Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Auto za pár šupů co má gule a jede

 o Navštíveno 13192x o
o 26.10.2011, 20:48 | AllInOne
Poslední dobou sleduju téma, kde se řeší výkon aut v závislosti na hmotnosti.
Je jasný, že velice důležitým faktorem je váha auta.

Sám mám BMW E90 330i - 259 koní a cca 1530 kg. Auto je to super, pohodlné, zbožňuji BMW, přiznám to.
Kdybych oželil tu moju modlu, oželil bych prostor (i když to moc prostorné není), co byste zvolili? To auto by jezdilo v provozu, ročně 15 000km, takže žádnej okruhovej speciál a aby mě to nesežralo?

Podmínky:
do 300 000 Kč (rok 2003 a novější)
na obsahu nezáleží
aby se tam pokud možno vlezli 4 lidi.
musí to být benzín!

Předpokládám, že by to mělo být něco jako Clio RS apod...

Koho co napadne, sypte to sem! Mně toho moc nenapadá.


o 26.10.2011, 20:56 | Proffesor_W
Clio RS, Megane RS, Astra OPC, Corsa OPC, Focus ST, Alfa Romeo 147 GTA, Mazda 3 MPS, Civic Type-R
o 26.10.2011, 20:59 | AllInOne
OK Profíku, teď mi řekni sám za sebe, co by sis z toho vybral a proč.

Dík
o 26.10.2011, 21:03 | Schejby | Upraveno: 2011-10-26 21:11:12
RENAULT Megane 2.0 16V Turbo RS 224PS
[ Link ]
o 26.10.2011, 21:05 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-10-26 21:08:14
Za 300 litru bych asi nasel pouze klasickeho megana RS coz neni az tak to prave orechove. Jako renaultak bych sel do Clia RS kolem roku 2008 pokud mozno s digi klimou a Recaro sedackama, 200ps atmosfera, osvedcena raketka, jednoduchy auto. Pokud bys radeji turbo tak asi mozna Corsu OPC ale to bys musel mit velke stesti. Jeste jsem zapomel napsat Golfa V GTi. Ac nemam rad jakykoliv koncern, tak petka GTi se mi libi. Urcite to neni takova divocina jako Clio nebo Corsa, ale ta kvalita zpracovani je tam lepsi no. Ja bych ale bral Clio a nekoukal bych doleva doprava :) stejne jako jsem koupil Megana i kdyz hned vedle stalo hezke GTi.

edit
Na druhou stranu, pokud pises ze zadnej okruhovej special, mozna ten golf gti by asi byl idelani, ac to nerad priznavam :) ten megan ... no klasicky RS nema samosvor a cup podvozek, takze je taky pohodlnejsi, ale volit mezi klasickym meganem RS a golfem, pouzil bych hlavu a ne srdce, vzal bych golfa.
o 26.10.2011, 21:08 | AllInOne
Mě se to Clio líbí, akorát nevím, zda-li to bude o tolik větší nášup než co mám teď.Charakterem úplně jiný auto, ale jak říkám, líbí se mi.
Díky za názor!
o 26.10.2011, 21:12 | Proffesor_W
No jo, ale to auto ma kolik, 200koni a 1300 kg, o 250 kg mene. Je to o dost mensi auto nez bmw a verim ze uz jen pocit z jizdy bude uplpne jinde, hlavne s cup podvozkem je to fakt motokara. Ja mam cup podvozek na meganu a ten rozdil je fakt hodne velkej, neni to jak ty radoby sportovni podvozky na skodovkach RS, je to fakt hodne tvrdy.
o 26.10.2011, 21:16 | P3RF3KT
to co pise schejby je super volba ovsem nesmel by to bejt renault. Sám mám na bazaru jednoho rok 2003 jede to jak vztekly prase to jo ale má to najeto skutečnejch 100tis. podle servisni historie a patrne to nekdo celejch tech 100tis. nesetril a to auto už ma skoro odslouzeno. Jak mi bylo receno od nasich mechaniku. To auto je dobry jako novy a tak ve 20tis. km to prodat. Jinak na svezeni fakt supr. Pride mi ze to tam mam spis jako atrakci :)) je to takovy nenapadny a pritom kdyz te pak nekdo nasere tak z toho jednim proslapnutim plynu udelas letadlo. Svezeni je v tom i vcelku pohodlny ikdyz je to na seriovej podvozek kterej je pro tenhle model samozrejme tvrdsi a nižší . Velky plus je u toho za 1. brzdy brembo ktery i ve 250 kdyz sem sel na dalnici do plnejch brzdily uplne uzasne a za 2. spotreba, jezdil sem s tim kolem 10l a to sem to opravdu nesetril. Auto ma nejakejch 1350kg takze tech 225koni turbo s tim hodne slusne mrska. Bylo mi i receno ze vhledem k hmotnosti je to mrstnejsi nez novej trojkovej megan RS. Jinak nejvetsi peklo co rikali prodejci v cem se vozily tak je novy clio RS vzhledem ke sve velikosti a váze prej silenej stroj :)
o 26.10.2011, 21:17 | P3RF3KT
jinak kdyby si mel cestu z brna prez usti o cemz teda pochybuju :))) tak se muzes stavit a svezeme se at si udelas porovnani co to umí :)
o 26.10.2011, 21:24 | hanx
Mno a co nebýt při zemi a vzít mitsu evo 7 nebo si ještě trochu připlatit a vzít imprezu wrx? :-)))
o 26.10.2011, 21:25 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-10-26 21:29:01
btw zadny z tech aut bych nekupoval u nas!

