Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > dotaz A6 2.7 biT

 o Navštíveno 1402x o
o 31.10.2011, 06:53 | Šestikule
Prosím, kdo má zkušenosti s A6 2.7 bi-Turbo quattro a automatickou převodovkou Tiptronic kolem roku 2002? Jde mi hlavně o motor a převodovku. Trable kolem přední nápravy apod. znám, ale s motorem jsem neměl tu čest neb jsem se turbínám vždy vyhýbal. Díky za podnětná info.


o 31.10.2011, 07:15 | xenonman | Upraveno: 2011-10-31 07:17:12
motor ma dle mého názoru hodně velkou spotřebu Prahu jsem měl 17l/100km měl jsem tohlě v audi allroad, ve 100tis umřela převodovka, takže bych volil manual nikoliv slavny tiptronic, co do motoru klasické neřesti nedochlazování turbin vede k jejich zničení,měl jsem auto čiplě na cca 290ps a moc mě to neuchvátilo auto je těžké, když ti vyhovuje 4,2 obsah ničím nenahradiš...

závěr z tohoto roku budeš hleda zachovaly kousek hodně dlouhou, případně si dát penize stranou na opravy...

když bude mít měchy opět umírají oprava cca 6-8tis za měch, poznaš jednoduše když bude auto stát tak jedna sptrana je niž než ta druhá
o 31.10.2011, 08:52 | Luke-Jeep
Souhlas s danem az na tu prevodovku... Meli jsme ju v A8 a no problema a to mela nabehany krute prez 300... To samy kamos s 8mou ta ma asi milion a na tiptr. Jen jedna mensi oprava za cca litr (ma ji od nova)

Ale je to jak s tema turbama zalezi jak se k tomu kdo choval ;-)
o 31.10.2011, 09:53 | Lukasino
Jako ostatni, nevidim duvod proc jit do komplikovanyho exota, kdyz muzes mit vyzkousenou a spolehlivou 4.2ku ;)

A precijen kdyz se podivas do inzerce, vzdy je tam nekolik rozsypanych 2.7, kdezto KO 4.2 neni temer nikde...

S tim automatem jako LJ, zalezi jak se k tomu kdo choval :)
o 31.10.2011, 10:32 | Šestikule
nj, zrovna ty si Lukasino tu 4.2 měl, že? Jenže víš jak, v A6 je jich jak šafránu. Ono je to stejně jen takové sondování dalšího auta pro ženu. Zatím má toho Saaba, ale to je dočasné řešení a zrovna o víkendu nás fikla jedna A6 a žena hned "to bych mohla, kvůli tomu bych oželela i Cayenne, šlápni na to, ať si ji můžu pořádně prohlídnout" :-) a rázem má dalšího adepta na nástupce Saaba. Takže její žebříček je teď: Cayenne V8, když ne, tak XC 90 V8 a při nejhorším tedy A6. Hlavně, že je nenáročná.
o 31.10.2011, 10:35 | Nismo.Power
2,7 nebrat ani zadarmo :)

1) když jí budeš hledat tak nikde nejsou a když jo tak sou nepojízdný
2) ty auta často končej neopravitelný (nikdo neví proč nestartuje) = haprující nadmořský čidlo = jednotka = desítky a desítky tisíc
3) allroad ne měchy ! stálej problém s podvozkem výjma ramen
4) stejně jako u hrozně slavnýho V10TDi je zde mechanickej nános ve vložkách kterej se samovolně loupe = auto kurevsky ztrácí komprese....
o turbínách netřeba se bavit a spotřeba vykouzlí úsměv od ucha k uchu :)
o 31.10.2011, 13:19 | Lukasino
Sestikule: jop jop, A6 c5 4.2 facelift, bylo to super auto ;)
Co se spolehlivost tyka, nereknu Ti nic, mel jsem ho cca pul roku :D Co jsem menil byl klasika spotrebak - brzdy, olej, visko spojka na vrtuli, gumy. Nic vic co si vzpominam :o)
Co se spotreby tyka, tu znas z A8 ;o)

Osobne bych sel jedine do faceliftu, nebo pripadne sehnat slusnou S6, ty ceny se uz vcelku vyrovnali...

Allroada urcite nebrat ;)
o 31.10.2011, 15:37 | Zdeny60 | Upraveno: 2011-10-31 15:47:19
Pokud tedy mermomocí A6, tak tuto:

[ Link ]

ta asi nemá moc chyb.

