
Navštíveno 7714x


29.11.2011, 09:28 |
peetm Řešíme takový problém s naší felicii. Jedná se o startování. Občas se stane, že nejde nastartovat. Baterie je v pořádku. Může se točit motorem než se vybije. Třeba měsíc nic a pak to udělá. Přijdu třeba za hoďku k autu a normálně nastartuju. Snímač otáček je nový. Nevíte někdo čím to může být? Zda třeba nějaké relé? Díky
palivove čerpadlo?rele?pojistkova skinka?
předpokladam že se jedna o benzin
Dost podstatný je jestli mpi nebo bmm?

29.11.2011, 12:41 |
peetm Jj, je to benzín.

29.11.2011, 12:43 |
peetm Asi to vypadá na poj. skříňku. Když nejde nastartovat a klepnu do ní před spolujezdcem, tak chytne jako nic. Pak třeba týden nic a znovu.
a není problém se startováním vždy, když je vlhko nebo po dešti? Felicie totok dělaj a na vině je vlhkost na cívce(bazmek přidělaný na nosníku)

29.11.2011, 12:48 |
peetm dělalo to i v létě a to bylo krásně, bez deště

29.11.2011, 12:51 |
peetm bylo to na diagnostice. Psalo to špatný snímač otáček. Snímač vyměněn a po týdnu znovu. Pumpa najede, ale nestartuje. Pak třeba stačí klepnout do pojistek a naskočí. Tak nevím zda relé nebo néjaký špatný kontakt.

29.11.2011, 13:09 |
peetm jinak je to 1,3MPI
tak zkus vydělat relé a hovadiny z pojistkovky a prostříkni to WDčkem,ale zlehka,ne že to zaleješ ;-)

29.11.2011, 13:26 |
peetm jasně, zkusím a uvidíme

29.11.2011, 17:48 |
xid Tak jestli felda trpí na to samý jako trpěli fáčka tak je to špatnej tišťák v pojistkovce - lépe řečeno v místě kde jsou nožičky od patice relátka napájeny k tištěnému spoji tak tam se cín vypálí nebo popraská a pak to dělá alotrie (teda za předpokladu že je relé ok). Vyndat pojistkovku rozebrat propáje a je klid, práce na chvilku
přesně , klasický mrdkatišťák , proletovat a je pokoj , kluci to asi omrdávali už ve fabrice
jestli jede čerpadlo tak jen jediny problem hlavni rele mužej je přehodit mezi sebou a uvidiš načem jsi jinak při rozebirani pojistkovky si dej bacha neni jednoducha jak u fačka
herdek co je na ní tak složitýho ?
jop, proletovat...
boha...kdo poradil WDčko, na mráz s ním.

29.11.2011, 19:07 |
jok3r kdyz sem videl naposled pojistkovku z feliny tak tam tistak nebyl,,, byli tan proste maly plochace a z nich cesticky, kazda se dala vyndat zvlast

29.11.2011, 20:15 |
Olda Tohle může dělat i čerpadlo. Malý tlak a nechytne to.. Mě to taky dělalo. špatně startovalo, kuckalo, dusilo, nejelo to. Dal jsem jiný a zase to jede jak praštěný :) (nemám seriovku pro rejpaly :) )

29.11.2011, 20:23 |
1kw Jak píše jok3r. Fel. už tišťák nemá. Nám něco podobného dělal imobilizér ale na 50kw, někdy to šlo, někdy ne. Obvykle stačilo hoďku počkat a zase to jelo.. :)
skus rele v pojistkovce...
Olda: vačka,čípek,jiná mapa,svody? Nebo ortodoxní karbec? :oP dávej....zajímá mě to :o)
bud pojistkovka nebo by to mohla delat i spinacka
[ Link ]

01.12.2011, 21:28 |
Olda Rustapha-659: Obsah zvednutej na 1400, vstřikování zachováno, vačka, čípek, setrvák o 2kila lehčí, tlak paliva 3.4b, svody první díl favo karbec (takže bez katu) střed plně průchozí ( vytlumenej) zadní díl to samé. Takže výplach OK a bez randálu :) Hlava jen lehce líznutá -0.4, Sání a svody slícované s hlavou bez ostrých hran a přechodů, sací kanály v hlavě a sání jsou vyhlazeny, To je asi vše na motoru.
Převodovka: Postavená v Motor Excelu s SP 4.118 stupeň 1,2, je serie a 3,4,5 je zkrácena. V max je 170kmh při 6000ot. Podotýkám že není problém se tam dostat :)
Podvozek: HP treningáče
No a takový ty další normální hračky potřebné pro závod. :)