Sleduj nabidku tohodle prodejce:
[ Link ]
bere pouze turbo hatchbacky a obcas tam ma Clio RS nebo nejakeho peugeota. Ted tam treba ma docela hezkou Corsu OPC 2008. Typek umi anglicky, zaridi predem co je treba, domluvi se na sleve, mne k tomu dal fungl novy 17" zimaky este. Je to cca 120 km od hranic smer na jih.
Co se tyce megana rs, je to proste jako kazdy auto s turbem, kdo se nestara, ten nejezdi. Nevyhody: dvouhmota, predni naprava je dost slozita a treba tehlice se dodavaji pouze jako celek. No a ta elektrika muze pozlobit. Kdybys to chtel koupit, doporucim koukat na modely 07/08, tzn ty uplne posledni po faceliftu(jina predni a zadni svetla).

hanx, taky sem uvazoval, kamarad taha Eva z okoli, a na rallye z japonska a UK takze to mam z prvni ruky a zrovna na eva plati jedno vseobecny pravidlo, kdyz ho porizujes (jakykoliv model) tak mej cca 2x tolik penez nez je porizovaci cena protoze to do toho nasypes. Co se tyce imprezy tak nevim, STI asi ne, WRX mozna, otazka v jakem stavu za ty penize.
o 26.10.2011, 21:35 | cupra.165
To ja bych si vybral Ford focus RS. Nevyhoda je -blbe se schani,je jich malo.
[ Link ]
o 26.10.2011, 21:45 | LadaF
viděl bych to asi jako hanx:
WRX [ Link ]
EVO [ Link ]
o 26.10.2011, 21:51 | Proffesor_W
Evo na plyn ????? o.O wtf a se 100 tisicema na tachu to bude brzo zrale na prvni go. To wrx nevypada zle, mozna by ho mohl znat Mario zde z fora, je to z Uherskeho Hradiste. Nicmene WRX na tom neni podvozkove nijak slavne, zase je to ale 4dv.
o 26.10.2011, 21:53 | Proffesor_W
Kazdpadne si stojim za svym, at to vypada hezky jak chce, u nas bych to nekoupil. 300 tisic uz nejsou male penize a oplati se udelat maximum proto aby to auto bylo v co nejlepsim stavu. A ten jeden nebo dva dny dovolene za to stoji si ten vylet do DE nebo AT udelat.
o 26.10.2011, 22:02 | dddd
takže vyměníš 330i za clio? to jsem dobrej tedy
o 26.10.2011, 22:12 | Proffesor_W
A proc ne? Ja vymenil nadupane PC za ps3, ... a zahraju si vic. Mensi a slabsi neznamena nutne horsi.
o 26.10.2011, 22:28 | Lukasino
RS4 (ikdyz trochu starsi)? :)
[ Link ]
Akorat chapu, ze "vrtulkofila" to asi moc nezaujme... (nic ve zlem!) ;o)
o 26.10.2011, 22:30 | dddd
pane bože kam ten svět spěje, chceš říct, že je lepší nějaké zamrdané klio lepší než S2 audi nebo m3 E36.46?
o 26.10.2011, 22:32 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-10-26 22:33:16
nez s2 a e36? jo. nez 46, ne, ale to ani cenove.
o 26.10.2011, 23:46 | tj | Upraveno: 2011-10-26 23:49:46
zalezi na tom co hledas, pokud chces aby to jezdilo rychle jen rovne tak je to asi jedno, pokud hledas trosku lepsi svezeni "jinak" tak jak pise Proffesor a nerikam to jen kvuli tomu ze mam Megane uz 4tym rokem. s tema autama co tu prof. psal jsem jezdil a Meg mi prisel nejzabavnejsi a za mnohem lepsi penize... jinak Clio 3 RS je opravdu jeste vyrazne rychlesi a zabavnejsi auto.. jinak pro dddd: ano pokud bych chtel rychlejsi zabavnejsi auto tak clio 3 RS i potazmo strasi 182 cup je o dost rychlejsi a zabavnejsi auto nez 330i... jinak S2 5tivalec s turbem a 3.2 V6 v M3 je trosku jina liga hlavne cenove... takze za me tak. dokonce si dovolim tvrdit ze stara 182jka s "par" upravama okolo 220ps uz bude hodne velka sranda. zase na druhou stranu 15000 km/rok a 4 lidi pohodlne je na vetsi auto RS, GTI apod...
o 26.10.2011, 23:48 | tj
jeste co se tyka tech malejch pekacu tak Cooper S taky neni vubec spatny naradi. klidne bych se zkusil svezt... ale moc mista v tom taky neni...
o 26.10.2011, 23:54 | Proffesor_W
jj, cooper je vylozene max pro dva, tam se neda vubec mluvit o cestovani ve ctyrech ani kdyz se budes hodne snazit
o 27.10.2011, 00:05 | muSlim
No hlavne by som sa na Cooper S z dlhodobého hľadiska vybodol, kazí sa každý druhý kus, ak by som to mal "obrazne" povedať. Kamarát z Blavy by mohol vyprávať, s ďalšími dvoma jeho kamarátmi si nakúpili Cooper S JCW a už si tykajú so servisákmi. Samozrejme kupované nové, všetky tri a on to už nevydržal a po 47t km to súdne s nimi po desiatkach(!) návštev servisu nejak vyčachroval, že mu zaplatili nejakú aktuálnu predajnú cenu či čo... Jazdí to krásne, to hej, ale tam sa sralo všetko čo mohlo a aj opakovane :-/
o 27.10.2011, 00:05 | Nismo.Power
CTR nebo ITR...... ideální volba pokud se chceš opravdu povozit na super podvozku v autě který se opravdu nesere a má velice dobrou spotřebu...

