Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Felicie problém

 o Navštíveno 7713x o
o 29.11.2011, 09:28 | peetm
Řešíme takový problém s naší felicii. Jedná se o startování. Občas se stane, že nejde nastartovat. Baterie je v pořádku. Může se točit motorem než se vybije. Třeba měsíc nic a pak to udělá. Přijdu třeba za hoďku k autu a normálně nastartuju. Snímač otáček je nový. Nevíte někdo čím to může být? Zda třeba nějaké relé? Díky


o 29.11.2011, 12:38 | Lukin.xxx
palivove čerpadlo?rele?pojistkova skinka?
o 29.11.2011, 12:38 | Lukin.xxx
předpokladam že se jedna o benzin
o 29.11.2011, 12:39 | Jajinek
Dost podstatný je jestli mpi nebo bmm?
o 29.11.2011, 12:41 | peetm
Jj, je to benzín.
o 29.11.2011, 12:43 | peetm
Asi to vypadá na poj. skříňku. Když nejde nastartovat a klepnu do ní před spolujezdcem, tak chytne jako nic. Pak třeba týden nic a znovu.
o 29.11.2011, 12:46 | Lucni.konik
a není problém se startováním vždy, když je vlhko nebo po dešti? Felicie totok dělaj a na vině je vlhkost na cívce(bazmek přidělaný na nosníku)
o 29.11.2011, 12:48 | peetm
dělalo to i v létě a to bylo krásně, bez deště
o 29.11.2011, 12:51 | peetm
bylo to na diagnostice. Psalo to špatný snímač otáček. Snímač vyměněn a po týdnu znovu. Pumpa najede, ale nestartuje. Pak třeba stačí klepnout do pojistek a naskočí. Tak nevím zda relé nebo néjaký špatný kontakt.
o 29.11.2011, 13:09 | peetm
jinak je to 1,3MPI
o 29.11.2011, 13:21 | Jajinek
tak zkus vydělat relé a hovadiny z pojistkovky a prostříkni to WDčkem,ale zlehka,ne že to zaleješ ;-)
o 29.11.2011, 13:26 | peetm
jasně, zkusím a uvidíme
o 29.11.2011, 17:48 | xid
Tak jestli felda trpí na to samý jako trpěli fáčka tak je to špatnej tišťák v pojistkovce - lépe řečeno v místě kde jsou nožičky od patice relátka napájeny k tištěnému spoji tak tam se cín vypálí nebo popraská a pak to dělá alotrie (teda za předpokladu že je relé ok). Vyndat pojistkovku rozebrat propáje a je klid, práce na chvilku
o 29.11.2011, 18:03 | jura.j
přesně , klasický mrdkatišťák , proletovat a je pokoj , kluci to asi omrdávali už ve fabrice
o 29.11.2011, 18:03 | Lukin.xxx
jestli jede čerpadlo tak jen jediny problem hlavni rele mužej je přehodit mezi sebou a uvidiš načem jsi jinak při rozebirani pojistkovky si dej bacha neni jednoducha jak u fačka
o 29.11.2011, 18:07 | jura.j
herdek co je na ní tak složitýho ?
o 29.11.2011, 18:37 | crestik
jop, proletovat...
boha...kdo poradil WDčko, na mráz s ním.
o 29.11.2011, 19:07 | jok3r
kdyz sem videl naposled pojistkovku z feliny tak tam tistak nebyl,,, byli tan proste maly plochace a z nich cesticky, kazda se dala vyndat zvlast
o 29.11.2011, 20:15 | Olda
Tohle může dělat i čerpadlo. Malý tlak a nechytne to.. Mě to taky dělalo. špatně startovalo, kuckalo, dusilo, nejelo to. Dal jsem jiný a zase to jede jak praštěný :) (nemám seriovku pro rejpaly :) )
o 29.11.2011, 20:23 | 1kw
Jak píše jok3r. Fel. už tišťák nemá. Nám něco podobného dělal imobilizér ale na 50kw, někdy to šlo, někdy ne. Obvykle stačilo hoďku počkat a zase to jelo.. :)
o 29.11.2011, 23:46 | krtekaudio
skus rele v pojistkovce...
o 30.11.2011, 11:16 | Rustapha-659
Olda: vačka,čípek,jiná mapa,svody? Nebo ortodoxní karbec? :oP dávej....zajímá mě to :o)
o 30.11.2011, 11:36 | tappaja
bud pojistkovka nebo by to mohla delat i spinacka
[ Link ]
o 01.12.2011, 21:28 | Olda
Rustapha-659: Obsah zvednutej na 1400, vstřikování zachováno, vačka, čípek, setrvák o 2kila lehčí, tlak paliva 3.4b, svody první díl favo karbec (takže bez katu) střed plně průchozí ( vytlumenej) zadní díl to samé. Takže výplach OK a bez randálu :) Hlava jen lehce líznutá -0.4, Sání a svody slícované s hlavou bez ostrých hran a přechodů, sací kanály v hlavě a sání jsou vyhlazeny, To je asi vše na motoru.

Převodovka: Postavená v Motor Excelu s SP 4.118 stupeň 1,2, je serie a 3,4,5 je zkrácena. V max je 170kmh při 6000ot. Podotýkám že není problém se tam dostat :)

Podvozek: HP treningáče

No a takový ty další normální hračky potřebné pro závod. :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3639 sekund.