Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jsem u Vodafone 14 dnů a už mě stihli nas*at!

 o Navštíveno 11783x o
o 25.11.2011, 20:45 | Bolthorn
Před cca 5ti dny sms s částkou kolik mám zaplatit. Obratem odeslaná platba. Za dva dny sms s potvrzením o přijetí platby. Fajn.. Dnes jsem měl dost nabitej den, hodně vyřizování, hlavně telefonicky. Kolem 10hod. mi přišla smska, že mi byla provedena blokace z důvodu nedoručení vyúčtování. Říkam si, asi nějaká kravina jen, mají to uhrazené a to ještě před splatností. Potřebuju nutně vyřídit jeden hovor, když říkám nutně, tak to byl opravdu důležitý hovor, kterým jsem potřeboval vyřešit jeden momentální problém. Vytáčím číslo a najednou mě to přesměrovalo na infolinku, že mě spojí s operátorem. Zku*vených 15 minut čekám na spojení!!! Operátor mi řekl, že se jim vrátilo vyúčtování zpět, a z důvodu toho, že mi nebylo doručeno mi zablokovali služby. Ty jo, jako já nevěřil vlastním uším!! A blokli mi to proto, abych jim zavolal a sdělil jim správnou adresu, že si takhle potřebují ověřit klienty, kde se doopravdy zdržují.. Tak se ho ptám kam to jako poslali? A on na mé trvalé bydliště. Tak jsem se ho zeptal, proč to jako neposlali na stejnou adresu, jako mi zaslali doporučeně i SIM, kterou jsem si řádně vyzvedl. Tak se mi začal omlouvat, že je to jejich chyba apod. blbosti..

Sakra, proč, když už se jim vrátí vyúčtování, mi nezavolají sami, nebo nepošlou sms, že je něco v nepořádku, proč mi bloknout jen tak ze srandy služby, když mají řádně zaplaceno? Mě to stálo 20 min. nervů.

Ještě jeden takový problém a končím s nima a můžou mít neomezený tarif klidně za 500,-.. To raději budu platit T-Mobilu 3tis. jako do teď, ale budu vědět, že mohu být v klidu ve spojení..

Nevím jestli mi rozumíte, proč mě to tak rozčílilo, ale telefon mě živý..


o 25.11.2011, 21:16 | Nora
to máš na IČO?
o 25.11.2011, 21:31 | Bolthorn
ano
o 25.11.2011, 21:33 | Bolthorn
sakra, takovou hrubku tam mám jako Brno :-O to je z toho rozčílení :-)
o 25.11.2011, 21:33 | Nora
:D tak to počítej ještě s 300 kč pokutu za každé číslo které je na stejnou fakturu.
o 25.11.2011, 21:49 | HIGHTOWER
pokuta nemusí být, já se s nima vždy dohodl, tento měsíc jim zase neproběhlo inkaso, už nevím, co mám udělat, aby si to z účtu strhli, fakt, blití :-(
o 25.11.2011, 22:33 | Rudi
ta hrubka tam fakt bije do očí, ale což, hlavně, že se ti problém podařilo vyřešit
o 26.11.2011, 06:54 | Zdeny60
Ta woe, tak já chtěl odejít od T-m., vidím, že by to bylo z bláta do louže. Jinak můj názor - všichni operátoři v CZ by měli dostat obrazně "po hubě" mza svoji nenažranost, tak jako bank,y ČEZ, RWE, pojišťovny a další soukormé "státní" instituce...
o 26.11.2011, 07:20 | camron
No, tak schválně - jestli se půjdeš upsat k T-mobile nebo Telefonice :). Tam budeš velevážený klient a na rukou tě budou nosit....LOL

Myslím, že jsi se vyvztekal.......a bude zase dobře, ne?
o 26.11.2011, 08:13 | Bolthorn
camron: upsat, neupsat, do teď jsem byl vždy upsanej a žádnej prfoblém, jak u O2 tak u T-M, teď jsem neupsanej a hned problém.. tohle si nemůžu dovolit, takový výpadek.. o to horší to bylo, že se trefili do doby, kdy jsem potřeboval nutně telefonovat.. dobře už nebude, pač už nemám důvěru k službám této sítě, teď se budu třást kdy mě zas odpojej a kvůli jaké hovadině, že třeba nosím telefon moc blízko u koulí...

