
Navštíveno 2375x

Umíte někdo sehnat levnějš E85 v Praze ?! na benzínce za něj chtěj 25,jezdim nato ňákou chvilku,akorát mi cena benzínek přijde přemrštěná,když jinde zato chtěj 18.. dík za info
kde za 18? Co si pamatuju, tak za poslední 3roky je cena tady na jihu stejná a to 25-26.
Co ja pamatuju tak okolo brna je jich dost a navzajem si konkurujou tak tu nekdo psal ze cena kolem 17-18kc vklidu zatimco tu samou dobu v praze benzinky byly 2 a obe 25... Ted sou tady 4 a i tak je z toho prazskej monopol proste.... Nemaj proc jit cenou dolu kdyz je netlaci konkurence..... Ja tankuju v libeznicich tam je nejlevnej
taky tankuju v libeznicich,mam to za barakem,ale prave sem si rikal naco jim davat zbytecne do huby prachy,kdybych to mohl sehnat jinde levneji..
nismo: v jakym pomeru ted na zimu tankujes ?
Mad: je to Chuck, on tankuje plnou, zadny pomery :D
Jako Lukasino ;)
Michaj to jen lamy;) ale i pres stupid jednotku na prodlouzeni vstriku je obcas horsi start ale nic krucialnoho...
Hned jak jsem si to tady přečetl, tak jsem ho taky nalil a super. Díky za užitečnou informaci.
hmm, tak zkusim taky neředěnej a uvidim :)

18.11.2011, 18:22 |
Kamil07 | Upraveno: 2011-11-18 18:23:12
Já jsem to testnul na pracovním vozidle, za 500,- Kč benzín, za 500,- Kč E85 a všechno šlape perfektně...
Bohajeho kde jsou ty casy kdy bionafta stala 15kace...
Ja vedet o takove benzince,vyhrabu ve sklepe vsechny kanystry a jedu....
Já jsem dneska v Ostravě bral E85 za 26.70,- Kč, za 18,- Kč by to bylo mnohem lepší...

18.11.2011, 18:32 |
FBS s těma cenama jsem to tu psal já. Nicméně situace kolem Brna se taky otočila a všechny jsou za 25-25Kč/litr. Nuda
Pochopili, že lidi to budou brát i za 25,- Kč...

18.11.2011, 18:34 |
FBS A ještě tu napište REÁLNÝ zkušenosti se spotřebou.. Mě osobně auto bralo o 1/3 víc, takže se provozní náklady srovnaly. :-)
Mluvil jsem se známým, který na to jezdí 1:1 a prý je spotřeba stajná. To jsem teda zvědavý co se z toho vyklube.
MR2 místo 9l žrala 13l a cukala jak sviňa, ls400 namísto 10l bralo 14l a jelo normálně. Ale slyšel jsem, že prý chce na E85 najet alespoň pár tisíc km,aby se přizpůsobila jednotka a pak to prý žere stejně, ale nechtělo se mi to testovat

18.11.2011, 21:40 |
mourl a to se Vám to vyplatí to mixovat 1:1 ? zajíždět na dva stojany,patlat se 2x s tankováním...počítat to.A co z toho? větší spotřeba,špatné starty.Kolik ušetříte na nádrži?

19.11.2011, 00:44 |
Kamil07 | Upraveno: 2011-11-19 00:46:36
Já jsem to chtěl vyzkoušet, zajímá mě jakákoli alternativa ke klasickému benzínu.
Teorie e85 je dobra, praxe bez upravy motoru spatna......
Bez upravenyho motoru (ecu) : spatny starty, za chladnyho pocasi skoro nenastartovatelny,lagy v akceleraci prudsi,spotreba klidne o 1/3 vic
S upravenou ecu : bezproblemovy starty,za studena vklidu,zadny lagy v akceleraci resp auto de za plymem lip (vic oktanu tudiz chladnejsi smes), znatelne vetsi vykon, spotreba pri identicky jizde mensi nez ba95
Jeste ale nutno rozlisit o jakou upravu ecu se jedna.... Lze dat stupid jednotku mezi vstriky(mam ja), lze chytrou jednotku mezi vstriky(napojeni na lambdu,teplotu sani),ci lze rovnou pres wb lambdu zasahnout do original mapy
To prvni co mam ja je funkcni ale vcelku naprd.....dokaze to vpodstate jen ty starty,jinak tam hlava nehlava cpe delsi dobu vstriku,tudiz auto startuje klidne i -20 ale vykon cca stejnej a spotreba kdyz mi ukazuje 12 tak real treba 13,5 tudiz real jako jet cca za 10 cenou ba95....
Meziecu se sbetem info je sice 2x drazsi ale aspon funguje,bezproblenovy starty,bezvadne odladeny palivo a vysledna smes diky infu teploty nasavanyho vzduchu (ta horsi jednotka vi jen teplotu kolem sebe coz je dost relativni udaj pri teple pod kapotou) a obsahu kysliku ve vejfuku z lambdy, tudiz zde je se opravdu da mluvit o prestavbe na flexifuel neb jednotka fakt vi zdali je v nadrzi BA nebo E,vysledek je vetsi vykon a nizsi spotreba....
Primo upravena ecu mapa na ethanol je taky funkcni akorat je pak lepsi uz netankovat natural, je to hodne oblibena uprava dnesnich supercars kde z normalni ba98 uz neni kde brat vykon....treba gt-r na ethanol apod,zde to palivo opravdu plni svuj ucel a luxusni oktanovy cislo za par korun.......
A nakomec jeste sem nekde cet test novyho mondea nafta vs. Ffv ...... Vysledek byl jasnej a to ze nafta patri do kamen....cenove by se naftovy mondeo zaclo vyplacet az po ujeti 350000 km cehoz se beztak to hdi nikdy nedozije.....byla samo zapocitana spotreba,rozdil porizovacky,planovany naklady na udrzbu...... Nehlede na to ze s E85 to melo lepsi zrychleni,vykon namerenej na brzde a celkove to proste vyhralo jak nad benzinem tak naftou ve stejnym aute.....

19.11.2011, 13:35 |
FBS Nismo, jsou to tvé rálné zkušenosti? Protože já mám reálné zkušenosti s neupravenou Corvette C5, následně úprava jednotky právě krabičkou na prodloužení vstřiku do kabeláže mezi vstřiky a následně s Chryslerem Town&Country 2009 E85 Flexfuel (úprava přímo od výrobce). Se vším je spotřeba vyšší a to tak, že se to přestává rentovat... S kamarádem z Renaultu, který prodává Fluence na E85, jsme zjistili, že v propagačních materiálech je přímo napsaná spotřeba na BA95 a na E85. Myslim že tam byl rozdíl asi 3 litry

09.01.2012, 20:50 |
meris Nismo: máš nějaký tip na výrobce? Od koho jí máš?
FBS : reál takový že se to skoro neoplatí proti 95ce.... ale jak řikám tak to je jen tou stupidní krabičkou..... chytrou krabičkou se spotřeba po zahřátí sníží oproti BA95 protože máš víc oktanů takže studenější hoření směsi tim pádem větší výkon = míň plynu na stejný udržení rychlosti proti BA95....
meris : já jí mám kdesi z ebay.... někde z Litvy :)
kdyz ma to palivo nizsi smesovaci pomer se vzduchem nez cisty Ba, musis ho logicky spalit vic, proto je spotreba vyssi, at uz mas krabicku s napisem VooDoo37▒ nebo Litva...