Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Roomster nebo Punto Evo?

 o Navštíveno 3034x o
o 16.10.2011, 19:03 | kozlustechnykus
Ahoj, mam ziskat info o dalsich autech, takze: Zatim se rozhduje mezi

Fabia 1,2 TSI 77kw
Roomster 1,2TSI 77kw
Punto Evo 1,4 8v 75k

Vsechno s automatickou prevodovkou a bude se pravdepodobne predelavat na LPG.
Jaky jsou vase zkusenosti s temahle motorama? Jsou zname nejake notoricke problemy? Co dela to DSG u tech maly aut? Jak kvalitni jsou ty firemni prestaby na LPG u Fiatu a jak se k tomu stavi behem zaruky? Maji nekde zajimavou akcicku?:) Proste vsechno, co vas napadne sem hodte. Diky predem.


o 16.10.2011, 19:16 | muSlim
OT: nikdy, ale fakt nikdy nepochopím plynovanie tak malých motorov... :-(
o 16.10.2011, 19:18 | kozlustechnykus | Upraveno: 2011-10-16 19:19:13
JAsne, 1,8 TSi by bylo lepsi ale fakt zbytecny a mozna i nebezpecny.:) Bude to nahrazovat feldu¨.
o 16.10.2011, 19:20 | kozlustechnykus
A uplne jsem zapomel, ze se budou kupovat nova auta.
o 16.10.2011, 19:24 | LukeFab
lpg do 1.2tsi?
o 16.10.2011, 19:38 | mr.brain
Doporučuju pohledat tady na foru, Tuner2 tu postoval nějakou anabázi z virtu s 1,2 tsi - vytahaný rozvodový řetěz po cca 16tkm a krátký napínák.
o 16.10.2011, 19:56 | rcman
To LPG bych asi nejvíce pochopil ve Fabii RS, kde to žere jak tank když se člověk chvilku neuhlídá...

Co se týče vzhledu. Každej den chodim kolem Abartha a tam maji fakt pěkný Punto...

Osobně se mě vždycky víc líbil Romster víc než Fabie... Když teda vynechám tu boční nedodělávku a přechod předních dveří na zadní.
Spíše bych vyděl bonus v případném vyndání zadních sedadel a vnitřním prostoru...

Jak je na tom motoricky Fiat opravdu nevim.

Jelikož dělám v koncernu, tak jsme zatím neměli žádnou reklamaci DSG převodovky s motorem 1,2 TSI. Taky se jich zrovna moc neprodává.
Více bych se bál toho motoru.
Není to pravidlem. Ale pár kousků se nám na dílnu už dostalu na kompletní výměnu motoru.
A když ne celej motor, tak výměna všech válců apod.

Jinak ten motor jede celkem slušně i v Octávii.
Měl jsem ho ve služební Fábce a byla to celkem pohoda...
Jelikož jezdim pořád město. Měl jsem průměrnou spotřebu kolem 7,8L/100km.
Kolega co jezdí více dálnice se stím dostal lehce pod 6Litrů.
Tak opravdu nechápu proč do toho dávat plyn.
Je jasný že se stim dá jezdit i za 12Litrů, ale to už opravdu záleží jak stim sám budeš jezdit.
o 16.10.2011, 19:59 | kozlustechnykus
Diky, kouknu po tom. Forum jsem projizdel, ale nic zasadniho sem nenasel.

Hleda se auto s co nejmensima provoznima nakladama a automatem. Nafta ne a je potreba aby se do toho vesli 4 lidi.
o 16.10.2011, 20:04 | Cossie
Máme Roomstera jako předváděčku a to co dělá DSG se mi opravdu nelíbí, škubání, "trhání" při rozjezdu ....
Co se montáže plynu týká, tak bych to opravdu nedoporučoval, přijdeš o záruku téměř na vše, sice nevim jak by to fungovalo konrétně na tomhle motoru, ale i originál LPG octavia má celkem dost často nějaký problém a o HTP radši ani nemluvim.
Jinak k TSI motorum - 1.4, 1.8 : hromada aut s přeskočenýma rozvodama do 30tkm, 1.2 zatím jsme prodali jen 63kW verze a ty jezdí bez problémů, ale je taky pravda, že většinou ještě nemají moc najeto
o 16.10.2011, 20:08 | kozlustechnykus
LPG by se na 90% davalo az po zaruce a to uz se bude vedet jak moc se s tim jezdi, jak to zere a jestli na tom taky nebude spotrebni dan jak na benzinu:)

Ma nekdo zkusenost s tema prodlouzenyma zarukama? Jestli se pak necukaji, nebo podobny vymrdy?

