Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > BMW M5 - jak jsem slíbil

 o Navštíveno 2757x o
o 02.12.2011, 21:57 | gti206
čau lidi,tak plním slib který jsem před nedávnem dal a nahraju vám sem pár fotek nové M5......jen omluvte jejich kvalitu,protože v tom nejlepším mi foták zahlásil že je baterka kaput a odporoučel se do věčných lovišt:-D jak kdyby to věděl že ho zrovna nejvíc potřebuju:-D no prostě pech:-)
jinak co se týče auta tak těžký orgasmus....celý víkend z toho nebudu spát a už jsem hodil i první korunku do prasátka:-D
po vzhledové stránce bomba....ale to co se dělo po nastartování.....no konec....šel jsem do kolen:-D sice než se motor lehce prohřál tak šel jen do 3000....ale pak když mě pustil výš tak jsem byl hotovej....to co dokázal vytvořit za muziku sem zažil snad jen u GT3 RS od Porsche...a toto bylo lepší....zvukový efekt se Bmw povedl:-)
na videu možná něco málo uslýšíte,ale opět je to jen z mobilu takže kvalita hrozná....prostě mě densk a zradila technika:-/
jinak přímo tento kousek jde do čr do jednoho z pražských salonů....tipujů Invelt...tam to docela frčí

[ Link ]


o 02.12.2011, 22:00 | gti206
tak teď nevím kde je chybka ale fotky mi sem nejdou nahrát....a velikost je cca okolo 600 kB :-( ale ani jedna nejde:-/ a jpg to jsou..........tak chvilku strpení......řeším to :-)
o 02.12.2011, 22:09 | gti206
tak mi to pořád nejde takže foto najdete na

[ Link ]

nevím kde je problém
o 02.12.2011, 22:16 | kozlustechnykus
Litujeme, ale stránka nebyla nalezena.
o 02.12.2011, 22:17 | gti206
moment mrknu na to
o 02.12.2011, 22:19 | AllInOne
Zvuk to má i dle nahrávky boží. Akorát nevím,ale na nelíbí se mi moc display, přijde mi takovej dost starej.
o 02.12.2011, 22:34 | gti206
zkuste toto

[ Link ]

jinak s fotkama fakt už nevím....kdyžtak bych to zkusil zítra
o 02.12.2011, 22:36 | gti206
co se týče displeje tak ten je totálně stejný jak ve všech ostatních bmw pětkové řady.......tam žádná změna není ....bohužel
o 02.12.2011, 22:39 | AllInOne
Kurva to je krása...nevadilo by mě to, vůbec ne :D
Ale jo, když se dívám na foto, tak bych i ten display zvládnul asi :o)
Jinak interiér se mi líbí, moc.
Kolik ta M5 má koní?
o 02.12.2011, 22:47 | gti206
má to asi přes 550 koní.přesně to nevím........ale řeknu ti to takto.....když sem se chtěl rozjet a lehce jsem šlapl na plyn tak to hned hrabalo........a ani jsem nechtěl.....normálně mi ten motor nahání hrůzu:-D i kdyby tam byl displej ze 120 šáde...tak to doma chci:-D
o 02.12.2011, 22:50 | AllInOne
:o)) Hoď mi sem na sebe číslo, napíšu ti, kde to máš složit :DDD
o 02.12.2011, 22:51 | gti206
hele sežen si razítko kterým mi oboucháš papíry a já s tímk nemám problém :-D
o 02.12.2011, 22:53 | AllInOne
:DD tak to razítko bude to nejmenší :D
Beru tě za slovo :o) Kolik jich na tom autě vezeš? :o)
Zeptám se otca, zda by mu toto taky stačilo a nebo si počká na další várku, kde bude něco silnějšího :DDD
Přeci jen 115 koní co má teď a 550 není zase takovej rozdíl :D
o 02.12.2011, 22:59 | gti206
no nejhorší na tom je že tohle je jen nározovka:-D klasickým pětek berem 7 .......toto se veze tak 2x do měsíce jeden kus............jen ti nevím jestli by to otec rozdejchal:-D by ho to zamáčklo do sedačky a horko těžko by jsi ho z ní doloval.......jinak 115 a 550 je fakt minimální rozdíl :-D
o 02.12.2011, 23:45 | vypuk
Kulervoucí zvuk a z toho jak to střílí do vyfuku... uah, porno místo večerníčku... že já se na to díval! :)) Závist pane...
o 02.12.2011, 23:48 | MaxxT
vyborna M5.. :-) za rok si pro ni jdu na salon. :-)
o 02.12.2011, 23:50 | Tuner#2
Vidím dobře, že nebyla ještě ani ohřátá voda natož olej při tom tůrování?

