
Navštíveno 1118x


20.11.2011, 14:18 |
Šogun Chtěl jsem se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti s výměnou zboží v Elektroworldu. Koupil jsem tam výrobek, který mi ani pořádně nechtěli předvést, a až doma jsem zjistil, že to nemá české menu. Tak bych ho chtěl jít vyměnit za jiný s českým menu,protože je to pro děti, je to v origo obalu, jednou vybalené. Myslíte že je to problém vyměnit?
a neni lepsi tam s tim zajet a zeptat se tam?

20.11.2011, 14:22 |
Šogun To udělám, ale jen se ptám, jestli někdo taky neřešil!
Nevím jak ElectroWorldu, ale když jsem zkoušel vyměnit v Planeu origo zabalenou hru, kterou mi koupila přítelkyně omylem podruhé, tak jsem se zlou potázal a nechtěli o tom ani slyšet.
Za zkoušku nic nedáš, záleží jak ochotnej bude manager místní pobočky.
řekni jim,že tě mylně informoval personál,že je to pro děti, že to chceš vyměnit za nějaký s českým menu,že ses na to přímo ptal a říkali že to CZ menu má, opak je však pravdou a neměl by být problém;) Pokud bys chtěl vrátit peníze,tak ne,ale výměna problém nebude;)
Minulej rok ve wordu zakoupen holící strojek.. Nikdy se nevybalil,nepoužil.. Vracel se tam cca do týdne.. Bohužel mě bylo řečeno,že zboží nevymění ani nevrátí peníze.. Borec mi tam tvrdil,že to mají nařízené z vyšších míst.. Sem se tak nasral,že jsem jí tam párkrát řekl do čuráku.. jediná jeho odpověd byla, pane to je váš názor..
pokud by se na prodejně zdráhaly, normálně pošly dopis na vedení. Měl jsem problém s vrácením stylusu jenž si tam koupila známá na ipad. řekly jí, že bude fungovat skvěle, rozbalily ho a daly jí ho do ruky a at jde ke kase. Fungoval, ale až po chvíli zjistila,že se musí držet přesně v jednom úhlu tak ho šla hned vrátit (cca 15 minut) no a personál jí řekl,že nemá origo obal,tak je poprosila at ho vyndaj z koše , kam ho hodily,to už dělaly scénu no a když ho našly tak jí řekly že je poškozenej a že zboží zpět nevezmou. Když mi to říkala,tak jsem normálně napsal dopis na vedení a poslal na sídlo firmy do Prahy normálně zabalený do balíku a za týden se ozval chlap a poslaly šek na hodnotu stylusu a písemnou omluvu.
samozřejmě v dopise sem popsal ochotu personálu :-)

20.11.2011, 14:43 |
Šogun to walish: tak nějak jsem to chtěl provést, ale fakt je, že ten člověk o tom neměl ani páru a vypadalo to tak, že když vám to vytáhnu z krabice, tak si to musíte vzít! No uvidím, zítra jim tam zavolám a dám sem pak echo :-)

20.11.2011, 14:49 |
gti206 | Upraveno: 2011-11-20 14:49:54
cca 2 roky zpět jsem v EW toto řešil,a problém nebyl....peníze zpět nedají ale vyměnit za něco jiného v tom problém nebyl

20.11.2011, 14:58 |
CRK Vím, že Tesco a nějaký elektro na Zličíně braly do tejdne v pohodě a i vrátily prachy. Osobně vyzkoušeno, ale už to může bejt jinak...

20.11.2011, 15:05 |
JR To zbozi ti teda vybalil a predvedl? Videl jsi to v chodu na prodejne?

