
Navštíveno 1726x


17.11.2011, 23:21 |
Syrup Zakladam topic ktery tu je milionosmsetkrat. Potrebuju zjara novy auto, v soucasny cordobe SDi uz me to maximalne stve :D
POZADAVKY
- cena do 200k +-
- spotreba MAX 8l po PRAZE...
- benzin nafta LPG je to asi jedno
- aspon tech 85 kW aby to melo
- kombik
- aby to prezilo kazdodenni prazskej provoz
- predokolka/ctyrkola
- nejaka ta vybava :)
klidne mi vynadejte ze to tady je stokrat a at hledam, ale treba z nekoho vypadne nejakej tip :)))
diky

17.11.2011, 23:26 |
bafis
s trochou stesti e46 330d touring fl 150kW :-)
Ale e46 jsi uz mel
Jinak i mondeo mkIV kombi tdci koupis kolem 200k a rok 2008

18.11.2011, 09:53 |
RedBaron | Upraveno: 2011-11-18 09:53:42
330d je vyhovující ale už je to stará šlupka, píše že nechce zadokolu a podle mě na Prahu to taky žádná výhra nebude. Na okresky paráda.

19.11.2011, 00:02 |
Syrup | Upraveno: 2011-11-19 00:03:57
No to je prave v pytli... 330d tour jsem chtel moc, ale proste s tema mejma courackama po Praglu bych s tim stejne jezdil za 10 a to uz nechci. To jsem takhle pred mesicem mel vyhlidlou 530dAT v mpaketu, ale proste 10l uz do toho lejt nehodlam...Pak prichazi v uvahu 320d, ctyrvalec, ten proste zere okolo tech 6-7, po chipu to uz i docela jede.
Blby je, ze tour bych chtel urcite v mpaketu, jinak se mi 46ka nelibi.
Dalsi zadrhel je zadokolka, na zimu do prahy to uplne idealni varianta neni.
Proto jsem hledal nejakou schopnou ctyrkolku.
Uz zacinam uvazovat i o Octavce, Passatu atd... OII mi prijde do prahy na kroseni asi nejidealnejsi auto, ale vim ze z dlouhodobejsiho hlediska by me asi zase stvala. Chci auto na dyl, treba 5 let, proto ten kombik. Musim vybirat co nejvic, no...
Kral: mondeo neni spatny, ale prijde mi uplne nemastny neslany (zevnejskem)...
Ty woe, prej na zimu do Prahy to moc není:-))))))))))))))
Já snad spadnu pod stůl!!!!! :-))))))
No je fakt, že když u Muzea jsou čtyři, tak Subaru bude ta pravá volba :.)))) A nebo LC a nebo rovnou Hummer :-))))))))))
Sem se zařehtal:-)
Ahoj,co treba nejakou audi v avantu TDi 96 kw?
[ Link ] Daji se docela dobre koupit,zbytek penez co Ti zbyde vrazit do technickeho stavu a mas krasne pohodlne premiove auto. Se stestim se daji sehnat i 4x4.
Jeste mi napadlo treba fiat croma,pohodlna,jen na ten sranda faktor to moc neni
jako cupra.165... tak bych to viděl na Audi A4, sám po ní pokukuju a dalo by se říct že už jsem i rozhodnutý
šel by do té 1.9 TDi 96kW, na 2.5TDi jsem neslyšel moc chvály
[ Link ]

19.11.2011, 09:39 |
Syrup | Upraveno: 2011-11-19 09:43:29
Zdeny60: evidentne jsi poslednich par zim v Praze asi moc nebyl. Ono kdyz skaces pred panelakem do zaveje ktera ma 1 metr vlastne od konce listopadu a ta zavej rozmrza az v pulce brezna, urcite prehodnotis nazory na RWD v Praze. Napriklad tady bylo snehu posledni rok asi 2x vic nez snad i na horach, tim padem i vic nez u Vas v klacikove.
Posledni 2 roky to tady byl proste extrem.. Jak pisu, boj o parkovaci misto je kolikrat fakt nemilosrdnej, takze parkovani do kopce, stani v kopci atd atd, to se ti proste na vesnici nestane, a tak chapu ze se smejes mymu prispevku o nevhodnosti RWD v Praze, jelikoz jsi to nikdy nezazil.
cupra: Ac jsem Audi-hater :) tak mi nejspis nezbyde asi ani jina moznost. Je to FWD, aspon trosku kvalitni i kdyz koncern, a osklivy to taky uplne neni, no :) Jen ta vybava mi prijde ze oproti BMW znacne pokulhava ruku v ruce s cenou, ale s tim se asi budu muset naucit zit :D Jinak Fiata nikdy, to radsi budu dal jezdit v cordobe :)))
Hanys73: tohle vypada moc hezky. Stejnou koupil kamos asi pred pul rokem, snad i za stejny penize, asi 130 najeto po druhym majiteli tady v CZ a nemuze si to vynachvalit...
