Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > zkušenosti problém O I 1,9 tdi 81kw

 o Navštíveno 9912x o
o 03.11.2011, 19:25 | xenonman
když je auto studené funguje uplně normálně, při zahřítí a dlouhé jizde třeba 170km/h přestane mít uplně výkon

sání vyčištěno, žádný podtlak neni vypojen, hadice vše ok, přivod k turbu také v porádku,

setkla se tu někdo s podobným problémem?

nějakou verzi mám, ale rači se zeptám pokud někdo již řešil diky za poznatky


o 03.11.2011, 19:26 | party_boy
A neni přímo turbo v háji?
o 03.11.2011, 19:30 | Midnite
nenapojoval si na diagnostiku?
o 03.11.2011, 19:30 | Midnite | Upraveno: 2011-11-03 19:31:05
.
o 03.11.2011, 19:32 | Nismo.Power
a vypnutí zapnutí klíčku pomůže nebo ne ? pokud ne tak je turbo mechanicky v háji, pokud jo tak projeď N ventily
o 03.11.2011, 19:52 | JoPi
Jako že jedeš a najednou tě to hodí do nouzáku a nejede to ? chápu to dobře ? Mě to dělal magnetický tlakový ventil [ Link ]
o 03.11.2011, 20:00 | Lukaash
cerpadlo / rozdelovaci hlava?
o 03.11.2011, 20:29 | dejvyxxx | Upraveno: 2011-11-03 20:30:06
Měl sem téměř co samý co popsiuješ a zatuhlá regulace u turba. Dalo se jiný turbo ,a tamto se vyčistilo a tradá :) Nedám na ten motor zatím dopustit.
o 03.11.2011, 20:51 | xenonman
auto není moje, to zapnuti mě také napadlo, ale zakos neví...

jen mě zajimaji postřehy a jeslit někdo něřešil to samé
o 03.11.2011, 20:56 | party_boy
No hele asi takhle. Nedávno měl táta dá se říct podobnej problém. Prostě taky to svištil po dálnici a najednou to přestalo táhnout. Chcíp to, nastartoval a jelo se dál. Turbo se vyčistilo, problémy přestaly. Pak to začlo znova, koupilo se teda turbo po repasi a zas to lítá jako nový. 96kw PD.
o 03.11.2011, 21:04 | choze
Mel jsem to same, delala mi to rupla hadice.
Prasklina nebyla za normalnich okolnosti videt.
o 03.11.2011, 21:05 | xenonman
za studena to nědělá,
o 03.11.2011, 21:12 | Lukasino
Ja si trochu rejpnu, ale za studena 170kmh? :o)
o 03.11.2011, 21:14 | party_boy
Ono to taky nebylo hned, když byl na dálnici. Po nějaký chvíli. Udělalo to třeba 3x během 150ti kilometrů.
o 03.11.2011, 21:40 | xenonman
je to taková hloupá zaváda, když jsem s tím jezdil po Praze neudělalo to ani jednou...
o 03.11.2011, 21:42 | xenonman | Upraveno: 2011-11-03 21:42:57
jinak diagnostika nepiše žadnou závadu
o 03.11.2011, 21:53 | party_boy | Upraveno: 2011-11-03 21:54:41
To samý, když se s tim jezdilo normálně, tak taky nic. Studený, teplý. Předpokládám, že po Praze nejezdíš 170. Prostě když to bylo delší dobu ve vyšších otáčkách, tak ty problémy začly.
o 03.11.2011, 22:02 | xenonman
mno tak čistě teoreticky nemá někdo turbo na 81kw tdi :-)
o 03.11.2011, 23:06 | tommas
souhlas s Nismem
o 03.11.2011, 23:59 | Pekys
stejny projevy na OII. Na dalnici se po chvili hodilo do nouzaku. vypnout klicek, chvili ok, a za 10km znova. BYlo to turbo. V praze se to nestalo ani jednou, vzdy jen na dalnici.
o 04.11.2011, 00:06 | prohifi.cz
Měl jsem na 81 kW kdysi dávno to samé a byl to nějaký ten Nkový ventil.
Po městě to taky nedělalo, když jsem jel klobouka, tak taky ne. Problém to dělalo na dálnici, když jsem třeba podřadil na 4ku a točil motor trošku do otáček, tj. když byl v největším záběru. Když jsem jel třeba kolem 2000 otáček, vše bylo ok. Stejně tak po městě, protože tam jsem plný výkon motoru nevyužil.
o 04.11.2011, 08:41 | PlusOne | Upraveno: 2011-11-04 08:49:59
03.11.2011, 21:12 | Lukasino
Já si taky rejpnu - četl sis ten první příspěvek pořádně? :-)

03.11.2011, 22:02 | xenonman
Můžu doporučit Andreho z DP - www.turbosport.cz - dělá nový i repase...ten zlobivej ventil je na AFNku tuším N75, a jak píše Nismo, s největší pravděpodobností to bude on...šel bych nejdřív po něm, a až potom řešil turbo.
o 04.11.2011, 09:11 | Yawor
já měl to samé, N75.
o 06.11.2011, 19:16 | DJ.UFÍK
To samé jsem měl N75 :-) rozhejbal jsem a a jelo, na jaře prodáno s asi prasklou hlavou :-D
o 06.11.2011, 19:57 | thepyroman
tohle mi delal passat 74kw PD a udelalo to vzdy jen kdyz sem treba chtel predjet nebo sem ho cadil po dalnici proste kdyz byl pedal na podlaze, hodilo se to do nouzaku, zavadu sem vyresil tim ze sem proste parkrat auto protahnul co to slo,a kdyz huplo do nouzaku tak vypnout, zapnout klicek a sup dal, pry se to obcas stane ze se zanese turbo ci tak neco..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3277 sekund.