Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Sací svody na 1.8T

 o Navštíveno 3171x o
o 27.11.2011, 20:56 | Ondrero
Zdravím,rozebírám svojí 1.8T a předvapila mě jedna věc.

Hadice od Intercooleru až po klapku je uvnitř čistá.

Škrtící klapka je vevnitř ze strany od cooleru taky krásně čistá.Tudíž turbo srágory nepouští.

Ale klapka z druhé strany a celá dutina svodů je hrozně mastná a od karbonu.

Moje domněnka byla,že mi třeba podfukuje nějaký ventil,ale to jsem taky vyloučil,protože když jsem svody sundal,tak jsou všechny ventily krásně čisté.I dutiny kde jsou ventily vidět jsou minimálně zanesené....

Takže kudy by se do těch svodů dostávala mastnota?

Když to je sání?

A nebo to tam skutečně jde od ventilů a vstřiky je ostřikem benzínu udržují čisté?

Mám 25 let starou motorku a celej sací trakt je dokonale čistej....

Fakt netušim.Pokud to máte taky,tak to pouze pořádně vyčistím a nebudu to řešit :-)


o 27.11.2011, 23:49 | Rajdlos
Kazdy turbo propousti, takze Ti to tam lita samozrejme skrze turbo.
o 11.12.2011, 10:43 | Ondrero
Tak tady posílám nějaké fotky.Co se mi nezdá je ta hrozně zanesená hadička.Možná tou se mi dostává do sání olej.
Na fotce kde je klapka čistá(nečistil jsem jí) to je směr od turba.
Ta zanesená část je od svodů....I ty svody vevnitř jsou děsně zanesené.
Takže to od turba asi nebude...

Tak kde může být zrada?
Ono celkově mám ten motor dost špinavej,protože jsem sundával nedávno víko ventilů a nedal nové těsnění.Teď už to samozřejmě udělám.Je totiž už na pár místech zatvrdlé a netěsní.

[ Link ]

Jak se do té hadičky co jen odvětrává může dostat tolik oleje?
A hlavně odkud.Jestli zespodu od chladiče oleje,nebo z víka ventilů?
o 11.12.2011, 15:28 | Ondrero
A ještě by mě zajímalo jakou funkci má tento díl.
Foukám a násávám hubou v obou směrech a nic to nedělá,je volně profouknutelnej...Nezavírá...
Tak jakou to má funkci?
Není to příčina,proč jsou ty odvětrávací hadičky tak zanesené?
Mám totiž dost mastnou zevnitř a sací hadici co vede z Airboxu a olej se tam, dostává určitě přes tenhle díl...
S výkonem problém nebyl...Vše to rozebírám jen z prevence a vůbec se mi to teda nelíbí.
Mohlo by být něco v háji jěště v tom chlazení oleje?To koleno co je přes sponku seplé právě k tomu chlazení je zasraný nejvíc...Pochybuju,že by to bylo odvětráním na víku...

foto k příspěvku  od Ondrero

o 11.12.2011, 18:23 | Rajdlos
Vzdyt je to odvetrani z vika ventilu/klikovky ne? Tak je jasny, ze tam jde olejovej film, kterej se stejne spali v motoru. Jinak ventil by mel byt jednocestnej tudiz smerem k motoru by nemel propoustet. Kup oil catch tank, ten to dokaze minimlaizovat, mame ca 5 druhu skladem. Jinak z turba lita taky dost oleje, tomu ver. Do saci hadice pronika zpet pres blow off ventil vetsinou. Ja mam treba poprskanej motorak od BOVu celkem dost, catch tank vylivam ca 0,3l kondenzatu 1x za pul roku az rok. Ale mam malej najezd, ale zase vysokej pretlak v klikovy skrini. Dan za kovanej motor.

[ Link ]
o 11.12.2011, 21:30 | Ondrero
A co když to odvětrání vykutim jinak?Prostě aby to nešlo jak zpátky do sání před turbem,tak do sacích svodů.Na to slouží ten oil catch?Proč tedy není v autě z výroby?
Výrobce počítá s tím,že se bude zevnitř zasírat?
Teda mám 25 let starou mašinu a ta má od filtru,přes karburátory až k ventilům všechno čistý.U auta to je samej karbon...Hnus
o 11.12.2011, 23:25 | Rajdlos
Jeste muzes vyvod na hadici zaslepit, a odvetrani jen tak vyustit do atmosfery, ale neni to moc ekologicky.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3408 sekund.