pokud bys oželel ten naprosto stupidní faktor při výběru auta (rv 2003+) tak se dá čarovat mnohem víc, takhle když bych chtěl ten rok a 4lidi aby to svezlo tak CTR, ITR je spíš už 2+2..
cooper nejede nijak hustě, v zatáčkách to neni sláva ale hlavně je totálně nepohodlnej kdekoli....
clio to je auto pro jednoho, alfa ta by jezdila měsíc, s2 je těžkej joke, wrx a evo tam se dá uvažovat taky už....
no všeobecně abych to shrnul myslim si že pokud chceš podvozek s výkonem tak můžeš vybírat jedině u jpn produkce honda/micu/subaru.... toyoty se blbě sháněj u nás aby to bylo třeba TRD...
o 27.10.2011, 00:18 | tj
Clio 2 mozna ale maly neni 3jka uz je velikost fabie coz je na 4 lidi obcas uplne vpohode... s tema japoncema se nehadam, ale zase tak naprosto jednoznacny to neni...
o 27.10.2011, 00:24 | LordPeytl | Upraveno: 2011-10-27 00:25:24
AllInOne: Koupit za 90k Saxo VTS 16V a zbytek nacpat do uprav a vznikne z toho takove bestie, ktere se sam budes bat...
o 27.10.2011, 00:32 | maca123 | Upraveno: 2011-10-27 00:39:11
já včera koupil toyotu celicu, r.v. 03, 192 ps, 1100 kg, v plný výbavě za něco málo přes 200tis..a zatím spokojenost :)

edit: ale ty 4 lidi by asi neklapli..možná trpajzlíci :)
o 27.10.2011, 00:37 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-10-27 00:42:36
Lord: VTS je fakt male auto, pro 4 opravdu velmi nepohodlny, sam sem mel 106 s16, jeste stale je v rodine a bracha si odemne na delsi cesty pujcuje astru kterou mam na hrkani do prace.

CTR jo, ale ne ta nova. A i ta stara uz nejede tak jak nove Clio s multilinkama. A vicemene jsou to totozny auta,stejny obsah, pomerne blizky pracovni spektrum otacek, prubeh podobny. Akorat ze to clio sezene novejsis lepsi vybavou. Ale jo, predposledni CTR je dobra pilka. Kazdopadne na delsi cesty asi ne moc vhodny. Tam bych fakt nekoukal jen po vykonu a tvrdym podvozku, ale spis nejakem kompromisu.

Shrnul bych to, kdyz se ti libi tak se poohlidni po nejakem tom cliu v ceskym bazaru, projed si ho at vis o cem to je a uvidis, hlavne pozor na ty podvozky, normal a CUP. Melo by se to poznat uz z venku podle AL kol ktery u CUPu byly vetsi o jeden palec (koukni na google jaky rozmer konkretne). Bud to bude male nebo ok, pak bych zacal sledovat autoscout.de (.at) a mobile.de Pokud nic, zkus kouknout po necem jinem, at uz ITR, nebo nejake OPC atd.
o 27.10.2011, 00:45 | Midi34
spíš se zeptám je záměr prodat bmw a tohle co vybíráš bude náhrada? nebo hledáš další auto jako víkendovku ?
o 27.10.2011, 01:41 | Nismo.Power
Proff : nova CTR ? sračka ufo..... myslel sem smao tu starší, a srovnávat CTR podvozkově s Cliem to na mě působí jako fajne joke.... jasně že třebas clio cup bude podvozkově o něco lepší než třebas fofo rs, jenže problém je v tom že fofo rs na starý CTR nemá koule v zatáčkách :) a hlavně clio je prostě malý proti civicu... v neposlední řadě i ošklivý....
o 27.10.2011, 10:08 | Petura
jako Nismo, CTR 7gen...
ale WRX nebo EVO nabídne lepší svezení díky 4kolce
o 27.10.2011, 10:16 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Seat Leon II Cupra
o 27.10.2011, 10:21 | AllInOne
Díky pánové, přesně takovou diskuzi sem potřeboval. Zajímá mě, kdo co by volil.
Midi: no, kdyby to nastalo, tak BMW prodám, koupím něco na zábavu a druhý auto na ježdění po městě, na nákupy apod., kde se vlezem v pohodě 4 lidi.

Důležitá věc, kterou jsem nenapsal!!! Auto nesmí být nijak moc nápadné,stálo by totiž na ulici :-(
o 27.10.2011, 10:36 | Lukasino
"Auto nesmí být nijak moc nápadné,stálo by totiž na ulici :-(" od toho je havarijka ;)

Ale je fakt, ze v provozu je vetsi sranda s nenapadnym prckem, nez s napohled nabusenou "hustokarou" :)
o 27.10.2011, 10:57 | nome | Upraveno: 2011-10-27 10:58:16
[ Link ]