Jinak teda mě to nic moc neříká a pokud vidím dobře má to dvě falešné koncovky výfuku? To už jako hodně LOL...
o 02.12.2011, 23:58 | Augi
Tuner#2: Naštěstí vidíš špatně ;-) To je jen klapka pro lepší průběh krouťáku a zvuk ;-)
o 03.12.2011, 00:07 | prohifi.cz
Tady je nejake pocteni a kratke videjko, ktere taky napovi, co to umi :-)

[ Link ]
o 03.12.2011, 00:12 | gti206
nj beželo to asi jen 5 min na volnoběh než jsem to přišlápl.....ale tomu motoru to neuškodí...........jinak ta klapka se fakt otvírá až při určitých otáčkách...nic falešnýho tam není..oni moc dobře vědí proč to tam je:-) a jinak btw.......kdyby jste kolikrát viděli co se s autama děje než se k vám dostanou na salon tak si je ani nekoupíte.....např. si jdete pro nové auto ale to co zažila spojka je tak jako u auta po X tisících..........někdy se s tím prostě jinak najet nedá něž aby se trochu spálila....ale u tohoto bmw byl opačný problém....to mělo takový výkon že byl zase problém s ním najet pomaličku na centimetry:-D
o 03.12.2011, 00:14 | gti206
jinak zvuk je fakt kulervoucí.....ale z toho videa je slyšet prd mám shit mobil :-( v reálu je to jiná muzika....snad mě příště foták nezradí
o 03.12.2011, 01:10 | vypuk
V automobilkách se s tím neserou... tam musí vyzkoušet co to všechno vydrží a to nejde jinak než v extrémních situacích... :) Protřást, vytočit... :)A stačí vidět jak najíždějí u nás na Hyundaii na ty kamiony v zimě nebo i v normalnim počasí... ;)
o 03.12.2011, 02:34 | Jozzo
Vypuk: jenze u nas sou pekni cur*ci a kok*ti ,chovaji se k tem autum jako prasata a omlouvaji to tim ze je to prece jen hyundai a neni to jejich,z toho se mi chce blejt
o 03.12.2011, 08:26 | cupra.165
treba tady
[ Link ]
o 03.12.2011, 08:39 | Lukasino
To to za studena fakt nevytoci vic jak 3tis ot.? Tak to je maso :( Jako pro auto je to super, ale nevim, obcas se muze stat nejaka prekerka kde clovek potrebuje pridat i u studenyho motoru a ono najednou jako nic? :-O

Jinak vypada paradne!
o 03.12.2011, 08:40 | madmaik
ja myslim ze u tohodle pri prekerce i tech 3000ot musi stacit :D moc pekny
o 03.12.2011, 08:42 | Kamil
mě se líbí :)