jinak před půl rokem jsme řešili vážný problém s jiným číslem a taky u Vodafone, kdy číslo, na které byla smlouva na dva roky, převedli k O2 bez jakéhokoliv svolení, jiné osobě.. Vodafone dal z prvu od toho ruce pryč, že to jejich chyba není ať si to řešíme z O2.. O2 bylo vstřícnější, ale nemohli nám pomoci, protože dané číslo mu pustil VDF a oni postupovali standardně, vrátit ho zpět nemohli, protože na toto telefonní číslo už byla uzavřená nová slouva s novým majitelem.. Takže jsme museli vypátrat nového majitele, vysvětlit mu problém a ten to naštěstí pochopil a souhlasil s vrácením čísla.. Vodafone to však stále nechtěl řešit. Takže jsme napsali stížnost na telekomunikační úřad a teprve potom se to začalo najednou řešit. Nakonec se vyjádřili, že šlo o administrativní chybu. Číslo se pak po dlouhé době vrátilo. Zvažovali jsme i žalobu na náhradu škody, pač jsme museli předtím předělávat reklamní plachty apod., kde bylo ukradené číslo.
o 26.11.2011, 08:18 | Newman
Začni tim, že si nechas svoje cislo. Pozadej o migraci k O2. System ti vygeneruje prechodovy kod, ktery potom sdelis u Vodafone. Oni vsak sami tento pokus o prechod treba k O2 vidi a sami ti zacnou nabizet ruzne ustupky jako 50% slevu na volani nebo 100% slevu na sms nebo taky telefon uplne zdarma i pokud na nej nemas narok. Maji obrovske moznosti a hlavne rezervy co ti mohou babidnout, aby te udrzeli. Dale maji moznost ti dat trba 1000 CZK do dalsiho vyuctovani jako omluvu za problem. apod.

Osobne jsem po splatnosti pravidelne tak 10-14 dnu a nikdy zadnej problem. Jsem u Vodafone od samotneho vzniku. Jednou za rok pohrozim odchodem nacucam slevy a vyhody a jedu dal :-)
o 26.11.2011, 09:41 | JR
Me jejich postup zas tak nelogickej neprijde. Kdyby se mi od nekoho vratila faktura, ze ten clovek na ty adrese neni, tak bych mu raky uz nic neprodal.
o 26.11.2011, 09:48 | Luke_288
jako firma jsme byli 12let u O2. platili jak mourovatý a pak když jsme chtěli nějaký tarifní změny, tak ochota O2 nula, jejich zástupci nechodili na sjednaný schůzky apod, tak jsme přešli k VF a najednou máme o 50% nižší účty. takže mě to přijde z tý bídy co tu u nás panuje asi tak nejmenší zlo.
newman: tohle není pravidlo- my převáděli asi 15čísel a nikdo nám nic nenabízel, asi tušili, že už je pozdě.
o 26.11.2011, 10:14 | gizmi
od pocatku co je v CR oskar (vodafone) jsem mel u nich jako jeden z prvnich pausal a spokojeny. Najednou udajne prechazi na novy system a co se deje je PEKLO!!!!! Nefunguje inkaso (jiz rok!!!) a 4x (opravdu 4x!!!) jsem byl odpojen pro neplaceni. Dokonce jsem jim poslal potvrzeni, ze z banky si nikdo nic nestrhnul a ze neprobehl ani pokus, coz banky vedi a mohou prokazat. Nakonec mi dosli nervy a prechazim od 1.12.2011 k O2. U Tmobilu jsem mel druhy tarif a NIKDY vice, takze uvidime O2. Mam u nich jako zamestnanec PCR specialni nabidku, takze cenove vyhovuje a uvidime. Jak tu nekdo psal, ihned co vodafone dostal zadost o preneseni cisla, volala slecna a nabizela "jeste lepsi produkt"..a to jsem dost zasl, protoze u 02 nabizi 100sms a 100 volnych minut vsude ktere si muzu prevest za 240,- a to me neprijde spatne. No uvidime rekl slepec..
o 26.11.2011, 11:37 | TROY
Všechno je zlo,zpátky na stromy ;)
o 26.11.2011, 12:22 | JR

foto k příspěvku  od JR

o 26.11.2011, 12:25 | gizmi
JR: ted jsi to rozstipnul :D:D:D
o 26.11.2011, 12:27 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-11-26 12:29:13
no mam s tema kriplama taky dobrou zkusenost, udelali mi uplne to same kdysi, tak sem jim tam volal at si cislo nechaji zablokovany, ze uz mne nezajimaji a co oni udelali ... odblokovali ho a chteli po mne znova aktivacni poplatek, v te dobe nejakej litr
o 26.11.2011, 12:44 | Newman
alternativa

