Navštíveno 959x

.. nebo vašim dětem? to jsem se zase pěkně nasral...
jj jen jsem chtěl kouknout jestli někdo sleduje dění... . hovno zapoměl jsem v rozčilení hodit odkaz..:-(

07.11.2011, 21:43 |
hawai studuju a k tomu chodim i do práce. link ani neotevírám a hádám že jde o ten seznam cikánů kterejm za chození do školy platí stát....že mám pravdu. dneska jsem četl a opravdu to potěší

07.11.2011, 21:46 |
bafis ten jeden cestovne 5800 a stravne 1900, to jezdi kazdej den taxikem do kfc ??
raději ty tři čtyři roky jim dotovat, pak je aspoň nějaká šance, že budou pracovat a nebudou sedět na dávkách...ikdyž 20% z nich pracovalo, je to úspěch a během pár let je to zpět...jsem pro takové akce...

07.11.2011, 21:51 |
bafis | Upraveno: 2011-11-07 21:56:36
A to je hovno, prej chtej ciganum platit treba i lyzarsky vycviky, na ktery nejezdi ani 80 % normalnich deti, protoze je to celkem draha sranda.
U nas po serii protestu a stavek to skoncilo tak, ze zvyseny pocet policistu ve meste buzeruje ridice a po nocich rezou lidi za to ze nemaj obcanku, ale cigani maj treba vstup do nove zrekonstruovaneho plaveckeho bazenu zdarma....vsechno naopak :(
Dave : 20% se mozna chytne, jenze kolik je tady bilych lidi ktery by tu skolu delali moc radi, ale nemaj na to a dotaci nedostanou, pritom jejich rodice makaj a platej dane celez zivot...

07.11.2011, 21:56 |
hawai tak mi řekněte na čí straně je potom diskriminace :-P

07.11.2011, 22:05 |
Ravo Doporučuji si přečíst toto, aby jsme viděli, kam to pomalu ale jistě spěje:
[ Link ]

07.11.2011, 22:13 |
Draxx Dejve, jestli chces aby cikani dostavali dotace, tak jim posilej penize sam a ze sveho. Ze jsou takoveto dotacni programy naprosta hovadina je asi kazdymu jasny.