
Navštíveno 982x


04.12.2011, 19:46 |
Boris | Upraveno: 2011-12-04 19:47:23
Zdravím pánové,
pohrávám si již delší dobu s možností vypomoct mé R19 16V "čípkem" dotaz zní jestli máte někdo zkušenost s firmou kterou jsem nalezl atd. viz odkaz protože vím, že se tu v čase zpět řešilo i pár podvodníků díky moc.
Jedná se o tuto firmu a konkrétně o tuto úpravu....
[ Link ]
ptakovina, obecne u atmosky... :(

04.12.2011, 19:56 |
FBS a od firmy bez brzdy, nesmysl.
to ty peníze radši pošli mě na účet a já ti to čipnu přes email a výsledek bude stejný
fbs: nabizi i mereni na brzde, ale potom to stoji 10k :-D

04.12.2011, 20:20 |
Boris No to jsem sice slyšet úplně nechtěl ale jsem rád že jsem to slyšel...
I když logicky jsem to trochu čekal ;-)
Spíše by mě zajímalo jestli je takový nárůst výkonu a krouťáku možný jinak hodnoty jsou plus mínus stejné u všech firem tak předpokládám že používají všichni stejnou úpravu...

04.12.2011, 22:55 |
Rudi jako Lukefab, mimochodem maj krásný Tucsona na stránkách :-D
Teď jsem tu asi minutu vážně přemýšlel na tím, jak tu žábu "čipnout" než mi došlo, že si určitě s tím dotazem děláš konečník :-D Hele, ale Apríl je až v dubnu, jo :-D :-D :-D
radek.613 : to máš jednoduchý..... co čipnout jde tam prostě pošlou nějakou mapu, co čipnout nejde tam pošlou odpor k teplotnímu čidlu a tradá :)
a dneska už sou firmy co uměj a čipujou za levno vč. odbrždění před a po..... kámoš teď dělal myslim za 3k vč. brzdy ale dostal slevu že už tam jedno auto dělal nedávno ;-)
ale všeobecně u atmosfér to neni kde nahnat ty koně.... u turbomotorů je to velice jednoduchý....

05.12.2011, 20:50 |
Boris Jsem si vědom, že čipovat atmo motor nemá efekt jako u turba ale 10kW za 3tis je lákavé ale podezřelé...
Proto vznikl tenhle dotaz i když jsem výsledek uhodl dopředu ;-D
Vím, že je jednoduché říci kup si silnější auto ale jsem srdcař ;-)

05.12.2011, 20:51 |
Boris Jinak díky za postřehy ;-)
co by mě stálo přehrát jednotku 1.9TDI 66kW klasickej VW,Škoda motor na 81kW? Motory naprosto totožný,jen "zavřený" jednotkou jak víte..
Boris: Martine, na F7Pčko bych se bál šáhnout :-( - speciálně kvůli "úžasné spolehlivosti kliky a šál" - zeptej se 100KUCe na renaultclubu, kolikrát už ventila, co má v GTEčku dělal :-( - Honza mi říkal něco o 2 výbrusech (mmch na RCCR jsem jako LucniKonik, se zdejším "konikem" nemám nic společného). Motor je to zajímavej, ale bohužel extrémně poddimenzovanej :-(
v okamžiku, kdy ho překopeš (z hlavy si vzpomenu tak na K-Tec), tak se s tím motorem dá pracovat dál, ale ceny za tyhle úpravy jsou "trochu" mimo - vačkový hřídele s chipem na ně optimalizovaným cca 500liber, údajně lze tak z motoru dostat víc, než 170k ... - počti si, co nabízejí, levný to rozhodně není -
[ Link ]

06.12.2011, 21:22 |
Boris Ahoj Koňu ;-D
K-Tec mám samo nastudovaný ale do vaček jít nechci ani né tak kvůli penězům jako právě spíš kvůli životnosti...
Jinak to co píšeš ke 100Kučoj na 90% bych tipnul, že je na motoru špatně něco ohledně mazání páč tohle není normální, mám ventila už 7let a nikdy nic a napít mu rozhodně dám ale samo až po řádném zahřátí.... ;-)
Jinak ano F7P je slabší na klice ale je to dost o přístupu ;-)
A pokud se to 100Kučoj stalo 2x hledal bych rozhodně konkrétní problém v okruhu mazání ;-)
100ky bral motor z auta, kdy nikdo nevěděl, jak se k motoru kdo choval :-(
Jinak 1000%ně je to o přístupu k motoru :-(