STI ... za mě bych to viděl na něco takového, nikdy jsem netušil co toto auto dokáže dokud mě známej nesvezl a následně mi to nepučil. To auto prostě posouvá limity někam jinam. Bohužel nějak úplně nesplňuje limit "nenápadnosti" ale jinak bych asi neváhal
o 27.10.2011, 11:18 | hanx
To EVO VIII je rozhodně míň nápadný než STi :-) každopádně kdybych postavil nějakou cupru, clio RS a takový prcky a vedle nich WRX a EVO, tak bych ty "gule" viděl jen na jedný straně :-))))
o 27.10.2011, 11:53 | 323Marty
Pche, já bych se kvůli žádný z těhdle vyskákanejch koz svýho BMW nevzdal a to je moje 530i o 25 koní slabší a o 60kg těžší. Těch pár chvil, kdy si můžu dovolit jet na krev, tak na to mi svezení s tim stačí. Po zbytek doby, kdy vozim rodinu nebo prostě jedu pohodu, je to nejlepší auto na světě, za to se klidně nechám "kamenovat". Nicméně svezl sem se párkrát i s STI i s EVO VIII a je fakt, že na tu krev se s tim jezdí neskutečně. No prostě srovnávat limuzínu s rally speciálem nějak nejde. Ale jak často chceš jezdit způsobem, který Ti Tvoje auto nedovoluje? 1% času? A po těch zbylejch 99% budeš nešťastnej, že cejtíš každou za.ebanou spárku a dírku v silnici??? Za mě, neměnil bych ani za zlatý prase.
o 27.10.2011, 16:08 | Luboš1
:D:D:D rally specialem :D
o 28.10.2011, 02:06 | Proffesor_W
nismo, to je vec nazoru, mne se zase nelibi ta CRX, je to osklivy, hnusny svetla, vysoky jak nejaky minivan a radicku to ma jak v nejakym tranzitu
o 28.10.2011, 03:07 | Kamil07
Impreza, nebo EVO je určitě dobrá volba, ale je třeba dobře vybrat. S těmahle autama se nejezdí jen do Kauflandu pro vajíčka, ale většinou si s tím každý zařádí a pouští to dál.
Minulý rok jsem se byl dívat se známým na Imprezu z roku 2006 a měla ve velkém TP čtyři majitele, prostě si jen každý zablbnul a pustil to dál.
o 28.10.2011, 06:20 | cr4sh3r
Fofo RS mkI, krásně surový auto, pustíš volant, jsi ve škarpě, držíš volant, tak projedeš cokoliv a ještě si zaposiluješ jak se s tím musíš prát. Nějaký pitomý CTR to slupne jak malinu, impreza se na suchým asfaltu taky nechytne.

nevýhodu bych v tom autě viděl převodovku, je moc civilní, tu má CTR 1000x lepší

Ale to nejduležitější je, že koupíš za 250t a za dva roky prodáš za 350t.

To je ten nejdůležitější údaj co by mě zajímal: zabava/cena
o 28.10.2011, 09:36 | Vencaf
cr4sh3r: "impreza se na suchým asfaltu taky nechytne"
ty vole jel jsi někdy Imprezou STI? Asi ne, jinak bys nemohl takovou blbost napsat..
jinak nevím, bych se asi musel praštit hodně do hlavy, abych 330i vyměnil za něco jako Renault,Opel a podobný výtvory..
o 28.10.2011, 10:08 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-10-28 10:08:46
nemusel, stacilo by ti v tom OPC nebo cliu svezeni aby si pochopil neohrabana popelnice to 330i je
o 28.10.2011, 10:13 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-10-28 10:15:10
Jen takovy sranda video kde s cliem sleduje jednu pani na nurbugringu. V komentech psane ze clio je stock tak jak je z vyroby, zadne upravy. CHapu ze je tezky si priznat ze to auto na to proste ma aby bylo lepsi nez vsechny ty radoby luxusni znacky.

[ Link ]
o 28.10.2011, 10:41 | cr4sh3r
Vencaf: Já o STI nemluvil, bavíme se tu o autech podle kriterií co zadal. Tak běž mudrcovat jinam vole.
o 28.10.2011, 10:44 | nome
no clio RS je podle mě u některých lidí hodně nedoceněné auto, ale to srovnání s 330i není moc na místě. Je to trošku jiná kategorie aut. Každopádně pokud se bavíme čistě o požitku z jízdy tak klio určitě vede.
o 28.10.2011, 10:49 | Proffesor_W
nome: presne, 330i urcite neni spatna, ale s cliem rs to nejde srovnavat. To je jako to srovnavat s tranzitem. Kazdy je dobry k necemu jinymu. A v tom na co ho chce Allinone je proste to Clio lepsi nez ta 330.
o 28.10.2011, 14:05 | AllInOne
Kua nehádejte se tady :o) Mě zajímal každýho názor.
Dnes jsem se byl projet s 330i na okruhu v Brně. Zdálo se mi, že to moc nejede jak je ta trať široká :o)))
Jel jsem kus za FF ST 2,5 zřejmě a popravdě mi malinko! ujížděl. Nevím jak moc jel na krev, já sem to nijak nepřeháněl. Jak někdo napsat, ta E90 je taková neobratná. Možná místo kdyby mě seděl lepší řidič....:o) Já jel ve 2, on sám.
o 28.10.2011, 14:16 | cr4sh3r
Nemůžeš se srovnávat s autem co neznáš osobně. Každej druhej fordak tam má aspoň čip od Bluefinu, to je pak jasný že ti ujede když je lehčí a výkonější. Může mít lepší brzdy atd...

Nebylo by lepší, když to auto máš tak rád, trošičku zainvestovat a udělat to auto surovější? Brzdy, silenty, podvozek, rozpěry, odlehčit, pak si pohrát s výkonem? Pokud se ti nechce investovat tak to chápu, jsou to peníze lehce oknem :)) Ale když ji miluješ, tak není co řešit :))
o 28.10.2011, 14:20 | AllInOne
No, je možný že to měl upravený, ale to auto samo o sobě bude lehčí jak moje, já tam měl o 80 kg víc vedle sebe a to auto nemá ten výkon taky úplně marnej.
Poddvozek nemám sérii, ale je tam nějakej sportovní, na normální silnici tvrdej a kdyby to bylo tvrdší, tak už to nechcu :D
o 28.10.2011, 14:20 | AllInOne
Jak jsme psal v úvodu, BMW je modla :o)
o 28.10.2011, 14:28 | Nismo.Power
1) 330i prostě nejede, na běžnej povoz jede dostatečně ale tam sranda končí..... = věř tomu že motoru od volva 5vál turbo ve focusu ST nebudeš stačit ani kdyby ses rozkrájel na tři půlky nemluvě o zatáčkách kde focus bude mít velkou rezervu když už budeš ty brousit svodidla....

