
Navštíveno 1652x


26.11.2011, 19:27 |
rcman Ahoj,
potřeboval bych poradit. Po delším hledání se mě podařilo sehnat auto pro sestru. Jedná se o seat Toledo r.v.96 obsah 1,9D 50kw.
Ted ještě musim v týdnu udělat sní přepis atd... Ale jelkož tomu v lednu končí STK. Tak jsem to chtěl udělat místo evidenčky, a rovnou to jít pak přihlásit.
Bohužel jsem zjistil že zadní brzdy jsou na tom dost špatně...
Tak se tedy ptám...:
Jsou ty brzdy na zadek (tedy bubny) schodné třeba s Feldou?
(pár lidí mě tvrdí že ano)
Pokud ano, tak co všechno máte vyzkoušeno že na tohle Toledo pasuje ze Škodovek (případně VW)...?
Když už to budu dělat tak bych to povyměnoval všechno, tzn. pakny, válečky a lanka.
Ještě se zeptám (pro jistotu), jak je to stím STK a evidenčkou...
Ve velkém TP je sestra už napsanná jako na přepis. Takže musím jít na evidenčku a nechat to pak přihlásit.
Dá se ale ta evidenčka obejít tím že udělám rovnou STK? A s papírama od STK to můžu jít přihlásit?
Nebo musim i tak udělat i evidenční kontrolu???
Díky za pomoc.
Ještě bych potřeboval poradit s čeho by mohl být schodný
řemen na altík? (Případně i celé rozvody)
Dost totiž píská než se auto zahřeje, pak už je to v pohodě...
myslím že zadní náprava je shodná ještě s vw golf 2.
ale také je spoustu dílů shodných s vw vento, G3, ibiza.
sežen zadní kotoučovou nápravu... lepší na údržbu.
1L je podvozkove stejny jako Golf 2,s filckou to mylsim nepasuje,ale nejsem si jisty na 100%.
a ta stk staci,reknes technikovi ze to chces i jako evidencku a on to napise do toho papiru.musi to byt ale na jeji jmeno

26.11.2011, 19:39 |
rcman Unihero: Děkuju. Na nápravu s kotoučema kašlu. To by zase stálo prachy, který sestra stejně nikdy nemá.

26.11.2011, 19:39 |
rcman madmaik: Díky. Tak ňák jsem si myslel že to bude...
Měl jsem Toledo 1L r.91 1,8i 66kW s bubnama na zadku. Měnil jsem to za kotouče. Koupil jsem z vrakáče celou zadní nápravu za asi 1000Kč (je to asi 8 let). Výměna je jednoduchá. Měníš vše od kolového čepu dál. Tedy čep, třmeny, plechové kryty kotoučů, kotouče, desky, lanovody ručky. Jinak myslím nic. Jinak tu nápravu jsem měl z Toleda GT tedy tenkrát 1,8 16V (91-95). Ty měly jako já čtyřdíru 4x100. A bylo to skutečně shodné z VW Golf II. Novější Toleda 1L facelift r.95- byly 2,0 16V (110kW) shodným z Golf III. Ty měly pětidíru. Ze Škodovky tam snad nejde nic. Vše jsem sháněl buď origo Seat nebo VW Golf II. Zbyla mi z něj jen odrazka na zadní víko, co je mezi světlama u GL a GLX.

26.11.2011, 21:20 |
rcman jirka156: Moc děkuju! Já už jsem jednu takovou výměnu dělal. Ale to byl Golf III a dávala se tam zadní náprava s GTI nebo něco takového(prostě kotouče za bubny).
Všechny věci byli předem sehnanný a šlo to rychle a celkem i dobře...
Ale na to že to neni moje auto, se stim opravdu nebudu zabejvat.
Zase jak píšeš že od r.v.95 nahoru to bylo jako Golf III tak by to s Feldou mohlo být totožný. Protože Felda je na stejnym podvozku...
Vím že kámoš si takhle odemě bral třeba manžety poloos na Golf III. A kupoval je jako na Feldu. A prej úplně to samý...
Tak jako tak, ty brzdy stejně před STK musim vyřešit. Rozeberu a uvidim jetli tam půjdou nebo nepůjdou s Feldy...
Ty mám narozdíl od Seatáckejch nebo na trojku Golfa na skladě běžně, tak je to pro mě nejmenší cesta odporu...
ze škodovky tam je shodný lautr hovno......když už tak to je vento a g3 většina dílů
a řešit shodnost dílů ? panebože proč jako ???? to je problém koupit díl přímo podle rv/motorizace ? ty díly na to stojej určitě podobnou cenu co na felcku, kup to v kelly na někoho kdo tam má 30-50 procent a neřeš to....
teď sem měnil kopu dílů ať už motorovejch, údržby či originál od VW a stojí to vážně v " " hovno...
a odkdy je felda na stejnym podvozku co G3 ? ty auta se nedaj srovnat ani v nejmenšim nedej bože jízdníma vlastnostma
toledo je dobrý, 1,9d je skoro nesmrtelnej motor ale je to traktor , hlučný jak prase a stejně motor bude makat a shnije kastle na sráč :)

26.11.2011, 23:01 |
rcman NP: Protože je pro mě nejsnadnější vyšetřit si ňáký díly ze Škodovky se kterýma dělám, než cokoliv jinýho...
Nic složitějšího vtom není!
Stou Feldou si tak celkem dlouho myslim protože už mě pár lidí říkalo o díly na Feldu a že to maji na Golfa III. A říkám si proč by to nemohlo být stejné, když se kolem roku 92 spojila Škodovka a VW a pak přišel VW Golf III a Felda...
Motor je teda hlučnej. Ale na to jak je to starý. Tak má opravdu poctivejch 160.000km i se serviskou. A všechno na tom perfektně sedí jako by to snad ani nejezdilo. Původně jsem se taky bál že to bude jen kus rezu a vtom motor... A ono je to fakt úplně všude bez náznaku koroze...
Jen mě štve že to sestra tak do**be že bych za to auto brečel.
No možná motorický věci budou stejný. Pokud máš 1,9D 47kW jako měla Felicie. Starý komůrkáč s rotačním čerpadlem. Podvozkový věci předpokládám budou díky stavbě vozu shodné spíše než z G3 s VW Vento. Ale jak píšu. Spíše ty novější Toleda. Tedy r.95 a výše.

30.11.2011, 13:58 |
rcman Tak včera jsem ta namontoval komplet pakny a prasátka s Feldy. A sedne to jak prdel na hrnec!
Jedinný co je trochu jinak, byl tam prasátka 17mm a s Feldy jsem tam dal 19mm.
Bohužel bowdeny na ručku ty jsem musel sehnat jinde přímo na Seata. To asi opravdu nebude schodný s ničim.