Jediny co u tehlech A4ek mam trosku strach je nechat to stat venku. Ale to je spjaty s kazdym autem okolo 200k, bohuzel.
Jinak kdyz uz tak urcite 1.9 TDi, 2.5 ma par znamych a s tim bych si vubec nepomohl- 12 litru po Praze jen to fikne...
Ty vado - a co třeba ruční buldozer - lopata se tomu nás říká?? Jenže než bys vatáhnul ruky z kapes a dvakrát máchnul lopatkou, atk tu budeš psát vtipy na pokračování. Já jsem v Praze měl kancl 13 let, nepočítám, že se to s údržbou zhoršilo, ba naopka, všude, aspoň tedy u nás v klacíkově se zimní údržba zlepšuje, tak mi netvrď, jaká je u vác celoroční kalamita. Jenže to je o přítupu k řešení problému:-) A o jeho prezentaci :-)))))))
Si asi v Praze otevři kšeft - woe - postavím si tam sjzedovuku a za těžký rpachy tam budeš chodit lyžovat, když tam máte tak ideální podmínky:-)) Jsi mě zase rozesmál:-)
Nohavica to nazpíval přesně --.... a u Muzea čtyři ..... :-.))))))))))
Jen ti poradím, kdybys náhodou koupil třebqa SUbaru, tak dej bacha na to, že tam, kde ostatní končí, Subaru teorba začíná a proto uvázne mnohem dál v hlubším sněhu. Tak jen aby tě pak vytáhli:-) Ono i lehká Impreza, když lehnena břicho, tak to pak není prdel, ji odházet z těch závějí :-))))
Nsnaž se mě prosím tě přesvědčit o něčem, co znám jak svý boty. Pro mě je to jen lenost. Nic víc.
Jinak ať taky plácnu něco k topicu: 8l/100 po městě t nedá žádná mně známá 4x4, takže nehle´D NA SPOTŘEBU, KUP FAKT iMPREZU V lpg (je jich všude hafol) a v zimě tedy vyjedeš z před paneláku a v létě se povozíš:-)A možná, že ti ještě trochu zbyde na tu lopatku?.) Imprezy GT i hodně dobře jezdí, neb jsou lehký, 155kW stačí, pohon 4x4 na spotřeba kolem 10 BA95,v LPG 11-12.
A naftu do města na skoky? To asnd ani radši ne, ne??
Ja se na to zase divam uplne jinak nez Zdeny...i kdyz se jezdi s autem po Praze,kde je malo snehu,muze nekdy nastat situace,kdy prave ta 4 kolka muze zachranit zivot...to ze se lepe vyjede ze sracek uz je jen takove +.Vyssi spotreba je na ukor bezpecnosti zanedbatelna
Proboha lidi, v čem se Praha liší od jinejch vidlákovů?? Vždyť je to jen trošku větší vesnice.. A snh?? V Praze?? i KDYBY, TAK DO PŮL HODINY JE PO NĚM, NEŽ HO ROZSOLÍ NA STO SRAČEK ,kuwa caps, a i dyž by bylo nejhůř, tak tu půlhoidnu počkám a i kdybych nemohl, tak pojedu jako člověk, co má v palici mozek ane piliny.... Neargumentuj prosím tě zimou v Praze, nebo zas nic neudělám a práce máme na mašině nad hlavu :-)))
Zkus mi nadhodit tak trošku situaci, kdy ti 4x4 zachrání život na rozdíl od FWD, jsem jedno woko, až si zase počtu. Předem ti odpovím, nkdo zde nemá takový řidičský schopnosti a zkušenosti,a by jen díky 4x4 dokázal zachrínit situaci právě proto, že s FWD by byl díky tomu v truhle. To mi zase hlava neber, tyhle argumenty. Jezíte tam všichni jak jeden tak druhej 80 furt všude ana to ti stačí obyčejná Fabia 1,2HTP, ty zachráněnej živote :-)))))Ukaž mi tu situaci, kdy ti pomůže STI s 220kW:-)))Leda, že seš slepej a vletíš do cesty tramvaji.Pak možná ujedeš o 0,2s rychleji a ona t vodře jen prdel :-)
Syrup - temer dle tech samych pozadavku ted vybiram auto i ja,a aktualni favorit je bud Alfa 159Sw nebo Citroen C5. Pripadne Legacy by se mi dost libilo,ale jak tu jednou psal Zdeny,tak je tam docela komplikovany LPG a na benzin to provozovat je uz pro me drahy. Koukni kdyztak sem,par rad uz tam taky probehlo.
