
Navštíveno 3455x

Potřebuju radu, ať aspoň vím před tím, než to někam dám, kde je problém, nebo kde by mohl být, jedná se o Fiat Bravo 1.6 16V rok tuším 97, nová baterka, za studena chytne luxusně, po zahřátí s motorem startér neotočí, za studena opět na brnknutí. Dále někdy po zahřátí na volnoběh problikává kontrolka mazání. Co to může být ? Dík
jak byl ten vtip o zimne v rusku?
+8°C italska auta nejdou nastartovat
sorry za OT :-D
to první ukazuje dost jasně na starej startér, to druhý může bejt hromada věcí ale začal bych výměnou tlakovýho čidla na olej abych si byl jistej že neproblikává bezdůvodně, pokud by problikávala i pak tak zřejmě čerpadlo tudíž za chvilku celej motor....
kral : hehe..... to majitelé nechtěj slyšej
ale ono 0°C a německý auta mi obě taky nestartujou ;))

23.11.2011, 08:44 |
H-Honza (M) | Upraveno: 2011-11-23 08:45:33
obaval bych se nejakyho vaznejsiho problemu, podobnou situaci jsem tady videl u zakaznika s 206tkou, obcas prosvitala kontrolka mazani, bral to jak mu rekl nejaky znamy, ze to je francouzskej kram, asi chyba v elektrice /jak se pak ukazalo, nebyla/ za studena s tim starter otocil, za tepla ani hovno...
Bylo to pridreny, za studena jsou materialy smrsteny tak se to otocilo, za tepla se roztahnou, cimz se ten motor zastavil...
Je to fakt mazání? Není to kontrolka vstřikování? Protože ty špatné starty za tepla v 90% případů způsobuje čidlo na klice,někdy to ani diag neukáže a právě často i rozsvěcuje tu kontrolku vstřikování.
je to skutečně kontrolka oleje, tedy pokud nejsem uplně mimo tak mazání :-)
No a s tím přidřením jsem si to taky tak trochu myslel, že by mohlo být, otázka zní, co s tím ?
Jiný motor,opravit nebo jiné bravo :) Ale si spíš rozebrat,kouknout,co je špatně a pak se rozhodnout.
Tady kdyžtak něco na ND:
[ Link ] Případně tam dej do bazaru poptávku na motor, kluci ti určitě něco nabídnou;)
No super, do winterkáry se mi teda ale vůbec nechce sypat, chjo :( Hodím to k někomu na servis a uvidíme no
to sis koupil tohle jako winterkáru ? :D ty voe brava/bravo to sou nejhustější kasičky od fiatu .... zatim koho znám že to měl tak ho to vyškolilo tak že už by to nikdy nekoupil :)
roztažnost materiálů : taky sem si myslel že mám zadřenej skůtr za tepla to neotočilo a byl to startér
hromadu aut sem už viděl taky kde startér za tepla nešel prostě a po vyhladnutí drknul jak prd....

23.11.2011, 10:31 |
macomb | Upraveno: 2011-11-23 10:34:52
Johanik: Spíš se ptej na www.fiatbravoklub.com . Jinak to startování se tam už dostkrát řešilo, bylo to nějaký čidlo, možná krokovej motorek, ale nechci kecat. Myslím si ale že to nebude mít s olejem nic společného, bude to pravděpodobně oddělený problém.
No já mám bravo v naftě 1.9 TD za studena mi to startovalo taky blbě .. když to bylo teple tak celkem ok .. pak jsem s tatou potočili s čerpadlem a už to startuje na brnk a může být aj mínus .. Ale ty máš jiný motor tak nwm ..
drago : tak to je trochu uplně mimo mísu tady :)
macomb : krokovej motorek taky blbost, to by mu houpal nebo nedržel volnoběh, stim že startér motorem neotočí nebo samotnej startér nemá sílu se otočit to nemá nic společnýho :)
Nismo už to mám 3 rokem a vždycky napohodu, jen prostě letos začal blbnout no.
V úterý to vezu k servisákovi, tak uvidime co tomu bude
bud starter nebo cidlo na klice;)

23.11.2011, 11:56 |
clown me teply TDI z roku 2005 taky nestartuje .. rekli si za to 40tisic dopredu odhadem .., udelal jsem papa :o))

23.11.2011, 15:08 |
Maxík To první bude nejspíš starter, dělalo mi to stejně na Marejce se stejným motorem a kontrolka mi problikává taky:-) Já mám už vylítanou plečku, která bude mít hodně naběháno, žere olej, takže tam bude asi malej tlak. Nedávno jsem vyměnil filrt a ted kontrolka tak často nebliká. Jinak zatím po 15tis. v pohodě, neřeším to, dokud to jede...Zkus tam nalít do oleje tu medovitou přísadu, nevím jak se to jmenuje, aspoň tě kontrolka přestane znervoznovat:-)

23.11.2011, 16:12 |
SEKIN Krátký uhlíky ve startéru.
pokud to za tepla má potíž motorem otočit , tak to je přidřený, nebo může bejt KO startér a kabeláž k němu (zoxidovaný kontakty a blbá kostra).. nejdív projdi ty kostry a kabeláže
díl vytrhni čidlo na tlak a dej tam nějakej kloudnej mechanickej budík a měř...
za tepla na volnoběh by to mělo mazat cca 1bar, pokud problikává kontrolka, tak je buď KO čidlo (zažil jsme na mnoha vozech různejch značek) nebo motor doklepává což by nasvědčovalo i tý neochotě startovat za tepla, když je olej jak vodička
sundej vanu a mrkni na ojnicni salky :)
klicova otazka je, jestli to za tepla opravdu min toci, nebo mota stejne, akorat to nenaskoci.
netoci to, baterka uplne nova, dobiji to, ale netoci, ne ze by nechtel chytnout, proste s tim nemuze otocit, pohasnou kontrolky na palubce a nic
Pardon za OT, ale co parkovat v kopci a byt prvni v rade smerem dolu? :D
Lukasino, woe, potřebuju s tím přes zimu nějak normálně fungovat, v létě to klidně praktikovat budu :-)
V tom případě to bude na 99% startér
tech 99% je asi moc, bo KO starter by prave moc netocil ani za studena, ale z techto moznosti to bude asi ta nejpravdepodobnejsi.
ja bych ho zkusil za tepla polit studenou vodou.