Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Wankel končí :-/

 o Navštíveno 9287x o
o 10.10.2011, 15:13 | Lichka
[ Link ]

Tož to mě jako věrného fandu značky nepotěšilo :-/


o 10.10.2011, 16:56 | jura.j
smutný to je , zasraná ekologie.
spíš by ně zajímalo , co budů dávat do nástupca RX8
o 10.10.2011, 17:15 | hanx
je to naprd, ale líbí se mi, že nejdou ruku v ruce s ostatníma a vždycky jdou svojí cestou. Teď když automobilky do všeho cpou malý motorečky s dvěma turby, mazda jde cestou vylepšování atmosféry a zvyšování kompresního poměru.
o 10.10.2011, 17:22 | Lukaash
"Znamená tento krok úplný konec pro Wankelův motor? S ohlede na aktuální regulace a ne zrovna dokonalou efektivitu tohoto typu agregátu bychom skoro řekli, že ano, Mazda ale tvrdí opak. Sám nejvyšší šéf firmy Takashi Tamanouchi řekl, že motor s rotačním pístem s námi bude i v budoucnu. Máme se tedy možná ještě na co těšit..."

[ Link ]
o 10.10.2011, 17:22 | Shr3k
Nástupce RX-8 nebude, spíš se Wankel objeví jako 16X s přímým vstřikem v nástupci MX-5.
o 10.10.2011, 17:26 | walish
Hlavně že slavné TDI je ekologické jako hrom.
o 10.10.2011, 17:30 | Shr3k
Pod pojmem TDI si toho lze představit... :-D
o 10.10.2011, 18:55 | JP
Přijde mi vhodný si přiznat, že ty motory přes veškerou svojí výjimečnost stály z pohledu použití do běžnýho auta za hovno. Spotřeba benzínu strašná, spotřeba oleje příšerná a spolehlivost úplně nejpříšernější ve srovnání snad s čimkoliv co kdy kdo za posledních 20 let vyrobil. Ten motor pohřbil Rx8, proto dneska stojej skoro polovinu toho co dobová konkurence, přestože jsou to většinou auta s najetejma max. pár desítkama tkm (přesto zralý na generálku).

Takže já jsem rád že končí, alespoň se bude Mazda víc věnovat tomu, co jí jde nejlíp - zážehovejm atmosférám. Třeba jim teď zbyde kapacita i na řešení koroze a nebudu vídat osmiletý auta na kterejch všechno funguje na jedničku, ale s nadsázkou se co nevidět rozloměj v půlce.
o 10.10.2011, 20:36 | FBS
Přesně jako JP, kdyby byl alespon Wankel vyjímečný svým výkonem. Ale RX8 proste a jednoduše nejede...
o 11.10.2011, 09:42 | RedBaron
Wankel má výhodu v nízké prostorové náročnosti a nízké hmotnosti agregátu. Bohužel je to málo platné, když se u tohole typu motoru nikdy nepovedlo vyřešit dlouhodobou spolehlivost, netěsnost a spotřebu oleje, bez turbíny je to motor spíš do motorky než do auta.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3126 sekund.