[ Link ]
o 03.12.2011, 11:38 | P.E.T.R
Nemůžu si pomoct, ale je to jenom další hnusný BMW. Pojede to, ale design katastrofa.
o 03.12.2011, 13:28 | vypuk
Jozzo - a ty si myslíš, že to je všude jiné? :-D
o 03.12.2011, 14:15 | Augi
P.E.T.R.: U M5 je třeba mně úplně jedno, jak vypadá :-)
o 03.12.2011, 14:34 | tappaja
Kupovat si takovyhle auto, tak si pro nejklidne pojedu vlakem do Mnichova, priplatim si nejaky eura za predani u nich. Aspon eliminuju "spalenou spojku" pri nakladani na naves a hlave "co se s autama děje než se k vám dostanou na salon"..
o 03.12.2011, 14:43 | Augi
tappaja: Čím to je, že v 99% procentech času s tebou souhlasím? ;-)
o 03.12.2011, 14:51 | CervinVega
omg, zas e-ručka, navíc bez možnosti odbloku mechanicky (což umožnuje třeba X5 e70 z kufru, když se něco podělá)
"There's no mechanical override on the F10. The actuator is bolted directly to the caliper, so you have to remove it."
o 03.12.2011, 15:23 | gti206
tappaja: ono se s těma autama zase až tak moc neděje.....nikdo si to ani nedovolí....teda nevím co se děje na salonech než je prodají....nejvíc fakt trpí spojka...jenže to prostě jinak nejde....na tu nástavbu se najíždí dost blbě a to nemluvím o tom když se auta musí štaplovat,to pak teprve něco ho tam dostat,takže ta spojak prostě trpí.......je to nejvíc problém slabých aut...nadupaný káry tam vyjedou lehce:-) a ty s automatem prostě zastaví když se spojka začne hřát.
ale jinak s tebou souhlasím.....kupovat si takovou káru,tak si pro ni taky radši zajedu sám:-)
o 03.12.2011, 15:29 | tappaja
Ja vim, ze si to nikdo nedovoli, ale jestli se s autama najizdi tak, ze smrdi spojka, tak ji to na zivotnosti neprida. Odrenej blatnik neokecas, prehratou spojku nikdo nevidi a nikdo se neprizna...
Nastesti me tyhle starosti necekaj :o))
o 03.12.2011, 15:30 | Kamil07 | Upraveno: 2011-12-03 15:32:50
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale kdybych si takové auto objednal a někdo mi ho takhle "trápil", tak jsem pěkně nasraný. Neohřátý olej, fungl nová M5 a 6 tis. otáček asi není úplně nějlepší kombinace. Je smutné, že vetšina lidí se řídí heslem, že co není moje, to mě nezajímá. Vím, že se tomu autu asi nic nestane, ale normálně mi ho je líto.
o 03.12.2011, 15:47 | gti206
Kamil07: ok beru to jsem ten špatný.....pár vteřin jsem to takto sešlápl tím pádem motor strašně trpěl...je mi to jasný......jen mi řekni jeslti jsi viděl co s těma autama dělají v automobilce.......jak je točí a davají jim na té zkušební dráze....a nikdy jsem si nevšiml že by tam motor hodinu vrčel než se pořádně prohřeje....sednou do něj,a jedou.....rovinka 160 a tvrdě brzdy.....no dobrý,oni asi můžou...já to nechal několik minut vrčet,pak to trochu sešlápl abych se podělil s váma o ten zvuk,ale i tak jsem ten nejhorší
o 03.12.2011, 15:50 | gti206
tappaja: jak říkáš....škráblý blatník nebo cokoliv to se zamaskovat nedá .... zákazníci to ale stejně nezjistí...bud to v salonu tak skvěle zamaskují nebo přelakují......ale s tou spojkou je to špatný...jenže to bohužel kolikrát jinak nejde
o 03.12.2011, 15:52 | Kamil07
Ale já neříkám, že jsi špatný, jen je to zbytečné. Co se děje v automobilce jsem nikdy neviděl a jak to tak čtu, tak to ani vidět nechci :-)
Jinak auto super...
o 03.12.2011, 15:58 | gti206
nj musíš pochopit že to byla prostě euforie.....:-D proto jsem to tak udělal...tohle auto mě fakt dostává a ikdyž nejsem fanda Bmw chtěl jsem to slyšet tak jsem to rovnou i nahrál:-)
zbytečné to nejspíš je,u "obyč" aut to taky nedělám....ale u tohoto jsem fakt nedokázal odolat,nešlo to :-)
o 03.12.2011, 16:02 | vypuk
Vidět všichni to, co se děje na cestě díly-montáž-distribuce-zákazník, tak si nikdo nic nekoupí jelikož by věděl jak se to vyrábí... :) Prostě je to tak :) A je jedno jestli si pro to přijedu až do fabriky nebo si to nechám dovézt, posrat se může všechno.. :)

A ať mi nikdo neříká, že jak si koupí věc, tak netestuje "co to dá"... To fakt ne! ;)
o 03.12.2011, 16:49 | Tuner#2
Augi: Uff alespoň že tak, při tom proklikání jsem to detailně nestudoval, ale máš pravdu je to vidět.

