jsou ještě limitovaný edice, ktery bych řek jsou ještě cennější. Ale zase asi kupce v ČR si to bude pak hledat těžce bych řek, páč to musí bejt fanda a musí mít prachy (většinou chybí jedno z toho :-)).
Transporter T1 taky dobrý, co sem koukal kdysi na ebay, tak auto co se muselo z 3/4 domodelovat jak bylo schnilý, kolem 10tis $ a i na zdánlivě dobře vypadajícím kusu asi bude dost práce viz tuten Thajec [ Link ]

Kadel
o 06.12.2011, 09:08 | bafis
De Lorean [ Link ]
Nebo splasit nezprasenyho Golf 1 GTI,
o 06.12.2011, 09:18 | Soptík
Mam stejnej názor jako JP:)
o 06.12.2011, 09:24 | hawai
Pokud to chceš jako investici, tak bych šel do něčeho převálečnýho. Pěkný auta se dají sehnat už od 300. Za 500 uz bude nějaká libovka, která nejen ze neztrácí na ceně, ale naopak stoupá :-) otec tak pred 10 lety koupil aerovku z roku 34 kterejch bylo vyrobeno asi 300 ks. Dával za ní kolem 100. Teď se pohybujou v cenách kolem 300-400 a dál stoupá a vždycky bude :-)
o 06.12.2011, 09:27 | RedBaron
Já myslím, že tuhle definici v klidu splní i BMW M3 E30 v případě, že s ním nenajedeš 30 tisíc ročně nebo ho někde nerozstřelíš.
o 06.12.2011, 09:49 | nome
no myslím že třeba fokus RS mk1 by taky nemusel být úplně od věci, případně nějaký starší cosworth
o 06.12.2011, 10:06 | Skury
Zrovna včera jsme se o tom bavili s kámošem... :)

[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
o 06.12.2011, 10:29 | Martyn
Nas timhle celkem spekuluju ja - 288GTO - "Magnum´s Ferrari", ted se pohybuji kolem 500-600k, strasne se mi to auto vzdycky libilo a niz uz snad jit nemuzou?

foto k příspěvku  od Martyn

o 06.12.2011, 10:43 | .mycTD
Martyn: zalezi taky, co to auto znamena v historii znacky, takze lepsi top model od lancie, nez socialni ferrari. To tve GTO koupi dalsi kupec zase jen kvuli nizke cene, zatimco integralu da, co si trh rekne.
Nedejboze, kdyz se prestane vysilat serial Magnum... :-)
o 06.12.2011, 11:16 | trueno
martyn:288gto je podle mě nejkrásnější ferrari ,o tom žádná , jen ta cena a taky je ho těžký sehnat ..... cena 500- 600 tisíc by souhlasila ovšem tady se bavíme o eurech .... to má do sociálního ferrari daleko
Ty jsi asi myslel model 208 , tenhle:
Jinak k tématu , osobně bych v tomhle případě uvažoval o nějaký Tatrovce ,osobák týhle značky už se nám asi nikdy nevrátí takže cena by měla bejt stabilní nebo stoupat , co taková tatra 700 ta by se nedala do půl mega sehnat?

foto k příspěvku  od trueno

o 06.12.2011, 11:28 | Luke-Jeep
Bacha s kompletnima starýma VW... Ať už T1 nebo karmann... Leti brutalne nahoru stejne jako vsechny tyhle jmenovana auta, ale ne v cr... Respektive u nas je minimum ale opravdu minimum lidi, co jsou schopni a ochotni to zaplatit i mezi znalcema... Jedine nechat cizi noty a prodavat pak zpet do nemecka...