[ Link ]
Klobouk - komplikovaný je to u 4vaček, u dvouvaček = pohoda z pohledu servisu, protože u 4vaček musímotor ven, kdežto u 2 vaček ne. A 2vačky jsou bhuď 2,0 110kW r.v. 2004 a opak všechny 2,5i 121kW pro evropský trh (Outback, Legacy).
Jinak 2,0R (4vačka 121kW v Legacy po r. 2006) bere v mém případě město tak 9-10, mimo pod 8, dlouhodobý prměr 7,98. A to jde na to, že jde o trvalý mechanický 4x4 a 2litr.
Starší 2,5 2vačky berou asi stejně, dokonce znám člověka z vých. Čech, co má OTB s 2,5 121kW a 5°MT a jezdí dlouhé ratě za 7,2-7,5, pravda, lehkou mnohou.
Co se týká porovnání nákladů benzín vs, LPG tak to není tak jednoznačné. Výhoda je tehdy, když koupíš LPG už zabudované(tedy neplatíš ty). Pak ano, ale odečti si ty vícenáklady a přičti naopak potíže. Pro nájzd nad 20-22tkm/rk LPG už ano. Jinak nemá smysl, protože seti to prostě nevrátí, kdybys to instaloval sám.
Zdeny: doufal sem ze odpovis,necekal sem tak rychle.:-) No prave ze bych mel moznost mit zastavbu plynu se vsim vsudy za 20k pres jednoho kamarada kterej to standarne dela za cca 30 (nerikam ze na to subaru,ale treba na koncernovy motor) coz mi prijde dost v klidu a za rok je to zpet i pri malym najezdu se kterym pocitam. Jinak muzes mi sem nebo klidne do mailu tvym vystiznym stylem popsat jeste tve dojmy z 407Sw kterou vim ze jsi mel a ktera je taky potencialni kandidat a nevi jaky motor tam neb naftu se 150k km nechci.
Nač do mailu - klidně sem:
407SW jsem měl r.v. 2008, koupeno přes www.auto-re.cz
(mj. mají tam dost dobré vozy). Kupováno jako dovozo z NL, stav tachometru byl asi 145.000km výbava ta vyšší, tedy velká navi, telefon, střešní šíbr atd...
Motor 1,6HDI 80kW FAP 5°MT.
AUto jako takové je zvenku velké, zvenitř vzadu je ale místa relativně málo, takže za sebiu hjsem si sedl s obtížemni (asi jako Oktávka řady I). Sedačky vpředu slušně široké, sedák dlouhý, ale i na můj vkus bych uvítal trošku tvrdší opěradlo. Bederní opěra slušné regulovatelná, vytknul bych jen horší oporu stehen, ty boční polštáře se celkem snadno po těch 150.000km osedí z té vnější strany, ale to je patrné i u jiných aut.
Interier je dle mě hezký a mě se líbil. Otázkou je středový panel, protože ten je zpočátku tochu nepřehledný- moc tlačítek a navíc malá (ale to je zase relativní, jsem už starší pán:-)))
Za jízdy nic nevrže, plasty jsou příjmené na omak (srovnání - lepší jak v Mondeu ze stejných let).
Podovzek: typiský frantík: komfort, komfort a jen komfort. Za jízdy ticho, tlumení rázů vysoce příkladné, o řá lepší než například Oktávka.Přesné řízení, lehké (=trochu víc posílené, než by někdo chtěl), ale mně to vyhovuje. V zatáčkách se trošku naklání, ale není to tragedie,jako se někde člověk může dočíst. Já to beru z pohledu běžného užívání, kdy potřebuji jet s rodinou na výlet a pod., na ostré jízdy to není a an to jsou konec konců kjiné vozy a značky.
