Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > STK Slavkov u Brna - v pohodě?

 o Navštíveno 3505x o
o 05.12.2011, 11:29 | Ravo
Ahoj,
musím brzo navštívit STK a potřeboval bych to sfouknout co nejrychleji a v pohodě. Auto je Oct1 Tdi, troufám si říct že na autě nejsou žádný problémy, ale přecejenom je to starý 9let.

Máte někdo reference, jací jsou v STK ve Slavkově u Brna? [ Link ]
Mám to docela blízko baráku a dalo by se to zařídit během rána před prací, nechci si kvůli tomu brát dovolenou. Ještě jsem osobně nikdy na STK nebyl (kromě evidenček), u mých předchozích starších aut mi to museli "pro klid duše" řešit servisáci ;-)
Jak jsem psal, všechno by mělo být na autě v pohodě, i žárovky a pojistky jsem si nakoupil do zásoby.

A ještě jeden dotaz, jak je to s emisemi? Udělají mi to při jednom, nebo musím nejdřív na emise (jeden úřední úkon) a pak na STK? A co budou dělat emise na studeným Tdi 1.9(81kW, bez čipů)? Motor pojede cca 3km, nebude to kdovíjak zahřátý, tak aby jim ty brikety neucpaly sondy :)

Kdyby byly reference špatné, tak pls doporučte nějákou STK v Slavkově a okolí, ještě jde Brno (jih).

Díky za info


o 05.12.2011, 22:55 | FBS
Pokud to chceš mít vše bez starosti, můžu si pro auto přijet, a za cca 2 hodiny přivézt. Zprostředkovávám STK a ME ve Vyškově :-)
o 05.12.2011, 22:55 | FBS
jinak ano, emise jsou zvlášť a prohlídka zvlášť...
o 05.12.2011, 23:13 | LukeFab
fbs:a mohl bys pomoct i mě,když mím OII a jediný co tam mám,co by vadilo na stk jsou folie s atestema,ale mají 35% ztmavení?Jinak auto serie,jen ty folie
o 07.12.2011, 09:42 | Ravo | Upraveno: 2011-12-07 09:49:30
Takže dnes ráno jsem absolvoval ME+STK ve Slavkově. ME má nějáká spřátelená firma přímo v areálu, takže se to dá pěkně sfouknout najednou.

Nejdřív k ME. Vzhledem k tomu, že se měří moje 1.9Tdi 4x při 4000 ot (plná knedla, zvenku je to fakt hnusnej zvuk :), tak je dobrý motor nejdřív zahřát pokud ho máte rádi a chcete aby něco ještě vydržel. Nejezděte tam se studeným motorem (já si dneska taky ráno dal půlhodinový projížďky po krásách okolí). Vše probíhalo v pohodě.

Teď k STK. Průběh taky naprosto v pohodě, auto sice bylo v troufám si říct výborném a seriovém stavu (před měsícem se dělal komplet podvozek, brzdy, výfuk - co bylo potřeba opravit, tak se opravilo - čep, tlumiče, tyčka řízení, zavařit výfuk atd.), technik nedělal žádný zbytečný ofuky. Nejdřív zkouknul podvozek a zacukal s ním, zběžně kouknul co kde je, trošku detailněji zkoumal kola jen na jedné straně (rozměr, vzorek), povinná výbava byla taky jen prezenčně (je-není, stav nebyl důležitý). Světla mi došteloval v rámci TK. Ani nevadilo, že je každý trošku jiný - po tom co jsem svezl na kapotě pár metrů srnku byla jedna strana vyměněná a na druhé straně zůstalo starý - bylo trošku víc zašlý než to nový, ale rozdíl nebyl moc velký (na špinavých světlech nepozorovatelný - kdo by tušil problém doporučuju neumývat světla :)

Takže result. Pokud máte seriový auto v dobrým stavu, ničím nepovoleným neprovokujete (kola, folie, tuzing), tak se asi není čeho ve Slavkově bát (na rozdíl STK v Brně-Slatině, kde si moji přítelkyni docela povodili na blbostech)
o 07.12.2011, 09:50 | LukeFab
a jak je to např,když mám povolený rozměr,jen jiný ET na kolech?bude to vadit?není lepší přijet na zimákách?čeká mě to v letě,tak se ptám
o 07.12.2011, 09:58 | Ravo | Upraveno: 2011-12-07 10:02:25
Osobně bych přijel na zimácích, budeš v klidu.
Záleží jak velký rozdíl ET tam je, já taky nemám ET jaký je v techničkáku na letňácích ale když je to pár milimetrů a kolo vyloženě neleze ven k podběhu tak to asi nikdo řešit nebude. Důležitý je aby seděl rozměr, kterej si technik přečte na boku gumy (ET bývá vyraženo zezadu na disku a to pokud to nebude úplně bít do očí tak to podle mě nechá být a nebude se jebat se zvedáním auta a sundáváním kola, aby se podíval)
o 07.12.2011, 10:01 | LukeFab | Upraveno: 2011-12-07 10:05:46
měl bych mýt et 54 a mám 35,takže je to i viditelný rozdíl,nejsou to žádný tuning kola nic.Jen se mi líbily a mají jiné et,tot vše.Rozměr mám povolený kromě toho et.Naposledy,když jsem byl na stk,tak mě kontrolovaly taky zpodek a na těch kolech to et je vyrytý,raději na zimákách teda :-(
o 07.12.2011, 10:14 | Ravo | Upraveno: 2011-12-07 10:15:27
No... 2,1cm je už asi dost. Záleží jak by to vypadalo na autě, pokud by to vyloženě nelezlo z podběhů tak asi v klidu, ale zimáky to jistí.
o 07.12.2011, 10:23 | swep
ve slavkově jsem neprošel se sériovou astrou G - nefungovalo servo světlometu, ve snaze seřídit světlomet, ten zkušený pán točil uplně jiným šroubem a vztekal se, že to nefunguje, dále nesvítily přední mlhovky, s tím mne vyrazil, že je to nebezpečná závada, buď musejí být funkční a nebo odmontovat z auta. Takže to je moje zkušenost cca 4 roky zpět, naproti tomu stk v kyjově pod nadjezdem je bezproblémová, asi 4x jsem tam byl s kadettem a pokaždé bez problému přesto, že tam nějaké mouchy byly.
o 08.12.2011, 19:34 | jura.j
v kyjově je to pohoda , hodonín je taky super
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3091 sekund.