Jinak takovejch aut je fakt kupa... Staci jakykoliv trosku zajimavejsi auto v dobrym stavu...
o 06.12.2011, 11:30 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M) | Upraveno: 2011-12-06 11:30:41
lotus esprit
porsche 911 930 turbo
bmw m3 e30

a pak stary mercedesy v obdobi valky, treba W170

pak stara pagoda 280SL, R129 SL60 AMG s V12, R107 s V8 - 500SL - 560SL,
nebo W100 :-)

a nebo treba i stary dobry piano W123 Pullman

a me oblibene Karman Ghia, POrsche 356 Speedster
o 06.12.2011, 12:02 | gizmi
Skury: s tou preludkou nevim nevim :) Kdyby to byla verze capri (cabrio) kterych bylo vyrobeno par kusu a zrovna jednu mas v Plzni v soukromem Honda-muzeu, ktere vlastni Roman Velinov, tak ani neceknu. Ale tuhle obyc ? :) Ta co jsi dal odkaz je navic brutalne predrazena - v Nemecku tyhle auta jdou stale za par korun. Od Hondy bych jako ulozenku volil TOP stav CRX 2g Vti (neuveritelne za kolik uz se prodavaji), nebo Ztko a jemu podobna vozitka, kterych bylo malo..
o 06.12.2011, 12:19 | assassin
ja osobne bych byl za - t603

ten golf 1 gti me prekvapil jak si ho v nemecku cenej

otazka je jestli neco z toho nejsou ulety ktery casem splasknou ...
o 06.12.2011, 12:32 | bafis
jj, G1 GTI vylitl na cene uplne neskutecne, otazkou je jestli se to v nemecku za ty nabizeny ceny vubec prodava...Bylo to v 17ti jedno z mych prvnich aut, mel jsem zlutyho krasavce, a krasnych kolech a stribrnou haupnu, skoda ho, tenkrat stal par korun :(
o 06.12.2011, 12:59 | Only_One
investice do auta - jedině za podmínky neprosto bravurně ovládat kompletní rodokmen značky, pohybovat se v prostředí prodejců atraktivních vozidel, mít k tomu náležité vybavení a to jak místo k uložení tak k servisu a schopnosti auto opravit
Bez toho je investice do auta absolutně na slepo
o 06.12.2011, 13:34 | PlusOne
Martyn:
Magnum jezdil v 308čce ;-)
o 06.12.2011, 15:34 | cupra.165
Ja se zeptam,jaky nazor mate na fiat 124 coupe? Ma to jiz dnes nejakou sberatelskou hodnotu? [ Link ]

foto k příspěvku  od cupra.165

o 06.12.2011, 15:36 | .mycTD
btw. kdyz vidim toho fiata, tak je dobre zminit, ze je treba pohlidat, aby ti ty prachy nesezrala rez ;-)
o 06.12.2011, 15:42 | Newman
Ford Focus RS 500

už teď jich je min. 50 mrtvejch :-) a bude hůř ...

stála by za to i první generace, ale v orig. stavu s málo km už skoro nic není. Každej tuní jako o život.
o 06.12.2011, 15:45 | TROY
za koncern
G1 GTi
G2 rally

Jiný - jaguar e type,BMW E30 M3
o 06.12.2011, 17:51 | mikevr6
jj g1 gti,g2 rally,g2 g60,polo g40,g2 country,e30m3,mb190evo,opel lotus omega:),integralle,escort cossworth atd
o 06.12.2011, 17:59 | Unihero
za mě toto:
v originálu je to opravdu rarita celkem:D

[ Link ]
o 06.12.2011, 18:17 | trueno
124 coupe má určitě sběratelskou hodnotu ,v pěknym původnim stavu podle mě 3-5 tis. euro , ne ta zelená ,za tu bych nedal ani pade ....
unihero: skvělá volba,ani jsem netušil že to tu někdo má ve sušnym stavu , to bych taky bral,ale to oceněj spíš zarytý audináci ....
o 06.12.2011, 18:43 | bafis
sakra polo G40 jsem taky kdysi mel, kdyz k tomu pripocitam G1 GTI, tak to bych byl ted za vodou :(

Jinak ta audi co dal Unihero....neverim ze tohle nekdo koupi treba i za pul ty ceny, ke vsemu tahle neni ani moc hezka, nekde jsem videl na prodej bilou a to byla fešanda...