1) CTR na okruhu fofo RS ať už starý tak nový prostě nedá,podvozek forda je možná dobrej ale nelze srovnávat s japonskejma typeR věcma a to je na každym at se sveze a pozná to.......FR auta sou zrádný, ano ty poslední škopky co vyráběj kupř. megany RS apod tak ono to je sice hustokrutě hnusný , seroucí se francouz ale na silnici to fakt funguje......clio je dost možný že by se mohlo lehce držet CTR ale tak i tak CTR bude lepší a to hlavně i z dlouhodobýho hlediska protože to je civilizovaný auto ! na silnici ho poznáte jen podle znáčku typeR , odveze to 4 lidi a dá se s tim jezdit do práce bezvadně a dobrym komfortem, a když člověk chce tak posvačí na okrskách novýho focuse ať má koní kolik chce (rovně na něj samo nemá moc)......
takže za mě pořád CTR....
o 28.10.2011, 14:31 | Nismo.Power
no netrvalo mi to na youtube ani minutu.....

CTR vs Clio .... myslim že video mluví jasně , CTR vyhrálo a samo je tam zmínka že oba byly rychlejší než starej FOFO RS (jak tu někdo psal že by hrozně posvačil CTR) a rychlejší než boxster....
[ Link ]
o 28.10.2011, 14:35 | cr4sh3r
Nismo: Vesměs s tebou souhlasím, jen s tim že CTR je rychlejší jak focus RS bohužel ne. To by musela být kurevsky technická trať aby CTR ujelo.
o 28.10.2011, 14:38 | nome | Upraveno: 2011-10-28 14:38:57
video pěkný ale já se bavíme se o tomto, sice to nevypadá ale mezi těma autama je dost velkej rozdíl. Tady by CTR asi neuspělo ...

foto k příspěvku  od nome

o 28.10.2011, 14:38 | cr4sh3r
Nismo: A Teď si pusť Top Gear a uvidíš to opačně :)
o 28.10.2011, 14:41 | AllInOne
nome

jaký má toto clio přesně označení???
o 28.10.2011, 14:42 | Nismo.Power
Video amatérů na nordšlajfu.....
za jedno kolo dojel a předjel celou skvadru zde vymodlenejch aut, objšem jen majitelé dvou bmw ho nechtěly pustit neb si asi řikaly nějaká honda mě snad nemůže nikdy předjet :)
rozhodně jak týpek v CTR tak ostatní nejely uplně na doraz to je vidět.... ale myslim že tady se taky bavíme o autě pro rádoby amatéra...


[ Link ]
o 28.10.2011, 14:43 | cr4sh3r
Teď to dáme z jinýho konce, anebo časy z okruhu co ve světe motorismu něco znamená (Nordschleife):

CTR7G … 8:47
Clio III Cup … 8:45
Clio III sport … 8:47.5
Clio V6 Sport … 8:49
Clio I Sport … 9:07
Focus RS MkII … 8:26
Focus RS MkI … 8:34


Tohle nismo neokecáš
o 28.10.2011, 14:47 | nome
Clio RS 200

taky zajímavé video clio vs FRSII

[ Link ]
o 28.10.2011, 14:51 | Nismo.Power
krešr : no dyť , vem CTR do brna a uvidíš jak se ti tam focusy nechytnou..... jasně na 20km okruhu kterej je superrychlej tak tam potřebuješ i koně který CTR nemá takže to že tomu nabušený focusy udělaj jen tak malej nášůp značí jedině jejich nekvalitní podvozek :)
to clio je zajímavý teda o ty 2s tomu se mi nechce věřit tam bude spíš řidič ale stejně si stojim za tim že CTR je prostě lepší auto ať už zábavou tak spolehlivostí......
clio V6 no comment, buď za jedno kolo shoří nebo se vyseká, neovladatelná věc co vylezí z každý zatáčky.....
o 28.10.2011, 14:52 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-10-28 14:58:32
este si rypnu a doplnim :P ... 28.10.2011, 14:43 | cr4sh3r
pro Nisma jen na vysvetlenou proc je nove clio o tolik rychlejsi. Tusim do roku 2008 meli Clia vzadu vlecku s torzkou, to byly ty clia se 172 a 182ps (cup). Novejsi clia, jako to co treba dal nome a obrazku (posledni model. ALe i ten predtim) maji vzadu viceprvek. Navic maji o 20, respektive 30 koni vic nez predchozi modely.
Ad Clio V6, je to vyborny auto, ale je desne haklive na stav a kvalitu pneu. Ve smyku se to ridit neda, ale trakci to ma vybornou. A pokud na to das nejaky lepsi podvozek tak je to jak magnet :) Po meganu co mam ted bych si ho rad sehnal. Uz jenom kvuli tomu jak sileny ten napad je :D

foto k příspěvku  od Proffesor_W

o 28.10.2011, 14:52 | Nismo.Power
a najít hezkou fotku auta který v reálu stejně vypadá jinak to neni problém....

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 28.10.2011, 14:53 | Nismo.Power
evoluce

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 28.10.2011, 14:55 | Nismo.Power
a evoluce s nejlepším CTR co existuje..... tady bez jakejchkoli debat už proti všem zde psanejm autum, ty by byly bez šance protože tohle CTR honí i NSX.....
ovšem je to o tom že tohle CTR asi nesežene bohůžel, a neplést si to s UFOnem je to sice stejná modelová řada ale zcela jiný auto...