Brzdy výborné, to tey lepší, než u mých současných Subaru, kde musím více šlápnout na pedál, abych vyvola ostrý brzdící efekt. Spíše takto - někdo, kdo je zvyklý na stoletý traktor bude mít zpočátku dost často nabořený kufr:-)
motor: předem znovu opakuji -jsem klidný řidič a už jsem dávno opustil léta, kdy jsem jezdil "v úkolu" - tedy na čas a rychle. DNes preferuji klidnou jídzu s vysokou mírou bezpečnosti apředvídáním a nízkou spotřebou paliva. Tak za těchto kriterií je n1,6HDI výbornou volbou. 80kW=110HP je bohate dostačující i pro jízdu ve 4 liedech (jsme v rodiěn 4), spotřeba je závislá jako kjionde na stylu obsazení. Já jezdil převážně s manželkou a spotřeba byla koelm 6/100 v kombinaci - žena do práce 22+22 denně léto zima, občas město nákupy a občas delšíjízda k rodičům. Takže takový běžný užívání. Žádné akcelerační excesy se nekonaly, vyloženě krátké trasy se studeným motorem také ne, výjimkou bylo pá jízd na nákup doměsta, tedy 3+3km,ale to fakt jen občas. Spíše nejkratší trasa byla, když bal, 10km na letiště a 10 zpět. Z toho si udělej představu o spotřebě. když jsem jel někdy fakt na klobouka a nespěchal, tak i za 5,2/100. Holt doby 1,9TDI 81kW jsou pryč a CR se na tu spotřebu asimuž nikdyneodstanou.
Pružnost motoru je velmidobrá, plně dostačující i pro svné rozjezdy, když je třeba. V tomto problém není.
Problémy:
měljsem problém, že auto nešlo občas nastartovat. Když nepomohl ani značkový servis a chtěli vyměnit vše možné od startéru pře baterii a jiné, a nakonec stejně nic nezjistili, tak jsem se do opravy a hledání pustil sám - a naše - špatný kontakt ve spínací skříňce- opraveno za 1/2 hodiny vč. DM/M a zdarma.
Pak se asi ve 158.000kmrozsvítila kontrolka FAP - vyřešeno na dálnici po 20km ostré jízdy, pak jsem potkal dalšího majitele, co ho ode mě koupil a řekl mi, že FAP musel dát nový - 12.000Kč, což je nádhera (na Forestera 2,0D stojí 76.000 bez práce!!) Takže pohoda a majitel si spokojeně jezdí za 6 litrů nafty.
Já jsem neměl jiné potíže jako se furt řeší - vstřiky, či turbsa či EGR, což koreluje s mými Pežoty, které jsem měl v dobách působení u zahr. firmy.Měl jsem 2,0HDI 80/79/100kW anikdy to samý - prostě na HDI nemohu říct křivého slova a nikdy jsem neřešil turbo ani vstřiky či jiný problém. Celkem jsem na HDI najel kolem 500-600.000km a neřešil jsem žádné potíže na motoru nikdy. Je pravda, že auta byla s výjimkou tétom 407SW kupená jako nová a ježděná výhradně mnou či manželkou a dostávyla vždy pravidelný servis v autor. servise (Federal Car)v Praze.
Co se týká celkového provedení auta, v podstatě dobrá volba, když ti nevadí méně místa vzadu, menší kufr (proti Oktávce třeba) a měkčí podvozek a méně ostré řízení. Jinak fakt nemám výhrad. Silnou výhradu bych ale měl ve městech při parkování - extremně dlouhý předek (asi 1300mm) je problkém k najíždění k obrubníku, taktéž zadek, takže pozor a přkonávání příčných prahů retarderů může občas být taky problém.A problkém díky tomu je i natažení auta na plaťák, protože lano ti splehlivě urve přední spojler, takže se musí podkládat přední kola a natahovat značně opatrně. To jsem řešil, když se mi nepodařio nastartovat, takže vím, co píšu.
100kW motor je pružnější, ale ne nijak dramaticky, cítit toje na zrychlení i na spotřebě, ta je vyšší veměstě, jinak je spíše stejná, díky 6°MT.
Pokud nejsi závodník, nemáš 2 metry velké děti, tak v pohodě.
Diky moc za vycerpavajici odpoved. Sice ta 407 je porad docela nepravdepodobna alternativa hlavne kvuli tomu interieru a pomerne malymu kufru,ale kdyz by se nasla nejaka fakt peckova tak proc ne.
Syrup: Ještě k tý 330d, divil by ses ale já mám po městě spotřebu do 7 litrů manuálem (cukání v kolonách aut, pomalu na volnoběh furt) a na okreskách přes 9 litrů (pořádnej rozlet) :o) Desítku město žere s tímhle motorem pětka ve čtyřkole a automatu, to souhlas.