Cossie: Resi to Skodovka v ramci zaruky, nebo tudle a plat?
o 16.10.2011, 21:03 | Woko_O
TSI...nic moc motory. Sraly se a opravy bejvaj drahý..Ale zase to bude kus od kusu.. :)
o 16.10.2011, 21:09 | mr.brain
kozlustechnykus: tak jsem to našel :) [ Link ] resp. [ Link ]
o 16.10.2011, 21:15 | walish
kozlustechnykus: Punto koupíš origo s LPG,jmenuje se to natural power a je to i na tvůj motor 1.4,takže o žádné záruky bys nepřišel.
o 16.10.2011, 21:27 | Seat Power
me by zajimalo proc se rozjhodujes jen mezi temito kandidaty?vsechny stojej za pííííííííííí..ale kdyz uz tak toho fiata,celkem bezproblemove i pohodlne vozitko do mesta apod. dobre.
o 16.10.2011, 21:41 | kozlustechnykus
mr.mozek: Diky, se zdejsim vyhledavacem si ocividne rozumis lip:)

walish:Ano, to je jeden z duvodu, proc se o nem zacalo uvazovat.

Seat Power: Nerozhoduji se ja. Tyto dve auta zustali po nejakym sirsim vyberu.
o 16.10.2011, 21:48 | mr.brain
Prý ty problémy s rozvody nemá 1,4 TSI... Ale nevím.
o 17.10.2011, 09:30 | mrazik
Opravdu se ti vyplati dat LPG za 40 tisic ? Nekde jsem dokonce cetl i 60, ale to uz mi prislo ujety.
o 17.10.2011, 10:09 | Escudo
proč tolik? Na čtyřvál stojí sekvence kolem 25k

no a lpg a malý motory - proč by ne?
o 17.10.2011, 10:49 | mrazik
Escudo co jsem slysel, tak u primeho vstriku to neni tak jednoduche a je potreba chladit vstriky a jsou citlive na cistotu plynu.
o 17.10.2011, 10:53 | mrazik | Upraveno: 2011-10-17 10:53:46
double
o 17.10.2011, 12:45 | kozlustechnykus
Dekuju za nazory, klidne pridavejte dalsi, hlavne na to Punto:)

mr.brain: 1.4 sem nikde v konfiguratoru nevidel pro tyhle auta.
o 17.10.2011, 14:17 | Escudo
mrazík: tak jsem pogůglil a dávám za pravdu, instalace 40-45k, čili pokud už roomstera s LPG, tak asi s jinym motorem
o 17.10.2011, 14:51 | kozlustechnykus
To jako fakt? Strejda, co to bude kupovat, rikal neco okolo 30...
o 17.10.2011, 15:13 | Escudo
co jsem našel, tak ještě před rokem se to nedělalo vůbec, začali s tim až nedávno, skutečně tam je nějaký technický problém. Je dost možný, že už to někdo za 30 udělá, ale v každym případě je to dražší než na klasickej přímej vstřik
o 17.10.2011, 15:43 | radek.613
Pokud s tím do roka nenajede 100tis km a po třech letech to neodevzdá k ekolikvidaci, tak finančně nemá příliš smyslu downsizový tsi chrchel přestavovat na LPG. Ve všech částečných režimech to totiž stejně pojede na benzín (studený chod, akcelerace, neustálený režim směsi, městské cukačky, atd), takže ta úspora bude diskutabilní a společně s cenou přestavby vlastně nezajímavá. Ať si raději koupí něco s normálním motorem, třeba nějaký hezký atmosférický dvoulitr, ten přestaví na LPG za polovinu přestavbové ceny pro tsi a s ekonomikou a spokojeností dvakrát takovou...
o 17.10.2011, 16:15 | clown
Punto s origo LPG.. a byl by klid :o)
o 17.10.2011, 17:08 | Honza2.016v
punto s tovární zástavbou plynu

italové ten systém maj docela zmáklej, protože u nich to je docela oblíbený palivo

btw. sedni si do každýho auta a porovnej velikost... po svezení roomsterem teda nic moc... klasická fobie byla lepší

btw2. roomstera má každej druhej zoufalec:) udivuje mě myšlení lidí co po něm šáhnout
o 17.10.2011, 23:10 | Cossie
většinou to řeší v rámci záruky.