Pak me jeste napada Audi 200 "doutnik" to uz je taky dneska raritka...
o 06.12.2011, 20:28 | HIGHTOWER
podle mě jakékoli auto, pokud ho budeš mít za 50 let ve 100% stavu, tak klidně i nová Fabie :-), když bude mít najeto tak 10.000 km, tak paráda za 50 let bude ceněná :-)
o 06.12.2011, 20:33 | MAX
No ač nejsem příznivcem koncernu, tak jste na jednu legendu zapomněli - [ Link ]
Audi ur quato - když mi bylo tak kolem osmnácti, tak jich pár jezdilo i u nás a jedno jsem chtěl - stálo na parkovišti s cedulkou na prodej za 49.000Kč - všichni mě od toho zrazovali, že to žere jako tank a už je to starý střep. Teď jsem se díval, že to bude pěkná stylová čtyřkolka za pár peněz, a ono ejhle..
Samořejmě jsou na netu i levnější kousku kolem 8.000Eur, ale i tak je to 4x tolik, než jsem čekal.. :o))
o 06.12.2011, 20:37 | MAX
[ Link ]
přesně takový jsem chtěl.. :o) A prej padesát za 10let starý auto.. :-)
o 06.12.2011, 20:53 | H-Honza (M)
audi je fajn, nebyt to nejaka stavebnice / replika...
cena originalu je dneska uz nekde jinde
[ Link ]
o 06.12.2011, 21:08 | Kallin
cupra nechci kecat mám dojem že ten fiat je v prodeji už pěkně dlouho a zhruba rok zř chtěl za něj 100K. můžu se plést.
jinak 128 sport coupe:-)
o 06.12.2011, 21:13 | cupra.165
No kdyz nad tim premyslim,co takhle E46 M3 CSL? Kazdopadne to nebude za 500 000.- ze? :-(

foto k příspěvku  od cupra.165

o 06.12.2011, 21:22 | muSlim
CSL za pol mega rozhodne nebude. Spýtaj sa Kislika, síce to kupoval už pred nejakým časom, ale ceny si myslím neklesli :-)
o 06.12.2011, 21:28 | shamania
A co spis nejakou motorku/skutr? Pokud jde o ulozeni investic, tak by s tim bylo i min starosti, predevsim prostorova narocnost.
o 06.12.2011, 21:32 | cupra.165 | Upraveno: 2011-12-06 21:33:35
CSL ..vsak ja vim,vse se toci kolem melounu a vic....ale zase by bylo dilema,jestli 911 993 anebo M3 CSL :-) Ale i tak uz to neni tak efektivni,proste za hodne koupis,cena stoupa ale hodne mirne.Vice se mi libi za mene koupit a cena aby skokove sla nahoru :-)
o 06.12.2011, 22:10 | JP
cupra.165: Na to abys koupil za málo a cena šla skokově nahoru potřebuješ to o čem psal ve 12:59 Only_One a k tomu všemu ještě velký štěstí. Nikdo ti spolehlivě neřekne který na to bude vhodný, to je jako kdyby ses ptal který levný akcie rychle vyrostou:)).
o 06.12.2011, 23:40 | Syrup
auto jako "investice" je totalni nesmysl
o 06.12.2011, 23:43 | Luke-Jeep | Upraveno: 2011-12-06 23:45:23
Syrup :-)))

On si nechce koupit fabii na denni jezdeni :-))) tady se bavime o autech ktery realne vydelavaji klidne i 10% rocne...

Jinak edit: csl vs. 993 - 993 za poslednich par let leti nahoru tak raketove, ze uz jsem se vzdal snu ze ju nekdy budu mit :-(
o 06.12.2011, 23:45 | rcman
Investice do auta si může dovolit fakt mega fanda do určitý značky. Nebo ňákej šejk kterej to nechá klidně i letecky přepravit na výměnu oleje do značkového servisu.

To už je možná lepší investice do stavební parcely a nemovitostí...

Ikdyž je jasný že s autama je daleko větší zábava než sedět v budce na stavebním pozemku na kterej zrovna nikdo nemá prachy. A na úřadě zrovna schvalujou jak tudy povede dálnice...
o 06.12.2011, 23:52 | Syrup
Luke-Jeep: me je naprosto jasny ze si chce koupit neco co na cene neklesa. JENZE.