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 28.10.2011, 15:00 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-10-28 15:01:13
az bude mit to CTR na dverich samolepku s mensim cislem nez ten megan co sem dal, tak potom rikej ze nic z vyse psanych aut je bez sance :) nismo, sakra, zaby stehynka, sneci, stare vino, bagety, sejry, to je material :D :D
o 28.10.2011, 15:01 | Nismo.Power
Proffesor_W : hehe, rok 2008 ? gratulace žábožrouti..... konečně dokázaly vyrobit zadní nápravu....... pohleď na fotku evoluce a jejich zadních náprav.....

když to přeženu a budu tě chtít nasrat tak mezi sebou srovnávej jednotlivý MY danejch aut tam renault nikdy mít nebude a nikdy neměl šanci, a no možná nový klio roku 2010 bude po 7mi letech urputnýho vývoje schopný dohnat humpolácký auto jako je CTR z roku 03 třeba....
a taky potřeba zahrnout sem za kolik se co dá sehnat a kolik to vaše klio stojí :)
o 28.10.2011, 15:03 | cr4sh3r
Nismo je fakt vidět že tomu vůbec nerozumíš, a myslet si že Brno je pomalá trať může jen někdo kdo tam nikdy nejel :-)) Kdo tam nějak pravidelně chodí, nebo to sleduje nějakým způsobem, tak ví že série CTR se tam na Focuse RS nechytne.

Tak dál [ Link ] a jinak a už konec, protože ty si zase vymyslíš nějakej kec a mě to nebaví se s tebou hádat.

o 28.10.2011, 15:03 | tygrm
stále stejný KKT! :)
o 28.10.2011, 15:04 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-10-28 15:09:00
Hele nismo, jakou zadni napravu ma ten novej ufo civic prosimte? Ja jen, ze renault jde alespon s vyvojem kupredu, narozdil od hondy.
o 28.10.2011, 15:08 | Nismo.Power
Proff : myslíš ufo nebo toho sedana ? :)

heled na rovinu, chcete srovnávat megana (ona fotka trophy) kterej pobral kopu koní a v běžnym provozu nepoužitelnej podvozek s mnohem staršim autem s použitelnym podvozkem a to ještě na trati jako je nord ?? rozdíl těch koní vám je volnej ??
o 28.10.2011, 15:09 | cr4sh3r
28.10.2011, 14:52 | Proffesor_W: Podpásovka :-D Asi jede no :) Moc jsem o tom autě neslyšel, takže hodnotit nemohu :(
o 28.10.2011, 15:12 | crazyape | Upraveno: 2011-10-28 15:13:39
Prijde me docela zcestne resit nejake sekundy na okruhu... co jsem tak pochopil tak on chce auto pro zabavu a ne zavodit a porovnavat stopky.

Nehledic ze vse zalezi na ridici, kazdemu sedne neco jineho. Nekomu sedi honda, nekomu ford a jinymu zase renault. Clovek z renaulta a hondy by treba nesedl do forda a naopak....
o 28.10.2011, 15:13 | Nismo.Power
cr4sh3r : o tom si neslyšel protože to je drahá kastle ve tvaru renault megane aneb auto postavený zcela na okruh..... to neni auto rovný srovnávání s tim co je zde jmenováno, je to stejně tuhá mrcha jako NSXR který výjma jiné je mnohem ale mnohem starší a zajelo mnohem menší čas.....

takže řešil bych zde pouze auta do 300k a né nesmysle....
o 28.10.2011, 15:15 | cr4sh3r
Auta do 300t? takže vede Focus RS ať máme jasno :-)))
o 28.10.2011, 15:18 | hanx
Já hlavně nechápu proč se tady lidi věčně hádají o něčem, co je čistě individuální věc. Neni jedna věc (jedno auto) který by sedlo každýmu. Navíc autor chtěl jen návrhy a ne abyste se tu hádali o setiny na okruzích, kde to je stejně pofidérní - jiný podmínky, jinej řidič, jiný gumy atd atd atd.
o 28.10.2011, 15:20 | Proffesor_W
Nismo, bohuzel je to tak, ze ten megan jde aktualne srovnavat pouze s novym focusem RS. Nikdo jiny se jim zatim v produkcnich ff autech nepriblizuje, dokonce ani VW s novym Sciroccem R, ktere ma stejny vykon jako ten megan.
Ad honda: sedan ma multilink, ale jak rikas, je to nesehnatelne a s cliem nesrovnatelne auto velikostne, typem kastle, poctem dveri atd. Otazka zni, proc honda dava do novych Type-R vlecku s torzkou? Proc kdyz je to tak spatny a hodna je proste lepsi? Jake je k tomu rozumne vysvetleni? Cena? Mozna. Zakladni cena Clia RS noveho je kolik, tusim 535 000,- s priplatkem za cup mozna 550 000,- nejsem si uplne jisty. To je o 30% min nez Type R. A dostanes stejne koni, lepsi napravy, lepsi podvozek. Karty se proste obratily. Nikdo megana nesrovnava, fakt je ze je to nejrychlejsi FF auto aktualne vyrabeny. A ten v beznym provozu nepouzitelnej podvozek bude urcite pohodlnejsi nez u toho mugenu, nehlede na to ze urcite tezsi. Pokud bych mel neco srovnavat s Mugenem, tak asi R26.r ,ten typ co mam ja s vykuchanym interierem a 230ps. Tam by to asi srovnavat slo. Ten novy megan je v plne vybave. Otazkou zustava, jak by dopadl cas R26.r kdyby ho ridil stejny strelec co ridil to trophy, protoze ten s nim jeden silenou kudlu. S r26.r se mi z onboardu zda ze tam byly veliky rezervy coz mne mrzi.