20.11.2011, 15:29 |
Šogun to JR: vybalil to až po dlouhém naléhání, a to se musel jít zeptat, a o předvedení a chodu už nemůže být vůbec řeč! Já myslím, že ten člověk ani nevěděl k čemu to je! :-)

20.11.2011, 15:37 |
JR [ Link ] Pokud ti to prodvac nepredvedl v chodu a neinformoval o angl. menu, tak at kouka navalit prachy.
Jenom se zeptam, co je to za "zboží", pul roku sem v EW makal, a vetsinou nebyl problem to vymenit za jiny, ale otazkou je, co to bylo :)

20.11.2011, 16:19 |
Darker | Upraveno: 2011-11-20 16:20:25
2x

20.11.2011, 16:27 |
Šogun | Upraveno: 2011-11-20 16:28:02
Darker: je to přenosný DVD přehrávač s dbvt Scott 1092, je fajn, ale ta čeština mě tam kvůli dětem fakt chybí!
Ten ti vymeni, kdyz ho prineses komplet se vsim, tak mi jsme prenosny dvd brali vzdycky zpatky :)

21.11.2011, 22:28 |
Šogun Takže jsem tam dnes volal jestli to můžu přijít vyměnit a řekl mi že bez problémů výměnu provedou! Tak jsem zvědavý jak to bude ve skutečnosti

22.11.2011, 07:24 |
Cenda když už tam něco chci koupit, tak si to (následně) objednám přes net a vyzvednu na prodejně = do 14 dní vracim bez důvodu :-)
Tak môj post neprešiel, bolo tam to, že keby si o 14:18 zdvihol telefón, zavolal tam, dozvedel by si sa to behom 5. minút a nestálo by Ťa to toľko zbytočných otázok, času a nepokoja. Just sayin'... ;-)

22.11.2011, 08:52 |
JR Cenda: v tomhle nemas pravdu. Jakmile si to prebiras osobne, tak se na to vraceni bez udani duvodu nevztahuje.

22.11.2011, 09:16 |
soray je to jak pise Cenda, sam provozuju eshop a toto jsem si overoval.
-----------
Na základě ustanovení § 53 odst. 7 zákona. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, a to do 14 dnů od převzetí plnění. Rozhodným pro právo odstoupit od smlouvy je tedy způsob uzavření smlouvy, nikoliv způsob předání zboží. Je samozřejmé, že k předání zboží, musí dojít v každém případě klasickou, tedy neelektronickou cestou. Pro právo spotřebitele od smlouvy odstoupit tak není rozhodné, zda k předání došlo poštou, využitím třetí osoby jako zasilatele, či tak, že si kupující zboží vyzvedne osobně.
Ke způsobu uzavírání smluv prostřednictvím webových aplikací uvádíme, že nabídku prodávajícího na webových stránkách nelze považovat z právního hlediska za návrh k uzavření smlouvy, a to pro nedostatečnou adresnost. Návrhem k uzavření smlouvy je tedy až objednávka spotřebitele (dle § 43a občanského zákoníku) s tím, že proces uzavírání kupní smlouvy je dokončen okamžikem, kdy potvrzení objednávky ze strany prodejce je doručeno kupujícímu – spotřebiteli (nejčastěji je toto potvrzení zasíláno elektronickou poštou). Pokud dojde k uzavření smlouvy tímto způsobem, jedná se tedy o uzavření smlouvy při použití prostředků komunikace na dálku ve smyslu ustanovení § 53 odst. 7 a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit.
--------------

22.11.2011, 09:27 |
Conan | Upraveno: 2011-11-22 09:28:11
Cenda má pravdu, jde tam o to, že při objednání = koupi přes internet nemáš možnost si to "vyzkoušet / osahat". Osobní vyzvednutí je už jen způsob dopravy.

22.11.2011, 11:06 |
JR aha, clovek se porad uci ....

22.11.2011, 11:11 |
Mikoň Pokud si vybereš něco jiného, tak s tím nedělají vůbec žádný problém.

22.11.2011, 16:39 |
Šogun | Upraveno: 2011-11-22 16:42:24
to muslim: to máš pravdu, ale v neděli na telefonu nikdo nesedí!!
Šogun v EW maj otevřeno i v neděli..

26.11.2011, 21:20 |
Šogun Takže jak jsem dopadl? Vrátily mi ihned peníze, vedoucí nechtěl věřit že tam není české menu, tak jsme to odzkoušeli a bez sebemenšího přemýšlení vracel peníze a řekl, že takové zboží bez českého menu tu prodávat nebudou! Takže tak