K Roomsteru bych ještě mohl dodat, že 99% lidí co si ho koupili nadávají a příště kupují něco jiného (povětšinou Octavie) ...
o 17.10.2011, 23:17 | clown
Cossie ..
a pak prijde rozcarovani, kdyby kokta sedela tak jak Roomster .. :o(
o 18.10.2011, 01:16 | cuir
vyjadrim se jen k jendomu z tech nahore zminenych vozidel a tim je Roomster.
mam ho jako sluzebaka na denni jezdeni po meste a je to peklo.
Mam ho v uprave praktik...coz znamena ,ze ma jen predni sedacky a zadek je vybrakovanej. Zadni bocni dvere a zadni okna nad kolama jsou plechova, zadni sklo bez vyhrevu a sterace se 100% folii. To vsechno beru..je to proste takova uprava.
Z auta je velmi spatne videt. V klasicke petidverove variante se vsemy skly to bylo lepsi ,ale rozhodne ne idealni. Diky masivnimu A sloupu jsem prehlidnul auto prijizdejici z prava a sup..uz byla nehoda. Uz podruhe se mi podarilo servat predni naraznik kvuli uvolnenemu plastu pod motorem kteremu se rika "dej sanci chodcum" je to plast ,ktery chodcum sice prerazi kotniky ,ale telo cloveka polozi na kapotu a tim padem se nestane ,ze by ho auto prevalcovalo. Tento plast se proste uvolnuje a uvolnuje se i ostatnim kolegum co maji stejne auto a kdyz si clovek na to neda bacha a anajede k vyssimu obrubniku tak se za nej proste zachyti a pri vyjizdeni urve a praskne predni naraznik.
Jiz nekolik kolegu melo problemy s radiem, proste to prestalo chytat stanice.
Ja mam nyni obcasny problem ,ze po nastartovani mi nehraje vubec nic...radio funguje ,ale zvuk nejde a to ani kdyz znovu vypnu a zapnu radio...musim uplne zdechnout motor a dokonce aji vytahnout klice ze zapalovani..coz je za jizdy docela sranda :D
Roomster je jedine auto se kterym sem kdy jel ,kteremu se za deste drzi voda na zrdcatkach a tim padem v nich neni nic videt. Stejne tak je to se snehem. Pokud budou zrdcatka vyhrivana tak by se mohl problem odstranit. Ja je vyhrivana nemam a kdyz prsi tak misto aby z nich voda nejak stekala nebo to oval vitr tak proste nic...obri kapky primo na sklickach a nejde s tim nic delat.
Sedadlo velmi tvrde a nepohodlne..na druhou stranu relativne prijemnej posez za volantem az na klasicky problem jmenem "roh stredoveho tunelu" zrovna ted se divam na svoje koleno a mam zde tri modraky.
ovladaci prvky...no myslim si ze v trabantu to bylo kvalitnejsi...kdyz chci zmenit teplotu vzduchu tak abych prilozil druhou ruku k dilu jak ten knoflik co vypada ze upadne jde pekelne z tuha ovladat.
Kdyz uz sme u toho vzduchu tak mi chybi vice variant ofukovani. Je tam pouze celni sklo, pouze nohy, pouze celni ofuk a sklo a celni ofuk. ale chybi tam sklo a nohy a nebo nohy a celni ofuk. Kdyz dam toto kolecko do mezipolohy tak mi prijde ze to nefouka odnikud a nekde to proste vali bokem asi pod palubovku.

ted ovsem prijde perlicka na dortu a z toho sem nemohl opravdu hodne dlouho. Do auta normalne prsi.
Kdyz se spusti dest a roztrhne se mrak...no a tak dal..sak tu pisnicku znate, tak je vse v pohode, ale jen do doby nez za deste otevru dvere, vystoupim nebo nastoupim a dvere zase zavru. V okamziku kdy se byt sebemene namoci tesnici (neni to guma ,ale nejaka chlupata kravina) tak se provali vodni kanalek a tama proste zacne dost bez servitek zatekat do auta. Kape to na operku ruky, na moje leve koleno, steka to po ramu dveri a po Ackovem sloupku kamsi do palubni desky a steka to po vnitrni strane okna...fakt parada. Kdyz vas dest zastihne pri jizde a neotevrete a nenamocite tak to divne tesneni tak je vse v poradku, ale staci vystoupit za deste a zabouchnout a zamcit a do auta bude proste prset. Nevytopi to interier to rozhodne ne ,ale par kapek na sedadlo a tapec na dverich spadne stejne tak jako bude videt usazenej bordel po stekajicich kapkach vevnitr na obnazenem kovovem ramu okna.
Coz je take vec ,kterou nechapu, proc je u moderniho auta videt v interieru karoserie. to to neslo udelat lepe? no za ty prachy asi ne.

no a pak je tu vec ktere se rika predni bocni usmevave okno. je to pekna vec...ale jen na pohled...a to je tak vse a nekomu se ani na ten pohled nezamlouva...prakticnost...mozna to pomaha pri narazu...to nevim ,ale rozhodne je to vec ,ktera vic nez zachrani spise ublizi, protozze kvuli tomuto oblouku a kvuli tlustym sloupkum sou nehody s roomstrem asi udel.

jeste u bejvaleho zamestnavatele me nedal prendost clovek v roomsterovi...nevidel me pres A sloupek...ja mel jak ste pochopili take nehodu a stejny problem.