Nicmene, asi bych se prestal hadat a vratil se zpet k tematu. Nakonec je to vse na AllInOne a jak jsem rekl, pokud se mu to clio libi, at se v nejakem projede. Kdyby se ti podaril sehnat model R27 ve zlute barve tak po nem jdi. Urcite bys v nem mel mit Recara, ty sedacky jsou proste bozi. Cup podvozek je jen na tobe a na tvem uvazeni, musis si to zkusit.
o 28.10.2011, 15:26 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-10-28 15:28:58
Nismo. Vis jakej je rozdil mezi Renaultem Megane III RS a Meganem III RS Trophy (ten na fotce)? Jsou jen dva rozdily. Jeden jsou gumy a druhej je trosku jiny software v ECU ktery vkon navisil o nepodstatnych 15 koni. Nic vic tam neni. Vezmes standartni Megane, nasadis mu 19" s Bridgestone Potenza RE050A a za par korun si nechas udelat cip na 265 a koni a je to, hotovo. Kazdy novy Megane RS ma v zakladu samosvor a 250 koni. Kazdy ma i tu vychvalovanou napravu Revo knuckle jakou ma i FF RS2 (akorat renault uz od roku 2002). Podvozek je na chlup stejny, motor je stejny, interier je stejny, kastle je stejna krom par nalepek a stitku. Zadna jina kastle, zadny nepouzitelny auto a uz vubec ne auto postaveny zcela na okruh. Ja dokonce sedel v tom konkretnim aute ktere zajelo tech 8:08 na autosalonu ve frankfurtu. V klasickem Meganu 3 RS jsem sedel v brne na okruhu, ty auta jsou uplne stejny.
o 28.10.2011, 15:27 | Nismo.Power | Upraveno: 2011-10-28 15:32:34
fofoRS1-jehož garett turbo je jeden velkej problém viď :) to RS a CTR jsou srovnatelný auta dost ale rozhodně ne ve spolehlivosti :)) ale jako ozdoba zahrady je RS dobrej zvenku neni hnusnej zatimco vnitřek ten je posranej jak nejvíc to šlo a hned za nim je multipla....
CTR neni možná zvenku tak výrazná ale zato neni vevnitř hnusná vyloženě....

a sehnat použitelnou CTR neni vůbec problém, sehnat nedomrdaný nebo pojízdný RS to je zato velká sranda :)
o 28.10.2011, 15:28 | cr4sh3r
hanx: Hele s tím zase začal NISMO! :-))

Já kdybych si vybíral auto pro zábavu tak to bude určitě turbína, sice vysokootáčkovej od Hondy má taky něco do sebe, ale to tě po chvilce omrzí jako mě. U turbíny ten krásnej zvuk nadechující se míchačky, jak lape po dechu, začne tlačit do sedačky brutálním krouťákem a při přeřazení jak si odfoukne do atmosféry, tomu se prostě nic nevyrovná. Když k tomu přidám hnusně hrubej diferák alá Focus RS mkI, suprový brzdy, geniální povozek, tak mi stejně vyleze Focus RS. Možná jsou rychlejší auta, možná jsou auta co se míň serou, co maj levnější díly atd... Ale prostě srdce je srdce... Ale u toho Focuse RS mkI platí jen jedno pravidlo, buď ho drž oběma rukama, nebo tam radši nesedej. Já miluju auta co tahaj za volant při přidání plynu. Každej jsme jinej...
o 28.10.2011, 15:31 | Nismo.Power
Proff : nic nemění na tom že oba sou nepoužitelný auta do města :) to máš stejnej boj jako ferrari vs. porsche.... ferrari je ve městě nepoužitelný, všude mu necháš břicho a ve finále stejně porsche jede líp a ve městě je jako doma.... a propo 911 potkávám imrvére zatimco ferrari majitelé těch 911 vytáhnou jen když jedou na bál s vaťákama...... stejně tak CTR potkáš bezproblému všude zatimco RS megana vemeš jednou zarok když je okruh otevřenej pro veřejnost.....
použitelnost auta/vs zábava/vs cena/ vs spolehlivost/vs cokoli je prostě CTR pořád u mě na prvnim místě :)
o 28.10.2011, 15:31 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-10-28 15:34:44
Musim souhlasit s nismem v tom ze ten RS bude asi tezky sehnat v kloudnem stavu, ale lepsi uz to nebude ani s CTR, kdyz jsem se koukal po autech, nebyl jsem rozhodnuty jake. Byl jsem okukovat Alfu GTA i Astru OPC, koukal jsem na vse od C4 VTS prez Imprezu a samo jsem koukal i na CTR tu predchozi generaci a bohuzel jsem v te doby ani na Mobile.de nenasel nic co by mne zaujalo. Ono to nebude ruzovy s zadnyma z techto aut.

Nismo covece nevim co kouris, ale dal bych si. Neznam nikoho kdo by mel megana rs a neumel s nim jezdit po meste. Bydlim v olmiku a kdyz jsem v CR jezdim meganem kazdy den do prace prez cele mesto a nemam s tim jediny problem. trbea "tj" to ma taky na kazdodenni pojizdeni. Jedine omezeni vidim v tom ze to je turbo, tzn proste dochlazovani a zahrivani. Nic jineho.
o 28.10.2011, 15:33 | Nismo.Power
já musim hádejte se tu beze mě ;-) někdy sem zase juknu....
o 28.10.2011, 15:39 | cr4sh3r
Proffesor_W to máš pravdu, hold človek buď musí hledat delší dobu, nebo musí počítat s tím, že do toho něco vrazí.

Ale stejně pokud je AllInOne zvyklej na určitý pohodlí tak bych na tyhle auto radši zapoměl :) Neb je to všecko tvrdý jako kurva :)
o 28.10.2011, 16:22 | KFL
Shodou okolností řeším stejný dilema, jen rozpočet mám decentně vyšší. Řešil jsem všechno možný, svezl jsem se v Meganu RS (Lux, ne Cup) a nakonec, jak se zdá, nejspíš skončím zase ve Focus RS Mk1, kterýho jsem před 4 rokama prodal. Ne v tom samym, ale jinym :). Když tak o tom přemýšlím, bylo to auto, který mi dalo nejvíc vzrušení, adrenalinu, zábavy a obecně toho, co jsem po něm chtěl. Neskutečnej podvozek, výborně zpřevodovaný, charakter jako prase.