foto k příspěvku  od Newman

o 26.11.2011, 12:44 | Newman

foto k příspěvku  od Newman

o 26.11.2011, 18:58 | Rajdlos
No nemyslete si ze ostatni operatori jsou vyhra, ja s VDF nemam za deset temer zadnou spatnou zkusenost. Naopak O2 jsou vym*danci nejvetsi, takova arogance na jejich strane se jen tak nevidi. Holt kdyz ptacka lapaji....
o 26.11.2011, 19:26 | HIGHTOWER
VDF stále asi ladí a asi nikdy nedoladí ten new super systém, na který přešli loni v prosinci. Já mám problémy stále ty samé, a to s tím inkasem, že nefunguje, jinak ostatní vše nějak funguje, neb s tím nic raději nedělám... Asi budu muset dát trvalý příkaz a platit o něco více, než provolám, abych tam měl rezervu, neb nevěřím, že to inkaso někdy ještě bude fungovat :-(
o 26.11.2011, 19:47 | Rajdlos
Me funguje inkaso treba bez problemu, tak nevim.
o 26.11.2011, 20:44 | TROY
můj osobní názor ( musim to psát aby nebyl problémy )
ano stále se ladí
Ten projekt je nehorázně rozsáhlej - kdo to neviděl těžko pochopí a bere to jako jen nějakej systém co se vyladí za víkend
o 26.11.2011, 21:51 | deywis
vodafone mám už asi 7 let a nebyl jedinej problém, vždycky mi vyšli vstříc. To stejný tatík kterej je u nich taky tak dlouho...
o 26.11.2011, 22:28 | HIGHTOWER | Upraveno: 2011-11-26 22:31:46
ale zase nasadit něco tak významného za chodu a ladit to rok, to jde někde, kde je pár klientů a ne kde jsou miliony klientů a tím desítky milionů problémů pak z toho vycházející ne? Navíc nevím, zda jsi to neříkal ty, ale že to je nějaký systém, který používají i ostatní operátoři - i když o tom dost pochybuju, O2 má v podstatě kulové a T-mobile tam přesně nevím.
Jen je blbé, že od března řeším inkaso a jsem tam, kde jsem byl, v pr.... :-( Jak to, že jde, aby to někomu fungovalo a někomu ne? Neřeknu když nefunguje jedna věc všem, ale takto :-( A že to končí blokací čísel, že nejsou 14 dní schopni dohledat platbu ani na účtě, natož v systému... Ještě že se mi nes.... něco jiného a "jen" ty platby
VDF se dal na dráhu Renaultu, uvést na trh službu a systém - auto (Laguna II), který dělá stále problémy - je furt v servisu :-(
Vím, nemlžete za to, však vždy když tam volám tak mi jakýkoli operátor řekne, že už neví, jak to řešit a že prostě ať čekám, jak to dopadne s tou funkčností inkasa :-(
Já tam jsem 8 let, vstřícnost je v pohodě, ale systému ani bejsbolkou nedomluvíš :-( a problémy dělá právě on - neprobíhají inkasa, nezaznamená platbu, nedokáže dohledat platbu apod. :-(, když už jde jednou za čas inkaso, zase to strhne třeba dvojnásobek částky a když je tam nižší limit, dostačující tomu vyúčtování, tak to samo neproběhne a hnedka je zle, a pod. vychytávky :-(
o 26.11.2011, 22:32 | TROY
hele zase dle mě :D

Mrtě lidí odešlo co věděli apod po nich nastoupili jiný a ty se učej :/. Já jsem rád,že nemusim bejt na tý lajně bo bych tam už nebyl,protože to by se fakt nedalo.
Další věc,že se dost věcí musí posílat pro dodavatele softu - sami si ty věci neopravíme :(
o 26.11.2011, 22:43 | HIGHTOWER
tak je mi to jasné, ale je škoda, že si tak velký zákazník, a neřekl bych, že VDF nebude znatelný zákazník, neumí pořádně dupnout, aby se to hnulo. Ale jestli je to jediná firma, která to dělá, tak holt smolíček a jen nasr.... lidi no :-(
Já bych taky nechtěl dělat někde, kde dostávám pojeb za něco, za co nemůžu :-D proto na ně neřvu, jen prostě se zeptám, zda je něco new, zda má cenu se rozčilovat a zase měsíc čekám, jak to dopadne :-D
o 27.11.2011, 06:28 | camron
2Newman:
Zkoušet na operátora nátlak s přechodem k jinému mi u klienta, který je u nich 14 dní, přijde úsměvné a naivní :-)
o 28.11.2011, 08:23 | Conan
Co to tak sleduju a mám zkušenosti, tak ten systém pro VDF asi doávají / nasazují Indové, co? :-))
o 28.11.2011, 11:18 | Shr3k
Já mám s vodníky takovou zkušenost, že jsem si dopisoval kvůli takové jedné blbosti (reklamace konstrukční vady telefonu - přehřívání telefonu v autě při zapnuté GPS a nabíjení - cca 6 návštěv na pobočce - a tak nějak celkové jednání na pobočce Praha-CČM) i s paní Anton a pak s ředitelem pro firemní klienty a bylo to celkem v pohodě. Když se člověk probije přes zákaznický servis a udělá, ve vší slušnosti, trochu haló, tak se věci dají do pohybu. Dokonce jsem pak měl asi tři měsíce grátis telefonování.

Nicméně to není tento případ, od zadání správné korespondenční adresy je přece samoobsluha.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4232 sekund.