
Navštíveno 9914x

když je auto studené funguje uplně normálně, při zahřítí a dlouhé jizde třeba 170km/h přestane mít uplně výkon
sání vyčištěno, žádný podtlak neni vypojen, hadice vše ok, přivod k turbu také v porádku,
setkla se tu někdo s podobným problémem?
nějakou verzi mám, ale rači se zeptám pokud někdo již řešil diky za poznatky
A neni přímo turbo v háji?
nenapojoval si na diagnostiku?

03.11.2011, 19:30 |
Midnite | Upraveno: 2011-11-03 19:31:05
.
a vypnutí zapnutí klíčku pomůže nebo ne ? pokud ne tak je turbo mechanicky v háji, pokud jo tak projeď N ventily

03.11.2011, 19:52 |
JoPi Jako že jedeš a najednou tě to hodí do nouzáku a nejede to ? chápu to dobře ? Mě to dělal magnetický tlakový ventil
[ Link ]
cerpadlo / rozdelovaci hlava?

03.11.2011, 20:29 |
dejvyxxx | Upraveno: 2011-11-03 20:30:06
Měl sem téměř co samý co popsiuješ a zatuhlá regulace u turba. Dalo se jiný turbo ,a tamto se vyčistilo a tradá :) Nedám na ten motor zatím dopustit.
auto není moje, to zapnuti mě také napadlo, ale zakos neví...
jen mě zajimaji postřehy a jeslit někdo něřešil to samé
No hele asi takhle. Nedávno měl táta dá se říct podobnej problém. Prostě taky to svištil po dálnici a najednou to přestalo táhnout. Chcíp to, nastartoval a jelo se dál. Turbo se vyčistilo, problémy přestaly. Pak to začlo znova, koupilo se teda turbo po repasi a zas to lítá jako nový. 96kw PD.

03.11.2011, 21:04 |
choze Mel jsem to same, delala mi to rupla hadice.
Prasklina nebyla za normalnich okolnosti videt.
Ja si trochu rejpnu, ale za studena 170kmh? :o)
Ono to taky nebylo hned, když byl na dálnici. Po nějaký chvíli. Udělalo to třeba 3x během 150ti kilometrů.
je to taková hloupá zaváda, když jsem s tím jezdil po Praze neudělalo to ani jednou...

03.11.2011, 21:42 |
xenonman | Upraveno: 2011-11-03 21:42:57
jinak diagnostika nepiše žadnou závadu

03.11.2011, 21:53 |
party_boy | Upraveno: 2011-11-03 21:54:41
To samý, když se s tim jezdilo normálně, tak taky nic. Studený, teplý. Předpokládám, že po Praze nejezdíš 170. Prostě když to bylo delší dobu ve vyšších otáčkách, tak ty problémy začly.
mno tak čistě teoreticky nemá někdo turbo na 81kw tdi :-)

03.11.2011, 23:59 |
Pekys stejny projevy na OII. Na dalnici se po chvili hodilo do nouzaku. vypnout klicek, chvili ok, a za 10km znova. BYlo to turbo. V praze se to nestalo ani jednou, vzdy jen na dalnici.
Měl jsem na 81 kW kdysi dávno to samé a byl to nějaký ten Nkový ventil.
Po městě to taky nedělalo, když jsem jel klobouka, tak taky ne. Problém to dělalo na dálnici, když jsem třeba podřadil na 4ku a točil motor trošku do otáček, tj. když byl v největším záběru. Když jsem jel třeba kolem 2000 otáček, vše bylo ok. Stejně tak po městě, protože tam jsem plný výkon motoru nevyužil.

04.11.2011, 08:41 |
PlusOne | Upraveno: 2011-11-04 08:49:59
03.11.2011, 21:12 | Lukasino
Já si taky rejpnu - četl sis ten první příspěvek pořádně? :-)
03.11.2011, 22:02 | xenonman
Můžu doporučit Andreho z DP - www.turbosport.cz - dělá nový i repase...ten zlobivej ventil je na AFNku tuším N75, a jak píše Nismo, s největší pravděpodobností to bude on...šel bych nejdřív po něm, a až potom řešil turbo.

04.11.2011, 09:11 |
Yawor já měl to samé, N75.
To samé jsem měl N75 :-) rozhejbal jsem a a jelo, na jaře prodáno s asi prasklou hlavou :-D
tohle mi delal passat 74kw PD a udelalo to vzdy jen kdyz sem treba chtel predjet nebo sem ho cadil po dalnici proste kdyz byl pedal na podlaze, hodilo se to do nouzaku, zavadu sem vyresil tim ze sem proste parkrat auto protahnul co to slo,a kdyz huplo do nouzaku tak vypnout, zapnout klicek a sup dal, pry se to obcas stane ze se zanese turbo ci tak neco..