vypuk: Však já bych to otestoval co to dá, ale s kvalitně prohřátým olejem, což je v tomhle počasí tak 15 - 20km běžné jízdy a ne 3 min. bafání na volnoběh... Ale jinak už chápu proč pro ovečky je tam omezovač do 3000 hned po startu :-)
o 03.12.2011, 16:57 | vypuk
Myslím, že to tomu motoru moc neublíží jestli si s tim chvilinku tak hraje.... kdyby to držel nějakou chvilu v omezovači, to je pak jiná :) Ale co, můžeme se tu dohadovat jak chceme a stejně s tím nic nenaděláme :))
o 03.12.2011, 17:41 | tappaja
Vic me serou vsechny ty automoto revue, autosalony na prime, kde nejhlavnejsim meritkem kvality motoru je protaceni na neutral az do omezovace za znaleckyho pokyvovani hlavou...
o 03.12.2011, 18:18 | Kamil07
To pokyvování hlavou je nejlepší... :-)
o 03.12.2011, 18:40 | Jozzo
gti206 - tappaja: ono se s těma autama zase až tak moc neděje.....nikdo si to ani nedovolí.


plně nesouhlasím

Vykuk- byl jsem v boleslavi, tam s tím jezdí opravdu s rozumem,tak už si to opravdu nikdo nedovolí,to je pravda
o 03.12.2011, 18:46 | AllInOne
gti206
Seš grázl, dáváš tomu na prdel a není to tvoje :-)))

Asi ti koupím lepší záznamové zařízení na příště :-)
o 03.12.2011, 21:01 | gti206
AllInOne: já vím sem ten největší grázl :-))))

musím se s tím nějak vyrovnat:-D
o 05.12.2011, 10:53 | RedBaron | Upraveno: 2011-12-05 10:54:29
Zvuk motoru to má horší jak Subaru Impreza za padesát tisíc a to prskání nezní hezky ale spíš směšně, zvuk uvnitř dělá v reprácích syntetizátor, OMG, BMW kam jsi došlo :o))) Jak R6 ve starých E28 a E34, tak V8 v E39, tak V10 v E60 měla o hodně hezčí zvuk motoru.

Auto je to krásný a výkony má neskutečný, převodovka je dvouspojka automat, naštěstí to ještě má mechanickej samosvor, jsem zvědavej jak další generace.
o 05.12.2011, 11:15 | assassin
tuner: ja myslim ze takhle na neutral probehnout motor nebude zas takova tragedie, aspon to pri tom poradne maze. ad to ohrati motoru.. skoro bych si tipnul ze je tam naky nezavisly topeni ktery to ohriva a ze je to na provozni teplote rychlejs nez u starsich aut kde se to ohrivalo jen odpadnim teplem motoru. navic do aut sedaj cim dal vetsi jelita a ty automobilky tam cpou hrozny mnozstvi udelatek co se snazi techniku ochranit pred zasahy tupeho uzivatele.. jinak by se nedoplatily na zarucnich opravach:)

BTW tu klapku ve vyfuku ma uz E36 328 a vzhledem k tomu ze je az za tlumicem tak si myslim ze tam je ciste jen kvuli hluku...

jinak tahle petka se mi moc nelibi, svezl bych se, ale u auta pro zabavu bych si predstavoval ze toho budu vic ovladat ja a ne kompjutry...
o 05.12.2011, 11:31 | muSlim
No hlavne táto 5-ka je veľká ako bývala 7er skoro, ja som žasol nedávno keď som došiel so svojou E39 do Inveltu pre niečo, zaparkoval som medzi E60 a F10 a nestačil som sa diviť. E39 medzi nimi vyzerá ako E30 pri E38 :-D Teda ten smajlík by mal byť skôr takto :"-(
o 05.12.2011, 11:37 | Tuner#2
assassin: Ano dneska v postatě všechny auta mají výměník voda/olej, takže ten s teplotou vyjede rychleji než u aut bez něj, ale i tak tůrovat auto, které jede ještě na "sytič" (teplota vody je úplně dole) kdy je směs bohatší a omývá válce víc při ohřátém motoru se mě osobně nelíbí...