Jinak znám osobně lidi z firmy, kteří měli koncernové vozy s tiptronicem a měli najeto něžně k 250-300.000km ve "služebním" režimu (tzn. s autem se nes*ali, ale jezdili jako prasat) a převodovky byly to poslední, co by se fakt na těch silnějších autech kazilo. Kolega měl tp v A6 3,2FSIcosi, nebo jak se to značí, no problém, druhý to ěl v Pasátu 3,2, taky no problem, co vím, takže je klidně možný, že se dá vybrat funkční kus:-)

Šestikule:

čéče, manželka ma jasně vytříbený vkus - chce jen srvisně nákladná auta:-)))) XC90(například ji má soused, sice naftu, ale občas se s "něčím" svěří), Cayenne, hmmm, auta za pár šupů na servise:-))

Pardon, v linku je A4. Ale i tak...

o 31.10.2011, 15:41 | Lukasino
Zdeny: tady se bavime o A6 za cca 100-150k a Ty sem postnes A4 za 330k... ;o)

Nehlede na to, kdyz se pani libi Cayenne, XC90, A8, atd. tak asi z A4 nebude uplne odvarena :O)

Jinak ted je v Praze za kilo jedna stribrna A6 4,2, planuju se na ni sjet podivat, muzu Ti dat echo ;) Ale bude na ni neco spatne podle me :O))
o 31.10.2011, 15:48 | Zdeny60
Lukasino - však jsem chybu opravil, vím, jde o A4, nikoliv A6:-)
o 31.10.2011, 16:15 | Luke_288
No,doporucuju si s tou XC90 aspon sjet,aby pak pani nebyla odvarena z toho, do jakyho slapla hovna. Jednak podle me ten benzin bude radove o jinych penezich a druhak,mame tohle volvo jen petivalec naftu a kdybych mel jezdit s takovymhle bezpohlavnim autem za 15+ tak bych si utrh hlavu. Tech 11l za ktery jezdi ta nafta zas tolik neboli
o 31.10.2011, 17:28 | Lukasino
Zdeny: zacal jsem psat driv, nez jsi to opravil :o)

Jinak jako Luke, snad vetsine zenskejm se XC90 libi, ale za ty penize se podle me da sehnat zajimavejsi auto, viz. treba ta cayenne :) Co se servisu tyka, nemyslim si, ze by tam byl takovy rozdil oproti XC90...
o 31.10.2011, 17:54 | Šestikule
souhlas, ono XC se jí fakt líbí jen designově, ale už jsem ji před časem vše kolem toho vysvětlil včetně "geniálního" pohonu 4x4, takže tudy cesta nepovede.
Jinak v otázce servisních nákladů je to věc názorů. Já tyhle "pesimistické" zkušenosti nemám, aspoň tedy zatím.
Ono pro nás, co najezdíme soukromým autem jen nějakých 12 max 15k km ročně, nejsou provozní náklady to hlavní hledisko. To samo neznamená, že si člověk koupí nějakou šunku :-)
o 31.10.2011, 20:52 | endru.ondra
mam to samý v S4 a jsem zatim spokojenej jen spotřeba vyžší ale co čekat u toho obsahu
o 01.11.2011, 08:46 | Conan
Já mám zase info od známý, co má XC 90 v naftě, že jezdí za 8l.
Ohledně problému s kardanem, to se opět týká některých modelů / motorizací.

Po XC 90 taky doma pokukujem, ale v benzínu a nejlépe LPG, ale tam to taky neni žádná sláva, co mám info ohledně "výdrže" motorů předělaných na LPG.
o 01.11.2011, 08:52 | Luke_288
jo, za 8l možná tak jen předpisovou dálku a to ještě lehtat plyn, jakmile zajedeš do města nebo dálnice, je to jinde. jinak fakt doporučuju se svezt, podvozkově to je hrůza (možná to je těma 19kama), awd taky nic moc, naše má najeto 120tis a vevnitř rozvrzaný až běda.
o 01.11.2011, 09:15 | Lukasino
Take potvrzuji, ze prumerna spotreba u XC90 d5 je spis kolem 10-11l, alespon co mam zkusenost... A to to bylo na orig. 16/17"??

Nejmene jsem videl asi 6l/100km, ale to bylo na dalnici pri konstantni rychlosti cca 40kmh pri dost husty mlze :D :D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3541 sekund.