- auto neklesajici na cene musis objevit v garazi po mrtvym dedovi, protoze...
- koupe auta neklesajici na cene je draha jako prase uz tak
- abys ty cene trosku pomohl, musis do toho VZDY tak jako tak investovat
- okruh zajemcu pripadny koupe/prodeje toho super vydelecnyho auta je tady v CR naprosto mizivej. V dnesni dobe kdy lidi investujou do naprosto jinych komodit nez ojetych starych aut, i kdyz historickych kousku
- Myslet si ze si koupis auto, zavres ho do garaze a za 5 let se cena zvedne o 50% (dle tvyho vypoctu) je naprosto smesny :-)
o 07.12.2011, 00:03 | Luke-Jeep | Upraveno: 2011-12-07 00:06:16
No syrupe... Mluvim jako clovek co s tim ma malicko zkusenost... Bohuzel ne primo svoji - jakoze bych vydelal ja - tenkrat me to nenapadlo - byl jsem skeptik jako ty a dneska uz na to nemam love.

Jakejkoliv transporter T1... A ze se jich pred ekolikvidaci dalo sehnat po stodolach dost - koupils treba za 20 od dedouska a dneska? Do nemecka strilis po nesmyslnejch statisicich i uplny zhnilotiny... (naposled co si pamatuju valnik za cca 11000 ojro a jako fakt vrazda...)

911 993 pred 5 ti rokama bezproblemu kolem pul mice nekolik kusu... Dneska? Nesezenes pod 800 ani rujnu... Atp.

Nebo... Kamarad koupil E-type jaga cabrio... Kupni cena pred 2ma rokama 900... Ma dnes navidku na 1,2m

atp... Nerikam ze vsechny ponesou 10% a jak jsem psal uz driv, zapomenout na prodej v nasi vyborne republice...
o 07.12.2011, 00:24 | rcman
Luke-Jeep: Jo, tak s T1kou máš sakra pravda! To byl vždycky můj sen...
Bohužel myslím že si ten sen splnit, tak to bude pro mě taková srdcovka že bych to neprodal ikdyby na chleba nebylo...

Toho bych se právě u sebe nejvíce bál!
Když bych si pořizoval auto jaké neztrácí na hodnotě. Tak bych si časem k němu vybudoval dost silnej vztah a nevím jestli bych měl pak srdce ho prodat.
o 07.12.2011, 09:05 | CervinVega
jaktoze nikde nevidím Cadillac STS? :-)
o 07.12.2011, 09:19 | bafis
Nismo ma dovolenou :)
o 07.12.2011, 09:33 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
CV: :-D
o 07.12.2011, 14:50 | CervinVega
jinak za me tohle: [ Link ]
o 07.12.2011, 15:42 | Nismo.Power
tak já vlastně už nic psát nemusim když to napsaly za mě :)))

já nevim co bych si vybral.... něco mezi lotus omega, starý corvette, starý cadillacy ideálně biaritz apod ;-) starý ferrari a porsche taky nebudou zlá investice....
o 07.12.2011, 17:35 | CervinVega
nebo tohle: [ Link ]
o 07.12.2011, 17:51 | Proffesor_W
Lotus Omega, Renault 5 GT Turbo 2 (ten sirokej), Alpine A110/A310, Clio V6 Ph2 (ty uz prestaly klesat a zacinaji stoupat i kdyz to neni moc stary auto), Renault Spider. Lancia Stratos, prvni Escort Cossworth,Siera Cossworth, MB 16v Evo, E30 M3

