Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Zkušenosti 3,2V6 Superb?

 o Navštíveno 2140x o
o 19.11.2011, 16:25 | PAVELK
Je tu samý odborník na motory a auta, určitě někdo z vás ví jak na tom ten motor je,kolik najede, spotřeba není důležitá věc. Co rozvody, setrvák a tsakový ty koncernový kraviny, díky za ochotu něco písnout.


o 19.11.2011, 17:58 | Rudi
v superbu byl buď 2,8 nebo v novým 3,6 V6 ne?
o 19.11.2011, 17:59 | PAVELK
nj špatně napsaný písmenka :-)
o 19.11.2011, 20:58 | Jirka156
V Superbu B5 byl motor 2,8 V6 a nyní v B6 je 3,6 VR6. Pokud budeš chtít, poskytnu ti materiál o tomto motoru.
o 19.11.2011, 21:03 | PAVELK
Jorka156:říkám že blbě napsáno :-), budu rád když si něco o tom motoru počtu, chci vědět co vydrží, musím do firmy přikoupit soc. variantu k BMW jinak mě sežerou ve firmách kam jezdím :D
o 19.11.2011, 21:12 | Seat Power
no osobne ani ta spotreba neni vubec hrozna,mel jsem moznost stim jed jako spolujezdec v Plzni po meste a spotreba byla v rozmezi 10,5-11,5L coz je velmi slusne,ale je jasne ze to neni auto vylozene do mesta,na dalnicich si to vzalo v klidu 9L coz jsem fakt cumel.Vykon se me zdal velmi dostupny v kazdem spektru otacek od nizkych az po vysoke,osobne by to byl jediny motor ktery bych vtom aute chtel,auto slouzi take ve firme kde ho samozrejme davaji na pravidelnou udrzbu a pry zatim bez poruchy.Tak jen tohle sem vypozoroval jako spolujezdec.
o 19.11.2011, 21:20 | Jirka156
Máš to na mailu.
o 19.11.2011, 21:31 | PAVELK
Jirka156:to seženu taktéž ale spíš jde o to co jsem psal nahoře
o 20.11.2011, 11:51 | JP
A o kterym V6 je teda řeč?:D
o 20.11.2011, 13:20 | Nismo.Power
jak tak malej motor může brát na dálnici 9L ??? to se musí jet pořád 180 ne ???

jinak asi jedinej motor kterej v tom autě má trochu smysl.... nejede to špatně a má hezkej zvuk
o 20.11.2011, 13:26 | tommas
bavil jsem se chlapem co ho má a jediné na co stěžoval je malá nádrž a nutnost pořád dokola tankovat.
o 20.11.2011, 14:06 | TUNER
...taky mi pořád nedošlo o kterej motor mu jde a nikde to neni napsaný )))
o 20.11.2011, 14:17 | walish
podle mě ho zajímá ten V6 :-D
o 20.11.2011, 14:54 | PAVELK
nedělejte si prdel jo :-D
o 20.11.2011, 15:09 | JP
no, ale fakt by bylo vhodný napsat o jakej motor ti jde...
o 20.11.2011, 15:46 | PAVELK
3,6 V6 nic jiného
o 20.11.2011, 21:48 | radek.613
Mě se hrozně líbí, jak po svezení se po městě a za městem, kdy skorem dvoutunovou káru se sterilním řízením takřka bez odezvy a binárníma brzdama s cizím člověkem za volantem dokáže fluidum usazené na místě spolujezdce objetivně hodnotit spotřebu, zátah motoru, a dokonce spektrum otáček a jízdní projev :-D :-D :-D