Roomstera rozhodne NE!! je to smejd a nedal bych jim za to ani korunu. Sem nasranej ,ze s takovym verglem musim jezdit.

jinak abych futr jen nenadaval...brzdy dobry, podovozek bych rekl ze vic nez dobry. a to je vse :)
o 18.10.2011, 08:40 | muSlim
Nedá mi to, ale ako to je? Jedno zrdcatko, dve zrdcatka? :-D
o 18.10.2011, 19:50 | kozlustechnykus
Hm, to jsem myslel, ze je na tom Roomster lip. Jak je na tom WV Polo? je to Fabia II s jinym znakem? Dava se do toho ten 1,4 63KW motor - co to je zac? Psali jste tu, ze nema problem s rozvody. Je tam nejaka jina vymrdavka?
o 18.10.2011, 20:00 | mr.brain | Upraveno: 2011-10-18 20:02:36
Mam zkusenost s Polem ale jeste HTP 51 kW. Motor nebudu komentovat, tak jen vnitrek - klasika VW, sedacky oproti Renaultu tvrdy jak svine, po dvou hodinach jsem skoro nemohl vystoupit :( Z venku je to designove pekny, blbe se meni pripadne predni sterace (u ridice nejde pri sklopeny kapote zvednout). Vevnitr to ujde, spatnej je stredovej tunel kterej tlaci do nohy - takze jako Fabie 2 a Roomster (to ostatne bude o vsech koncernu v tyhle tride). Na druhou stranu je tam manualni klima,cudliky jdou v pohode a ovladani je taky normalni.

Jel jsem i s tou 1,4 a ve 3 lidech na nejaky delsi pojizdky po okreskach by to jeste slo, na dalnici nevim, problem jsou opravdu ty sedacky. Kdyby te zajimalo neco konkretniho z interieru tak se zeptej... :)
o 18.10.2011, 20:42 | kozlustechnykus
Aha, takze vzledem k tomu, ze s tim obcas bude jezdit deda, nepripada v uvahu. To by mu odrovnalo zada.
o 19.10.2011, 22:52 | Cossie
Víceméně souhlas s cuirem ;-), ještě bych dodal k těm mokrým zrcátkám, kvalitní odvod vody z čelního okna přes LP boční okno, takže v těch zrcátkách není vidět opravdu nic a ani přes okno to neni lepší ...
o 19.10.2011, 23:35 | cuir
muSlim: to nejak nechapu :D na co se ptas...

Cossie: no vidis na to sem uplne zapomel...kdyz chcije tak za jizdy v desti tece proud vody po bocnim skle a neni take videt nic...
no a jen takova perlicka na dortu, ktera cloveka co chce petidverovou variantu s plnym poctem sedadel moc zajimat nebude, ale i tak me to velmi pobavilo.

Kdyz si objednate roomstera ve verzi praktik..cili takovou jakou mam ja , tak se skodovka chlubi tim ,ze do zavazadloveho prostoru date CELOU europaletu.
Fajn ..to je sice pekna vec ,ale kdyz k autu prijedou vidle tak prvni kde bude problem je ,ze pres otevrene dvere smerem nahoru to bez dlouhejch vidli nenalozi do auta, protoze bud to tam nedosahne a nebo sroluje ty kufrove dvere co zkratka vyklopene smerem nahoru zvazi.
No a kdyz teda prijede jesterka s dlouhejma vidlema a usadi CELOU a nalozenou EUROPALETU do auta (coz je dost husarskej kousek to tam dat) tak kvuli vyvysene dolni nakladaci hrane ty vidle nevytahne ven :D :D
resenim je tedy dat do auta jednu prazdnou europaletu a pak teprve na to dat dalsi paletu s nakladem. Bohuzel pak uz je nahore tak malo mista ze naklad na palete je jednodusi tam dat rukama. Ve vyslednem case to bude i rychlejsi. Nez se sezenou dlouhe vidle, nez se sezene prazdna paleta, nez se ridici jesterky podari to tam nasoukat tak uz to tam v teplech mam desetkrat...
takze opravdu prakticke auto v uprave "praktik" kde se timto napisem hrde pysni i na zadnich dverich :D :D


omlouvam se ,ze se to tu trosku strhlo na recenzi roomsteru ,ale musel sem..cim mene tehle aut bude na silnici tim lepe...bohuzel blahovi lidi se nechali zlakat nizkou cenou...ekonomove velkych firem tyhle kramy neridi a tak aby jim to sedelo do tabulkoveho ingzenyrstvi tak je vesele nakupuji.
Kdo si tohle koupi domu jako soukroma osoba nema vsech pet po hromade.
o 20.10.2011, 16:47 | Cossie
no ono i ta cenová politika a zrovna u praktika je taková, že když chceš diesela s klimou, tak si rovnou můžeš koupit transita ...... Teď už jsou ty ceny "normálních" Roomsterů lepší, ale v začátkách to byly šílený pálky.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.322 sekund.