RedBaron: Počkej, ten zkuk motoru z repro byl JOKE?
o 05.12.2011, 11:42 | assassin
tuner: jj navic to tu vodu ohriva nakym webastem hned jak zapnes klicek nebo i hned jak nastoupis... a kdovi jak si micha smes to vstrikovani... uplne koser to samo neni ale myslim ze ty motory zkousnou i horsi veci a vetsina si i horsi veci zazije.. a krom toho ono se tam urco hned neco posere tak jako tak:)

tomu zvuku z repro bych se nedivil, kdyz uz to posila do repraku hluk s obracenou fazi apod tak pustit k tomu i zvuk motoru uz je par radku kodu v tom software :) a bude hur...
o 05.12.2011, 11:44 | H-Honza (M)
auto se mi libi moc, a to kamenovani za to video povazuju za trochu prehnany...
Jinak co pise RedBaron je bohuzel pravda, znamy co ma salon BMW tady v liberci mi o tom take rikal.

BMW's Active Sound Design tech replicates engine noise inside the M5's cabin using the car stereo's speakers.

nechapu kterej kokot na tohle prisel, ale urcite to bude zase dan za nejaky debilni euro normy a hlukovy limity...

[ Link ]
o 05.12.2011, 12:15 | RedBaron
Je to daň za to, že motor z divize M musí být přeplňovanej aby splnil euronormy a jeho kompletní konstrukce, délka zdvihu, pořadí zapalování, zkrácení cest turbo-IC-motor pro co nejkratší odezvy a zvuk tomu padl za oběť. Výsledkem je osmiválec znějící přinejlepším jako čtyřválcový boxer místo atmosférickýho motoru, který krásu svýho zvuku bral především v sání a mechanice motoru a ne honil výfukem, natož reprákama...
o 05.12.2011, 12:22 | Tuner#2
Ouuu shit, kam to spěje? :-/
o 05.12.2011, 13:01 | assassin
tuner: tam kam si moderni zakaznik zada :)
o 05.12.2011, 13:06 | Pavel 528
no spis kam ho nasmeruji posrany normy EU....
o 05.12.2011, 13:11 | assassin
pavel: v tech autech je kupa nesmyslu ktere chteji zakaznici. jasne ten pripad toho zvuku, hluku a preplnovani je vec norem...
jinak zas to preplnovani nemusi bejt tak spatny si myslim, jde to sice proti tradicim, ale ty kone z tech prefouknutejch motoru jsou takovy silnejsi- vic na efekt.. viz ty chipnuty 335i vs M3 V8
o 16.12.2011, 11:21 | bafis
doufam ze jsi to nerozsypal Ty :( [ Link ]
o 16.12.2011, 11:34 | MazliG
já se svezl nyní v tomhle, znalec nejsem, ale tlačilo to jak fík .o) akorát ta spotřeba katastrofa

foto k příspěvku  od MazliG

o 16.12.2011, 11:49 | Bullman
MazliG: jaká je spotřeba?
o 16.12.2011, 11:54 | MazliG
ty hele je to snad 4,4 BiT 555 PS, čip nemá. Když jsme se byli "svézt" tak byla asi 29 litrů - lítajda mezi vesnicema - pak piáno a bylo tam pořád 24 tušim - to jel podle předpisů - hnus .o(
o 16.12.2011, 12:23 | Zephyr
bafis> taky mě to napadlo ;-)
o 16.12.2011, 12:28 | Lukasino
MazliG: Na takovy hovado mi to tak hrozna spotreba neprijde :o)
o 16.12.2011, 13:51 | radek.613
Nevím co je na takové spotřebě divné či hnusné, pokud vím, zbystřit má člověk až tehdy, nejde-li stlačit pod 60/100.....
o 16.12.2011, 14:44 | MazliG
radek.613: inu né každý na to má, jako třeba já se svým TDi po čipu co táhne vocpodu jsem zvyklej při "svižný" jízdě na 6 litrů .o) takže při 40 tis. ročně při mojim nájezdu jezdit na 25 je hnus - o tom že je to divný a divim se tomu že to nežere 7 litrů nikdo nepsal
o 19.12.2011, 12:13 | RedBaron
Když chce někdo třítunovej vergl a ještě v něm míst 555 koní, tak asi nemyslí na šestilitrovou spotřebu nějakýho tédéíčka...
o 19.12.2011, 12:40 | MazliG
dopiči .o) taky jsem napsal, že je to hnus jak to baští, a né že se divim, nebo že mě to překvapuje, nebo že jsem myslel, že to bude jezdit za šestku
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.324 sekund.