Teď je jeden na prodej někde v jižních Čechách kolem 3 kil, je to dovoz z CH po lehkym tukanci, s frajerem jsem si psal. Najdeš ho na sportovnivozy.cz.
o 28.10.2011, 16:32 | walish
A teď Vám dám možnost se sjednotit :) Já jsem jednoznačně pro AR GTA :) Pokud ne, tak Focus ST. A teď do mě a jak se to strašně sere :)
o 28.10.2011, 16:37 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M) | Upraveno: 2011-10-28 16:38:50
jeste skvele pojede

Mini One JCW

Lancer evo IX

Focus II RS fl
o 28.10.2011, 16:39 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)

foto k příspěvku  od kral007 (eXtrem-audio.cz)

o 28.10.2011, 16:40 | cr4sh3r
Kral007: prr prr, má limit :))
o 28.10.2011, 16:42 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)

foto k příspěvku  od kral007 (eXtrem-audio.cz)

o 28.10.2011, 16:49 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
tak zrovna mini jcw se kolem 300k da koupit
a i leon II cupra se da k 300k koupit

novy F RS ne a evo tedy ne, ale jsou to fajn auta
o 28.10.2011, 16:55 | Woko_O
renault by byl posledni co bych za ty prachy koupil...
o 28.10.2011, 16:59 | walish
Evo je i servisem zcela jinde. Jak tady někdo psal,tak je dobré mít tak dvojnásobek pořizovací ceny na servis.

Focus ST v té super oranžové nebo AR GTA a budeš určitě spokojen:)
o 28.10.2011, 17:01 | KFL
Jinak je na sportovnivozy.cz ještě Impreza STI z roku 2003 (tj. model se zvukem), bez úprav a velmi zachovalá. Cenovka taky kolem 340.

AR 147GTA je super, ale těžce nezatáčí a je slabá na brzdy. Na rovinky super, zvuk super, zátah super, ale není to auto na okresky nebo nějakou proper zábavu.
o 28.10.2011, 18:16 | dddd
a může mi někdo vysvětlit co vidíte na předním náhonu? to nejsou auta to jsou mrdky
o 28.10.2011, 19:15 | Proffesor_W
kral: bohuzel mini je fakt nevhodne pro neho pokud chce jezdit jednou za cas ve trech. Tam se fakt tri nevlezou, mozna pes :(
ddd: a ty ses kdo? keiichi tsuchiya? kazda zatacka power slidem a mesicne nechas 40 000,- za gumy ze.
o 28.10.2011, 20:27 | dddd
promin, tak to nemyslím, ale zadek je zadek, můžeš gumovat třeba na vodě
o 28.10.2011, 21:25 | mikevr6
Ja jsem CTR mnel a to auto mne nijak zvlast nenadchlo,podvozek ve meste na hrbolech odskakoval,motor sice dobrej ale bohuzel tech 200 koni je proste malo kdyz je to tak kratce sprevodovany,cit ve volantu nula a interier nic moc krome sedadel ktery sice dobre drzely ale kdyz si sklopil operadlo tak to nemelo pamet a musel sis zase nastavit sklon coz me celkem stvalo.Melo to dobrou prevodovku co se tyce rychlosti prerazeni ale 130 na trojku je trosku malo.To i stare vti jelo 150 a ujet mu s tim ctr bylo skoro nemozne.Jedine kde to auto ozilo bylo kdyz sem ho vzal na kroucenou trat do kopce s perfektnim povrchem a tam to fungovalo dobre aji ta prevodovka tomu vyhovovala ale jinak mne to auto nijak nevystrelilo.To stara impreza Gt nebo aji to m3 e36 co mam ted je aspon pro mne jinej salek kavy a bavim se za volentem mnohem lepe.A jeste jedna nepodstatna vec-ten civic zral mozna i vic jak ta mtrojka a to v zadnem pripade tak dobre nejel:)
o 28.10.2011, 21:55 | dddd
no a jsme doma integra type R jezdila rally a měla strašně hnusnej zvuk, zlatá M3 e36
o 28.10.2011, 22:26 | walish
Ještě bys trochu mohl změnit úhel pohledu a pořídit si něco takového: [ Link ] :)
o 28.10.2011, 22:33 | dddd
já třeba taky nevím co chci, ale je třeba si to asi ujasnit a nebo zkoušet, ale to je hlavně o penězích, Saxo jsem měl jelo hezky, ale bylo malinkaté a na delší trasy skoro nepožitelné a mě hodně odskakovalo v zatáčkách,a třeba Jaguár je úplně někde jinde s tím asi moc blbnout na okreskách nebudeš.
o 29.10.2011, 11:19 | mikevr6
aji normalni 3ltr s beznym ridicem umi zajet na nordshleife dobrej cas.A je to auto za 2kilka:)
[ Link ]
o 29.10.2011, 12:51 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
pak mne jeste napada prelude 5G 2.2vtec 185koni, posledni rok delali i 200k verze
o 29.10.2011, 16:13 | ps
mikevr6: Bacha na porovnávání časů, ne všechny onboardy a časy jsou stejné vzhledem k tomu, že ofiko časy a časy z onboardů jsou dvě různé "tratě" vzhledem ke startu.
o 29.10.2011, 16:50 | Proffesor_W
pekne vali ta m3, KW variante 3 tomu dost pomaha ale
o 29.10.2011, 18:07 | Zdeny60
Tak pro mě by byla volba jasná - Jag z linku. Pohodlí nad hlavu a když by bylo potřeba. možná by měly vočipovaný hustosazostroje i malinký problémeček :-)
o 30.10.2011, 07:29 | AllInOne
:o) Tak Jaguára určitě ne! Nebude to zlé,ale na srandu to moc nebude :o)

o 30.10.2011, 08:40 | Zdeny60
Však já už hodně dlouho nežertuji - mluvím a jednám vážně:-)V mém věku se už mluví jen vážne:-)))
o 30.10.2011, 09:15 | Zdeny60
A nebo todlencto:-)

[ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3398 sekund.