
Navštíveno 4155x

Chtěl bych našim koupi na Ceeda desky a kotouče, něco normálního, cena/výkon.
Díval jsem se na autokelly, ale nevím, co zvolit a v autorizáku budou chtít zbytečně ranec.
Poradíte? Klidně uvítám odkaz kde zakoupit.
Kia Ceed, r.v.2008, 1,6 CRDi, hatchback
doporučil bych origoš. Jedna z vynikajících vlastností Ceedu jsou jeho brzdy. Cokoliv mimo origo bude prostě brzdit hůř a mě by to štvalo
O_O - to asi jo čoveče, ale maj to naši natakový crcačky po Brně a kolem Brna, žádná divočina. Tuším, že v autorizáku kdysi mechoš říkal sumu okolo 17000Kč, což se mi zdá dost.
Kolik by měly v průměru ty kotouče vydržet km při normál zacházení?? Nevím, kolik maj najeto momentálně, tak se ptám.
Dík
Tak to je mazec 17tis. za brzdy na Ceeda :-O
Tady sem to našel, kdysi mi to vypisoval servis.
Přední desky 2500Kč
Zadní desky 1950 kč
Přední kotouč 4000kč - krát 2
Zadní kotouč - 3700 kč - krát 2
Celkem: 19 850 kč.
To je celkem ranec za orig.díly, ne? :-D
Toto mám od servisáka na papíře:-)
Ale zmínil se o možnosti dàt neorig.díly za cca 11000kč.
Otázka jasná:-)
Koupím někde levněji slušné brzdy?:-)
Na auto je záruka, když si brzdy nechám udělat jinde, přijde otec o nějakou tu záruku? Na garančky normálně otec jezdí.
Promin za OT, ale pokud je auto v zaruce, kolik ma nalitano ze uz potrebuje novy kotouce? :)
... mám služebního Cee´da SW, najeto 115tis. Brzdy už mi měnili a byl to ranec jako kráwa.... naštěstí to platila firma, ale docela jsem čuměl jako kráwa.... nejhorší na všem bylo, že po vyměnění mi házely... pak je slízli.... a už zase hážou.....
Origo servis Kia je zbytečně drahej.... zajel bych k nějakýmu mekánikoj.... brzdy dělá každej, je to základ....
Bude potřebovat, zatím ne, ale co jinýho užitečnýho dát tátovi pod stromek:-)))
Na posledním servisu mu prý říkal mechoš, že to bude časem třeba. Sem si říkal že budou stačit desky, ale prý i kotouče časem. Auto má dle mého odhadu 130 000km, což se mi zdá na kotouče brzo, ale suto sem dlouho neviděl a nejel s ním, tak můžu hovno soudit.
Zatím je to ok , ale jak říkám, bude to dárek do budoucna:-)
130tis, tak to jo :)
Já když jsem četl že je to v záruce a jezděno kolem komína, tak jsem čekal 50tis... :)
:-) já na tom sám nalítal kilo, teď s tím lítají naši. No, nedávno tam odešlo něco/auto furt foukalo vařící vzduch a bez problémů vyměnili.
Tak nějaká záruka tam jakoby je:-)
jako Bolthorn..ta cena je strašná na "lidový"auto.Určitě bych zjistil alternativy...ale poměrně dobrý reference má ATE,příp.Ferodo(u kterýho někdo tvrdí NIKDY/kroutí se! a někdo je spokojenej a nic takovýho jeho kotouče nevykazujou..)Mě kdysi ještě příjemně překvapily kotouče od TRW,ale to je už 6 let..jak jsou na tom dneska s kvalitou netuším.

21.11.2011, 11:47 |
RedBaron | Upraveno: 2011-11-21 11:48:44
Koukám stejná debata jako ta v jiným vlákně nedávno. Já pořizoval na 330d origo přední brzdy po 10% slevě asi za 9.300,- Kč, tj. 2 x kotouč, 2 x deska, 2 x pružina do třmenu a snímač. Jenže to jsou fakt slušný brzdy, kde nejdou menší kola než 17", průměr 325mm. Otestováno nebo spíš zahořeno na okreskách opravdu důkladně a brzdí to pořád jako nové.
Neoriginál vychází kolem 5 tisíc po velkých slevách ale už to nikdy neudělám. ATE, Brembo, Ferodo, všechno šlo do hajzlu za 3-10 tisíc km. Ve finále vyhozené peníze.
Jak je to u Ceeda, to ale nevím, každopádně ta cena je fakt dost vysoká, kor na to, co je to za žiletky :o) A hodně bych se bál, vzhledem k tomu, že jsme v Čechách, že mi tam namontují nějaký aušusy a vyúčtují originál cenu. Takže důvěřuj ale prověřuj...
ono u Ceeda je to obecná vlastnost korejských aut, byť se to vyrábí v podstatě tady, tj. levná pořizovačka vs. drahý provoz. Ale to už jsme tady probírali, nicméně zkusím ti zjistit, jestli bych origo nesehnal levněji.
S tím se jezdí tak víkendově, že tam fakt stačí nějakej průměr,ale jestli se maj za 10 000 km zvlnit a já nevím co, tak to je napi*u.
To fakt neexistuje něco normálního, co vydrží a nestojí milion?
Díky Šestikule
tak destičky líp nedám, levněji v podstatě jen kotouče, takže origo bych uměl. Vše dodací doba do týdne.
Přední desky 2.440 Kč
Zadní desky 1.950 kč
Přední kotouč 2.831 kč/kus
Zadní kotouč - 2.928 kč/kus
To jsou palby za ty díly :-O
Jnak tady jedno video origo vs. čína:
[ Link ] Ale obecně i v neorigu se to dá... Já třeba jezdím desky ATE a jsem max. spokojen z toho co je na moje auto dostupné (Ferodo (běžná řada ne DS), Lucas/TRW, Textar) je to to nejlepší).
Tuner, ad video, tak to je az neskutecny :-O

21.11.2011, 18:31 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-11-21 18:32:21
Lukasino: JJ otázka je kolik "to stálo" Škodovku při reklamě na origo Škoda díly, ale já bych tomu docela i věřil, byť úplně objektivní to nebylo. Nechápu proč nebrzdili vedle sebe a nebylo tam přesně 10 zabrždění po sobě vidět přímo na videu. Určitě se muselo už hulit i z těch origo :-)
Na druhou stranu to jde fakt do hajzlu se vším, origo Temac těsnění pod hlavu má táta na Feldě už 145tkm a není na to šáhnuto, teď se výroba někam přesunula a na virtu padají motory po stovkách km, rekord je najeto asi 2500km a přitom tam je logo Temac :-/ Bohužel i na omak/pohled je zcela jiné...
známej kupoval v autokelly v akci měli ferodo... na ceeda a stálo to něco do 3500 za komplet přední.
jj, Ferodo je za babku, cca
přední kotouč 860
zadní 580
přední desky 1.100
zadní desky 1.100