Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > BMW 330i - upgrade - chip

 o Navštíveno 5678x o
o 31.10.2011, 19:44 | AllInOne
Položím jednoduchou otázku.

Má cenu za cca cenu 5 000 Kč nechat auto poladit?
BMW E90
Série -190 KW - 300 Nm
po úpravě -200(204KW) - 325 Nm

Má to cenu? Bude to znát? Cena cca 5 000 Kč s DPH.

Nenapadlo by mě to,ale kamarád jede teď někam s 2,8 E46

Měření na brzdě před a po úpravě samozřejmostí.


U diesela bych to chápal, ale u benzínu....


o 31.10.2011, 20:37 | Mr.Scully
Podle mě ne, taky jsem to u E46 330i zvažoval, ale ten nárůst prostě není tak velkej, aby to za to stálo. Dokonce to svýho času bylo někde na slevomatu za trojku včetně brzdy, i tak jsem to nevzal.
o 31.10.2011, 20:38 | AllInOne
Díky Mr., já si říkám, zda to vůbec za to stojí. I když 13 koní nevím, jak moc by bylo znát.
o 31.10.2011, 20:41 | Rudi
myslim, že ABC je v tomdle "profi", jinak odpověděl sis doufám sám, že řešit "10" KW za bůra je trochu nesmysl u auta, co jich má skoro 200...
o 31.10.2011, 20:56 | AllInOne
Díky Rudi, potřeboval jsem v tom jenom utvrdit :o)
o 31.10.2011, 21:00 | LukeFab
když už čiptuzing,tak jedině od ABC
o 31.10.2011, 21:14 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
kde to je?

za 5k vcetne brzdeji je holej nesmysl
o 31.10.2011, 21:18 | AllInOne
Je to tady někde v Brně, od toho kámoša co má tu 2,8 přes někoho známej. Právě že cena dobrá, jinak bych to sem nedával. Jinde to dělají za 6 000 Kč bez brzdy.
o 31.10.2011, 22:44 | Knightey-
Jako cena zajimava :)
A taky se optej na spotrebu jak se zvedne :)
Sice je to skoro nesmysl resit u toho obsahu ale i tak :)
Jestli vubec ma smysl o tom uvazovat :)
o 31.10.2011, 22:52 | matik
Koupil sis atmosféru a tam se bohužel každej koník pořádně zaplatí :)...Nekoukal bych až tak na max výkon či Nm ale na celkovou křivku (z grafu) Což si i tak myslím že BMW maj od série dobře vyladěný a tak bych se na nějaké ladění vykašlal :)
Sám mám 330i a kdybych neprodával tak bych asi šel do Samosvoru a časem třeba do nějakého kvalitního laďáku :)
o 01.11.2011, 08:54 | PlusOne
LukeFab:
Dobře investované peníze za půl hodiny "Hledání min" :-)
[ Link ]
o 01.11.2011, 09:00 | LukeFab
však já vím,sou to největší podvodníci
o 01.11.2011, 09:34 | RedBaron
Čipování má největší smysl u turbodieselu. U atmosférickýho benzínu to přidá dva koně a tři psy pokud to není záměrně podladěný motor z továrny. Třeba u tý řadový šestky 2.8 od BMW to má třeba smysl, ale až po změnách na sání a výfuku, které jsou pro tenhle motor hlavní brzdou výkonu a nárůst tam bude cca 25 koní ale to už chce trochu jiný práce než jen čipovat. Radši bych udělal upgrade brzd, tlumičů nebo pneumatik než tohle...
o 01.11.2011, 10:14 | Mr.Scully
kral007 - proč by to měl být nesmysl? Pokud vím, tak víc firem to dělá za 5000 včetně brzdy (z E46 klubu tam už pár lidí bylo - i když možná měli množstevní slevu) a ten slevomat byl za 3000 včetně brzdy u spolehlivé firmy... (jméno si nepamatuju, ale měla pozitivní recenze na klubu a graf z brzdy snad mluví za vše).
o 01.11.2011, 10:24 | assassin | Upraveno: 2011-11-01 10:24:51
Mr.Scully: me moc nenapada jakym zpusobem by ten chip z ty atmosfery mel vydolovat naky kone navic... pokud to nekde zamerne neni seskrceny jak pise redbaron tak tam jsou minimalni prostory pro zmenu. sice se tyhle firmy ohani tim ze vyrobce ridici jednotku omezuje kvuli emisim atd. ale tak kdyz pri plnym plynu na plno otevrenou klapku.. tak uz jde vicemene jen o to kolik benzinu tam nalejes ... kdyby tam jednotka lila zbytecne vic, tak to moc ekologii neprospeje, zbytecne chudy zas ohrozuje motor.. takze tam se kolem nejaky ty idealni hodnoty pohybuje uz tovarni nastaveni.
samo na brzde a zvlast pri dynamicke zkousce se casto lehky ochuzeni projevi jako narust vykonu, to samy pujdou delat i naky kouzla s predstihem.. ale tohle se muze projevit negativne v jinym rezimu a taky na zivotnosti.

