Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Rada - S60 moc brzdí

 o Navštíveno 1121x o
o 01.11.2011, 18:21 | xSam
Ahoj,
včera jsem po dlouhé době jel se svou S60tkou a všiml jsem si zajímavé věci.
Auto strašně moc brzdí, respektive, brzdový pedál je velmi citlivý na sešlápnutí.
Pedál stačí lehce sešlápnout a hned je tam plnej brzdící výkon a já jsem rázem nalepenej na čelním okně.
U v70tky to mám tak, že čím víc šlapu na pedál tím více to brzdí a tady je to prostě hned.
Mám zánovní (cca 2000 km) všechny kotouče a desky. Je něco špatně?
Je super, že to brzdí perfektně, ale při dobržďování na dálnici to může být trochu prekérka. Zvyknout se na to dá, ale moc pohodlné to není.
Nějaké názory?
Díky xSam


o 01.11.2011, 18:45 | Honza2.016v | Upraveno: 2011-11-01 18:46:27
dělám ve vývoji brzdovejch systémů, takže ti řeknu, že to je v nastavení (převodovej poměr/poměry, výstupní tlak při vstupní síle, náběh brzdový síly) a velikosti posilovače...liší se to auto od auta, platforma od platformy/výbava od výbavy.. pocit z brzdovýho pedálu se dlouho ladí a klidně po 2 letech vývoje může přijít manažer a říci že se mu to nelíbí, tak předělat:)

dá se stím hodně laborovat, do některejch posilovačů vstupuje i elektrika (ne jen senzory poklesu vakua u novejch aut se systémem start-stop, ale i prvky který umožnej řj zasáhnout..) když se řekne posilovač člověk si představí, že to nic moc není, ale je to docela zajímavý hraní a sledování co kterje zákazník u jendotlivejch modelů požaduje

samozřejmě vliv mají i třecí materiály, celková zatuhlost brzd a pod..
o 01.11.2011, 19:11 | codexx
Nic spatne neni, to auto takhle brzdilo vzdycky. Spis sis uz odvyknul. Kdyz jsi mi svou S60 tenkrat pujcil na nejaky ten tyden, tak po prvnim lehkym pribrzdeni jsem olizoval okno a visel v pasech. Trvalo mi hodne dlouho nez jsem si na to zvyknul, nemam takhle ostre bzdy rad. Brzdi to sice pekne, ale spatne se brzdny ucinek davkuje a jizda je pak takova trhana...
Na aute nic spatneho nebude, proste ma takhle jedovate nastavene brzdy a ty sis uz odvyknul.
o 01.11.2011, 20:44 | Lukasino
jj, videl bych to jako codexx :) u S80 s T6 jsem mel taky dost jedovaty brzdy, bylo to obcas az neprijemny :(
o 01.11.2011, 20:50 | xSam | Upraveno: 2011-11-01 20:51:48
Kluci co mají S60tky tak naopak říkají, že jim to nějak moc nebrzdí, respektive nemají podobné projevy. A že by byl takový rozdíl oproti V7Otce? No nevím, začínám mít pocit, že je fakt něco špatně:-/

Honza2.016v
A dá se ta jedovatost nějak přenastavit?

Nemůže být špatně ta věc co rozděluje brzdnej účinek na přední a zadní nápravu, že by třeba všechno pouštěl na předek?

Nějak se mi to prostě nezdá:-(
o 01.11.2011, 21:30 | Nismo.Power
si myslim že spíš máš agresivní směs brzd ...... pokud si předtim jel jinym autem tak ti to teď prostě může jen příjít nenormální ;-)
o 01.11.2011, 21:36 | xSam
Nismo, myslíš jako kombinaci desek s koutoučema?
Nenormální mi to přijde oproti ostatním autům:-)
o 02.11.2011, 05:40 | Honza2.016v
přenastavit to jde - u seriovýho auta rozkucháním posilovače a záměnou několika dílů

u prototypovýho přenastavením pomocí spešl verkcajku:)

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3092 sekund.