
Navštíveno 9199x


20.10.2011, 18:09 |
Losky Ahoj, nemáte někdo tohle přibližovadlo? Pořád nad něčím spekuluju a snažím se něco vymyslet a dlouho se mi líbí terrano, ale nikdy jsem s tím nejel. Jak se to chová na asfaltu? Doma jsme měli ferozu a s tím jsem pořád hejbal volantem i na rovině:)
Už mám druhé, po asfaltu to jede bez problémů, už to nemá pevnou přední nápravu ale dělenou, odpruženou tozními tyčemi.

20.10.2011, 22:21 |
Losky Jde to aspoň nějak normálně srovnat s osobákem? Jinak co máš za rok? Co jsem tak nějak sondoval, tak ta 2.7TDi jezdí za cca 8-11L, je to tak? Díky
Offroad (žádné SUV!) s rámem a zadní tuhou nápravou opravdu nebude jezdit po silnici jako osobák. To prostě nejde.
Spotřebu počítej u 74kW (bez mezichladiče) kolem deseti a 92 kW (s mezichladičem ) o něco málo míň.
Počítej, že se s tím auten nedá dlouhodobě lítat 150 po dálnici. To auto na to nebylo stavěné.
Pokud jsou čepy a silembloky přední nápravy OK, žádný lítaní po silnici do stran nebude...
Mám rok 02, mám v tom 3litr, ale jinak jsou celkem shodné, ostatní jak píše Pardál, spotřebou průměrnou jsem pod 10l.
Teranno na silnici je utrpeni,to fakt jako ne.Jel sem v tom jednou a do lesa super,ale na silnici fakt ani nahodou :-) Ty mas teda napady
cupra.165: Jestli srovnáváš s Cuprou, tak máš samozřejmě pravdu.
Pokud to bereš obecně, tak je to nesmysl. Spousta lidí v tom jezdí jen po silnici a jsou v pohodě. Prostě s tím jen nezávodí a jezdí v pohodě. Auta co mají oběnápravy tuhý jsou na tom mnohem hůř (na silnici).
Losky, svez se a uvidíš. V čem jsi jezdil do teď ?
S Terranem se da v poho jezdit i na silnici, 160km/h dalnice taky OK, kdyz si clovek zvykne na naklaneni, tak je to univerzalni vuz jak do mesta, tak do terenu.

21.10.2011, 21:32 |
Losky Jezdil jsem jen v osobácích, teď octavia combi asz, 170hp
cupro 165, hluboce se před tebou skláním, s takovým odborníkem jsem se ještě nesetkal, poznat po jedné jízdě, že auto je utrpení, no klobouk dolů.
Losky, nevěř na pohádky a s autem se projeď. Najezdil jsem s ním už přes 100000km a stále jsem spokojený.

21.10.2011, 23:42 |
cupra.165 | Upraveno: 2011-10-21 23:47:33
Jeho urceni patri uplne nekam jinam nez na silnici. Ma ho muj pribuzny,chodim kolem toho auta kazdy den,pouziva ho na myslivost nebo kdyz na tom nekoho taha za vlekem. Vim co o tom rika,ma jiz 2 behem nekolika let.Ted ho zmenil za misaka pajero. Sam rika,ze pajero neni tak uskakane,jankovite,je o dost pohodlnejsi.At si kazdy rika co chce,prvne si to Losky musi zkusit. Kazdy si chvali to sve,verim tomu ,ze nadsenec v trabi bude tvrdit,ze pohodlnejsi auto neni ....Koupit si terenaka na silnici?Ale proc ne,kdyz se mu to libi.. Losky,svez se v tom a pak napis objektivni Tvuj nazor,sem zvedav ,zda li te bude i nadale zajimat :-)
No, auto který je určeno do terénu a minimálně na silnici je defender, patrol atd. Obě tuhý nápravy rám...
Terano zase takovej offroad není. Základ tam je, ale je přizpůsobenej na běžný používání - platné k roku vzniku tohoto auta. Počátek 90. let.
Dneska díky všelijakým SUV, SUT atd. na silnicích vypadá jako pravověnrý "teréňák".
Pokud budeš losky jezdit jen po silnici a seš zvyklej na 170ps octávku, asi tě zklame dinamika i to naklánění. Oplatí ti to robustností a v zimě.
Terrano není rozhodně špatný, ale znovu opakuju, že z auta s rámem a zadní tuhou běžný silniční auto neuděláš. Že by se s ním ale nedalo jezdit nesouhlasím.
Je to o prioritách. Zkus a uvidíš...

22.10.2011, 11:00 |
Losky Jj, rozumím tomu, že to není osobák a co se týče výkonu, je mi to jasný, ale octávie je zase sběratel bodů, jede to až zbytečně moc rychle. Jinak dálnici jezdívám většinou okolo 140 a to tak jednou za měsíc, takže jezdívám okresky a město. Koukal bych těch posledních modelech. Jak je to na ježdění pro ženskou? Jedná se mi o to, aby utáhla volant atd. Hlavně budu jezdit spíš o víkendu k rodičům na výlety a občas po městě na nákup, tak že to bude jezdil za 9-10 mi ani nevadí. Octávií jezdívám po městě a krátký trasy za 7L