jo a na brzde hodne zalezi na obsluze... neni zas takovej problem nabrzdit 10koni navrch proti predchozimu mereni bez toho aby se na auto sahlo....
o 01.11.2011, 12:08 | CervinVega
presne tak, prijdou mi zabavny grafy z brzdy, kde neni uvedena teplota vzduchu nebo relativni vlhkost, protoze to jsou faktory, ktere to ovlivnuji, takze kdyz obsluha ma ulozene 2 profily s teplotou/vlhkosti pred-po a prepne je, pripadne primo zada, ty nic nepoznas a rozdil v korigovanem vykonu tam v radu tech 10PS u 200PS motoru bude v klidu (když chyba mereni jsou bezne 3%=6PS)...
za 6,5tis tu mam skladem svody, ty neco pridaji a navic maji pekny zvuk a jsou lehci :-)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 01.11.2011, 12:16 | assassin | Upraveno: 2011-11-01 12:22:17
CervinVega: u ty brzdy v dynamicky zkousce pujde zmenit i treba jen moment setrvacnosti.. ten obvykle v grafech napsanej nebejva...

ty svody mas i na M52b28? vypadaji dobre..

hele a kdyz uz te tu vidim, kdysi si nekde daval link na tu oturbenou 328 co zkousnula asi 600ps na seriovejch vnitrnostech, netusis jestli ma ten motor litinovej blok? ja totiz ruzne nasel ze americky 328 maj litinovej blok narozdil od evropskejch hlinikovejch, ty hlinikovy bloky prej si s preplnovanim moc nerozumi...
o 01.11.2011, 13:58 | Lukasino | Upraveno: 2011-11-01 13:59:13
Pardon za lehke OT, ale to fakt jde favorit nachipovat? :D :D

Edit: link :o) [ Link ]
o 01.11.2011, 16:27 | Jendys
Lukasino: poslední fáčka měli snad stejnej motor jak první feldy a tam jednotka už byla
o 02.11.2011, 10:31 | CervinVega
assassin- byla to m52b28 s litinovym blokem, co si tak vybavuju zacal s 400rwhp a asi 90tis mil najeto, skoncil po 2 letech na 704rwhp s ohnutou ojnici a 110tis mil najeto... motor mel jen vyssi tesneni pod hlavou a ARP stefty misto seriovych sroubu... po rozebrani krom te ojnice vse normalne opotrebovane...
o 03.11.2011, 09:44 | assassin
cervinvega: aha, jasny takze litinovej blok + ocelovy vlozky, takze muj hlinikovej m52b28 s nikasilem asi nebude ten pravej zaklad pro prefouknuti kdyby bylo tohle auto odsunute jako druhej vuz na blbnuti...

tak to asi zustane NA, je ten propad kroutaku pri pouziti M50 sani tak znatelnej, urco si s nakou takhle upravenou 2,8 jel.... a co ty svody, pasuji i na tu 2,8?
o 03.11.2011, 12:08 | CervinVega
ad svody-tyhle ne, ale mel jsem i na m52, viz pic...
ad sani-s upravou sw se da ten propad vratit + narust vykonu, se Schmiedemann delam na plug&play carbon boxu, ale neni to tak jednoduchy, jak se zdalo :-/

foto k příspěvku  od CervinVega

o 03.11.2011, 12:44 | assassin
parada, kdyztak je pripadne asi dokazes sehnat coz? neni na to zadnej spech.. musim dat do kupy podvozek, repas toho vanosu.. se to naky kupi:)
ja asi sezenu to m50 sani, karbon box zni dobre, ale to uz bude stat balik, sice krasnej doplnek, ale uz moc blbe pomer cena/vykon :) predpokladam ze ten box by mel bejt se sesti klapkama? ala Mko.. nebo snad valcite i s tim ze by to jelo jen v alpha-n?
o 03.11.2011, 13:37 | RedBaron
Já za sebe na férovku řeknu, že než dělat takovéhle extenzivní úpravy na dvaosmičce, šel bych rovnou do ///M. A taky to, že u auta, které má kolem 200kW (původní topic) začíná hrát rozhodující roli především umění řidiče, ne výkon +/- 10PS.
o 03.11.2011, 13:50 | assassin
redbaron: jo ma to logiku.. ale peknou M3 sehnat je vyrazne vic penez nez postupne upravovat 2,8 ... navic potrebujes vsechny ty prachy naraz, do uprav muzes nasypat vic v celku ale po kouskach to min boli:)

o tom ze se na kvality Mka nikdy nedostanu je jasny, to neni ucel, ale pokud je 2,8 cilene seskrcena "restriktorem" v sani a da se to "za par penez" upravit tak zas neni takovej duvod proc to hned vzdat.
to teda k te dvaosmicce, k puvodnimu topicu si myslim to same.. u 330i bych to neresil...

jo a k tomu Mku.. ja furt nevim... sem tam bych si pral neco z toho co ma M, obcas sem rad za pohodli a naklady obyc trojky ... no a na to zivit dve auta nemam.. tzn sem tam uvazuju to dokopat nejak na pul cesty.. lehke upravy na podvozku, brzdach, motoru...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3121 sekund.