Z levnejsich o moc niz uz dnes nemuze jit klasicky Renault 5 GT turbo, Renault 5 Alpine, Peugeot 205 GTi (1.9 16v), Peugeot 306 GTi-6, Clio Williams z prvni serie (origo 2.0 16v), Safrane Bi-Turbo.
o 08.12.2011, 08:19 | Conan
No, myslím že ta správná investice je koupit teď auto, které stojí málo a správně odhadnout, že z něj "bude investice" a že v budoucnu bude mít nějakou cenu.
Koupit teď auto, které už je braný jako "dobrá investice", tzn. že už teď stojí hodně, bych já asi nedělal.
Takže než za 500.000Kč koupit starou 911-tku, tak radši kup "10 Dacií Logan" ;-))) a počkej 25 let ;-)
o 08.12.2011, 08:25 | H-Honza (M)
u Dacie logan bych se obaval ze ta doba kdy to auto zacne byt zajimave bude tak 100 - 200let, to uz zemekoule nemusi existovat
o 08.12.2011, 08:31 | Conan
Takovej Záporožec už je taky raritka... a to je to jen kolik, 60let? :-)
o 08.12.2011, 08:35 | JP
Ale těch 10 Dacií Logan těžko strčíš na 25 let do trezoru. Je potřeba to někam uložit a udržovat(i když to bude jenom stát), radši i pojistit a to všechno ti nakonec sežere mnohem víc peněz než vyděláš. Já to celý myslel spíš tak, že se hledá auto pro radost na slunečný víkendy, který si jako "bonus" navíc uchová hodnotu, nebo i stoupne (což ale stejně sežerou provozní náklady). Jestli je to myšlený doslova jako investice a jde "jenom" o peníze, tak to se obávám že bejt v zisku je docela umění. Vlastně jako kdekoliv jinde.
o 08.12.2011, 08:39 | assassin
no nektery auta co tu padly se asi v inzeratech objevuji za zajimavy castky.. ale otazka je jestli se za ty castky nakonec i prodavaji.. a jestli se prodavaji tak jestli to neni jen boom.. treba u motorek hrozne vylitly ceny jaw.. treba jawa500ohc ktera se za mejch mladejch let prodavala za par protoze to je desnej srot tak se dneska prodava za ctvrt mega...jak ja drbu hlavu kdyz sem ji tenkrat od kamose za dvacku nekoupil a vzal si radsi GSX400 :) a navic jeste k tomu spousta lidi tvrdi jakej to byl vykrik techniky a ukazuje na tom jak vyspelej byl nas moto prumysl. Tzn lehce bych se bal jestli to treba nakonec nepujde dolu.. ikdyz to asi nehrozi
o 08.12.2011, 08:41 | Conan
Anebo naopak, kupovat starý nejobyčejnější auta za pár korun, který se vyráběly v miliónových sériích a udělat muzeum "běžných automobilů", to tu ještě neni, né? Tam bys vybíral vstupný :-)
o 08.12.2011, 09:33 | RedBaron
V podstatě je na to jednoduchá rovnice, vždycky budou mít největší cenu auta, který něco znamenaly, bylo jich vyrobených pár desítek (na ty asi má tady málokdo) nebo stovek a z toho mála je jich dneska ještě většina sešrotovaných. Nejvýraznější je to asi u homologačních sérií, kdy se určitá sportovní verze auta vyráběla v určitém počtu kusů jenom proto, aby upravená verze mohla na závody. Zrovna blbá M3 E30 byla před pár lety kdy jsme lítali pro auta do Švajcu, v klidu k mání za nějakých 150-250, dneska jdou pěkné kousky přes půl milionu...
o 09.12.2011, 21:45 | cupra.165
Co treba Honda NSX [ Link ]
nebo Lotus Elise? Opel speedster? :-) Kruci,pral bych si byt sejk a mit tohle vsechno v garazi :-)
o 10.12.2011, 09:42 | H-Honza (M)
NSX by bylo super, jenze kde sehnat prihlasitelny slusny kousek... pod 40 000 €
o 10.12.2011, 11:38 | H.E.R.O.

foto k příspěvku  od H.E.R.O.

o 10.12.2011, 14:04 | cupra.165
Jedno cerveno cerne NSX sem videl v autobazaru v Plzni..a cena byla kolem 400? :-) Kazdopadne v Plzni ho obcas potkam .
o 10.12.2011, 14:52 | pelo
aj tu sa da vybrat slusna kara :)) [ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3367 sekund.