A teď vážně, se Supem "II" s vrcholnou motorizací 3.6 a podvozkem 4x4 (debilní Haldex) mám osobně ve službách MV (asi jediný úřad co má rozum a nekupuje sociální modely na ropu) trochu odjeto a resumé bych podal takto: dokud fungují všechny, ale úplně všechny jízdní asistenty, má to nové gumy a rovné kotouče, jede to jak vlak po kolejích a nebojí se to ani hrbaté dálnice. Jen nejsou přítomny řidičské pocity a vazby, ale to dneska už u žádných aut. Stačí však volnější čep, utahanější tlumič, hrbaté kotouče nebo vypnutí asistentů a tak nevypočitatelnou mrchu jsem hned tak neviděl, dáno i tím, že ten motor je opravdu agilní a s váhou toho auta si vysloveně jen hraje, takže čas na eventuelní řešení krizí je nicotný. Těch aut u MV jezdí dost, motory se nesypou, když tankují stabilně na Shellkách a platí se (ne malou cifrou) pravidelný servis. Zato se dokola řeší právě podvozky. Jo a dostat se pod reálný průměr 12/100 trvalo i mě, člověku zvyklému s velkými auty jezdit, přes tři dny, 9 na dálnici je tempomat a důchodčí rychlost kol 110 km/h, reálné cestování kol skutečných 140 a ve dvou, třech lidech plně odpovídá 12 litrům a víc (systémem tankování plná-plná, čísílka na Maxidotu mě nikdy nezajímala a nezajímají). Suma sumárum to u mě SII s benzínem 3.6 "projel", čekal jsem víc a zjistil jsem, že to ač je to auto konstrukčně z roku 2009 a maximálně "zelené", žere jeho hypersložitý motor 3,6 v průměru jen o tři litry míň než můj archaický 6.0 o jednou takovém počtu válců, zkonstruovaný v roce 1975 a modernizovaný v roce 1991 a navíc řízení téhle obludy nepřináší řidičsky vůbec žádný požitek. Ale kdo chce spolehlivé auto, co se neleká táhlých kopců a má na jeho servis, a neřeší fun-factor a jízdu autem bere jako nutné zlo, bude naprosto spokojen a ještě udělá hodně pro tuhle planetu, než kdyby si to koupil v dehtu....
o 21.11.2011, 06:52 | Šestikule
:-) binární brzdy je pěkný výraz, to si musím zapamatovat, zvlášť když to je jedna z vlastností, která mě na novějších autech neskutečně s3r3
o 21.11.2011, 07:14 | Only_One
Slepice s binárníma brzdama :-) )) NICE :-)
o 23.11.2011, 12:16 | clown
je fakt, ze SII mi pripada jak nelestena bida .. a s klidnym srdcem mit na vyber, si poridim OII nez SII .., ale je to otazka priorit, co clovek od toho ceka a chce .. jel jsem s tim jako fluidum na sedadle spolujezdce a byl jsem velmi zklamany tvrdosti na origo 17" foukanych na moc, protoze jinak se svlikaj z rafku a pod ..

sice pred tim padne spousta blbu na prdel, ale jim to preji a nezavidim ..

potrebuju si v aute nekam dat aspon litrovou lahev s pitim ..., neni kam :o( ani v nej nej vybave neni ..
kufr sedanu mne neuchvatil .. :o)
o 23.11.2011, 13:07 | Luke_288
je to opravdu o tom co od toho člověk čeká. já přesedlal z OII na sport podvozku a 18kách do SII kombi, pohodlí naprosto nesrovnatelný což mi na jednu stranu celkem vadí jak je to oproti OII měkký (nevím jak je na tom podvozek 3,6ky), stejně tak prostor uvnitř, odhlučnění, prostě je to o úroveň vejš. v zimě jezdím na 17kách, ještě jsem je nezul. tohle auto nenabídne jízdní vlastnosti a čitelnost sporťáku, je to rodinný auto s obrovským kufrem (beru kombi, protože ze sedanu se mi chce zvracet) což je pro mě, kdy čekáme prcka velká devíza. opravdu litrovou flašku do dveří nedáš.
neposuzuju z pozice spolujezdce, mám s ním cca 50tis km odjeto...jinak pokud má auto sloužit jako služebák co neprovokuje, tak myslim dobrá volba, většina čecháčků daleko snáz kousne novýho supa za 1,3mio než x let starou, nedejbože novou audi, MB, BMW...
o 03.12.2011, 23:00 | PAVELK
takže si musím skoro odpovědět sám: s touto motorizací je to hodně tvrdé, šílený rachot od kol do vnitřku auta, spotřeba po první jízdě z Brna do MB cca 140-160 celou cestu byla 8,4 litru a to mě hodně překvapilo, zpracování šílený, hodně věcí je šunt, samé rezonance všeho, řzení příjemný, sedačky hnus, nemůžu najít pohodlí, DSG funguje skvěle, super xenony svítí všude, podvozek se nenaklání dobře drží stopu
o 03.12.2011, 23:10 | pepe689
hm a co si cekal auto ktery cpou taxikarum za 450:-(sice ne 3,2 ale :-)))))))))))))))))
o 03.12.2011, 23:24 | tappaja
To, zes to u Humpolce "rozpalil" na 160, neznamena, ze si jel 140-160 furt... ta spotreba pri tyhle rychlosti je minimalne hodne vysneny cislo :o))

Staci kouknout na spritmonitor.
o 05.12.2011, 11:43 | Luke_288
koupils nový? jestli jo nebo je to minimálně v záruce, tak ty rezonance reklamuj. připlácel jsem si za sound system a při vyšší hlasitosti se po asi 10K km rozrezonovaly nejdřív pravý a pak levý dveře. dokopal jsem to tak daleko, že auto odvezli do MB a něco s tím tak dlouho dělali, dokud to nezmizlo. je to dost drahý auto na to, aby něco chrastilo.
o 05.12.2011, 15:37 | PAVELK
mám jetinu, ale musím říct že ten SS je fakt nahouby, O2 hraje podstatně lépe, naštěstí tedy nemám problém s rádiovým příjmem, to je snad první auto :-)
o 06.12.2011, 13:51 | Luke_288
jj, mě taky celkem zklamal...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3554 sekund.